|
Çok eskiden binance tr ile golabale para atmıştım para çekmek için tekrar trye mi aktarmam lazım, desteğe sordum biz ayrı firmalarız onlara sorun diyor, globaldeki parayı nasıl çekeceğim? |
|
_____________________________
ego primum tollo nominor quoniam leo
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






