Şimdi Ara

Binamızda Türknet GIGAFIBER kutusu konuldu ne zaman aktif olur? (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
289
Cevap
0
Favori
13.409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bkmçvş B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, gigaFiber altyapı işlemleri kademeli olarak yapıldığı için net bir süre bilgisi veremiyoruz. Bulunduğunuz sokakta gigaFiber hizmeti aktif edildiğinde sorun yaşarsanız buradan benimle iletişime geçebilirsiniz.
  • bkmçvş B kullanıcısına yanıt

    Merhaba, zannedersem belediye ile ilgili izinler halledilmiş galiba Cevatpaşa mahallesi çoğu yeri aktivasyon oldu. Büyük ihtimalle yakın bir zamanda orasıda halledilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Condor86 C kullanıcısına yanıt
    Hocam ben umudu kestiğim için belirsizilik içinde beklemek yerine 2 sene daha ttnet vdsl e devam…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bizim bölgede aktif edildi. Ekiplerden dönüş bekliyoruz 3-4 gün olmuştur ne zaman dönüş sağlanacak? Ne bana dönüş yapıldı nede diğer arkadaşa. En azından bağlantı konusunda yardımcı olun aktivasyon için 5 ay kaadar bekledik zaten. Bunun içinde uzun bir bekleyiş yapmayalım.

  • Condor86 C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, gigaFiber altyapısı aktif edildikten sonra uzmanımız dönüşüm işlemleri için iletişime geçecektir. Yoğunluk nedeniyle maalesef süre bilgisi veremiyoruz.
  • @TurkNetDestek


    @TurkNetDestek


    @TurkNetDestek


    Hayırlısı olsun hocam adınıza sevindim ama bir iyi birde çok kötü haberim var... İyi haber kutu apartmana takıldıktan sonra genelde 3-4 hafta içinde aktifleştiriliyor ve arayıp işlemlerinizi başlatabiliyorsunuz. Çok kötü ve can sıkıcı haberse başvurunuzu yaptıktan sonra kimlik resmini gönderiyorsunuz ve hemen onaylanıyor diyorlarki onaylandıktan sonra 48 saat içerisinde saha ekibi tarafından aranıp randevu oluşturulcak ve kurulum gerçekleşicek ama o 48 saat 5 gün oldu arayan soran olmadı gün aşırı arıyorum ve hep aynı şey söyleniyo aciliyetinizi bildirdik diyorlar dün yine aradım bu sefer sitem edercesine konustum bu seferde 2-5 gün dediler bu gün 6. gün halen arayan soran yok. Sonra belki bölgem ile alakalıdır problem dedim birazcık araştırayım dedim şikayetlere baktım 3 günde bağlananda var 10 günde bağlananda 1 ayda bağlananda var ve inanılmaz şikayet var umarım bu hafta bu işi bitirirlerde bende o şikayet edenler kervanına katılmam!! 





  • adelante99 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    paylaşıyorum

  • Condor86 C kullanıcısına yanıt

    bende 6. gündeyim 10 günde 1 ayda bağlanan olmuş umarım bizde bu şekilde arapsaçına dönmez

  • @TurkNetDestek


    Merhaba, aynı durum bizde de mevcut diyebilirim, aktivasyon oldu 30.08.2022 tarihinde destek kaydı açarak gigafiber e geçmek istediğimi ilettim ve aranacağımı söylediler. 2 hafta olacak arayan olmadı.

    sözde yoğunluk dediler ama aynı mahalleden başka arkadaş benden sonra başvurdu ona kurulum için randevu vermişler. Bu nasıl bir sıralama bu nasıl bir yoğunluk anlayışı anlamadım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Condor86 C kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, dönüşüm işlemi ve sıfırdan başlatılan yeni aboneliklerde aktivasyon işlemleri aynı ekip tarafından yapılmıyor. Bu sebeple aynı sürede işlem yapılamayabiliyor.
  • adelante99 A kullanıcısına yanıt
    Aktivasyon işlemlerinizin önceliği için ekibimize bilgi verdim ve sizinle iletişime geçecekler.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    çok teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibi olur sizin bildirdiğiniz aciliyet bilgisi 4. yada 5. olucak =)))

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bilgi için teşekkürler. Şimdi anladım gigafibere geçmek isteyenler neden şimdiki aboneliklerini iptal ettirip gigafibere sıfırdan başvurduklarını:)) daha hızlı sonuç


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adelante99 A kullanıcısına yanıt
    Gün içerisinde sizinle iletişime geçeceklerdir
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    çok sağolun beklemedeyim    

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    üzülerek belirtmeliyimki bu günde aramadı sevgili saha ekibi dostlar! Kabul etmiyebilirsiniz ancak ''durumunuzun aciliyetini ekiplere bildiriyoruz'' sözü tamamen oyalamak taktiği gibi geliyor bana!!! Sözleşmeyi yaparken böyle 2 iş gününde bağlancak demek yerine 20 gün içerisinde bağlanır 15 gün içerisinde bağlanır 1 ay içerisinde bağlanır deseniz çok daha etik olur!      




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adelante99 -- 9 Eylül 2022; 17:50:54 >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Aynı sürede işlem yapılmıyor fakat bu birim ile nasıl iletişime geçebiliriz acaba? Bir bilgi edinebilsek? 3. haftaya doğru gidiyoruz arayan soran yok.

  • adelante99 A kullanıcısına yanıt

    Bu konuda sizede hak veriyorum 30.08.2022 tarihinden beni arayacaklar. Destek kaydına yazıyorum aciliyetinizi ilettik arayacaklarını söylediler vs. ama gelin görünki arayan olmuyor. Benim gibi birkaç kişi daha beklemede.

  • Condor86 C kullanıcısına yanıt

    inanın problemim geç gelmesi değil 3 yıldır kullandığım interneti halen kullanıyorum 10 gün dahada kullanırım 1 ay dahada kullanırım benim üzüldüğüm konu servisi,hizmeti satarken 48 saat içerisinde aranacaksınız bağlanacaksınız denmesi yalan bilgi ile hizmet satıyorlar. Söyle kardeşim okullar açılıyo aşırı bir yoğunluk var bu yogunlukdan dolayı 1 ay sonra baglancak de 50 mb kullanan adama 1000 mb ınternet verıceksen o adam 10 gunde bekler 1 ayda bekler kacmaz yanı elınden...

  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.