Şimdi Ara

Bim toolmaxx akülü vidalama 18v 29.50tl

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
59
Cevap
1
Favori
39.638
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bim yeni açtiği şubelerde tanitim amaciyla bazi ürünleri yari fiyatina satiyor.Ben evde pili ölmüş black dacker ve uyduruk vidalama oldugu halde Toolmaxx 18v akülü vidalamayi 29.50 tl ye görünce aldim.bayagi güçlü ama kalitesini tam bilmiyorum.gerçi birkaç sene sonra pilleri ölüyo.ama genede evde atilmi durur yoksa gerimi versem diye düşünüyorum.Arkadaşimda 29.50 çok ucuz almişsin dursun diyo.
     Bim toolmaxx akülü vidalama 18v 29.50tl







  • Bayiye özeldir
  • Bedava bedava bim geçen 60tlye satmıştı.Performansı çok iyi bu vidalamanın şiddetle tavsiye ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat1971

    Arkadaşlar bim yeni açtiği şubelerde tanitim amaciyla bazi ürünleri yari fiyatina satiyor.Ben evde pili ölmüş black dacker ve uyduruk vidalama oldugu halde Toolmaxx 18v akülü vidalamayi 29.50 tl ye görünce aldim.bayagi güçlü ama kalitesini tam bilmiyorum.gerçi birkaç sene sonra pilleri ölüyo.ama genede evde atilmi durur yoksa gerimi versem diye düşünüyorum.Arkadaşimda 29.50 çok ucuz almişsin dursun diyo.
     Bim toolmaxx akülü vidalama 18v 29.50tl

    Bu fiyata geri verilmez hocam fiyatı bedava bu fiyata küçüklerini satıyorlar 4vluk olanları hangi il şubeden aldınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeytv

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat1971

    Arkadaşlar bim yeni açtiği şubelerde tanitim amaciyla bazi ürünleri yari fiyatina satiyor.Ben evde pili ölmüş black dacker ve uyduruk vidalama oldugu halde Toolmaxx 18v akülü vidalamayi 29.50 tl ye görünce aldim.bayagi güçlü ama kalitesini tam bilmiyorum.gerçi birkaç sene sonra pilleri ölüyo.ama genede evde atilmi durur yoksa gerimi versem diye düşünüyorum.Arkadaşimda 29.50 çok ucuz almişsin dursun diyo.
     Bim toolmaxx akülü vidalama 18v 29.50tl

    Bu fiyata geri verilmez hocam fiyatı bedava bu fiyata küçüklerini satıyorlar 4vluk olanları hangi il şubeden aldınız?
    Bu fiyata bence gayet iyi, 150 tl' ye kadar olanlarla aynı performansı vericeğini düşünüyorum.




  • Bizim burada geçen hafta açıldı 25 liraya satılmıştı. İhtiyaç yok diye almamıştım.

    Pişmanmıyım : Biraz.
  • Tüh be tam aradığım şey hem de 30 TL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    Tüh be tam aradığım şey hem de 30 TL

    Aynen bir çok kişi kaçırmazdı bunu, bugün bime sormuştum ama yoktu, yeni mağazalar sadece.

    Bu mağazalar hangileri onları öğrenebiliyormuyuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeytv


    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat1971

    Arkadaşlar bim yeni açtiği şubelerde tanitim amaciyla bazi ürünleri yari fiyatina satiyor.Ben evde pili ölmüş black dacker ve uyduruk vidalama oldugu halde Toolmaxx 18v akülü vidalamayi 29.50 tl ye görünce aldim.bayagi güçlü ama kalitesini tam bilmiyorum.gerçi birkaç sene sonra pilleri ölüyo.ama genede evde atilmi durur yoksa gerimi versem diye düşünüyorum.Arkadaşimda 29.50 çok ucuz almişsin dursun diyo.
     Bim toolmaxx akülü vidalama 18v 29.50tl

    Bu fiyata geri verilmez hocam fiyatı bedava bu fiyata küçüklerini satıyorlar 4vluk olanları hangi il şubeden aldınız?

    Dediğiniz gibi ufaklari bu fiyat.Ankara cukurambar bim.Bu akşam uğradim bir tane kalmiş onunda şarj adaptörü kayip...




  • turkeytv kullanıcısına yanıt
    Evet geçen bende görmüştüm ama 59.90 tl olunca ilgilenmemiştim ama 29.50 olunca dikkatimi cekti aldim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PєntaxiaN

    Bu fiyata bence gayet iyi, 150 tl' ye kadar olanlarla aynı performansı vericeğini düşünüyorum.

    Bizim gibi ev kullanicilari için fazla bile.Ama gerçekten özelliklerine göre pahali markalarla fiyat bakimindan arada uçurum var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat1971

    Evet geçen bende görmüştüm ama 59.90 tl olunca ilgilenmemiştim ama 29.50 olunca dikkatimi cekti aldim.
    Bende zamanında 49'tl ye almıştım ürün çok kaliteli ve sağlam her işinizi görür , bence Bim'in şuana kadar sattığı kaliteli mallardan en başta geleni bu ürün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reobig

    Bizim burada geçen hafta açıldı 25 liraya satılmıştı. İhtiyaç yok diye almamıştım.

    Pişmanmıyım : Biraz.

    Tuh ya sizin orada daha ucuz satilmiş :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PєntaxiaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    Tüh be tam aradığım şey hem de 30 TL

    Aynen bir çok kişi kaçırmazdı bunu, bugün bime sormuştum ama yoktu, yeni mağazalar sadece.

    Bu mağazalar hangileri onları öğrenebiliyormuyuz?

    Slm valla mağazada 30-40 adet vardi.hatta ilk gün karar veremedigimden almadim.Bu seferde eve gidince içim içimi yedi ertesi sabah gittim baktim hâlâ var hemen bir tane aldim.Birde 3.5 kanalli helikopter vardi sorunlu gilibiydi 10tl dediler çalişmazsa getiririm dedim tamam dediler.evde çaliştirdim uçmadi ama onunda sorunlarini çözdüm pervane vidası gevşemiş süper uçuyo şimdi.Bu akşam gittigimde 1 tane tornavida kalmiş onunda şarj aleti kayipti.Ankara çukurambar bim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat1971

    quote:

    Orijinalden alıntı: PєntaxiaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    Tüh be tam aradığım şey hem de 30 TL

    Aynen bir çok kişi kaçırmazdı bunu, bugün bime sormuştum ama yoktu, yeni mağazalar sadece.

    Bu mağazalar hangileri onları öğrenebiliyormuyuz?

    Slm valla mağazada 30-40 adet vardi.hatta ilk gün karar veremedigimden almadim.Bu seferde eve gidince içim içimi yedi ertesi sabah gittim baktim hâlâ var hemen bir tane aldim.Birde 3.5 kanalli helikopter vardi sorunlu gilibiydi 10tl dediler çalişmazsa getiririm dedim tamam dediler.evde çaliştirdim uçmadi ama onunda sorunlarini çözdüm pervane vidası gevşemiş süper uçuyo şimdi.Bu akşam gittigimde 1 tane tornavida kalmiş onunda şarj aleti kayipti.Ankara çukurambar bim...

    Alıntıları Göster
    Bir kaç sene sonra aküleri ölse de bu fiyata kaçmaz, banada bu aralar bu fiyatlar da lazımdı dün 29 liraya bunu aldım




  • Istanbulda bir magazada goren olursa haber verirse super olur. Almak istedigim ve paraya kiyamadim urundu. Bu fiyata super olmus..

    Uzuldum desem yeridir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat1971


    quote:

    Orijinalden alıntı: PєntaxiaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    Tüh be tam aradığım şey hem de 30 TL

    Aynen bir çok kişi kaçırmazdı bunu, bugün bime sormuştum ama yoktu, yeni mağazalar sadece.

    Bu mağazalar hangileri onları öğrenebiliyormuyuz?

    Slm valla mağazada 30-40 adet vardi.hatta ilk gün karar veremedigimden almadim.Bu seferde eve gidince içim içimi yedi ertesi sabah gittim baktim hâlâ var hemen bir tane aldim.Birde 3.5 kanalli helikopter vardi sorunlu gilibiydi 10tl dediler çalişmazsa getiririm dedim tamam dediler.evde çaliştirdim uçmadi ama onunda sorunlarini çözdüm pervane vidası gevşemiş süper uçuyo şimdi.Bu akşam gittigimde 1 tane tornavida kalmiş onunda şarj aleti kayipti.Ankara çukurambar bim...

    Cebeci civarında da göremedim ben hocam, vestel einhell vs hepsi bence aynı kalite ortalama olarak, fiyatlarda aynı zaten hepsiyle aynı işi yapar sıcak fırsattı gerçekten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    Bir kaç sene sonra aküleri ölse de bu fiyata kaçmaz, banada bu aralar bu fiyatlar da lazımdı dün 29 liraya bunu aldım

    Sizin aldiginiz üründe pratik ve kullanmasi rahat bir cihaz.en önemlisi li-ion pil teknolojisi.istediginiz zaman şarj edersiniz ve piliniz kolay kolay ölmez güle güle kullanin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat1971


    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    Bir kaç sene sonra aküleri ölse de bu fiyata kaçmaz, banada bu aralar bu fiyatlar da lazımdı dün 29 liraya bunu aldım

    Sizin aldiginiz üründe pratik ve kullanmasi rahat bir cihaz.en önemlisi li-ion pil teknolojisi.istediginiz zaman şarj edersiniz ve piliniz kolay kolay ölmez güle güle kullanin.

    Ben ufak tefek vidalama işleri için aldım, özellikle li-ion pil tercih ettim ki 1 sene sonra kullan-at olmasın :)

    Teşekkür ederim, sizde iyi günlerde kullanın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat1971


    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    Bir kaç sene sonra aküleri ölse de bu fiyata kaçmaz, banada bu aralar bu fiyatlar da lazımdı dün 29 liraya bunu aldım

    Sizin aldiginiz üründe pratik ve kullanmasi rahat bir cihaz.en önemlisi li-ion pil teknolojisi.istediginiz zaman şarj edersiniz ve piliniz kolay kolay ölmez güle güle kullanin.

    Ben ufak tefek vidalama işleri için aldım, özellikle li-ion pil tercih ettim ki 1 sene sonra kullan-at olmasın :)

    Teşekkür ederim, sizde iyi günlerde kullanın.

    Alıntıları Göster
    Bu ürünü bende gördüm ama Bim satınca bakmadım bile. Alsak iyi olurmuş. Gerçi bir zamanlar aldım 30TL lik bir alet. Üçüncü vidada resmen bayılıyordu. Bundan dolayı ucuz aletlerden gözüm korktuğundan hep uzak duruyorum.

    Aslında bende Bosch var. 3 sene önce 300TL gibi bir fiyata almıştım. Şimdi 500TL civarı. Tabi kıyaslamıyorum ama o kadar hor kullandığım halde daha zorlandığını görmedim. 10 numara.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fktanik -- 5 Temmuz 2014; 0:50:41 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.