Şimdi Ara

Bilimin kafa nakli yapacağı dönemde Türknet'in internet naklini bile yapamaması !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
675
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Taksime taşındım. Nakil işlemi için 1 temmuzda açtığım destek kaydı hala ilk gün olduğu gibi tüm saflığı ve temizliğiyle duruyor. Bu arada bişeyler olmadı mı oldu tabi ki. Ama tamamen tırı vırı. Bi kaç gün sonra türknetten bir arkadaş geldi kurulum için. Baktı, bişeyler yaptı kabloları falan kontrol etti ben zaten hepsini halletmiştim eve taşınır taşınmaz. Arkadaşta "Bağlantılar olması gerektiği gibi, yapmanız gereken başka bir şey yok. Bu şekilde bekleyin gün içinde DSL ışığınız yanacaktır" deyip gitti. Tabi ki asla yanmadı. Bir kaç gün sonra destek kaydına otomatik mesaj girilmiş türk telekom tarafından. Girilen mesaj bu :

    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
    Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
    İş Emri ID : 2020070600166391280
    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
    Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR
    İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA
    İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi
    Geçen Süre Tipi : TurkTelekom

    Bold yaptığım yerlerde gördüğünüz üzere adamlar müşteri kaynaklı arıza deyip gitmişler. Sonrasında ise hiçbir şey olmadı. O gün bugündür bekliyorum. Daha kötüsü neyi beklediğimi kimi beklediğimide bilmiyorum. Türknet TürkTelekom'a bildirdik gelip kontrol edecekler diyor. TürkTelekom müşteri kaynaklıdır diyor. Türknetten gelen adam ise hatta sorun yok diyordu. Arkadaşlar doğruyu söyleyen hangisi ben anlamadım.

    Ben 10 günde evi taşıdım. Ama adamlar interneti taşıyamadı. Su geldi, elektrik geldi, doğalgaz geldi ama internet gelemedi şu eve. Açıkçası ben türknete ilk geçtiğim zamanlar böyle değildi. Hatta o zaman müşteri hizmetleri falan vardı. Kaç defa aradığımı hatırlıyorum çünkü. Sonradan ne olduysa gerçekten çok kötü olmuş. Destek kayıtlarına atılan mesajlar tamamen otomatik. Derdini anlatabildiğin biri yok. Hizmet diye bişey kalmamış zaten.

    Bi twitter sayfası var ki evlere şenlik. Ya hatta yemin ediyorum özeniyorum diğer operatörlerin kullanıcılarına. Ulan adamlar twitter dan falan yazıyorlar ne güzel işleri çözülüyor şak diye. Bende yazıyorum ama nafile. Bizim operatörün başındakiler sabah oturuyor pc başına "giniydin irkidişlir bigin irkidişimla 21:00'a kadar bırada iliciğiz." Akşama kadar gelsin çiçekler gitsin böcekler. Saçma sapan emojiler. Sonra öğlen gibi "Hadi arkadaşlar şimdide arka fonda enerjik bir müzik açalım ve işimize başlayalım" diye saçma bir tweet daha bla bla bla. Bu bildiğin gelinleri tatlı telaşı.

    Ve sinir olduğum şeylerden biride biraz sıkıştırınca hemen "Talebinizi öncelendirdik, kısa sürede çözeceğiz" şeklinde mesaj atıp çocuk kandırır gibi davranmaları. Böyle bir şey yaptıklarını sanmıyorum zaten ama eğer yapıyorlarsada çok ayıp. Bu gerçekten çok ayıp bir şey. Ben sıradan bi vatandaşım. Birini önceliklendirmen hoş bir şey değil. Kimse için değil. Başkasına bunu dediğinde nasıl ki benim hakkıma girmiş oluyorsan bunu bana dediğinde de diğer insanların hakkına girmiş oluyorsun. Ben parasıyla hizmet alıyorum. Sadaka istemiyorum kimseden. Verdiğim paranın karşılığını istiyorum sadece. Fatura 1 gün geçince 10 tane sms ve mail göndermesini biliyorsunuz 10 gün falan geçincede şak diye kesmesinide biliyorsunuz. Benim hizmetim 10 gündür yok ben ne yapayım.

    Bilimin kafa nakli yapacağı dönemde Türknet'in internet naklini bile yapamaması !

    Önceki evde 35 Mbps alıyordum yeni taşındığım evde ise 75 Mbps alabileceğim yazıyordu hız sorgulama sayfasında. Ama gel gör ki şu an 5 Mbps internete bile razıyım. Mobilden internet paketi yapmaktan ciğerim soldu. 3 fatura parası gitti zaten şimdiden.

    Tablo bu. Günlerdir bu tabloyla başbaşayım ve ne olacak hiç bilmiyorum. Türk telekom'u arayacağım aklıma gelmezdi. Kim yalan söylüyor kim doğru söylüyor onuda bilmiyorum. Yalan dolan saçma sapan işler. Liyakat çok önemli bir şey.


    Edit - 1 : Şimdi farkettimde bu bölümde Türknet için açılan diğer başlıkları okurken hep o kadar da olmaz kesin diğer operatörlerin fanları gelip buraya atıp tutuyorlar, sallıyorlar diyordum içimden ama o kadar oluyormuş gerçekten. Ve gerçekten insanlar haklıymış arkadaşlar. Ne yalan söyleyeyim hiç istemem tabi ki ama sanırım benim sonumda o arkadaşlar gibi başka operatöre geçip kurtulmak olacak. Çünkü türknet gerçekten eski türknet değil artık. Şu samimiyetten ve yardımcı olmaktan uzak, kalıplaşmış otomatik mesajları bile insanı soğutmak için yeterli.

    Edit - 2 : BTK üzerinden oluşturduğum şikayete cevap gelmiş ve bu komediyi buradaki insanlarla paylaşmak istiyorum. Ulan resmen deli olucam ya mesajlarınızın kalıp, otomatik mesajlar olduğunu biliyorduk zaten fakat en azından konuya uygun mesajlar seçin bari hocam bu ne rezillik allah aşkına. Ben onlara naklimin olmadığından, işlerimin aksadığından, mağduriyetimden ve nakil ücretini asla ödemeyeceğimden bahsediyorum onlar ise bana evde kurulumdan bahsediyor. Resmen şaka gibi ya. Ya bari okuyun ya en azından okuyun. O kadar mı üşeniyorsunuz be arkadaş. Hiç mesajıdamı okumadınız allah aşkına ben size evde kurulumdan mı bahsediyorum şu mesajda. Ve ek olarak yine o hiç sevmediğim önceliklendirme konusuda açılmış hemen. Zaten üst tarafta bahsetmiştim bunun nasıl irite eden bir şey olduğundan. İstisnalar vardır elbet fakat kaideyi bozmayacağını düşünürsek bu öncelik verme mevzusunun çoğu firma için ortak bir yalan olduğunu söyleyebiliriz sanırım. Eminim çoğu kişi hemfikirdir. Tamamen başınızdan savma hareketi başka bir şey değil. İşleri düzgün ve doğru yürüten bir firma olduğunuzda zaten kimseyi önceliklendirmeniz gerekmediğini ne zaman anlayacaksınız acaba. Ayrıca öncelik vermiş halinizle ben bunları yaşıyorsam hiç öncelik vermediğiniz diğer kullanıcıların allah yardımcısı olsun gerçekten.

    Bilimin kafa nakli yapacağı dönemde Türknet'in internet naklini bile yapamaması !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cerkovan -- 10 Temmuz 2020; 1:15:58 >







  • altyapın vdsl demi
  • Baslm21 B kullanıcısına yanıt
    Evet hocam VDSL.
  • Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Hizmetinizi kontrol ettiğimde kurulum ekipleri 04.07.2020' de gelmiş ancak hatta sinyal olmadığı için bağlantınızı yapamamışlar. Arıza kaydınız için 09.07.2020' de size arama yaptık ancak ulaşamadık ve saha ekiplerine kontrollerin hızlı bir şekilde tamamlanması için bilgi verdik. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız. Nakil işlemi başladıktan sonra tamamlanana kadar geçen süre için faturalandırma yapılmıyor ama kurulum ücreti alınır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    PM atmıştım gerçi ama buradan paylaşmakta da sıkıntı görmüyorum.

    Teşekkürler hocam. Zaten türknet adına sadece sizin bir çaba verdiğinizi görmek zor değil. Ama oim için asla aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.
    Valla türk telekomda aradı ve ulaştı. Telefon elimde bilgisayar başında bekliyordum zaten. Hatta türk telekom yetkilisi bu çalışmanın ortak bir çalışma olduğunu ve Türknet'in gelip gelmediğini sordu. Sizinde gelmeniz gerekiyormuş anladığım kadarıyla ama Türknet'ten herhangi bir yetkili gelmemişti. Şu an baktığımda arkadaş sorunu çözmüş sanırım. İnternet var. Fakat bu adrese en büyük taşınma sebeplerinden biri olan 75Mb'ı göremiyorum tabi. Şu an gördüğüm 20 download 5 upload. Eski adresimde 35 alıyordum yeni adresi sitenizde sorguladığımda ise 75 görünüyordu alabileceğim değer. Bu değeri alabilmek için ne yapmam gerekiyor ?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Kurulum ücreti alınır demişsiniz fakat nakil işleminde kurulum ne alaka anlayamadım. Yeni abonelik yaptırmıyorum ki ben. Yeni abone olsam eyvallah ama zaten siz sinyali verdiğiniz anda benim modemim çalıştı zaten. Ek olarak nakil işlemleri için kurulum ücreti gibi bir şeyi ilk defa duyuyorum. Yani nakil işlemlerinde hem nakil ücreti hemde kurulum ücreti mi alıyorsunuz birde ?
  • cerkovan C kullanıcısına yanıt
    Nakil ücreti demek istemiştim ama kurulum ücreti olarak yazmışım özür dilerim. Nakil ücreti 99 TL' dir. Hattınız yaklaşık 1 saattir online olarak görünüyor. Hız profilinizi de kontrol ederek bilgi vereceğiz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.