Şimdi Ara

bilgisayarım 4 gb ram'in 3 gb'ını kullanıyor, neden olabilir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.138
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  bilgisayarım 4 gb ram'in 3 gb'ını kullanıyor, neden olabilir?



    _____________________________
  • 32 bitse 3 gb dan yukarisi gorunmuyor çeşitli programla ayarlamalar falan vardi oyle bişeyler hatirliyom google amcadan araştir bi bence
    _____________________________
  • _____________________________
  • işletim sistemi 32 bit mi 64 bit mi?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: golkipir

    işletim sistemi 32 bit mi 64 bit mi?

    Resimde işletim sisteminin x86 olduğu yazıyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexyz

    quote:

    Orijinalden alıntı: golkipir

    işletim sistemi 32 bit mi 64 bit mi?

    Resimde işletim sisteminin x86 olduğu yazıyor.

    gözümden kaçmış göremedim
    _____________________________
  • 32 Bit Sistemin 4 Gb ramı görmez en fazla 3.25 görür 4 gb kullanmak istersen 64 bit yap yani format çek
    _____________________________



    "Kısa vadedeki hayallerimizi gerçekleştirdik. Uzun olanları biraz erteledik. Belki bir kez daha görev almak nasip olur."
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • X86 İşlemci Mimarisidir. Kısaca bu özellik ile 16 32 64 bit anlaşılmaz :)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arkanim

    X86 İşlemci Mimarisidir. Kısaca bu özellik ile 16 32 64 bit anlaşılmaz :)

    ?? nerdeyse bütün işlemciler 64 bit destekler. x86 = 32 bit demektir. x64 = 64 bit demektir. ve soruna gelirsek 32 bitlerde 4 gb ramler tam kullanılmaz.

    edit : düzgün anlatamadım yukarda. x86-based pc demek sistemde 32 bit yüklü demektir. yani anlaşılır. ayrıca işlemcilerin çoğu arkadaşın işlemciside dahil olarak 64 bit olarak üretilir. 64 bit sistemi destekler. x64 based bir cpu dur yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogulcanozugenc -- 22 Ocak 2012; 4:00:43 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogulcanozugenc

    quote:

    Orijinalden alıntı: arkanim

    X86 İşlemci Mimarisidir. Kısaca bu özellik ile 16 32 64 bit anlaşılmaz :)

    ?? nerdeyse bütün işlemciler 64 bit destekler. x86 = 32 bit demektir. x64 = 64 bit demektir. ve soruna gelirsek 32 bitlerde 4 gb ramler tam kullanılmaz.

    edit : düzgün anlatamadım yukarda. x86-based pc demek sistemde 32 bit yüklü demektir. yani anlaşılır. ayrıca işlemcilerin çoğu arkadaşın işlemciside dahil olarak 64 bit olarak üretilir. 64 bit sistemi destekler. x64 based bir cpu dur yani.

    Bütün işlemciler 64bit İşletim sistemi desteklemez. Haklı olduğun 1 nokta var. Arkadaşın işlemcisi 64bit İşletim sistemi destekler

    Instruction set Tam Türkçesi Komut Seti yada Komut Kümesi diyebiliriz.

    Kısaca x86 özelliği bir komut Kümesidir.

    X86 = 32 bit Genellemesi Büyük bir hatadır.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arkanim

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogulcanozugenc

    quote:

    Orijinalden alıntı: arkanim

    X86 İşlemci Mimarisidir. Kısaca bu özellik ile 16 32 64 bit anlaşılmaz :)

    ?? nerdeyse bütün işlemciler 64 bit destekler. x86 = 32 bit demektir. x64 = 64 bit demektir. ve soruna gelirsek 32 bitlerde 4 gb ramler tam kullanılmaz.

    edit : düzgün anlatamadım yukarda. x86-based pc demek sistemde 32 bit yüklü demektir. yani anlaşılır. ayrıca işlemcilerin çoğu arkadaşın işlemciside dahil olarak 64 bit olarak üretilir. 64 bit sistemi destekler. x64 based bir cpu dur yani.

    Bütün işlemciler 64bit İşletim sistemi desteklemez. Haklı olduğun 1 nokta var. Arkadaşın işlemcisi 64bit İşletim sistemi destekler

    Instruction set Tam Türkçesi Komut Seti yada Komut Kümesi diyebiliriz.

    Kısaca x86 özelliği bir komut Kümesidir.

    X86 = 32 bit Genellemesi Büyük bir hatadır.







    bütün işlemcilerin desteklemediğini biliyorum zaten neredeyse hepsi demiştim yukarıda. artık desteklemeyen kalmamıştır heralde. valla haklı olabilirsin dediklerine birşey diyemem fakat yukarıda arkadaşın resimden 32 bit yüklü olduğunu x86 based pc ye bakarak anlamamız gerekiyor yanlışmıyım ? bende x64 based pc diyor çünkü 64 bit yüklü.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogulcanozugenc

    quote:

    Orijinalden alıntı: arkanim

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogulcanozugenc

    quote:

    Orijinalden alıntı: arkanim

    X86 İşlemci Mimarisidir. Kısaca bu özellik ile 16 32 64 bit anlaşılmaz :)

    ?? nerdeyse bütün işlemciler 64 bit destekler. x86 = 32 bit demektir. x64 = 64 bit demektir. ve soruna gelirsek 32 bitlerde 4 gb ramler tam kullanılmaz.

    edit : düzgün anlatamadım yukarda. x86-based pc demek sistemde 32 bit yüklü demektir. yani anlaşılır. ayrıca işlemcilerin çoğu arkadaşın işlemciside dahil olarak 64 bit olarak üretilir. 64 bit sistemi destekler. x64 based bir cpu dur yani.

    Bütün işlemciler 64bit İşletim sistemi desteklemez. Haklı olduğun 1 nokta var. Arkadaşın işlemcisi 64bit İşletim sistemi destekler

    Instruction set Tam Türkçesi Komut Seti yada Komut Kümesi diyebiliriz.

    Kısaca x86 özelliği bir komut Kümesidir.

    X86 = 32 bit Genellemesi Büyük bir hatadır.







    bütün işlemcilerin desteklemediğini biliyorum zaten neredeyse hepsi demiştim yukarıda. artık desteklemeyen kalmamıştır heralde. valla haklı olabilirsin dediklerine birşey diyemem fakat yukarıda arkadaşın resimden 32 bit yüklü olduğunu x86 based pc ye bakarak anlamamız gerekiyor yanlışmıyım ? bende x64 based pc diyor çünkü 64 bit yüklü.

    X86 Mimarisine Sahip bütün İşlemciler 32bit işletimde çalışabilir ama EM64T , ia64 , AMD64 yada X86 Mimarisi Bulunmayan İşlemciler 64bit İşletim sistemlerinde Çalışmaz. Vista yada 7 için senin ve diğer arkadaşların mantığınla gitmek bilgi açısından yanlışlık ifade etmez ama İşin özünde olay biraz farklı Zaten İlk mesajım ona dikkat çekmek için yazılmıştı.
    _____________________________




  • @arkanim

    anladım şimdi. tamamdır öyleyse konuyu daha da açmış olduk iyi oldu, açıklayıcı oldu iyi forumlar dilerim
    _____________________________
  • 64 BİT formatı yardır gitsin
    _____________________________
  • SAĞOLUN ARKADAŞLAR. BU FORUMU SEVİYORUM YA
    _____________________________
  • Bi dakka çok saçma bişi var benimkinde 64 bit yüklü C yi açınca program dosyaları (x86) olarak gösterio ama sistem bilgisinde x64 based pc yazıo saçma deil mi ? Yoksa ben mi yanlış biliorum ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrysisMania

    Bi dakka çok saçma bişi var benimkinde 64 bit yüklü C yi açınca program dosyaları (x86) olarak gösterio ama sistem bilgisinde x64 based pc yazıo saçma deil mi ? Yoksa ben mi yanlış biliorum ?


    saçma değil herkesde öyle. bazı programlar 32 bit destekler bazıları hem 32 hem 64 destekler. 32 destekleyenler windows 7 ye kurulabilir. bunlar x86 klasörüne gider. 64 destekleyenler direk program files a gider.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogulcanozugenc

    quote:

    Orijinalden alıntı: CrysisMania

    Bi dakka çok saçma bişi var benimkinde 64 bit yüklü C yi açınca program dosyaları (x86) olarak gösterio ama sistem bilgisinde x64 based pc yazıo saçma deil mi ? Yoksa ben mi yanlış biliorum ?


    saçma değil herkesde öyle. bazı programlar 32 bit destekler bazıları hem 32 hem 64 destekler. 32 destekleyenler windows 7 ye kurulabilir. bunlar x86 klasörüne gider. 64 destekleyenler direk program files a gider.

    hmm saol
    _____________________________
  • Yeter artık ya ramim 4gb+ ama 3gb destekliyor diye konu açacağınıza internetten bakın zaten bulursunuz 100 tane konu açıldı burda aynı şey bi şey yazamadan önce bakın bi foruma google 'a



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oyuncu82 -- 23 Ocak 2012; 16:46:59 >
    _____________________________
    Intel Core i7-6700 @3.40GHz | Zotac AMP! Edition Nvidia GeForce GTX 1070 |ASRock H170 Pro4/Hyper| 16GB-DDR4-2133MHz | 1TB 7200RPM WD Blue+1TB Hitachi 7200RPM HDD+2 TB Western Digital Harici | Windows 10 Pro | 35 MBit
    TürkNet
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.