|
Odtü ie okuyup iyi yerlerde bilgisayar yüksek lisansı yapabilir miyim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
Odtü ie okuyup iyi yerlerde bilgisayar yüksek lisansı yapabilir miyim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
biyoloji okuyup bilgisayar mühendisliğinde yüksek lisans da yaparsın. ama endüstri mühendisliğine ilgin yoksa söve söve okursun. iyi düşün. |
|
_____________________________
|
|
Ya ben endüstriyi tam çözemedim var mı yok mu emin değilim neyi sevmem gerekiyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
gitmek istediğin yerden mezun endüstri mühendisleri nerelerde çalışıyor ne yapıyor bak. açıkçası bölümün amacı ne ben de tam anlamadım. matematik temeli sağlam işletmeci yetiştiriyorlar galiba. |
|
_____________________________
|