Şimdi Ara

Bilgisayar ve Ofis Koltukları için Sıcak Fırsatlar [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.791
Cevap
354
Favori
572.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 1815
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 41
  • Ortalama Mesaj Aralığı 13 saat 19 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 5
  • Favoriye Eklediklerim 354
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Kemalhsandogan (96 mesaj) Y. K. G. (75 mesaj) LynXMaSTeR (63 mesaj) Glorfindel1907 (63 mesaj) Wadjet (58 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3202 mesaj) Mobil (989 mesaj) Tablet (83 mesaj) (1 mesaj) Mini (159 mesaj) Uygulama (463 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Diğer Fırsatlar >> Bilgisayar ve Ofis Koltukları için Sıcak Fırsatlar [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • DH Yönetici
    3531 Mesaj

    İkea sepetteki ürünlerin %10 miktarı olarak kargo ücreti uyguluyor.
    |
    |
    daquied kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

  • Teğmen
    187 Mesaj
    Almak isteyen varsa Markus stokta. Mail ile haber ver sistemi çalışmıyor. Jarvf ve markusa kurmuştum. Uyarı maili gelmedi. Ürün almak isteyen ara ara girip kontrol etsin mail beklerse işi zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail.DL -- 17 Mayıs 2020; 17:21:51 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    378 Mesaj

    Aşırı çok aşırı saçma bir yöntem 1500lira ürüne 150lira kargo mu çıkaracak. 242 lira kargo ödemiş müşteri bu nasıl mantık. En baba kargo 50tl



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Wadjet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4770 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Wadjet

    İkea sepetteki ürünlerin %10 miktarı olarak kargo ücreti uyguluyor.
    Ah keşke o kargo ücretine rağmen düzgün bir kargo firması ya da lojistik şirketiyle çalışsalardı. 4 yıl önce masa almıştım 15 günde kargolanmış, ve aptal kargocu etrafa vura vura getirmişti. Sonuç= Hasarlı masa. Değiştirilmesini istedim 30-40 gün sürmüştü...
    |
    |
    _____________________________
    iPhone XR-Haswell 15" Retina Macbook Pro(ME294 Late13)-iPad Air 3-Airpods-Beats Studio 3-Asus Rog Crosshair VI Hero-AMD Ryzen 1700 3.7 OC-MSI Gaming+ GTX 1060 6 GB-Adata XPG D80 3200 8GB*2-Corsair MP510 480GB-Sandisk 240GB-Gigabyte 480GB Seagate Baracuda 4TB/2TB-Gamepower Iceberg 240-Evga GQ650-Phanteks P400S TG-Logitech Z533-Logitech G933-Logitech G930-Logitech G410-Logitech G502-TTesports Posedion Z RGB-Samson Meteor-Samsung C24FG73-Asus VN247H-AOC24 G2460PF-AOC G2260VWQ6-Apple TV 3.Nesil-LG 42LM760S-PS4 2TB
  • Binbaşı
    1939 Mesaj
    Seduna thunder pro kullanan arkadaşlar :

    Aldığınız süre boyunca sünger de incelme oldu mu? Yada Başka bir sorun?


    Evet bazı yorumlar var geçniş sayfalarda ama belki başkalarında yazmak ister diye yazayım dedim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4109 Mesaj

    Şirkette kullandığımız koltuklara benziyor, 500 TL için güzel gibi.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    xsemre kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1939 Mesaj
    https://www.elsaofismobilya.com/wp-content/uploads/relax-fileli-koltuk.gif

    Şu şekilde mekanizmaya sahip koltukların adı ne diye geçiyor piyasada? Nasıl bulabilirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaand12@ -- 18 Mayıs 2020; 3:51:29 >
    |
    |
  • Teğmen
    152 Mesaj
    https://www.adoremobilya.com/adore-max-office-rise-file-sirtli-yonetici-koltugu-krom-ayak-mxc126fg-gri

    Kullanan var mı arkadaşlar nasıldır ? Bu fiyatlara ne alıcaz biz düzgün bir koltuk yok mudur :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DukeMew -- 18 Mayıs 2020; 4:49:51 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    415 Mesaj

    hocam boyun ve bel desteğinin ayarından emin misiniz redditte falan tam tersi uzun boylular sorun yaşamış küçükler rahat etmiş
    |
    |
    Resurrectionn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1111 Mesaj

    Valla hocam bu dediğiniz imkansız :)

    Neden diye sorarsanız canlı kullanıcıyım boyum da 1.70 kilo da 80
    Boyun desteği bir kere en düşük ayarda dahi boyuna gelmiyor ki :)

    Bel desteği konusuna gelecek olursa bende bel fıtığı var. Bel desteğini kullanmak için 2 gün önce tekrar taktım fakat lanet şey sert ve her santim de ayar yaptım yine de fıtığımı ağrıtıyor. En aşağı aldım olmadı en yukarı aldım yine olmadı ortada kullandım yine olmuyor. Yapabileceğim başka bir ayar varsa veya doğrusu bu şöyle kullanın derseniz onu da denerim.
    Ben bel desteği sert diye oturum genişliğini de son da kullanıyorum yani koltuk önde olmasına rağmen durum bu.
    Hatta benim fıtık ayaklara vurmaz bu bel desteği olunca ayaklara vuruyor siz düşünün durumu :) Bugün tekrar sökeceğim bu bel desteğini ve öyle kullanacağım mecbur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Resurrectionn -- 18 Mayıs 2020; 14:32:2 >
    |
    |
    HeavenLife kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    404 Mesaj



    6 Mayıs'ta verdiğim sipariş bugün(18 Mayıs) teslim edildi. Merak edenler için paketlemesini, eski koltuğum Ikea Renberget ile fotoğrafını ve kolçak ile masa fotoğrafını koyuyorum. Masa da Ikea bu arada kolçağın boyu sorun olmadı bu sistemde.

    Şimdilik gayet rahat zaten denediğim bir koltuktu. Referans olması açısından 190 cm 75kg'ım. Bel ve kafa destekleri gayet yerinde 5 cm+- kişilere de uygun olacaktır rahatlıkla diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jasonu -- 18 Mayıs 2020; 19:2:55 >
    _____________________________




  • Yarbay
    4770 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jasonu




    6 Mayıs'ta verdiğim sipariş bugün(18 Mayıs) teslim edildi. Merak edenler için paketlemesini, eski koltuğum Ikea Renberget ile fotoğrafını ve kolçak ile masa fotoğrafını koyuyorum. Masa da Ikea bu arada kolçağın boyu sorun olmadı bu sistemde.

    Şimdilik gayet rahat zaten denediğim bir koltuktu. Referans olması açısından 190 cm 75kg'ım. Bel ve kafa destekleri gayet yerinde 5 cm+- kişilere de uygun olacaktır rahatlıkla diye düşünüyorum.
    Hocam güle güle kullanın hayırlı olsun, benim kasırgada 28 Mayıs- 5 Haziran gözüküyor teslim umarım bir an önce gelir. Bu arada kulaklık tutucuyu nereden aldınız ?
    _____________________________
    iPhone XR-Haswell 15" Retina Macbook Pro(ME294 Late13)-iPad Air 3-Airpods-Beats Studio 3-Asus Rog Crosshair VI Hero-AMD Ryzen 1700 3.7 OC-MSI Gaming+ GTX 1060 6 GB-Adata XPG D80 3200 8GB*2-Corsair MP510 480GB-Sandisk 240GB-Gigabyte 480GB Seagate Baracuda 4TB/2TB-Gamepower Iceberg 240-Evga GQ650-Phanteks P400S TG-Logitech Z533-Logitech G933-Logitech G930-Logitech G410-Logitech G502-TTesports Posedion Z RGB-Samson Meteor-Samsung C24FG73-Asus VN247H-AOC24 G2460PF-AOC G2260VWQ6-Apple TV 3.Nesil-LG 42LM760S-PS4 2TB




  • Yüzbaşı
    404 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vatov

    Hocam güle güle kullanın hayırlı olsun, benim kasırgada 28 Mayıs- 5 Haziran gözüküyor teslim umarım bir an önce gelir. Bu arada kulaklık tutucuyu nereden aldınız ?

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler hocam, sizin Kasırga da hayırlı olsun o da çok güzel duruyor. Kulaklık tutucuyu AliExpress'ten almıştım 5$'a şimdi link baktım satıştan kalkmış, açıkçası çok dengeli değil pek tavsiye de etmem.
    _____________________________
  • Yarbay
    4770 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jasonu

    Teşekkürler hocam, sizin Kasırga da hayırlı olsun o da çok güzel duruyor. Kulaklık tutucuyu AliExpress'ten almıştım 5$'a şimdi link baktım satıştan kalkmış, açıkçası çok dengeli değil pek tavsiye de etmem.

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler hocam, anladım 5$ etmeyecek bir şey gibi geldi gözüme. Ki şuanki durumda bile en az 35 TL+15 TL olarak 50 TL ediyor. Değmez gibi.
    |
    |
    _____________________________
    iPhone XR-Haswell 15" Retina Macbook Pro(ME294 Late13)-iPad Air 3-Airpods-Beats Studio 3-Asus Rog Crosshair VI Hero-AMD Ryzen 1700 3.7 OC-MSI Gaming+ GTX 1060 6 GB-Adata XPG D80 3200 8GB*2-Corsair MP510 480GB-Sandisk 240GB-Gigabyte 480GB Seagate Baracuda 4TB/2TB-Gamepower Iceberg 240-Evga GQ650-Phanteks P400S TG-Logitech Z533-Logitech G933-Logitech G930-Logitech G410-Logitech G502-TTesports Posedion Z RGB-Samson Meteor-Samsung C24FG73-Asus VN247H-AOC24 G2460PF-AOC G2260VWQ6-Apple TV 3.Nesil-LG 42LM760S-PS4 2TB
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar calittenin sitesinde indirim olduğu bilgisi geldi instagram rekleamlarından. Markayı kullanan var mı ? İndirimde olan ürünlerden alınabilir olan şudur şunu tavsiye edebilirim diyebilecek bir arkadaşımız varsa yorum yaparsa sevinirim. iyi günler.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    415 Mesaj

    anladım hocam sizin durum biraz kötü olmuş ya. bu arada fıtık işi baya kötü geçmiş olsun ilk mesajımda yazmayı unutmuşum
    |
    |
    Resurrectionn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1111 Mesaj

    Valla sorma hocam ben bu fıtık icin aldım bu koltuğu dedim paraya acımayalım. Pandemi dolayısıyla da evde çalışınca şart oldu. Ama gel gorki fıtığı daha kötü yaptı bu koltuk. İsin kötü tarafı alışırım diye 14 günlük süreyi de geçirdim. Hayatım boyunca bir daha yapmayacağım bir hata oldu bu :) asla bir daha denemeden böyle bir ürün almam.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    HeavenLife kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1939 Mesaj

    Takip



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ismimivermiycem kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4622 Mesaj
    Ikea'dan 10 yıl önce aldığım ofis koltuğunun suni deri kaplaması bozuldu, yoluk çirkin bir hal aldı. Kaplatsam mı yoksa yeni bir şey mi alsam karar veremedim. Fiyatlara bakınca sanki kaplatmak daha avantajlı gibi.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    810 Mesaj

    bugün ürüne 100 zam gelmiş .1169 olmuş.
    |
    |
    ismail.DL kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Reklamlar
SEO
Cancer Clinical Trials
Sohbet
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,641
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.