Şimdi Ara

Bilgisayar Parçaları ve Oyuncu Ekipmanları Fırsatları | Hazır Sistem Tavsiyeleri

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
3.055
Cevap
93
Favori
485.968
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Bilgisayar >> Bilgisayar Parçaları ve Oyuncu Ekipmanları Fırsatları | Hazır Sistem Tavsiyeleri
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    |
    |
    Bahsedilenler: itopya.com
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    927 Mesaj
    Ufak Bir İki Ürün İnceledim Ama İndirimler Gerçekten Anlamsız Geldi Bana Nedense. Hazır Kasalarda Çok Büyük Bir İndirim Göremedim (Sanırım Toplama Ücretini de Dahil Etmişler Ama Çoğu Kişi PC'yi Kendi Bilgileri İle Toparlayabilir). Parça Parça Satın Alsak En Azından Kasa ve PSU'yu İstediğim Gibi Seçersem Daha Karlı Olabilir. Diğer Parçalar İçin Ufak İndirimler Var. O Parçalar İçinde Zaten Malum Sitelerde Çeklerle Daha Uyguna da Gelebilir Sanırım. Kendi Görüşümdür.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1062 Mesaj
    Şişirme indirimler kalp ben
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1705 Mesaj
    resimlerde birçok üründe sıvı sogutma gözüküyor. Bunlar temsili resimler mi ?
    _____________________________
    psn:nicksiztr SteamID:cnwr gamertag:nicksizow Origin ID:nicksiz
  • Yarbay
    3431 Mesaj
    Hani gaming laptoplarda nerede indirim?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    "Ben, benden önceki sultanlara benzemem!



    Ben, SULTAN MEHMED HAN'IM..!"
  • Onbaşı
    22 Mesaj

    al hocam al.o kadar çalışmış emek vermiş.ha birkaç model alt versiyonunuda alabilrsin tabi
    |
    |
    istanbulturkusu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    HERŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK ...
  • Binbaşı
    1682 Mesaj
    Asus ROG laptopun 4349 liralık fiyatı bence o donanıma ve piyasaya göre oldukça iyi.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Laptop: DELL 7566 - B6300W81C: i5 6300 HQ // GTX960M (4GB) // 8 GB DDR4 2133 mhz // 1 TB 5400 rpm



    Desktop: MSI Z97S SLI PLUS // i5 4690k (Turbo Boost 3.9 GHz.) // Hyper 212 Evo CPU Soğutucusu (160 mm) // Gigabyte G1 GTX 970 ; stok hız 1380-7010 mhz // Corsair Vengeance PRO 2x4 DDR3, 1600 mhz // CORSAIR SPEC-02 MidT // Corsair VS 650 PSU (12v = 50A) // Samsung 850 Evo 120 GB // Seagate Barracuda 1 TB 64 mb 7200rpm (ST10000DM003-1CH162)
  • Binbaşı
    1507 Mesaj
    4350 tl olan ryzen 1600 gtx 1060 gaming x olan pc avantajlı. tek tek toplayınca 5000tl ye yakın para çıkıyor



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1682 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: A NEW LİFE



    4350 tl olan ryzen 1600 gtx 1060 gaming x olan pc avantajlı. tek tek toplayınca 5000tl ye yakın para çıkıyor



    Aynen öyle



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Laptop: DELL 7566 - B6300W81C: i5 6300 HQ // GTX960M (4GB) // 8 GB DDR4 2133 mhz // 1 TB 5400 rpm



    Desktop: MSI Z97S SLI PLUS // i5 4690k (Turbo Boost 3.9 GHz.) // Hyper 212 Evo CPU Soğutucusu (160 mm) // Gigabyte G1 GTX 970 ; stok hız 1380-7010 mhz // Corsair Vengeance PRO 2x4 DDR3, 1600 mhz // CORSAIR SPEC-02 MidT // Corsair VS 650 PSU (12v = 50A) // Samsung 850 Evo 120 GB // Seagate Barracuda 1 TB 64 mb 7200rpm (ST10000DM003-1CH162)
  • Binbaşı
    1383 Mesaj
    Adamlar birşeyler yapmış konu açmış üşenmeden saçma sapan mesajlara bile cevap veriyor hala nereden laf sokarım modunda mesajlar atıyorsunuz. Bu laf sokmaya çalışanlarda teknoloji mağazasına gidince istediği ürünü bile soramıyor dili dönmüyor cümle seçemiyor.





    Bazı insanlara gerçekten iyilik yaramıyor terslenmeye 2. Sınıf insan muamelesi görmeye alışmışlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Amd Ryzen 9 3900x - Asus Strix x570-E - Gigabyte RTX 2080 Ti Aorus - G. Skill Trident Z Neo Rgb 32 GB 3600 Mhz - 4k-144 Hz Acer Predator XB273KGP Gsync, Ips, Hdr - Gigabyte Aorus Nvme Gen4 5000/4000 Ssd - Seagate 8TB Barracuda Pro - Cooler Master Cosmos C700p Case - NZXT Kraken X62 - Corsair K95 Platinum RGB MX Speed - Logitech G502 Rgb - Extended Rgb Mouse Pad- Corsair VOID Pro Premium Wireless RGB - Logitech Z623 Speaker - Corsair RM 1000 Watt 80 Plus Gold
  • Firma Yetkilisi
    4 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: XII.Nicksiz

    resimlerde birçok üründe sıvı sogutma gözüküyor. Bunlar temsili resimler mi ?
    Merhaba , bazı sistemlerde kasanın iç hacmini göstermek için costum sıvı soğutuculu görseller kullanmaktayız.Bazı resimlerde ise markanın resmi sitesindeki HTML'leri kullanmaktayız.Ürün özellikleri kısmından parça detaylarına ulaşabilirsiniz.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    701 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Caens



    O ürünün sadece kırmızı renk aydınlatması olan versiyonuna indirim geldi. RGB hayranları sağolsun sadece kırmızı aydınlatması olanı pek tercih edilmemiş ve indirime girmiş.



    Bu RGB muhabbetinden daha ne kadar yolunacaksınız merak ediyorum doğrusu.
    |
    |
    CW_SNIPeR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    283 Mesaj

    Merhaba, uzun zamandır sitenizi takip edip kendime uygun bir sistem arıyorum. Fiyatların biraz daha alınabilir seviyesine düşmesiyle beraber ileride almayı planlıyorum. Ancak site ve işleyişi ile ilgili bir iki soru sormak istiyorum.



    1-Ben hazır bir sistemi aldığımda, ürün teslimatında kargo görevlisinin verdiği kağıdı imzalamadan önce ürüne bakma şansım var mı ? (kasada, parçalarda herhangi kırık çizik vb durumlar var mı görmek için) eğer böyle bir şansım yoksa imzaladıktan sonra, kuruluma geçmeden arızalı, kırık, çizik bir parça gördüğümde yada kurulum yapmaya çalıştığım esnada hata yada sorun ile karşılaştığımda bu durumu itopya.com firmasına nasıl anlatabilirim, haksız yere "kullanıcı hatası" adlı bir cevap alıp mağdur konumuna düşmek istemiyorum.



    2-sistemi aldığımda montajlı olarak geliyor diye biliyorum doğru mudur ? Üründe örneğin 1 sene sonra bir sorun çıktığında ve ben bu sorunun ekran kartı mı ram mi anakartı mı hangisinden kaynaklandığını bilemediğimden bu sorunun çözümü için nasıl bir yol izlemeliyim ? Yani garanti süresince (2 yıl) üründe herhangi bir sorun meydana geldiğinde direkt olarak kasayı mı gönderiyoruz ?



    Bu sorunlara açıklayıcı bir anlatım getirirseniz ben ve benim gibi bu siteden alışveriş yapmayı düşünen pek çok insanın kafasındaki önemli sorulara yanıt vermiş olursunuz, teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guntoldu -- 16 Haziran 2018; 18:10:58 >
    |
    |
    Bahsedilenler: itopya.com
    _____________________________




  • Çavuş
    63 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: itopya.com

    Merhaba , bazı sistemlerde kasanın iç hacmini göstermek için costum sıvı soğutuculu görseller kullanmaktayız.Bazı resimlerde ise markanın resmi sitesindeki HTML'leri kullanmaktayız.Ürün özellikleri kısmından parça detaylarına ulaşabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Bayramın 2. gününden aramaya başladım hala aramaya devam ediyorum mail attım geri dönüş yok acil dönüş yapmanız lazım steelseries qck mouse pad aldım daha iş yerinden çıkmadan qck+ ile değiştirmek istiyorum geri kalan parayı havale yapıp dekontu attım size
    |
    |
    _____________________________




  • Firma Yetkilisi
    4 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: guntoldu

    Merhaba, uzun zamandır sitenizi takip edip kendime uygun bir sistem arıyorum. Fiyatların biraz daha alınabilir seviyesine düşmesiyle beraber ileride almayı planlıyorum. Ancak site ve işleyişi ile ilgili bir iki soru sormak istiyorum.



    1-Ben hazır bir sistemi aldığımda, ürün teslimatında kargo görevlisinin verdiği kağıdı imzalamadan önce ürüne bakma şansım var mı ? (kasada, parçalarda herhangi kırık çizik vb durumlar var mı görmek için) eğer böyle bir şansım yoksa imzaladıktan sonra, kuruluma geçmeden arızalı, kırık, çizik bir parça gördüğümde yada kurulum yapmaya çalıştığım esnada hata yada sorun ile karşılaştığımda bu durumu itopya.com firmasına nasıl anlatabilirim, haksız yere "kullanıcı hatası" adlı bir cevap alıp mağdur konumuna düşmek istemiyorum.



    2-sistemi aldığımda montajlı olarak geliyor diye biliyorum doğru mudur ? Üründe örneğin 1 sene sonra bir sorun çıktığında ve ben bu sorunun ekran kartı mı ram mi anakartı mı hangisinden kaynaklandığını bilemediğimden bu sorunun çözümü için nasıl bir yol izlemeliyim ? Yani garanti süresince (2 yıl) üründe herhangi bir sorun meydana geldiğinde direkt olarak kasayı mı gönderiyoruz ?



    Bu sorunlara açıklayıcı bir anlatım getirirseniz ben ve benim gibi bu siteden alışveriş yapmayı düşünen pek çok insanın kafasındaki önemli sorulara yanıt vermiş olursunuz, teşekkür ederim.
    Merhaba , ilgili videoyu izlerseniz sorularınıza cevap bulabilirsiniz.



    Satın alma sonrası almış olduğunuz kasalara istinaden , herhangi bir donanımsal sorunla karşılaşma durumunda vereceğimiz kod ile UPS kargoyu evinize çağırabilir ,

    ücretsiz arıza tespit için tarafımıza gönderebilirsiniz.Bu hususta sisteminizin sorunlu / arızalı donanımı ilgili servis pointe gönderilecektir.Fakat harddiskinizde bir sorun olduğunu

    düşünüyorsanız ''BKNZ:Bad sector'' kendiniz ilgili donanımı çıkartıp tarafımıza gönderebilirsiniz.

    Servis pointten gelen ürünler tarafımızca sisteminize geri montajlanıp test edilmektedir.Sorun çözülmüş ise tarafınıza bilgi verilip kargo ile gönderilmektedir.


    Diğer sorularınızın cevabını videoda bulabileceğinize inanıyorum.

    https://www.youtube.com/watch?v=sLi98vLGoEA&t=3s



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi itopya.com -- 17 Haziran 2018; 19:41:8 >
    _____________________________




  • Teğmen
    227 Mesaj
    Dişe dokunur indirimler oluyor. Güzel.
    |
    |
    _____________________________
    -BekirBEY
  • Yüzbaşı
    283 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: itopya.com

    Merhaba , ilgili videoyu izlerseniz sorularınıza cevap bulabilirsiniz.



    Satın alma sonrası almış olduğunuz kasalara istinaden , herhangi bir donanımsal sorunla karşılaşma durumunda vereceğimiz kod ile UPS kargoyu evinize çağırabilir ,

    ücretsiz arıza tespit için tarafımıza gönderebilirsiniz.Bu hususta sisteminizin sorunlu / arızalı donanımı ilgili servis pointe gönderilecektir.Fakat harddiskinizde bir sorun olduğunu

    düşünüyorsanız ''BKNZ:Bad sector'' kendiniz ilgili donanımı çıkartıp tarafımıza gönderebilirsiniz.

    Servis pointten gelen ürünler tarafımızca sisteminize geri montajlanıp test edilmektedir.Sorun çözülmüş ise tarafınıza bilgi verilip kargo ile gönderilmektedir.


    Diğer sorularınızın cevabını videoda bulabileceğinize inanıyorum.

    https://www.youtube.com/watch?v=sLi98vLGoEA&t=3s

    Alıntıları Göster
    Videoyu izledim açıklayıcı yanları olduğunu söylemek mümkün, bununla beraber sorduğum sorulardan birisi anlaşmalı olduğunuz kargo şirketi ups'den ürünü teslim aldığım sırada, imza atmadan ürünlerde fiziksel bir sorun var mı bunu görme şansım var mı ?

    Eğer imzalayıp daha sonradan fiziksel yada yazılımsal bir sorun ile karşılaştığımda itopya müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattığımda, "kullanıcı hatası" yada kargo geldiğinde kontrol etmeliydiniz, tutanak tutmalıydınız gibi müşteriyi suçlu bulma tarzında bir anlayış ile karşı karşıya kalmak istemiyorum. Bunun cevabını sizden net bir şekilde duymak isterim.



    Diğer sorum ile alakalı sanırım demek istediğiniz, üründe ilerleyen zamanlarda sorun çıkar ve bunun ne olduğunu anlayamazsam, ürünü kasa olarak size kargolamam ve sizinde ürünü, üreticinin kendi servisine gönderip onarımın yapılması sağlayıp geri firmanıza çağırarak montaj ve testini yaparak daha sonrada müşteriye tekrar geri göndermeniz, umarım doğru anlamışımdır ?
    |
    |
    Bahsedilenler: itopya.com
    _____________________________




  • Çavuş
    63 Mesaj
    ne yalan söyleyeyim tereddüt ederek aldım sıfır sıkıntı çok güzel paketlenmiş hızlı kargo süper ürünler teşekkürler itopya.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    470 Mesaj
    Bayramdan 1 hafta önce ses kartı aldım kargoya vermediler diye iptal ettirdim bugün aradım ya iptal etmişizde paranız iade edilmemiş bugün başlatıyoruz dediler iadeyi. Sanmıyorum para dönene kadar hergün arıcam. Enteresan bir firma



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    133 Mesaj

    Merhaba

    Burada SENTRY - 1600 "4.349 TL" olarak görünüyor ama sitenizde daha pahalı 4349'dan alabiliyor muyuz acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi durmus.42 -- 22 Haziran 2018; 10:42:36 >
    |
    |
    Bahsedilenler: itopya.com
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
kolayoto.com
canlı radyo dinle
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.