Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Bilgisayar keklıklerı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
6
Cevap
0
Favori
171
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Bilgisayar keklıklerı
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    9370 Mesaj
    Adamın tekı teknık servısı arar ve konusmaya baslar..

    ''beyfendı benım bılgısayarla ılgılı bı sorunum var..''

    teknık servıs sorar '' nedır ?''

    adam-''pc dekı kahve tutacagı kırıldıda''

    tek.serv- '' beyfendı bızım bılgısayarlarda kahve tutacagı yok''

    adam-'' nası yok..ozman bu pc nın onunden cıkan sey ne?''





    kek bı musterı ıtıraf eder '' musterı hızmetlerını aradım 3 gun bekledıkten sonra kullanma kılavuzunda yazanları yaptım''



    kek musterı -''beyfendı benım bılgısayarla ılgılı bı sorunum var ''

    tek.serv-''nedır efendıımm''

    adma sorunu anlatır..servıs cozum gosterır..

    tek serv.- beyfendı bılgısayarım penceresını acın ordan desktop penceresını acın su ayarı yapın..

    adam - yaptım..

    tek serv.- duzeldımı..

    adam- hayır..

    tek serv.- pencerelerı kapatın..aynı ıslemlerı tekrar yapın..

    adam-yaptım ama gene olmadı..

    bı de ben bısı daha sorcam..sımdı ben butun pencerelerı actım yaa..ev cok sogudu kapatabılırmıyım





    varsa sızın bıldıgınız bole olaylar anlatın gulelım



    |
    |
    _____________________________
    Moulin Rouge!
    "Yanlış adamla dövüşüyor olsanız bile en azından doğru silah seçin."




  • Teğmen
    173 Mesaj
    ilgiçekici
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7105 Mesaj
    bunlar artık beni güldürmüyor yaa.. özellikle bu soğuk havalarda
    |
    |
    _____________________________
    ZoR oLDuĞu iÇiN YaPMaYa CeSaReT eDeMeDiĞiMiZ ŞeYLeR, aSLıNDa YaPMaYa CeSaReT eDeMeDiĞiMiZ iÇiN ZoRDuR..
  • Yarbay
    9370 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: antique

    bunlar artık beni güldürmüyor yaa.. özellikle bu soğuk havalarda
    gene bı kek musterı servıse sorar





    ''bılgısayara bılgı yukledıkce kasam agırlasırmı''
    |
    |
    _____________________________
    Moulin Rouge!
    "Yanlış adamla dövüşüyor olsanız bile en azından doğru silah seçin."
  • Yüzbaşı
    983 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Piêr Dé Sans

    gene bı kek musterı servıse sorar





    ''bılgısayara bılgı yukledıkce kasam agırlasırmı''

    Alıntıları Göster
    Bu olay %100 gerçek

    Bi arkadaşım büyük bi firmanın amerikayla ilgilenen call centerında notebook desteği vermektedir. Birgün amerikadan bi adam arayıp 2 sene önce aldığı notebook'undan ses gelmediğini söyler. Arkadaş prosedür'e göre her şeyi denettirir. Hatta ses kartını sildirip tekrar yüklettirir. Ama gel gör ki hala bilgisayardan ses çıkmamaktadır. En sonunda arkadaşın aklına saçma bişi gelir. Ama oha be o kadarda olmaz diye düşünür. Her neyse yinede sormak ister ve telefonda:

    -Beyefendi bilgisayarınızın sol tarafında radyolardaki gibi ses açma kapama yeri var onu çevirdinizmi

    -Aaa ben onu görmemiştim şimdiye kadar ses geliyor, sağolun! der ve kapatır telefonu

    İşte bu yüzden telefonda destek vermek istemiyorum hiçbi zaman
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2180 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lómion

    Bu olay %100 gerçek

    Bi arkadaşım büyük bi firmanın amerikayla ilgilenen call centerında notebook desteği vermektedir. Birgün amerikadan bi adam arayıp 2 sene önce aldığı notebook'undan ses gelmediğini söyler. Arkadaş prosedür'e göre her şeyi denettirir. Hatta ses kartını sildirip tekrar yüklettirir. Ama gel gör ki hala bilgisayardan ses çıkmamaktadır. En sonunda arkadaşın aklına saçma bişi gelir. Ama oha be o kadarda olmaz diye düşünür. Her neyse yinede sormak ister ve telefonda:

    -Beyefendi bilgisayarınızın sol tarafında radyolardaki gibi ses açma kapama yeri var onu çevirdinizmi

    -Aaa ben onu görmemiştim şimdiye kadar ses geliyor, sağolun! der ve kapatır telefonu

    İşte bu yüzden telefonda destek vermek istemiyorum hiçbi zaman

    Alıntıları Göster
    *müşterinin birisi "any" tuşunu bulamadığı için klavyesinin hatalı üretim olduğunu ileri sürmüş.(press any key olayı)



    *yine başka birisi floppysinin bozuk olduğunu ilk disketi rahatça aldığını, ikincide zorlandığını, üçüncüyü ise sokamadığını söylemiş.
    |
    |
    _____________________________
    Siz de haklısınız lakin ben daha haklıyım.




  • Yarbay
    3835 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: CaVaLLioN





    tek serv.- pencerelerı kapatın..aynı ıslemlerı tekrar yapın..

    adam-yaptım ama gene olmadı..
    bı de ben bısı daha sorcam..sımdı ben butun pencerelerı actım yaa..ev cok sogudu kapatabılırmıyım





    Kapattığı pencere için tekrar neden kapatabilir miyim diye izin istiyor?
    |
    |
    _____________________________
    The donkey dıgıdak dıgıdak dıgıdak, cup... gulu gulu gulu!



    Tercümesi: Eşek koştu koştu koştu, suya düştü... Boğuldu!
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
google reklamları
Mobilya Takımları
üniversite
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,205
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.