Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Biletim yok stada gidicem!!!(gelişmeleri yazacağım)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
63
Cevap
1
Favori
1.857
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Galatasaray >> Biletim yok stada gidicem!!!(gelişmeleri yazacağım)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    13274 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando Hierro

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1881

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1881

    Oha biletsiz maç mı izlenir lan? Rezalete bak.

    Bu aralar provokatorlukte ustune yok.

    Provokatörlük öyle mi? Siz kışkırtılmaya yer arıyorsunuz arkadaşım. Gerçi biletsiz maç izlemek gibi bir ilkellik normal karşılanıyor bu ülkede, haklısın.

    çıldırın ulan! juventusun kader birlikçileri sizi.

    Yalnız avatardan gördüm de aklıma geldi hocam.Eski bir Interli Juveyi yıktı be keyfe gel

    ahaha ince görmüşsün kardeşim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Teğmen
    139 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando Hierro

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1881

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1881

    Oha biletsiz maç mı izlenir lan? Rezalete bak.

    Bu aralar provokatorlukte ustune yok.

    Provokatörlük öyle mi? Siz kışkırtılmaya yer arıyorsunuz arkadaşım. Gerçi biletsiz maç izlemek gibi bir ilkellik normal karşılanıyor bu ülkede, haklısın.

    çıldırın ulan! juventusun kader birlikçileri sizi.

    Yalnız avatardan gördüm de aklıma geldi hocam.Eski bir Interli Juveyi yıktı be keyfe gel

    ahaha ince görmüşsün kardeşim

    Hocam Mancini de eski bir Inter hocası şimdi aklıma geldi de
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    775 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: antonidas

    gidin, takımın taraftar desteğine ihtiyacı var.

    gittik de noldu ? Polis yine biber gazini dayadi o kadar taraftara. Bundan sonra boyle fantezilere girmem soguttular.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Bogazici University Computer Engineering Department '18
  • Binbaşı
    1080 Mesaj
    konuya giremedim, ben gittim arkadaşla otoparktan aldılar biber gazı falan görmedim.tesekkürler her kim bizi aldıysa
    |
    |
    _____________________________
    Remaining Secret
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
google reklamları
Mobilya Takımları
son dakika
Masal
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.