DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Bildiğim birşey var oda hiçbirşey bilmediğim ..Sözündeki mantık hatası ...
19
Cevap
0
Favori
2.896
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Bildiğim birşey var oda hiçbirşey bilmediğim ..Sözündeki mantık hatası ...
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      26 Kasım 2010 18:33:56 Konu Sahibi
      Arkdaşlar bu çakma filozof adam bildiğim bişey var oda hiçbirşey bilmediğim diyor bakın hem bildiğim birşey var diyor hemde hiçbirşey bilmiyorum diyo mantık hatasını görüyorsunuz değil mi ? bildiğin bişey varsa hiçbirşey bilmediğin tezini çürütmüş olmaz mı ? hiçbirşey bilmemen için bir şey bile bilmemen lazım ...Yanlış mıyım ?



      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      5 Not
      26 Kasım 2010 18:34:39
      yanlışsın
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      26 Kasım 2010 18:40:36 Konu Sahibi
      Adam ayştyn beyler
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      1 Not
      26 Kasım 2010 18:42:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: yasin-123

      Arkdaşlar bu çakma filozof adam bildiğim bişey var oda hiçbirşey bilmediğim diyor bakın hem bildiğim birşey var diyor hemde hiçbirşey bilmiyorum diyo mantık hatasını görüyorsunuz değil mi ? bildiğin bişey varsa hiçbirşey bilmediğin tezini çürütmüş olmaz mı ? hiçbirşey bilmemen için bir şey bile bilmemen lazım ...Yanlış mıyım ?

      Albert? sen misin?
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      129 Mesaj
      26 Kasım 2010 18:47:00
      paradoks, esasen orda bilmekten kasıt " farkındalık"tır insan hiçbişey bilmediğinin farkına varabilir. Farkına vardığı noktada artık birişey biliyordur oda Hiçbişey bilmediği(geçmiş zaman için)dir.
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      159 Mesaj
      26 Kasım 2010 18:47:25
      zaten o sözü yanlış söylüyorlar .
      sözün aslı "bildiğim bir şey var o da bazı şeyleri bilmediğim" kısacası bazılarını bilebilirim demek istemiş filozof bilmediğim daha çok şey var demiş.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2099 Mesaj
      26 Kasım 2010 18:47:55
      işe yarar bişey bilmediğini kastediyor olabilirmi
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      26 Kasım 2010 18:49:31 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: MagicHit

      paradoks, esasen orda bilmekten kasıt " farkındalık"tır insan hiçbişey bilmediğinin farkına varabilir. Farkına vardığı noktada artık birişey biliyordur oda Hiçbişey bilmediği(geçmiş zaman için)dir.


      ama orda birşey öğreniyo yani hiçbirşey bildiğini öğrenmesi hiçbirşey bilmediği tezini çürütür bu geçmişide olsa bile o artık birşey biliyor ve hiçbirşey bilmiyorum diyemez
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1043 Mesaj
      26 Kasım 2010 18:49:52
      ttnet vitamin kullanan sen miydin ?
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      26 Kasım 2010 18:51:35 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: NitroWar

      işe yarar bişey bilmediğini kastediyor olabilirmi


      hiçbirşey bilmiyorum diyor hiçbirşeyin sözlükten anlamına bakabilirsiniz
      aslında orda ne kadar yaşarsak yaşalalım öğrenemeyeceğim şeyler olacaktır demek istiyor ama diyemiyorevet beyler iddia ediyorum ben bu adamdan dahazekiyim
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1043 Mesaj
      26 Kasım 2010 18:56:34
      bildiğim bir şey varsa, o da hiçbir şey bilmediğimdir
      bu böyle değil miydi?
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      936 Mesaj
      26 Kasım 2010 19:01:04
      quote:

      Orijinalden alıntı:
      paradoks, esasen orda bilmekten kasıt " farkındalık"tır insan hiçbişey bilmediğinin farkına varabilir. Farkına vardığı noktada artık birişey biliyordur oda Hiçbişey bilmediği(geçmiş zaman için)dir.


      +1



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkefur -- 26 Kasım 2010; 19:02:26 >
      |
      |
      _____________________________


    • Teğmen
      239 Mesaj
      26 Kasım 2010 19:02:06
      bunu söyleyen adam biraz gerizekalı düşünemiyor aslında hiç bir şey bilmediğini bildiğini oke ?
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      26 Kasım 2010 19:03:19 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: MrEmq

      bildiğim bir şey varsa, o da hiçbir şey bilmediğimdir
      bu böyle değil miydi?


      fark etmez ki bildiğin birşey varsa birşey biliyorsun demektir hiçbirşey bilmemek için hiçbirşey bilmek lazım ve bunuda bilmemek lazım
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      26 Kasım 2010 19:14:03 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: erkefur


      Alıntıları Göster



      +1


      geçmiş zamanda bilmiyor olması onun gelecekte öğrenmiyeceği anlamına gelmez mesela birşeyin farkına varması birşeyi bilmesi anlamına gelir farkına varmak birşeyi öğrenmek bilmek demektir
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2081 Mesaj
      26 Kasım 2010 19:16:22
      Bad Girl Senmisin ?
      |
      |
      _____________________________

      Yalınayaklar koleji ' Önce seni inkar ederler, sonra sana gülerler, sonra seninle savaşırlar, sonunda sen kazanırsın.[br]-Asla geçmişinle yaşama, ama daima geçmişinden ders al-

      Tıbbi Görüntüleme Teknikleri / Kafkas Üniversitesi('14)
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      26 Kasım 2010 19:31:13
      quote:

      Orijinalden alıntı: yasin-123



      Alıntıları Göster



      fark etmez ki bildiğin birşey varsa birşey biliyorsun demektir hiçbirşey bilmemek için hiçbirşey bilmek lazım ve bunuda bilmemek lazım


      Yo. Farkeder. Öncelikle Türkçe kurallarını bilmediğini "bir şey" ve "o da" kelimesini yazamamandan anlamıştım zaten. "Varsa" bir koşul koymuş. Ben bir şey biliyorum demiyor. Veya bir bilgiyi bildiğini belirtmiyor. Ben bir şey bilmiyorum diyor. Eğer bir şey biliyor olsaydım o da hiçbir şey bilmediğim olurdu diyor.
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      26 Kasım 2010 19:34:51 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: linksiz

      Bad Girl Senmisin ?


      evet benim nerden bildin sen ayştayn mısın
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      33 Mesaj
      14 Aralık 2010 21:34:39
      Kardesim Adam Diyorki İnsanın hayatta Herzaman Öğrenecek Birşeyi Vardır..
      |
      |
      _____________________________

      Bin Biliyorsanda Bir Bilene Sor...
    • Binbaşı
      1678 Mesaj
      14 Aralık 2010 21:41:14
      hiç birşey bilmediğini söylüyor yani hayatta sınırsız bilgi vardır diyor. anladinmi
      |
      |
      _____________________________

      DH KAFKAS ÇERKES KÖKENLİLER CEMİYETİ
      Şerefsizce yaşamaktansa şerefimle ölürüm
Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
SEO
izmir havalimanı transfer
ses yalıtımı
modasor
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,438
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.