|
Sabah kalkıyorum KPSS beni bekliyor, akşam oluyor KPSS beni dürtüklüyor yahu bıktım artık. Nedir benim bu çektiğim dert, insan mıyım at mıyım belli değil. 1 yıllık emeğim nasıl oluyor da 120 dakikaya sığıyor, eşek miydim ben üniversite okudum. Yeter artık ne uykum uyku ne keyfim keyif. Paranın da suyu kalmadı hayatın da. Sözlenmem lazım para da yok iş de yok. Ne yapayım ben şimdi? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eski_nesil -- 21 Aralık 2023; 23:10:52 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






