Şimdi Ara

Bidolu.com dan Alışveriş yapacaklara duyuru Sakın!:: Paranızı almanın yolu çözüldü !:: (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
0
Favori
15.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: global_playboys

    Hocam ben kendimden ötnek vereyim evkuru mahkemeye verdim cep telefonu almıstım sebeke sorunu cıktı ertesi gün geri götürdüm ve geri almadılar bilindigi üzere tüketici haklarında bir ürünü aldıgında hiç bir bahane göstermeden 10 gün içerisinde geri iade edip paranı alabiliyorsun bunlar almayacagını söylediler bende mahkemeye verecegimi söyledim ve dogru tüketici haklarına gittim durumu oldugu gibi izzah ettim onlar hemen işlemleri baslattılar herseyi onlar yapıyor sen hiç bir seye karısmıyorsun ve evkura mahkeme kagıdını gönderiyorlar gönderikleri kagıtta bir ibare dikkatimi cekmişti vermiş oldugunuz ürün degilde onun yerine sizin ayıbınız gibi bir terim kullanıyolar oda zaten firma adına gercekten utanc verici birsey dedigim gibi dostum tüketici haklarına git onalr sana her konuda yardımcı olurlar ve daha detaylı bilgi alabilirsin



    Lütfen dikkat; Tüketici dernekleri tarafından da dolandırılmayın!!!

    Yaklaşık beş altı yıl önce yaşlı bir yakınım kapıdan alışveriş yapmıştı. Sonrasında malı satan firmaya iade etmek istedik ısrarla. Geri alamayacaklarını falan söylediler. Bunun üzerine Kadıköy de Nüfus Müdürlüğünün orada bulunan TÜKODER e gittim. Durumu anlattım. Bir mektup yazdılar satıcı firmaya. Ve bu arada da bizi derneğe bağış yapmak zorunda bıraktılar. O zamanın rakamı ile 6 milyondu galiba. Rayiç bile belli. Kendileri bu kadar vermem gerektiğini söylediler. İade edilecek ürün de 75 milyondu.
    Yani sizin anlayacağınız herkes tezgahı bir yere kurmuş.
    Bu olaya yalan diyecek olanlar varsa belgeleriyle isbat olunur.

    Ha evet satıcı malı iade aldı. 5 milyon masraf keserek.

    6 da TÜKODER e avanta 11 milyon toplam masraf alınmayan ürüne.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sencalar -- 11 Mayıs 2006; 0:42:47 >




  • arkadaşlar bidoludan gelen mailde yazanlar ve dilekçe örneği aşağıdadır.

    mail konusu : ÖNEMLİ AÇIKLAMA

    Değerli Müşterimiz;

    Sitemizden sipariş verip de teslim alamadığınız ürünün bedel iadesi için aşağıdaki dilekçenin doldurularak ilgili bankaya gönderilmesi gerekmektedir.

    Dilekçeye ulaşmak için tıklayınız


    dilekçe örneği:


    TARİH


    ...................... BANKASI
    GENEL MÜDÜRLÜK
    EFT MERKEZİ


    KONU : Harcama itirazı hk.


    Bidolu.com’dan (Tank İnternet Hizmetleri Pazarlama ve Tic.A.Ş.den) yapmış olduğum alışverişe ilişkin ............... numaralı siparişimdeki ........................ ürünün/ürünlerin teslim edilmemesi nedeniyle bu ürünün/ürünlerin bedelinin kredi kartımdan çekilmesine muvafakatım yoktur. Çekilmiş ise eğer ilgili meblağın kredi kartıma iade edilmesi için gereğinin yapılmasını rica ederim.



    AD-SOYAD


    İMZA




  • quote:

    Lütfen dikkat; Tüketici dernekleri tarafından da dolandırılmayın!!!

    Yaklaşık beş altı yıl önce yaşlı bir yakınım kapıdan alışveriş yapmıştı. Sonrasında malı satan firmaya iade etmek istedik ısrarla. Geri alamayacaklarını falan söylediler. Bunun üzerine Kadıköy de Nüfus Müdürlüğünün orada bulunan TÜKODER e gittim. Durumu anlattım. Bir mektup yazdılar satıcı firmaya. Ve bu arada da bizi derneğe bağış yapmak zorunda bıraktılar. O zamanın rakamı ile 6 milyondu galiba. Rayiç bile belli. Kendileri bu kadar vermem gerektiğini söylediler. İade edilecek ürün de 75 milyondu.
    Yani sizin anlayacağınız herkes tezgahı bir yere kurmuş.
    Bu olaya yalan diyecek olanlar varsa belgeleriyle isbat olunur.

    Ha evet satıcı malı iade aldı. 5 milyon masraf keserek.

    6 da TÜKODER e avanta 11 milyon toplam masraf alınmayan ürüne.




    Hocam benden tek istedikleri 10 tane beyaz cizgisiz kagıt oldu baska hiç bir sey istemediler sanırım dedigin gecmişte kaldı benim yasadıklarım bunlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prusias_ -- 11 Mayıs 2006; 23:54:28 >




  • dilekçeyi bankaya veriyoruz o zaman bidolu ya değil yani.
  • Hocam yukaridaki maillerin hepsini okumadim ama, ayrica bu tip isleri yapanlari protesto amaciyla bir kisi sorunu web sayfasina yazar. diger duyarli insanlarda web sayfalarinda buna link verir. Boylece google'da ust siralara tasinmis olur. Artik o sirketin ismi google gibi arama motorlarinda aratildiklarinda bu yazi gelir. bir olayi protesto yapmak amaciyla yapmstik. Sahesen biri bu konuyla ilgili tecrubelerini aktaran birsey yaparsa web sayfamda link veririm. bir suru insanda resmi sayfalrinda link vermesini isterim.

    2. konu parayi almada sorun varsa direkt tuketici mahkemesine basvurun, cok etkilidir. Baslangicta sallamazlar ama boyle bir deneyimi yasayan bir arkadsim oldu. Eger musteri hakliysa parani geri almakla kalmiyorsun, sirket bir suru ceza yiyiyor.
  • is bankasına bildirdim.Taksit taksit yatırılıyor ve bir oncekı taksit kesilirken ilk taksit geri yatrılıyor.Dolambaçlı iş guc ya..
  • Arkadaşlar bende bilgisayar siparişi vermiştim. Bonus kart ile Garanti bankasına internet sitelerinden yazdım sağolsunlar hemen aradılar ve dilekçe yazarak fakslamamı istediler aynen yaptım 1-2 hafta sonra geçmişte ödenen iki taksit geriye yatırılmıştı sonraki taksitleride önce kesip sonra yatırıyorlar.
    Garanti Bankasına teşekkür ediyorum. Sizlerden de alamayan varsa bankalarıyla görüşsünler paranızı yedirmeyin. Herkese de söyleyin ki akıllansınlar.
  • iyi de gerçi ben banka ile görüşmedim henüz ama ben taksitleri bitirdim yani fazla taksit yoktu acaba hala banka yolu ile geri alma şansım varmı
  • hamucera, arkadaşım almadığın bir ürünü ödemişsin. tabiiki alma şansın var. ( % 100 )
    yaz bankana ürünü teslim etmediler diye. gönder dilekçeni (forumda var).
    bankan soracaktır, belgesini isteyecektir. (fatura, irsaliye) onlar da tabiiki teslim etmediklerine göre,
    banka onlardan alarak kredi kartına + olarak aynen geçecektir. üstelik sen tamamını ödediğin için hepsini birden alacaksın. ancak biraz zaman alır. iki hafta falan sürer.
    (çünki itirazlarında bir süresi var, onların da bankaya cevap verme süresi falan)

    ben iki taksit ödedim ve ödediklerim geldi, kalanı da geliyor

    herkese hayırlı alışverişler.
  • abi sağolun ya en sonunda firmayı basmaya karar vermiştim gidecektim yane bu hafta içi. şimdi banka ile de görüştüm. fax ile bize gönderin dediler dilekçenizi.
  • Paçayı kurtardık sayılır.
  • Arkadaşlar bende bidolu maduruyum. Hazırladım dilekçemi. Finansbankın faksını bilen var mı? Müşteri hizmetleri bi türlü vermiyo ya. Hasta ettiler beni...
  • 0216 524 09 66 olması lazım dostum
  • Teşekkürler dostum.
  • Kredi kartıyla olan alışverişlerde ücreti geri alma şansı var galiba. Ya benim gibi havaleyle yapılan ödemelerde?
  • sikayetvar.com a şikayet ettiniz mi ?
  • Şikayetvar.com ' şikayette bulundum, ama sanırım onlarında yapacak bişeyleri kalmadı ki, cevap bile yazmadılar...
  • ihaleyı alan oldumu acaba. tmsf nın sayfasına bakan varmı
  • nooldu hala düzelmedi mi bu bidolu com ?
  • Konuyu hortlatıyorum üzgünüm ama meraktan.
    Acaba bidolu.com denilen yerden parasını geri kurtarabilmiş olan birisi var mı?
    Artık benim bir ümidim kalmadı ama merak ettiğim için soruyorum
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.