Şimdi Ara

Bidolu.com dan Alışveriş yapacaklara duyuru Sakın!:: Paranızı almanın yolu çözüldü !::

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
0
Favori
15.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar geçen pazar günü 4 Adet GP 2500 Mah pil ve SD 256 MB hafıza kartı siparişi verdim.

    Dayanamadım mail attım gelen cevap aşagıdakı gibidir.Şaşırsammı aglasammı bilemıyorum.Sakın siz böyle şeylere uğramayın.Sipariş iptali vericem hafta sonu diye hiçbişey yapamıyorum Aradım telefonla böyle dendi..

    .Parayı gecen hafta pazar gecesi alan bu firmanın bana pil ve hafıza kartını 31 Martta ancak gönderecegini yazmış Çarşıya cıkıp almadıgıma yanıyorum...

    Hepsiburada.com dan Kodak C330 ve çantasını istedim çanta üretici fırmadan beklendiği için en geç P.tesi elimde olacagı yazıyor ama bidolu.com yada eskı adıyla BASCUDA.com un sipariş listesinde Siparişimi iptal et butonu bile yok!! Hepsiburadada var. Bilginize sunuyorum bu rezilliği birde internet alışverişi dıyorlar buna! bu ne rezilliktir ya..

    buyrun mesaj.

    Sayın Müşterimiz ;  

    Satın almış olduğunuz Bilgisayar ürünleri Tedarikçi firma’dan kaynaklı sevkiyat problemi yaşanmakta olup, İlgili ürünün teslimatına 31.03.2006 tarihinde başlanacaktır.



    Bidolu.com olarak biz, elimizde olmayan sebeplerden dolayı böylesine bir gecikmeyi müşterilerimize yaşatmış olmanın, bizleride en az sizler kadar zor durumda bırakan ilgili konuda çözüm üretebilecek yetki ve konumda olmamamızın üzüntüsünü yaşamaktayız.



    Söz konusu sıkıntıya ilişkin sabır ve anlayışınıza teşekkür ediyor, siz değerli müşterilerimiz adına tedarikçi firmalarımızla sürekli irtibat halinde olduğumuzu bilmenizi, ilgili ürünler stoklarımıza girer girmez siparişinizi tarafınıza göndereceğimizi ve gelişmelerden siz değerli müşterilerimizi haberdar edeceğimizden emin olmanızı rica ediyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BurakLEE -- 3 Mayıs 2006; 12:35:33 >



  • dostum biliyosun ben de hemen hemen aynı ürünleri sipariş etmiştim. ama sadece hepsiburada dan sipariş ettim ve siparişten 2 gün sonra piller elime ulaştı ve foto makineyle hafıza kartı da kargoda. istersen sikayetvar.com a bi yaz bu durumu (tabi ne değişcekse)
  • Bende zamında iki tane armut koltuk siparişi vermiştim, ayrı renklerde. Biri 3-4gün sonra geldi diğeri 1 ay sonra :) O gelmeyende ev arkaşımındı, adam kafaları kırdı
    Ayrıca sana gelen cevapta, ..vs vs'nin üzüntüsünü yaşamaktayız yazmıslar. Tüm çalışanları öyle efkarla içerken düşündümde bi yarıldım
    -Baba nasıl gönderemedik yaa
    -Sorma abi, harab olduk. Nese tokuştur
    Ayak üstü geyik yaptık ama.. geçmiş olsun :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BurakLEE

    arkadaşlar geçen pazar günü 4 Adet GP 2500 Mah pil ve SD 256 MB hafıza kartı siparişi verdim.

    Dayanamadım mail attım gelen cevap aşagıdakı gibidir.Şaşırsammı aglasammı bilemıyorum.Sakın siz böyle şeylere uğramayın.Sipariş iptali vericem hafta sonu diye hiçbişey yapamıyorum Aradım telefonla böyle dendi..

    .Parayı gecen hafta pazar gecesi alan bu firmanın bana pil ve hafıza kartını 31 Martta ancak gönderecegini yazmış Çarşıya cıkıp almadıgıma yanıyorum...

    Hepsiburada.com dan Kodak C330 ve çantasını istedim çanta üretici fırmadan beklendiği için en geç P.tesi elimde olacagı yazıyor ama bidolu.com yada eskı adıyla BASCUDA.com un sipariş listesinde Siparişimi iptal et butonu bile yok!! Hepsiburadada var. Bilginize sunuyorum bu rezilliği birde internet alışverişi dıyorlar buna! bu ne rezilliktir ya..

    buyrun mesaj.

    Sayın Müşterimiz ;  

    Satın almış olduğunuz Bilgisayar ürünleri Tedarikçi firma’dan kaynaklı sevkiyat problemi yaşanmakta olup, İlgili ürünün teslimatına 31.03.2006 tarihinde başlanacaktır.



    Bidolu.com olarak biz, elimizde olmayan sebeplerden dolayı böylesine bir gecikmeyi müşterilerimize yaşatmış olmanın, bizleride en az sizler kadar zor durumda bırakan ilgili konuda çözüm üretebilecek yetki ve konumda olmamamızın üzüntüsünü yaşamaktayız.



    Söz konusu sıkıntıya ilişkin sabır ve anlayışınıza teşekkür ediyor, siz değerli müşterilerimiz adına tedarikçi firmalarımızla sürekli irtibat halinde olduğumuzu bilmenizi, ilgili ürünler stoklarımıza girer girmez siparişinizi tarafınıza göndereceğimizi ve gelişmelerden siz değerli müşterilerimizi haberdar edeceğimizden emin olmanızı rica ediyoruz.



    Bence hala bir suru problem yasatmasina ragmen internet alisverisinde Hepsiburada cok iyi...
    ben 20 ye yakin alisveris yaptim. hiç problem yasamadim.
    en azından siparisini iptal edebiliyosun boyle durumlarda ve sana bir hediye ceki veriyolar baska urunlerde kullanman icin yada bunu kabul etmiyorsun ve elektronik dekont alip banka havalesi yapiyolar
    keske hepsini hepsiburadadan alsaydin
    o bahsettigin gp piller ve sd kart pekala orada vardi
  • yok ben bi daha Bidolu bascuda adı duymak istemiyorum. Pazardan alırım daha iyi. ha neden farklı yerlerden aldın demişsin arada 13 YTL fark ediyordu o yuzden ayırmıştım pil ve hafıza kartını o 13 ytl yede çantasını beleşe getirmiştim. Hepsiburada.com kargoya verdi p.tesi elime geçer ama bidolu gibi bir site gormedim sakın dokunmayın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BurakLEE

    yok ben bi daha Bidolu bascuda adı duymak istemiyorum. Pazardan alırım daha iyi. ha neden farklı yerlerden aldın demişsin arada 13 YTL fark ediyordu o yuzden ayırmıştım pil ve hafıza kartını o 13 ytl yede çantasını beleşe getirmiştim. Hepsiburada.com kargoya verdi p.tesi elime geçer ama bidolu gibi bir site gormedim sakın dokunmayın.





    hocam öncelikle sana geçmiş olsun diyorum Allah dan fazla öyle para kaldıracak bi alışveriş yapmamışsın.son zaman larda net aleminde bu site hakkında mailler dolasıya haberin varmı gerçi olsaydı herhalde yapmazdın... neyse geçmiş olsun
  • bidolu gerçekten sorunlu bir yer. hiç kullanmayın derim. kullanmış olanlara ise sabır diliyorum. adamlar tamamen yüzsüz ve müşteri hizmetlerine hiçbri şlekilde ulaşılamıyor. bir kez kullandım ve halen tahsilatla ilgili problemleri düzeltemedim. bankam devreye girdi artık onlar ilgileniyor. rezil bir yer aman dikkat edin.
  • Siparişi iptal etsem Param Kredi kartı hesabıma geri yatma süresi ne kadar sürer merak ediyorum. bi kaç ayı bulur herhalde? sizce?
  • sikayetvar.com a girip bak dicem ama içini karartmak istemiorum dostum

    bu arada bu akşam benim makinem elime ulaştı, kullanmaya başladım, yarın gusel fotolar koycam inş buraya
  • bakayım orayada.Yok zaten Bitti artık netten alışveriş . darısı bana umarım p.tesi günü gelcekmiş.Hepsiburada mail atmış makıneyı yolladık çantayıda temın edınce yollucaz demişler.Neden ıkısını gondermıyosunuz yahu dıcem sabır sabır..
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nJOY -- 18 Mart 2006; 1:51:08 >
  • tüketici hakları derneklerine başvurun. onlar bu konularda yol yordam gösteriyorlar.
  • Beklicem artık . Hepsiburada.com gönderdik diye mail attı . Ama Bidolu denen siteye girmeyin bile hack saldırı yapın yeridir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BurakLEE

    arkadaşlar geçen pazar günü 4 Adet GP 2500 Mah pil ve SD 256 MB hafıza kartı siparişi verdim.

    Dayanamadım mail attım gelen cevap aşagıdakı gibidir.Şaşırsammı aglasammı bilemıyorum.Sakın siz böyle şeylere uğramayın.Sipariş iptali vericem hafta sonu diye hiçbişey yapamıyorum Aradım telefonla böyle dendi..

    .Parayı gecen hafta pazar gecesi alan bu firmanın bana pil ve hafıza kartını 31 Martta ancak gönderecegini yazmış Çarşıya cıkıp almadıgıma yanıyorum...

    Hepsiburada.com dan Kodak C330 ve çantasını istedim çanta üretici fırmadan beklendiği için en geç P.tesi elimde olacagı yazıyor ama bidolu.com yada eskı adıyla BASCUDA.com un sipariş listesinde Siparişimi iptal et butonu bile yok!! Hepsiburadada var. Bilginize sunuyorum bu rezilliği birde internet alışverişi dıyorlar buna! bu ne rezilliktir ya..

    buyrun mesaj.

    Sayın Müşterimiz ;  

    Satın almış olduğunuz Bilgisayar ürünleri Tedarikçi firma’dan kaynaklı sevkiyat problemi yaşanmakta olup, İlgili ürünün teslimatına 31.03.2006 tarihinde başlanacaktır.



    Bidolu.com olarak biz, elimizde olmayan sebeplerden dolayı böylesine bir gecikmeyi müşterilerimize yaşatmış olmanın, bizleride en az sizler kadar zor durumda bırakan ilgili konuda çözüm üretebilecek yetki ve konumda olmamamızın üzüntüsünü yaşamaktayız.



    Söz konusu sıkıntıya ilişkin sabır ve anlayışınıza teşekkür ediyor, siz değerli müşterilerimiz adına tedarikçi firmalarımızla sürekli irtibat halinde olduğumuzu bilmenizi, ilgili ürünler stoklarımıza girer girmez siparişinizi tarafınıza göndereceğimizi ve gelişmelerden siz değerli müşterilerimizi haberdar edeceğimizden emin olmanızı rica ediyoruz.



    Daha önce baskuda'dan alışveriş yaptığım için düşünmeden bidolu güvendim. halbuki apayrı bir şirket. bugün dördüncü gün hala gelmedi. ben de DH forumunda 'bidolu' diye arama yaptım. Bidolu tokatını yiyen başkası varsa, söyleyebilir mi? paramı nasıl geri alabilirim?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: luciferi
    Daha önce baskuda'dan alışveriş yaptığım için düşünmeden bidolu güvendim. halbuki apayrı bir şirket. bugün dördüncü gün hala gelmedi. ben de DH forumunda 'bidolu' diye arama yaptım. Bidolu tokatını yiyen başkası varsa, söyleyebilir mi? paramı nasıl geri alabilirim?


    Bankanla görüş, ödemeyi durdurmak için. "Dolandırıldım" de.
  • hepsiburada .com dan bugüne kadar bikaç şey aldım sorun çıkmadı hiç
    can sıkıcı şeyler bunlar hocam
  • bidoludan harddisk ve ram siparişi vermiştim.ertesi gün de bana aynı mesajı göndermişlerdi.tedarkçi sorunuymuş..inandık ne yapalım... 1 ay sonra ürünler 1-2 gün arayla elime geçti.
    yani sanırım biraz geçte olsa gönderiyorlar...
    sipariş iptal ettirmedim bu kez de para hesabıma yatırıldı mı polemiği yaşamak istemedim.
  • www.yeterkiiste.com diyorum arkadaşlar...
    Pazartesi Acer Travelmate 2423 sipariş ettim.
    Bugün Cuma elimde... Site İşBankası'na ait
  • Ne desem.Hayırlısı.
  • Benim de başıma bu siteyle ilgili bir olay geldi. Geçen ay bir pazar günü Canon A520 siparişi verdim. Normalde 2 gün içerisinde gelir diye düşünmüştüm ama 2 gün geçmesine rağmen hala kargoya verilmiş gözükmüyordu. Bunun üzerine o Haklı müşteri hattı!! dedikleri telefona sarıldım ama nafile. Müşteri temsilcisine ulaşmanız imkansız. Bunun üzerine aynı gün müşteri hizmetlerine mesaj attım. Günlerden cuma oldu ve siparişin üzerinden 5 gün geçti. Şikayetvar . com adresine baktığımda ise resmen şok oldum. Dünyanı şikayeti var, kimi ürünü 1-2 ay sonra almış, kimi alamamış. Bir arkadaşın önerisi üzerine whois . com (du sanırım) sitesinden bascuda ve bidolu sitelerinin sahibini buldum. Ama orda yazan kişini cep ve ismi tutmasına rağmen bu sitenin sahibi olmadığını söyledi. Cuma günü savcılık işlemlerine başlamaya karar verdim. Gitmeden son bi kez daha ariyim dedim ve şansıma nasıl olduysa müşteri hizmetlerine ulaştım. Çıkan elemana ağzımdan çıkabilecek herşeyi söyledim!! Ve ürünün 1 saat içinde kargoya verilmemesi halinde savcılığa suç duyurusnda bulunacağımı söyledim. Adama ne dediysem haklısınız, peki beyefendi dedi. Ve aynı gün sitede siparişimin kargoya verildiğini gördüm. Cumartesi günü de 6 gün geçmesine rağmen elime ulaştı. Hepsiburada yla arasında 10ytl fark vardı, ordan almadığıma bin pişman oldum.

    Arkadaşlar siz siz olun Bidolu veya Bascuda ismini gördüğünüz yerden kaçın. Şikayetvar . com a bakmanızı tavsiye ederim. Saygılar...


  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.