Şimdi Ara

Bi insan niye airpods satın alır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
344
Cevap
3
Favori
42.688
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Bi insan niye airpods satın alır?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    400 Mesaj

    Bu durumu yaşayan tek ben değilmişim demekki.. demek istediğiniz kulaklıgı taktınız zaman sabitlenmiyor dimi böyle sallanıyor. kız arkadaşımda mesela tam kulagına giriyo sabitleniyo orda hareket etmiyor. çok can sıkıcı bir durum.
    |
    |
    Hanzoli kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
  • Yarbay
    5746 Mesaj

    Cihazı alırken aynı fiyatlardaki S8'i alsaydım şimdi o cihaz yok olacaktı.

    Ben 10.00 t l vermedim fakat verecek olsaydım aynı fiyatlardaki Samsung yerine İphone alırdım.

    Android markette sahte banka uygulamaları falan var sıkıntılı güvenlik yok.
    Appstore de böyle bir risk yok.
    |
    |
    divisive kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    445 Mesaj

    Aynen öyle... Keşke AirPods Pro yolu gözüktü bana diyeceğimde çok pahalı be
    |
    |
    Flakel kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    365 Mesaj
    Airpods yani cep telefonuyla konuşmak için kullanılan kablosuz bir kulaklıkla, müzik dinlemek için üretilen bir kulaklığı karşılaştırmak nasıl bir mantıktır anlamak mümkün değil iki ayrı kulvar varsa cep telefonuyla konuşmak için daha iyi bir öneriniz buyrun yazın.
    |
    |
    _____________________________
    Mac mini
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Sohbet
Lastik Avcısı
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,369
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.