Şimdi Ara

Bi insan niye airpods satın alır?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
344
Cevap
3
Favori
42.622
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Bi insan niye airpods satın alır?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2247 Mesaj
    airpods pro desen anlarımda airpods o kadarda pahalı bir ürün değil
    7000 telefona veren 700-800 ü kulaklığa çok görmesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aydinsukru -- 6 Aralık 2019; 10:42:1 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    623 Mesaj
    Bence ses kalitesinden ziyade , İphone ile senkronize calışması cok iyi. Bence iyi bir icat. ses kalitesi bence tatminkar. Fiyatı ise yorumsuz, alabilen varsa bence alsın. Pişman olunacak bir ürün değil.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    11551 Mesaj
    Bir sürü kuaklık kullandım hi-fi ,hybird,hi-res audio ve ekipman olarak DAC/AMP vs airpods kadar balon kulaklık yoktur..önemli olan lulaklığın sahnesi geniş olması baslların patlamaması midlerin basslar tarafından yok edilmemesi ve tizlerin kulak tırmalamaması şöyle söylim size en son edindiğim KZ AS10'airpodstan 5 gömlek daha üstün ..dahası buda değil .



    bknz:audio technica cks1100



    Sony MDR-XB90EX

    _____________________________


    Got like freedom,Everyone will be free!




  • Yüzbaşı
    387 Mesaj

    Kablosuz kulaklığı kablolu kulaklıklar ile karşılaştırman biraz saçma olmamış mı?
    |
    |
    MERNEPTAH kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________


    PS4 PRO PSN : Hoskeser

    Kişisel Blog: http://nasildesemki.blogspot.com
  • Yarbay
    11551 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: FyKy

    Kablosuz kulaklığı kablolu kulaklıklar ile karşılaştırman biraz saçma olmamış mı?
    kardeş yukardaki kz ve audio technica kablosuzda kullanılıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERNEPTAH -- 6 Aralık 2019; 11:18:26 >
    _____________________________


    Got like freedom,Everyone will be free!
  • Binbaşı
    1047 Mesaj
    Çok parası vardır aliyordur



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    409 Mesaj
    Şimdi konudaki arkadaşım, sana cahil v.s yazmak istemiyorum. Lakin demişsin ki 90 liraya JBL kulaklık aldım daha kaliteli yok efendim sennheiser daha kaliteli. Şimdi öncelikle setuptan bahsedeyim: macbook pro ve iphone kullanıcısıyım işim dolayısı ile. Haliyle açık ofis olunca da kulaklık şart oluyor. Bir süre iPhone içerisinden çıkan kablolu kulaklıkla idare ettim. Baktım olmuyor, kafa bantlı kulağı içine alan modellere yönelip Sennheiser 4.50BT aldım. Uzun bir süre kullandıktan sonra ön yargı ile baktığım airpods'u satın aldım. Şimdi aşağıda yazayım durumu.

    1- Kulaktan düşüyor yaw, testlerde bilene düşüyor: yok öyle bi şey. Sporda dahi takıyorum bi yere gittiği yok. Ancak üstüne yatınca haliyle düşüyor haberiniz olsun.
    2- Marka takıntısı v.s: yok öyle bi şey maalesef. çatır çatır senkron çalışıyor telefon ve bilgisayarım ile + telefon kablosuyla şarj edebiliyorum. Aynı kablo.
    3- Çok pahalı: haksız değilsin. Ancak, bu kazandığın para ve neye ne kadar harcayacağın dengesine göre değişir. Yarı fiyatına alacağın bir Sennheiser daha iyi demişsin. Airpds ile kafa kafa gelebilecek Sennheiser 4.40BT'ten başlar ki bude asla yarı fiyatı değil :D
    4- Mi AirDots aynı işlevi görüyor: maalesef. Kullandım. Çok güvendim, mi bir telefon ile kullandım ama sonuç hüsrandı.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    387 Mesaj

    Yanlışın var kardeşim. Kabloları çıkabiliyor evet ama kablosuz kullanılamıyor. Bir bluetooth özelliği maalesef yok. 3'ü de gayet güzel kulaklıklar özellikle ses konusunda.
    |
    |
    MERNEPTAH kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________


    PS4 PRO PSN : Hoskeser

    Kişisel Blog: http://nasildesemki.blogspot.com
  • Teğmen
    182 Mesaj
    yada "parası olan birinin airpods alması neden baskalarına dert olur?"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vb -- 6 Aralık 2019; 11:25:21 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    11551 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: FyKy

    Yanlışın var kardeşim. Kabloları çıkabiliyor evet ama kablosuz kullanılamıyor. Bir bluetooth özelliği maalesef yok. 3'ü de gayet güzel kulaklıklar özellikle ses konusunda.
    anam babam bluetooth kablosu alıyorsun ..yani geriye uyumluluk kz serileri zaten hep böyle
    _____________________________


    Got like freedom,Everyone will be free!
  • Yüzbaşı
    387 Mesaj
    Şöyle bir durum var. Bir çok kullanıcı sizin kadar teknolojiden anlamıyor. Iphone kullanıyor kulaklığını da Ipods alıyor. Araştırmıyor soruşturmuyor.

    Bana kalse ben Bose ya da Senheiser TWS kulaklıklarını alırım. Madem o kadar para vericem bunlara veririm. Ama dediğim kesim bu markaların ne olduğunu dahi bilmez. Zaten kullansa bile aradaki farkı anlayamaz.

    Benim müzik kulağım yok ama teknolojiden anlıyorum araştırıyorum. Kimisinin de müzik kulağı var teknolojiden anlamıyor. Bana kalırsa airpods alanlar bu ikisinden de anlamıyor. Ve anlamak zorunda da değiller.

    İki tane kelimeyi aklımızdan çıkarmamamız lazım.
    Sanane
    Banane
    |
    |
    _____________________________


    PS4 PRO PSN : Hoskeser

    Kişisel Blog: http://nasildesemki.blogspot.com
  • Yüzbaşı
    387 Mesaj

    Yahu sonuçta kulaklıklar yani ses veren kulağa giren parça bluetooth değil. Yani küçük bir kabın içine girip kendi şarj olmuyor. TWS dediğimiz kulaklıklardan değil. Haricen aparat kullanman ve onu haricen şarj etmen gerekiyor. Tamamen farklı bir konsept. Yine söylüyorum çok güzel kulaklklar ama karşılaştırma bunlar ile yapılamaz maalesef.
    |
    |
    MERNEPTAH kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________


    PS4 PRO PSN : Hoskeser

    Kişisel Blog: http://nasildesemki.blogspot.com
  • Binbaşı
    1239 Mesaj
    Herkesin kulağında gördüğün kulaklığı orjinal sanıyorsun sanırım. Dışarıda gördüğün ürünlerin %80 i çakma.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    Apple ürünleri ile çok uyumlu alsan ikinci eline bile talip çok insan var



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    789 Mesaj
    Önce temmuz ayında 179 liraya airdots aldım. Çok hoşuma gitti kablosuz minicik bi kulaklık kullanmak. (Daha önce JBL E45BT kulaküstü kablosuz kulaklık kullandım 1 sene sonra iade ettim renk atması vs. var diye) Airdots'u 1 ay kullandıktan sonra her ne kadar rahat da olsa macbook'umda kullanırken bilgisayarı uyku moduna alıp telefona geçtiğimde airdots asla ama asla telefonuma bağlanmıyordu. İlla mac'i uykudan uyandırıp kulaklık ile bağlantısını kesip telefona bağlamam gerekiyordu ya da airdots'u sıfırlayıp telefondan tekrar bağlanmam gerekiyordu. Tam tersini telefonda bağlıyken bilgisayardan bağlanmaya çalıştığımda da yaşıyordum. Sonra canıma tak etti tabi bunla sürekli uğraşmak falan, minik kulaklıkların da hayatı ne kadar kolaylaştırdığını görünce ağustosun ortasında airpods 2 satın aldım baya da ucuza geldi 750 lira olunca kaçırmak istemedim. Sonuca gelelim, çatır çatır hem bilgisayarda hem telefonda bağlı. Hangisinde kullanmak istiyorsam dokunuyorum direkt ses ona geçiyor, şarj konusu baya iyi haftada 2 kere anca şarja takıyorum sürekli kulağımda olduğu halde airpods. Mi Box S android tv kutuma bile airpodsu bağladım projeksiyondan film dizi izlerken yine kulaklıkla ses alıyorum falan hayatım oldukça kolaylaştı. Sadece statü meselesi ya da hava atma meselesi olarak bakmayın şuna. Airdots güzel evet ama benim işimi kolaylaştırmak yerine zorlaştırıyordu, gittim parasını verip Airpods 2 aldım rahatım. Bir de herkes sanki asgari ücretle çalışıyormuş da ay sonunu zor getiriyormuş gibi düşünüyorsunuz neden öyle düşünüyorsunuz hali vakti yerinde insanlar hiç mi yok bu cihazı kullananlar arasında?
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1761 Mesaj
    Fakirsin ondan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6104 Mesaj
    v2 almıştım ilk çıktığında güzel ama ben bakan gözler yüzünden takmıyorum dışarda gösterişle işimiz yok lakin kız kardeşim kullanıyor başı kapalı olduğu için onun için bulunmaz nimet oldu kabloyla uğraşmıyor kız. Kaldı ki 2 sene önce o kablo yüzünden çantasından telefonunu çekmişlerdi hırsızlar harbiye yolunda arkadaşıyla yürürken..



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2632 Mesaj

    Radyasyondan kasıt bluetooth mu?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Feel The Difference kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8464 Mesaj
    Az önce fiyatına baktımda 1000 liraymış. Bende çok pahalı bir şey zannettim. Para gitmesin diye yemek yemeye arkadaşım 60 k lık arabaya biniyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    3087 Mesaj
    1000 liraya Airpodsu böyle uzun uzadıya konu ediyorsak 2800 liraya şu da var. Adına forum yapalım

    https://kulakligim.net/kafaustu/meze-audio-99-classics-incelemesi/



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    İncelemeler İçinhttp://www.kulakligim.net
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Media Sözlük
Sohbet
Canlı Tv izle
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,775
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.