Şimdi Ara

Bi erkeğin kendine yapabilceği en büyük kötülük: Aşık olmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
67
Cevap
2
Favori
4.447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
32 oy
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hele ki karşılık bulunamıyorsa... Bu manevi olarak, psikolojik olarak bi erkeğin yaşamını alt üst eden yaşam enerjisini bi anda fişi çeker gibi bitirmek anlatamıyorum.

    -Kızın en sevdiği şarkı, benim en sevmediğim en saçma bulduğum şarkı çıkarsa ya ? Ulan bi anda o şarkıya olan bütün yargılarımı yıkıp dinlememe sebep oldu.

    -Sigara bağımlısıyım ilk sigaradan sonra hemen ikinci sigarayı içmenin ne kadar kötü ve acı bi tadı olduğunu belki bilenler bilir. İkincisini bile o bünyeyi kaldırır hale mi gelir ? 1 günde biten paket 10 saatte biter mi ?

    -Telefonu sadece onun resmine bakarak geçirmek nedir ? Dışarı çıkıyorum arabama biniyorum telefonda onun resmini açıp sağ koltuğa koyuyorum. Gaza basamıyorum ulan. En sağ şeritten usul usul gidiyorum günlerdir.

    -Benim gibi slow ve mod düşüren parçalardan nefret eden birisi olabildiğince dibe düşürcek parçalar dinler mi ? Sürekli kopmalık, hareketli, yabancı parçalar dinleyen birisini 180 derece çevirmekte nedir ? Skrillexten aşşağı dinlemeyen adamı sıla dinlettirmekte nedir ?

    -Hormonları bu kadar mı durdurur ? Ne başka bir kıza bakasım var ne insanlar ilgimi çekiyor ne dikkat çekmeye çalışıyorum nede başka insanlarla konuşabiliyorum. Cinsel isteğim bile resmen eksilere düştü. Odadan çıkmayan sadece mutfağı ve tuvaleti kullanan bi birey olup çıktım.

    -Ağlayıp acımı atmaya çalışıyorum atamıyorum ruh gibiyim. İlk günler kızı sürekli hayal edip kendimi kuruntu şeklinde mutlu etmeye çalışırken bugün sanki o bu dünyadan göçüp gitmiş bende göçüp gitmiş gibiyim. Hiç pozitifliğim kalmadı

    -Peki ya göze girmeyen uyku ? Bi insan nasıl sabah 6 ya kadar oturupta 4 de kalkıp gününü bitirir ? Sen napıyorsun be ey karşı cins.

    -Yemek yiyemiyorum yediğim hiç bir yemek lezzetli gelmiyor boğazıma diziliyor. Sürekli onu düşünüyorum

    -Kafamı dağıtayım diyorum en kanlı en vahşetli en gerilimli filmleri açıp izliyorum ama bana mısın demiyor. Bİ İNSAN TESTEREYİ İZLERKEN OTURUP AĞLAR MI YA ? Bİ İNSAN ARABA KAÇIRMA SAHNESİNDE BİLE BOŞ YAN KOLTUĞA BAKIP "NEDEN BERABER BU SOYGUNU YAPMADIK Kİ?" DİYE OTURUP AĞLAR MI ?

    oturup okuyan bütün üyelerime vakit harcayan bütün bu konu başındaki insanlara sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Hissedebilen hissedemeyen anlayamayan veya başından daha önce geçmiş geçmeyen bütün dostlarım... Bana nasıl bi cevap verirsiniz nasıl bi yol gösterirseniz bilmem ama bütün kalbimle ve hissettiklerimle yazdım bunları. Dertleşecek arkadaşlarıma minnettarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 26 Temmuz 2017; 4:22:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    AMD Ryzen 7 5800X3D Msi RTX 3080 Suprim X 10G Msi B550 Tomahawk G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB 3600Mhz CL16 (16.16.16.36 Samsung B-Die) DeepCool LS520 WH 240MM WD Black SN770 1Tb Gen4 WD Blue SN570 1Tb Gen3 Samsung 870 Evo 1Tb Samsung 860 Evo 500Gb Seasonic Prime Snow Silent 650W 80+ Platinum CM TD500 Mesh V2 ARGB Beyaz Viewsonic Omni XG2431 24" 240Hz IPS




  • Karşılık bulunamıyorsa kısmını açabilir misiniz? Hiç tanışmadınız mı red mi yediniz yoksa tanıştınız ama soğuk mu davranıyor?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Julimezar

    Karşılık bulunamıyorsa kısmını açabilir misiniz? Hiç tanışmadınız mı red mi yediniz yoksa tanıştınız ama soğuk mu davranıyor?

    Tanıştık. 2 kere buluştuk. Ve soğuk malesef

    İlk buluşmamızdan önce 6 ay kadar konuştuk ondan sonra ben bunun mezuniyet balosuna gittim aslında tam bi buluşmada değil sadece ziyaret. Kısa süreli bi görüşme oldu çok konuşamadık hatta beni o serbest kıyafetimle içeriye bile alıp benimle karşılıklı dansta etti. (Geçen yaz)

    Bu yazda 2. Kez görüştük ve ondan sonra işler koptu malesef. Buluştuğumuz gün çiçek gibi konuşan kız buluştuğumuzdan bu yana soğuk hep. Hatta güzel bir mekana gidip saatlerce bile oturduk. Nargile, yemek, meşrubat, sigalarımız vs ambiyans ortam mekan iyi çok insan yok birbirimizle gayet güzelce konuşup herşeyimizi her konuda anlatmıştık. Tabi biraz cüzdanım yandı ama olsun nargilesi ilk kez bu kadar güzel gelmişti (avuntuma bakın..)

    Anlayacağın karşılığını bulabilmem için büyük bir mucize olması gerekiyor bende



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 26 Temmuz 2017; 4:55:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    AMD Ryzen 7 5800X3D Msi RTX 3080 Suprim X 10G Msi B550 Tomahawk G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB 3600Mhz CL16 (16.16.16.36 Samsung B-Die) DeepCool LS520 WH 240MM WD Black SN770 1Tb Gen4 WD Blue SN570 1Tb Gen3 Samsung 870 Evo 1Tb Samsung 860 Evo 500Gb Seasonic Prime Snow Silent 650W 80+ Platinum CM TD500 Mesh V2 ARGB Beyaz Viewsonic Omni XG2431 24" 240Hz IPS




  • Ben buna katilmiyorum.

    Platonik sevmek, veya karsilikli sevmek, bunlarin hepsi guzel duygular.


    Ben de uzun sure karsiliksiz sevdim, hayatina bi heyecan bi anlam katiyor. Tabii uzucu yanlari da oldu benim icin fakat gene de acisiyla tatlisiyla guzel anlar yasatti bana sevmek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Grell. -- 26 Temmuz 2017; 4:58:52 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grell.

    Ben buna katilmiyorum.

    Platonik sevmek, veya karsilikli sevmek, bunlarin hepsi guzel duygular.


    Ben de uzun sure karsiliksiz sevdim, hayatina bi heyecan bi anlam katiyor. Tabii uzucu yanlari da oldu benim icin fakat gene de acisiyla tatlisiyla guzel anlar yasatti bana sevmek.

    Dediğinize katılamıyorum hocam. Bu benim ilk kez aşık olup hissettiğim duygular değil malesef. İlkokuldakini saymıyorum bu aklım başım ermişken yaşadığım 2. Aşk olayı (yani 3 aslında). İlkiyle kıyasladığımda kesinlikle dağlar kadar fark var. Ne bu kadar çok sigara içmemiştim nede bu kadar acı çekip yalnız hissetmemiştim.

    İlkinde karşılık buldum (çok zorda olsa) 4 ay sürdü. Ama kavuşana kadar neler çektim kavuştuktan sonrada neler çektim. Ondan sonra tüm algım yaşantım olgunluğum yaşam biçimim düşüncelerim değişti. Kötü bir şekilde ayrıldık ama beni silkelediği için ona minnettarım. Ne güzel birisi oldum derken şuan bu 2. Aşk olayıyla karşı karşıyayım.

    beni silkeleyip mükemmel bi uyanışa erdiren kızın yerine şuan başka bi kız geldi ve resmen beni hırpalıyor karanlığa gömüyor. Hatta o ilk kızdaki yaşadığım duygulardan bile daha üzgün düşüncelere hapsettiriyor. Bu kızın manevi olarak eli ilk kıza göre daha ağır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 26 Temmuz 2017; 5:6:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    AMD Ryzen 7 5800X3D Msi RTX 3080 Suprim X 10G Msi B550 Tomahawk G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB 3600Mhz CL16 (16.16.16.36 Samsung B-Die) DeepCool LS520 WH 240MM WD Black SN770 1Tb Gen4 WD Blue SN570 1Tb Gen3 Samsung 870 Evo 1Tb Samsung 860 Evo 500Gb Seasonic Prime Snow Silent 650W 80+ Platinum CM TD500 Mesh V2 ARGB Beyaz Viewsonic Omni XG2431 24" 240Hz IPS




  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Tek aci ceken sen degilsin.

    Dedigim gibi ben de aci cektim, ama bir o kadar da yasam enerjisiyle doldum asikken.
    Kendime ceki duzen vermeyi ogrendim. Daha iyi biri olmayi ogrendim onun gozune girebilmek icin. Sekillerden sekillere girdim belki onunde. Ha fayda etti mi? Tabii ki etmedi. Mutsuz muyum? Evet mutsuzum, ama en azindan yasadigim guzel anlar icin bir o kadar da mutesekkirim...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grell.

    Tek aci ceken sen degilsin.

    Dedigim gibi ben de aci cektim, ama bir o kadar da yasam enerjisiyle doldum asikken.
    Kendime ceki duzen vermeyi ogrendim. Daha iyi biri olmayi ogrendim onun gozune girebilmek icin. Sekillerden sekillere girdim belki onunde. Ha fayda etti mi? Tabii ki etmedi. Mutsuz muyum? Evet mutsuzum, ama en azindan yasadigim guzel anlar icin bir o kadar da mutesekkirim...

    "Dedigim gibi ben de aci cektim, ama bir o kadar da yasam enerjisiyle doldum asikken.
    Kendime ceki duzen vermeyi ogrendim. Daha iyi biri olmayi ogrendim onun gozune girebilmek icin."


    Ben ayrıldığımızda yaşam enerjisiyle doldum hocam. Daha iyi daha olgun biri oldum. Ama bu o varken değil o gittikten sonra oldu. Burda biraz ters olmuşum ben size göre

    Şimdi ise yıllar sonra onun yerine gelen bu kızda ise tam tersi, yaşam enerjim söndü kendime çeki düzen veremiyorum daha iyi biri olamadım. Asosyal içine kapanık mutsuz birisi oldum. Yaşantınız benimle tam tersi olmuş aslında


    Sizin için acı çekmek nedir bilmem ama benim için acı çekmek, onu hissettiğim bir parçayı gün içinde 50-60 kere dinleyip 2 şer 2 şer sigara içmek. O büyük harflerle yazdığım gibi testerenin bir kaç filmini izlerken oturup ağlamaktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 26 Temmuz 2017; 5:14:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    AMD Ryzen 7 5800X3D Msi RTX 3080 Suprim X 10G Msi B550 Tomahawk G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB 3600Mhz CL16 (16.16.16.36 Samsung B-Die) DeepCool LS520 WH 240MM WD Black SN770 1Tb Gen4 WD Blue SN570 1Tb Gen3 Samsung 870 Evo 1Tb Samsung 860 Evo 500Gb Seasonic Prime Snow Silent 650W 80+ Platinum CM TD500 Mesh V2 ARGB Beyaz Viewsonic Omni XG2431 24" 240Hz IPS




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    YAKIŞIKLI OLMAK NASIL BİR DUYGU?
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Evet biraz ters olmus. Ote yandan merak etme ben de asosyal icine kapanik birisi oldum, ve evet ben de durumumu ozetleyen sarkilari deli gibi dinledim ve hala da devam ediyorum dinlemeye. Sevdigim insanlar icin, ve tabii ki insanlari sevebilmek icin yasiyorum suan. Sizin icin durum buysa bir sey diyemem tabii ki, demek ki sizin de hakli oldugunuz yerler varmis deyip susarim. Sanirim genellikle pesimistik olan ben, is ask meske gelince ise daha optimistik yaklasiyorum. Iyi ki de boyle yaklasabiliyorum dogrusu. Dedigim gibi boyle olmak bana kendimi iyi hissettiriyor. Bence siz de kendinizi dusunup iyi tarafindan bakmaya baslayin. Diger turlusu kendimize zarar vermekten baska hicbir ise yaramiyor, yaramayacak cunku.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Grell. kullanıcısına yanıt
    Ya kendime zarar vererek yaşamaya yıllarca alıştıysam ? Ya ait olduğum yeri negatif olan herşeyin yanında görüyorsam ? Neden her gözümü açtığımda insanları bu kadar üstün kendimi bu kadar yalnız hissediyorum ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    AMD Ryzen 7 5800X3D Msi RTX 3080 Suprim X 10G Msi B550 Tomahawk G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB 3600Mhz CL16 (16.16.16.36 Samsung B-Die) DeepCool LS520 WH 240MM WD Black SN770 1Tb Gen4 WD Blue SN570 1Tb Gen3 Samsung 870 Evo 1Tb Samsung 860 Evo 500Gb Seasonic Prime Snow Silent 650W 80+ Platinum CM TD500 Mesh V2 ARGB Beyaz Viewsonic Omni XG2431 24" 240Hz IPS
  • Eskiden ne güzel aşık olurdum şimdi hiç olmuyorum. Olaylara daha teknik baktığım için hiç bir canlının varlığı içimi kıpır kıpır etmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Dünyanın bütün karanlıkları bir araya gelse bir mumun ışığını söndüremez.
  • Kimseyi sevmezken hayatım çok rahattı.
    _____________________________
    Hailie tell'em baby
  • Başlık gibi başlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ben de birine aşık oldum yıllar önce. aldım karşıma konuştum ama kız "erkek arkadaşım yok, bu aralar aseksüelim" dedi. Ben de zorlamadım neden diye. Tamam dedim arkamı döndüm gittim.

    1-2 hafta sonra lezbiyen tipli kızlarla takıldığını gördüm. ama bu kız dışarıdan baktığında gayet normal bir kız gibi görünmekte.

    halen aklımdan çıkmıyor. nasıl unutacağımı da bilmiyorum.

    kahrolsun lezbolar
    _____________________________
  • Birader kim bu kız, Kleopatra mı, Marie Curie mi, Kraliçe Victoria mı? Normal bi kız işte kendini bu kadar düşürmenin ne manası var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hicran yine hicran mı bu aşkın sonu söyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NocHe

    Başlık gibi başlık

    Bencede öyle dimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    AMD Ryzen 7 5800X3D Msi RTX 3080 Suprim X 10G Msi B550 Tomahawk G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB 3600Mhz CL16 (16.16.16.36 Samsung B-Die) DeepCool LS520 WH 240MM WD Black SN770 1Tb Gen4 WD Blue SN570 1Tb Gen3 Samsung 870 Evo 1Tb Samsung 860 Evo 500Gb Seasonic Prime Snow Silent 650W 80+ Platinum CM TD500 Mesh V2 ARGB Beyaz Viewsonic Omni XG2431 24" 240Hz IPS
  • Hep film izleye izleye bu hale geliyor insnlar :D olum o filmlerdeki aşklaın hiç biri yok lan, yok yıllar sonra gördüm içimde fırtına koptu falan yalan hepsi en fazla 1 sene sonra başkasına aşık olabilirsin rahat ol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Acı Durum. Fazla Takmamak Gerekiyor Bilim Belgeselleri İzle

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Zalman Z3 Plus | FSP Hydro 700W | MSI Z490 Tomahawk | Intel Core i9 10850K | Scythe Fuma 2

    XFX RX6800XT Speedster Merc 319 | PNY 16X2 32 GB 3200 MHz XLR8 | WD 1TB | | Seagate IronWolf 6 TB | Sabrent Rocket 1 TB | Samsung 980 NVME 1 TB

    Sistem Tercihlerimdeki Her Ürün Hakkında Soru Sorabilirsiniz
  • Yaşın kaç kardeş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi izmir-ankara -- 26 Temmuz 2017; 15:35:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arslanbenzer

    Birader kim bu kız, Kleopatra mı, Marie Curie mi, Kraliçe Victoria mı? Normal bi kız işte kendini bu kadar düşürmenin ne manası var.

    Aşık olmak böyle bişey işte. O saydığınız isimler sizin için 1 zerre bile ne çekici geliyor nede güzel geliyor hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    AMD Ryzen 7 5800X3D Msi RTX 3080 Suprim X 10G Msi B550 Tomahawk G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB 3600Mhz CL16 (16.16.16.36 Samsung B-Die) DeepCool LS520 WH 240MM WD Black SN770 1Tb Gen4 WD Blue SN570 1Tb Gen3 Samsung 870 Evo 1Tb Samsung 860 Evo 500Gb Seasonic Prime Snow Silent 650W 80+ Platinum CM TD500 Mesh V2 ARGB Beyaz Viewsonic Omni XG2431 24" 240Hz IPS
  • Düşürün düşürün platonik gibi saçmalıklarla kıllı bir kezban için kendinize eziyet edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E.R.W. -- 26 Temmuz 2017; 18:8:33 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.