Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

bi detanator sorunu da benden pls acil yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
2
Cevap
0
Favori
90
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> bi detanator sorunu da benden pls acil yardım
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    458 Mesaj
    Merhaba arkadaslar ben aranıza yeni katılanlardan biriyim.Ama gec katıldıgım içinde cok uzgunum.. Bana yardım edebilirmisiniz. Bilgisayarıma format attım ve winme kurdum yeni olarak.Eskiden w.n98 vardı. Neyse tüm oyunları eskiden cok güzel oynuyordum fakat şimdi sürücüleri yüklerken nvida nın son sürümünü indirdim ve grafikler cooook yavasladı. Sürücüyü kaldırıp win.un kendi sürücülerinle de cok yavas diil ama düzgün çalısmıyor.Ne yapmalıyım ayrıntılı anlatabilirmisiiniz. Şimdiden çok teşekkür ederim. Sistem: Gigabyte BX2000 +, celeron 600, nvidia vanta 32 mb ekran kartı, soun blaster player ses kartı, 256 SDRAM, 16Xpionner dvd



    |
    |
  • Emekli Yönetici
    6172 Mesaj
    son çıkan 23.11 driverı dıyosan bıraz uyuzlugu var ewet onun yerıne bulabilirsen 12.81'i kur zaten bu detonatorler geforce3ler ıcın genelde yanı tnt'lerde cok bişey bekleme....Ayrıca detonatore guvenıpte cozunurlugu arttırdıysan bılgısayarın kasılması dogal....
    <img src='http://funkstar.8m.com/funky2.gif ' border=0>
    |
    |
  • Yüzbaşı
    458 Mesaj
    cevabın için teşekkür ederim.Yoooo kesinlikle aynı şekilde çalıştırdım ve acayip yavaşladı.yani anlayamıyorum bu adamları.ben sistem analisti olarak çalısıyorum bi teste hata yapıp kullanıcalarda sorun cıksa ayvayı yiyiyoruz bu adamlar hiçmi test yapmıyorlar yaa.tube tube yaa.benim sıkıntımda eski sürücüyü bulamamak.bu konuda da yardımınızı isteyebilirmiyim.bide güzel ing. bilen birisi lütfen su adamlara soyel iyi dosenmiş bi mail atsın cunku bu konuda tek sıkıntılı ben degilim.tekrar tesekkürler
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Masal
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
üniversite
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,187
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.