Şimdi Ara

Bi Bakabilir Misiniz Para Kazanma Konusunda

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
263
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler ben olimpiada oynuyorum 51 lvl asasinim. Şu ana kadar sahip oldugum maximum para 20m civarında su ana kadar cleaver gorevine girip hem biraz combo calısıyor hem de cleaverleri +7 basıp satıyordum lakin olimpiada +7 cleaveri 6m den satamaz oldum. Elimde dual cleaver +7 var kafalık göğüslük ve pads +5 çitin. (param olmadıgı icin scrool alıp dex de basamıyorum) İşte bu kadar berbat bir durumdaki bir char nasıl kurtarılır, yapılması gerekenler nelerdir diye soruyorum sizlere nick th3un4giv3n ko daki ilk charım o yuzden benim icin ozel bi anlamı var bu charın yardom ederseniz ya da olimpiada para ve item yardımında bulurursanız çok mutlu olur her gece sizlere dua ederim ramazan da yaklaşıyo (OYUNU BIRAKANLARDAN İTEMLERİNİ ALABİLİRİM MESELA AMA PARA YOK BAIS YAPARLARSA ALIRIM) lutfen sesimi duyun ve bana yardım edin



    _____________________________




  • Para için goblin kesbilirsin goblin parçaları da 100k dan sürüle satıp milyoner olursun ama bi kaç yol daha var :) glyptod kesersin içn bozeor of glytd çıkar menhantt sat 80 k dan satılmassa normal satıcılara sat 30 k dan gider günde 15m kasman olanaklı bide splier lerden 10k ya giden b iitem düşüo ölede 1 gün de 8-9m para yapabilrşisin sürekli aksarsan
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: thranduil07

    Para için goblin kesbilirsin goblin parçaları da 100k dan sürüle satıp milyoner olursun ama bi kaç yol daha var :) glyptod kesersin içn bozeor of glytd çıkar menhantt sat 80 k dan satılmassa normal satıcılara sat 30 k dan gider günde 15m kasman olanaklı bide splier lerden 10k ya giden b iitem düşüo ölede 1 gün de 8-9m para yapabilrşisin sürekli aksarsan

    koxp olmadan goblin kesmem zor tek tek kes :( zor olur eger mage olsaydım abyys kasardım paso 500 tane kırdır gelsin raptor gelsin shard 1 yıl da pot alma ama glypodont ve dedigin gabolt scaler olayını uygulicam glypodont dan gunde 5m desek 2 haftada 70m eder ve kendime gore super zengin olurum


    EVET BASKA ONERİLER PLSSSSS
    _____________________________




  • ya git abbys e ordan hell abbys e orda hop goblin kes 3 tanede 1 tane goblin düşer cok iyidew para ve ex kasarsın +9 dex bile cıkar o zaman üstüne fll +7 chitin bile cekersin
    _____________________________
  • Walla o lvl lerde en iyi yok cleaver görevi ama para etmiyor demişsin üzüldüm:( başka bi yol bulamayacam ticaret yap dicem ama sermaye ne kadar olursa o kadar kar edersin ne kadar kıyma o kadar köfte hesabı
    _____________________________



    Her Tesbih Çeken Serseri OLsaydı...İmam Mafya OLmustu..
  • git bi 60 healler bul pot satıyonmu de bana 4.500 den verimisin de yada 5.000 dan sonra git cz e 6.000 dan koy onları git bi elini yuzunu yıka çişini yap gel bi bak hepsi satılmıs

    yada moradon ve karussan luferde dolan ucza buldunmu çek mesala ben 100k ya +8 wood almıstım onun gibi git sat 1m ye tamam işte yada al silahları bas sat daha ii ama basmayı biliyosan ben 6 7 tane destroyer vastım +8 e 3 tane de wizard bastım zengin oldum dene bi bunları
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kibby_

    ya git abbys e ordan hell abbys e orda hop goblin kes 3 tanede 1 tane goblin düşer cok iyidew para ve ex kasarsın +9 dex bile cıkar o zaman üstüne fll +7 chitin bile cekersin

    saol arkadasım ama ben 51 lvl im hop goblin kesebilir miyim acaba daha hell gloomu zor kesiom acaba olur mu hop goblin oneri icn tesekkurler yinede


    EVT DAHA YOK MU KAFAMDA İYİ Bİ FİKİR OLUSMASIU İÇİN
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Beyler 54 str ci priestim var 1120atack var sizce hop goblin kesebilirmiyim buff heal im
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: knightcii

    git bi 60 healler bul pot satıyonmu de bana 4.500 den verimisin de yada 5.000 dan sonra git cz e 6.000 dan koy onları git bi elini yuzunu yıka çişini yap gel bi bak hepsi satılmıs

    yada moradon ve karussan luferde dolan ucza buldunmu çek mesala ben 100k ya +8 wood almıstım onun gibi git sat 1m ye tamam işte yada al silahları bas sat daha ii ama basmayı biliyosan ben 6 7 tane destroyer vastım +8 e 3 tane de wizard bastım zengin oldum dene bi bunları


    DEDİGİN YONTEM İYİ AMA Bİ TAKIM EKSİKLİKLER VAR GİBİ CUNKU 4,5 TEN POT SATAN EN Z 10 KİSİ TANIYORUM BELKİ BENİ KIRMAYIP 4 E BİLE VERİR ZATİ OLİMPİADA İLLİMUNATİ KARDESİN Kİ BU SİTEDE MOD BANA MANESTE 55 MAGE VERDİYDİ ONDAN OLABİLİR BELKİ AMA 4,5 TEN ALIP 7 YE SATMAK BİRAZ COK ZAMAN ALIR COK YAVAS İKİNCİ YONTEMİN İSE TAMAMEN SANSA DAYALI EGER BULAMAZSAN YANDIN MESELA BEN 10 COİNDEN HALBERD +7 ALMISTIM ADAM DA DİYO BEN 10M YAZMISTIM NİYE 10 MİLYON CIKMADI DİYE KOPMUSTUM ORDA BEN SONRA ONU 7,5M DEN SATTIYDIM AMA SANS OLMASI LAZIM



    EVT DAHA BEKLİYORUM
    _____________________________




  • banada lazım bi fikir arkadaşlarım adımı beleşci die çıkardı
    _____________________________
  • UP DAHA FAZLA YORUM PLS
    _____________________________
  • claver görevine git
    ama bi iki kere deil
    inn hostes in 2 sayfasını fulleyecek kadar felan
    sonra gece gir hepsini bas +8 cıkarmaya calıs ve çıkarıssan sat
    +7 chıtın set yap önce sonra +7 dual md felan yapmaya bak
    _____________________________
  • Nick İn NE güsel Arayan Bulur O Kadar PAra Kazanma Topici Varki Arasan Bulursun
    _____________________________
    #Nick : P4SH4 / #Server : Eldorado / #Level : 24 / Protector/Glavier&Lightning
    #Nick : 4ss4sin / #Server : Beramus / #Level : 70 / Irk : Human [SatıLık]
    4ss4sin Movies : SS l Test l Mini Pk l PK Volume!
    KA'Zede ortamLara tekrar akıyor , çeşitli problemlerimden dolayı foruma bakamıyordum..
    Msn Adresim : erhan_basa@hotmail.com

  • milllet abys nedir nasıl kırdırılır ne cıkar nereden cıkar bi anlatan olabilirmi acıklayıcı sekilde lütfen :)
    _____________________________
    ####Dh Manesliler Grubu###




    lwl 56 archery ;) (np 2,5k üstünde biras 3k. ya yaklasti :)) anca basladik kasiyoz ;)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: psyco_oki

    claver görevine git
    ama bi iki kere deil
    inn hostes in 2 sayfasını fulleyecek kadar felan
    sonra gece gir hepsini bas +8 cıkarmaya calıs ve çıkarıssan sat
    +7 chıtın set yap önce sonra +7 dual md felan yapmaya bak

    iste kardes is cleaverleri +8 basmakta ve +7 çitin ile +7 md yapmakta bitio zaten ben de nası yapcam onları biyom bende +1 md bile yok ki +7 yapayım sermaye de yoq ticaret de yapamıyom olimpiada oynayanlar biraz sermaye saglarlarsa cok ucuza itemler buluyorum ama alamıyorum mesela param olmdıgı icin +1 reduce glave 70 m i ve +7 md 45m i kacırdım adam tezgahı uruklara kurmustu param olsa alcaktım ama 3 m param var
    _____________________________




  • GARDAŞ EN GÜZEL YOL TİCARETT AMA TİCARET YAPMAK İÇİN İLK 20M OLSUN AZCIK BİRİKTİR SONRA UCUZA AL PAHALIYA SAT
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: arayanbulur

    Beyler ben olimpiada oynuyorum 51 lvl asasinim. Şu ana kadar sahip oldugum maximum para 20m civarında su ana kadar cleaver gorevine girip hem biraz combo calısıyor hem de cleaverleri +7 basıp satıyordum lakin olimpiada +7 cleaveri 6m den satamaz oldum. Elimde dual cleaver +7 var kafalık göğüslük ve pads +5 çitin. (param olmadıgı icin scrool alıp dex de basamıyorum) İşte bu kadar berbat bir durumdaki bir char nasıl kurtarılır, yapılması gerekenler nelerdir diye soruyorum sizlere nick th3un4giv3n ko daki ilk charım o yuzden benim icin ozel bi anlamı var bu charın yardom ederseniz ya da olimpiada para ve item yardımında bulurursanız çok mutlu olur her gece sizlere dua ederim ramazan da yaklaşıyo (OYUNU BIRAKANLARDAN İTEMLERİNİ ALABİLİRİM MESELA AMA PARA YOK BAIS YAPARLARSA ALIRIM) lutfen sesimi duyun ve bana yardım edin



    yapcagin cok basit o serveri birakcan neden dersen dupe paranin kirali var ama su anda yaklasik son 2 3 haftadir hic dupe olmadi yani insallah bir daha olmazsa yeni server a basla goreceksin yaratiklardan dusen para bile sana yetecek dupe olmayan server fiatlarini herkes bilir :) raptor max 70m shard max 50m dusun artik :)
    _____________________________




  • UPPPPPPPP!!!!!!!!1
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.