|
Bildirim

|
Terabit ne olum biz 8 mb kullanıyoruz işyerinde
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
YURT DISI
|
|
şu uydu interneti gelse de artık yollarımızı kazıp durmasalar. |
|
_____________________________
Başıboş köpeklerin saldırısına uğrayan 11 yaşındaki Mustafa Erçetin (9 Kasım 2022) ve 9 yaşındaki Muhammed Muaz (11 aralık 2024) kudurarak ölmesinler diye uyutuldular.Köpekler uyutulmasın diye çocuklar uyutuluyor! En deli sevdaları yaşarım uykusu geçerken, Mehmetçik, Zap Suyu şiiri. ![]() Hakan FİDAN Türkiye için: Nükleer silah! Kıbrıs, Müslüman Türk milletinin küfürden alınmış mülküdür tıpkı Anadolu gibi: Kapalı Maraş imar olsun! |
|
Starlink böyle bir şey yapmıştı. Alaska'da Unalaska şehrine 10 gigabit alıcılar koymuşlardı. Bir nevi çok uzak şehirlere ve araştırma merkezlerine bu şekilde yüksek hızlı internet götürebiliyor. Oldukça karlı olabilir. |
|
_____________________________
-- --Bilgisayar 1-- MSI MPG X570 GAMING EDGE WIFI, AMD Ryzen 5900x, G.SKILL Trident Z Neo 64GB (4 x 16GB)DDR4 3600, MSI Radeon 6800 XT, Corsair HX1200, Corsair Air 540, 2x ST8000DM004 Seagate 8TB 5400RPM, WDC WD40EFRX WD RED 4 TB 5400 RPM, KXG50ZNV256G NVMe TOSHIBA 256 GB,Sandisk ULTA NVMe 1 TB, 2x ST1000DM003 1 TB 7200 RPM, SteelSeries RIVAL 100, Audio-Technica ATH-M50x, Samsung 28 UE590D, AOC Q3279VWF
|