Şimdi Ara

Beyler kafayi yicem, şu soru hakkında 3-4 sayfa yazmam gerek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
861
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler soru şu

    'Can we use service of education as a key for to down of cost of environment? explain giving by example'

    Türkçesi

    'Çevre masraflarını eğitimi kullanarak kısabilir miyiz? örneklerle açıklayın'

    Allah için 3-5 örnek atın aklıma hicbisey gelmiyor, 2 saattir araştırıyorum hiçbisey bulamadım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • İngilizce ödevlerde yardımcı olabilecek biri varsa bende yapışayım o elemana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lalala_

    İngilizce ödevlerde yardımcı olabilecek biri varsa bende yapışayım o elemana

    abi sikinti ingilizce degil ki keske o olsa, egitim ve cevre hicbiyerde yan yana geçmiyor, ne nalet odev vermis ya vizesinden 10 aldim, bu da %20 etkiliyor cok onemli ve kafayi yicem

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üzülme geçer bu da zamanla. Sıkıntı ingilizce değilse benim pazartesi bir ödev verilecek kısa bir metin yardımcı olabilir misin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lalala_

    Üzülme geçer bu da zamanla. Sıkıntı ingilizce değilse benim pazartesi bir ödev verilecek kısa bir metin yardımcı olabilir misin

    cok iyi bi ingilizcem yok ama bisiler yapariz at bakalim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7 8 ders okuldayız zaten. Baya kısmışlar işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi insanları bu konuda daha bilgili hale getirirsek yere çöp atma,gereksiz su kullanımı vs. kullanımı azalır.En basitinden aklıma bu geldi.

    İnsanları çevre kirliliği ile bilgilendirsek bir nevi devletin para vererek yapacağı işi bireyler kendi başına yapmaya başlıyacak buda masrafların düşmesine yardımcı olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neyi aklına gelmedi? Öğrenciye çevre kirliliğinin zararını anlatırsan,çevreyi kirletmemeye özen gösterir,bu her bireyde uygulanan ve aksatılmayan bir şey haline gelirse ortada çöpçüye verilen para kalmaz bu da masrafın azalması demektir. Tabi burada önemli olan eğitimin nasıl olduğu,küçük bir çöpün bile nasıl sonuçlar doğuracağı açıklanmalı; açıklanırken de öğrencinin empati yapması sağlanmalı. Sevdiği insanların maruz kalacağı söylenmeli vs. Diyelim yarı yarıya uygulandı,bu durumda bile bilinçli bireyler diğerlerinin açığını kapatabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HarveyBullock -- 21 Nisan 2017; 23:8:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HarveyBullock

    Neyi aklına gelmedi? Öğrenciye çevre kirliliğinin zararını anlatırsan,çevreyi kirletmemeye özen gösterir,bu her bireyde uygulanan ve aksatılmayan bir şey haline gelirse ortada çöpçüye verilen para kalmaz bu da masrafın azalması demektir. Tabi burada önemli olan eğitimin nasıl olduğu,küçük bir çöpün bile nasıl sonuçlar doğuracağı açıklanmalı; açıklanırken de öğrencinin empati yapması sağlanmalı. Sevdiği insanların maruz kalacağı söylenmeli vs. Diyelim yarı yarıya uygulandı,bu durumda bile bilinçli bireyler diğerlerinin açığını kapatabilir.

    sanirsam benim aradigim seyler daha somutsal, mesela amerikanin 1 yolda cevreye harcadigi para 115 milyar dolarmis, zaten makale okumaya basladiktan sonra anladim biraz egitim derken bilimden muhendisliklerden yararlanmak olarak anliyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Biraz yazdım ama kötü oldu

    İlk olarak çevre masraflarını kısmaya toplu taşıma ile başlıyalım. İstanbul gibi bir şehri örnek alırsak, 2016 yılı verilerine göre trafikte 3,8 milyon araç var. Ve bu araçların çok büyük çoğunluğu günlük rutin işler için kullanılıyor ev iş arası gidip gelmek gibi. Bu insanlar düzenli bir ulaşım sistemiyle 15-20dk da gidilebilecek yere 1-2 saate ulaşıyorlar. Bu araçlar gereksiz yere akaryakıt tüketip maddi kayba neden oluyor daha da kötüsü karbon saldıkları için çevreyi olumsuz etkiliyorlar. Değişen iklim koşulları yüzünden çiftçiler gdo’lu , pahalı olan kırık tohumları kullanmak zorunda kalıyorlar. Ama hergün işe toplu taşıma yerine bilmem kaç sene krediyle aldığı özel arabasıyla gidip gelen, hunharca çevreye karbon salıp, izmaritini arabasının camından atan cahil vatandaş, markete gitti mi organik yumurta vs. Diye tutturuyor, çevreye verdiği zararı düşünmeden. Özel araç kullanımının karbon salınımı ve iklime olan zararını geçersek işin birde verimlilik yönü var. 2 tramway 400 kişi taşıyabilirken. 400 kişi özel aracıyla yola çıkarsa, Boğaz köprüsünü tıkmaya yetiyor. Toplu taşıma bilinci artmalı ve insanlar buna yönlendirilmelidir. Bugün 3 adet boğaz körüsü ve tüp geçitler hala trafik sorununu çözemedi ve her gün binden fazla araç trafiğe çıkıyor.. Yakında boğazın tamamına beton mu atılacak ? Yoksa daha verimli, ekonomik ve çevre dostu olan toplu taşıma mı yaygınlaştıralacak.




  • I can't explain because this place turkey yaz. 100 vermesse çıkar masaya vur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğitim kardeşev ölçeğinde ilerlemeni sağlar yani enerji elde etmeni sağlar.Şimdi sınırlı kaynaklarımızla baraj yaparsak dünyaya zarar lakin teknolojiyle güneş panelleri yapıldığı vakit tasarruf ederiz.Şeker ihtiyacımızı jelibonla karşılayabiliriz sığırı işlemeyi bilmeseydik yapamazdık mesela.Genetik mühendisliğe falan hiç değinmiyorum forumdaki üyelere örnek kalsın.Bilim doğadaki olayları sembollerle anlatma sanatıdır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zodion -- 21 Nisan 2017; 23:47:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BrKTrM

    Biraz yazdım ama kötü oldu

    İlk olarak çevre masraflarını kısmaya toplu taşıma ile başlıyalım. İstanbul gibi bir şehri örnek alırsak, 2016 yılı verilerine göre trafikte 3,8 milyon araç var. Ve bu araçların çok büyük çoğunluğu günlük rutin işler için kullanılıyor ev iş arası gidip gelmek gibi. Bu insanlar düzenli bir ulaşım sistemiyle 15-20dk da gidilebilecek yere 1-2 saate ulaşıyorlar. Bu araçlar gereksiz yere akaryakıt tüketip maddi kayba neden oluyor daha da kötüsü karbon saldıkları için çevreyi olumsuz etkiliyorlar. Değişen iklim koşulları yüzünden çiftçiler gdo’lu , pahalı olan kırık tohumları kullanmak zorunda kalıyorlar. Ama hergün işe toplu taşıma yerine bilmem kaç sene krediyle aldığı özel arabasıyla gidip gelen, hunharca çevreye karbon salıp, izmaritini arabasının camından atan cahil vatandaş, markete gitti mi organik yumurta vs. Diye tutturuyor, çevreye verdiği zararı düşünmeden. Özel araç kullanımının karbon salınımı ve iklime olan zararını geçersek işin birde verimlilik yönü var. 2 tramway 400 kişi taşıyabilirken. 400 kişi özel aracıyla yola çıkarsa, Boğaz köprüsünü tıkmaya yetiyor. Toplu taşıma bilinci artmalı ve insanlar buna yönlendirilmelidir. Bugün 3 adet boğaz körüsü ve tüp geçitler hala trafik sorununu çözemedi ve her gün binden fazla araç trafiğe çıkıyor.. Yakında boğazın tamamına beton mu atılacak ? Yoksa daha verimli, ekonomik ve çevre dostu olan toplu taşıma mı yaygınlaştıralacak.

    tesekkur ederim gercekten kullanabilecegim bi cevap oldu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zodion

    Eğitim kardeşev ölçeğinde ilerlemeni sağlar yani enerji elde etmeni sağlar.Şimdi sınırlı kaynaklarımızla baraj yaparsak dünyaya zarar lakin teknolojiyle güneş panelleri yapıldığı vakit tasarruf ederiz.Şeker ihtiyacımızı jelibonla karşılayabiliriz sığırı işlemeyi bilmeseydik yapamazdık mesela.Genetik mühendisliğe falan hiç değinmiyorum forumdaki üyelere örnek kalsın.Bilim doğadaki olayları sembollerle anlatma sanatıdır

    hocam gercekten tesekkur ederim bayildim verdiginiz orneklere

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.