Şimdi Ara

Beyler dövmeyin ama Half-Life'ı sevmiyorum!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
0
Favori
3.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 99
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 10
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 1 saat 46 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 7
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ae2096 (10 mesaj) Adam Jensen (3 mesaj) mtnei (3 mesaj) 3Korner1Penaltı (3 mesaj) O Rei (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (25 mesaj) Mobil (10 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Beyler dövmeyin ama Half-Life'ı sevmiyorum!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    816 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bana göre değil yani. Öyle iğrenç yaratıklar falan. Hem herkes sevmek zorunda mı?



    |
    |
  • Yüzbaşı
    551 Mesaj
    Sen bi gelsene şöyle
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    topun hangi inşşaat firmasına gaçtı gardaşş . geçenlerde birisini gördüm topunu almaya çalışırken sen miydin yoksa

  • Çavuş
    44 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aecgfb

    Bana göre değil yani. Öyle iğrenç yaratıklar falan. Hem herkes sevmek zorunda mı?

    +1
    |
    |
  • Teğmen
    232 Mesaj
    Daha sonra mesaj ekliycem...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    816 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: nirotor

    quote:

    Orijinalden alıntı: aecgfb

    Bana göre değil yani. Öyle iğrenç yaratıklar falan. Hem herkes sevmek zorunda mı?

    +1


    oh be bir destekçi geldi

    grafikleri, yapay zekası bir devrimdi kabul ediyorum ama o yaratıklı temasından dolayı 3. oyunu falan beklemiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ae2096 -- 14 Mart 2012; 19:44:27 >
    |
    |




  • Yarbay
    2063 Mesaj
    Portal in 2 serisini de bitir. 2. Oyunun o bitis shnesinde valve firmasina asik olacak ve o gazla half life i bitireceksin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    929 Mesaj
    dm classic, unreal tournament, quake oyunlarını beğendin mi peki? ona göre vurup öldürecem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1098 Mesaj
    Half-Life, Valve Software tarafından geliştirilen 1998 yılının en iyi oyunu seçilmiş FPS bilim kurgu oyunu.
    Çıktığı zamanlarda oynamadığın için o devrimi anlayamazsın genç.
  • Binbaşı
    1162 Mesaj
    Half Life efsanedir.

    Sevmekte zorunda değilsin.

    Mesela ben de B3 ü hiç sevmem yükledim PC ye az oynadım sildim hemen. Hiç güzel değil
    |
    |
  • Yüzbaşı
    436 Mesaj
    Bunca aksiyon dolu piyasa oyunun yanında hem oynayışı hem konusuyla bir efsanedir Half Life. Ha herkes sevmek zorunda değil o ayrı tabi.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Portal gerçekten güzel bir oyun ama Half Life'ı ben de beğenmedim.
    |
    |
  • Yarbay
    4308 Mesaj
    liseli yakaladım beyler
  • Yüzbaşı
    502 Mesaj
    çocukluğumuzun oyunudur 1.5 vardı heygidi hey deprem falan kuruluyodu
  • Binbaşı
    1162 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ByMuRaT25

    çocukluğumuzun oyunudur 1.5 vardı heygidi hey deprem falan kuruluyodu

    Ahahhahah

    o deprem ahahah

    kuranı dışlıyoduk




  • Yüzbaşı
    816 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: RappeR07

    Portal in 2 serisini de bitir. 2. Oyunun o bitis shnesinde valve firmasina asik olacak ve o gazla half life i bitireceksin

    Portal'ı çok seviyorum orası ayrı mesele. İlk oyunu PC'de oynadım ikinci oyunu da PS3 için sipariş verdim, bekliyorum. Belki Valve'ye aşık olurum ama Half Life'ı bitireceğimi zannetmiyorum.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Black Wall Street

    dm classic, unreal tournament, quake oyunlarını beğendin mi peki? ona göre vurup öldürecem.


    Quake'leri oynamıştım ve evet onları da sevmedim.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Shiftlenbik

    Half-Life, Valve Software tarafından geliştirilen 1998 yılının en iyi oyunu seçilmiş FPS bilim kurgu oyunu.
    Çıktığı zamanlarda oynamadığın için o devrimi anlayamazsın genç.


    Tam çıktığı zaman değil yine de ama 2000 yılında ilk olarak oynamıştım. Bugünlerde tekrar oynamaya çalıştım hatta The Orange Box'ı da alacaktım ama vaz geçtim.




  • Yarbay
    6454 Mesaj
    Half-Life bir yaşam tarzıdır. Oyun dünyasının gelmiş geçmiş en iyi kurgu ve atmosferlerinden birisine sahip efsane seridir.

    Tabi Valve patronu Gabe Newell, Steam ile parayı kırıp 1.5 milyar dolar servet edinip dünyanın en zenginleri listesine 854. sıradan girince yeni Half-Life göremez olduk. Allah belanı versin Gabe, para seni çok bozdu çok.
    |
    |
  • Yarbay
    5227 Mesaj
    Gülsenize.


    Şuan bende sevmiyorum ama ilk çıktığında aşık olunucak bir oyundu. Yeri ayrıdır o yüzden.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    929 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aecgfb

    quote:

    Orijinalden alıntı: RappeR07

    Portal in 2 serisini de bitir. 2. Oyunun o bitis shnesinde valve firmasina asik olacak ve o gazla half life i bitireceksin

    Portal'ı çok seviyorum orası ayrı mesele. İlk oyunu PC'de oynadım ikinci oyunu da PS3 için sipariş verdim, bekliyorum. Belki Valve'ye aşık olurum ama Half Life'ı bitireceğimi zannetmiyorum.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Black Wall Street

    dm classic, unreal tournament, quake oyunlarını beğendin mi peki? ona göre vurup öldürecem.


    Quake'leri oynamıştım ve evet onları da sevmedim.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Shiftlenbik

    Half-Life, Valve Software tarafından geliştirilen 1998 yılının en iyi oyunu seçilmiş FPS bilim kurgu oyunu.
    Çıktığı zamanlarda oynamadığın için o devrimi anlayamazsın genç.


    Tam çıktığı zaman değil yine de ama 2000 yılında ilk olarak oynamıştım. Bugünlerde tekrar oynamaya çalıştım hatta The Orange Box'ı da alacaktım ama vaz geçtim.

    hocam oyunu beğenmemen gayet normal.ama bunu fanların arasında söylemen anormal :)

    online oynasan seversin aslında.çocukluğum quake,hl,cs,dmc,aoe lan ile geçti :)
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,781
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.