Şimdi Ara

Beyler bakın kadınlar neyi tartışıyor.

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
62
Cevap
0
Favori
2.822
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Beyler bakın kadınlar neyi tartışıyor.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    189 Mesaj

    Bizim forum insanları sever, düzenli olarak bekaret konusu açılır. Şimdi bunu nereden buldun falan filan sormayın da konuya bakın kadınlar hararetli bir şekilde diktirme meselesini tartışıyor.  

    https://www.kadinlarkulubu.com/forum/threads/neden-kizlik-zarini-diktiriyorsunuz.1182417/




    |
    |
    _____________________________

  • Birisi de "3 gün ağrım vardı, şimdi iyiyim Şükür Rabbime" demiş.
    Ulan bir halt yemişsin birde rabbine şükrediyoisun.
    Yuh.

    Sosyal medya üzerinden kadın veya erkekleri genelleyerek kafanızda önyargılar oluşturmayın, gün gelir o ön yargılar sebebiyle güzel bir insanı, hayatınızın aşkını kaçırırsınız. Evet bu tarz operasyonlar yaparak erkekleri kandıran kadınlar var, aynı şekilde kandıran erkeklerde var kardeşlerim...

    Kadın erkek fark etmez hepsinin çokça kötüsü ve iyisi var, burada amacım kadınları savunmak yada erkekleri kötülemek değil olaylara ufak pencerelerden bakmayın ve genellemelerden uzak durun, sonuçta annenizde bir kadın...

    Evlenip hayatınızı karartacak kadınlarda var, evlenip hayatınızdaki sıkıntıları bölüşüp azaltacak kadınlarda var, aynı şekilde erkeklerde de bu durum geçerlidir. Kimisi evladına tecavüz eder, karısını öldürür kimisi karısını evladını el üstünde taşır.

    Sosyal medyadaki saçmalıklar üzerinden genele yol almak bu yüzden sıkıntılı...

    Herkesi İfşa foruma davet ediyorum. Escobar bu konuda Liderdir. Bakın bakalım Türk kızı ne kadar NAMUSLUYMUŞ !

    Hep diyorum Taktiğin belliiiii VUR KAÇ.

    Ne kadar iğrençler ya. Bunlar gibi sahtekarlarla evleneceğime yabancı her haltı yemiş kızla evlenmek daha ıyıdır en azından bunlar gibi iki yüzlü değillerdir.

    Bir çoğunun argümanı "kendileri bakir değil ama bizim bakir olmamızı bekliyorlar onlara müstehak." şeklinde.

    Evet, tek iki yüzlü olan biziz tabi.
    Kendisi cüceyken, uzun boylu isteyen
    Kendisi lise terkken, mühendis isteyen
    Kendisi borç batağında yüzerken, işi parası olsun isteyen
    Dünyada çöpü yokken, evi arabası olsun isteyen

    De biziz değil mi?
    No Smoking kullanıcısına yanıt
    No Smoking demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: No Smoking

    Herkesi İfşa foruma davet ediyorum. Escobar bu konuda Liderdir. Bakın bakalım Türk kızı ne kadar NAMUSLUYMUŞ !

    Hep diyorum Taktiğin belliiiii VUR KAÇ.

    Türk erkeği ne kadar namusluysa Türk kızı da o kadar namuslu.

    Bakire değilsen neden bakireliğe önemi veren biriyle evlenirler ki? Evlenme. Zorunda mısın? Dünya görüşü ters iki tarafın her halükarda anlaşmazlıklar olur.
  • Binbaşı
    1019 Mesaj

    Bu konu uçacak adminler yüzünden ama ben bildiklerimi paylaşacağım da erkekler kandırılmasın.
    Not: Meriçler havlamasın, elime kız da değdi, sevgilim de oldu merak etmeyin. He ondan, incelim ben ondan yav hehe

    Alıntı:
    7 sene önceye kadar diğer tedavilerle birlikte bununda istatistiği (kızlık zarı diktirmenin) tıp arşivine ekleniyordu. 

    Yıllık Karaciğer nakli ameliyatı sayısı: 473.687 
    Yıllık Böbrek nakli ameliyatı sayısı: 9873 

    Bu şekilde tamamen tedavi amaçlı paylaşılıyordu ve sağlık sistemi içerisindekiler görebiliyordu. En son senede 300.000 kişinin ameliyat olduğu bilgisi paylaşılmıştı ama basında konuyu ele alınca istatistiği yok ettiler. Şu an herhangi bir sağlık personelinin bu veriye ulaşma imkanı bulunmuyor. 7 sene önce 300.000 ise şu an kaç bin olmuştur bilinmez. 

    Alıntı bitti:


    https://www.kadinlarkulubu.com/forum/threads/ankara-da-hymenoplasty-oldum.414136/

    2700 sayfa konu olmuş, basit bir öngörüyle binlerce kadın diktirme işlemi yaptırmıştır

    Feministler ağızlarından salyalarak akarak Türk erkekleri şöyle böyle diyeceğine (mükemmel demiyorum al birini vur ötekine) biraz da kendilerine baksınlar.


    _____________________________




  • Yüzbaşı
    717 Mesaj

    kadın = "kadınlar kulübü diye bi sitede takılan bi avuç varoş"

    kardeşim bu dünyada binbir türlü insan var ben sana kadınların takıldığı öyle siteler atarım ki bu neymiş deyip intihar edersin ya da başka siteler atarım vay be bu kadınlar dünyayı kurtaracak be dersin

    genelleme yaparak ön yargı ile falan bi yere gelemezsiniz. kendi kendinize dram yapmayın dışarıda bi sürü kaliteli kız var, bence bir erkeğin kaliteli kızların etrafında olamamasının sebebi kendisinin de kaliteli olamamasıdır. çünkü para şans gibi faktörlerin bi nebze etkisi vardır bu konularda.

    _____________________________
  • Teğmen
    189 Mesaj


    Konu kapanır kapanmaz ayrı da işin bir de diğer tarafını gözler önüne sermek istedim.  

    |
    |
    Challengermert kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1019 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rascoal

    kadın = "kadınlar kulübü diye bi sitede takılan bi avuç varoş"

    kardeşim bu dünyada binbir türlü insan var ben sana kadınların takıldığı öyle siteler atarım ki bu neymiş deyip intihar edersin ya da başka siteler atarım vay be bu kadınlar dünyayı kurtaracak be dersin

    genelleme yaparak ön yargı ile falan bi yere gelemezsiniz. kendi kendinize dram yapmayın dışarıda bi sürü kaliteli kız var, bence bir erkeğin kaliteli kızların etrafında olamamasının sebebi kendisinin de kaliteli olamamasıdır. çünkü para şans gibi faktörlerin bi nebze etkisi vardır bu konularda.

    Hocam kaliteli kız var evet, kalitesiz kız da var. Milyonlarca kadın var hepsi kaliteli veya kalitesiz diyemeyiz nüfus çok olduğundan ihtimaller çoğalıyor.

    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    189 Mesaj


    Bence bizim bu forumdaki insan kalitemiz ne ise üç aşağı beş yukarı kadınlar tarafında da aynıdır. Sonuçta aynı toplumun, kültürün birer parçalarıyız. Konu ilginç geldi, ondan paylaştım aslında. Alışmışız hep burada erkek ağzından yorumları dinlemeye.

    |
    |
    Rascoal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    206 Mesaj


    Bu dünya bana fazla zaten. Ben o kadar iyi kalpli bir insanım ki, benimle bu forum üyelerinin tanışmasını çok isterdim.
    Şimdiye dek bırak sevgili yapmayı, flört bile yapmadım. Dengim olan bir kadınla karşılaşamayacağıma %500 milyon eminim, o yüzden yalnız yaşamayı tercih ediyorum, o yüzden sevgili yapmıyorum; çünkü beni kullanır atarlar.
    Ben, cebimde tek yemeklik para olsa, yemem yediririm, o derece yani.

    Mesela sınıfta bir hemcinsim bana şöyle diyor: "Beni bir emzirmediğin kalmıştı." Böyle diyor; çünkü etrafımdaki insanlara hep bir şeyler ısmarlarım.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Challengermert kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İşlemci:I5 2430M@ 2.4 GHz RAM:4 GB GPU 1:Nvidia 520MX - 1 GB@ 900 MHz GPU 2:Intel HD Graphics 3000 - 1 GB OS:Windows Embedded Industry 8.1 Pro DirectX:11.2
  • Teğmen
    189 Mesaj


    Allah utandırmasın kardeşim.

    |
    |
    DrakeMcCain kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    206 Mesaj


    Kardeşim ben mesela bayramlarda/tatillerde ailemle hiçbir yere gitmem; çünkü ev boş kalıyor, yalnızlığı o kadar çok seviyorum ki kendimi ailemden bile soyutladım.
    Çünkü beni kimsenin anlayamayacağının pek ala farkındayım.
    Her şeyi burada yazmak istemiyorum; çünkü iyi bir insan oluşumu bu forumda eziklik olarak görüp dalga geçenler var.
    Ama istersen detayları yazarım pm.den.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrakeMcCain -- 29 Haziran 2020; 11:20:37 >
    |
    |
    trkgncr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İşlemci:I5 2430M@ 2.4 GHz RAM:4 GB GPU 1:Nvidia 520MX - 1 GB@ 900 MHz GPU 2:Intel HD Graphics 3000 - 1 GB OS:Windows Embedded Industry 8.1 Pro DirectX:11.2
  • Teğmen
    189 Mesaj


    Yaz hocam dertleşiriz istersen.

    |
    |
    DrakeMcCain kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 26 gün cezanın, 25 gün 7 saat 34 dakika kadarı kaldı.
    Kadın milleti zaten sandığınız kadar masum değil ki



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    509 Mesaj
    https://www.kadinlarkulubu.com/forum/threads/ankara-da-hymenoplasty-oldum.414136/page-1359#post-64335081





    Doktoru sahtekârlıkla suçluyo (sayfa 1359da)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Boldrex -- 1 Temmuz 2020; 16:58:46 >




  • Binbaşı
    1019 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Boldrex

    https://www.kadinlarkulubu.com/forum/threads/ankara-da-hymenoplasty-oldum.414136/page-1359#post-64335081





    Doktoru sahtekârlıkla suçluyo (sayfa 1359da)

     
    Allahın sopası yok derler.

    |
    |
    _____________________________




  • Uzaklaştırılmış 7 gün cezanın, 6 gün 7 saat 7 dakika kadarı kaldı.

    Niye enayi misin



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    DrakeMcCain kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    206 Mesaj


    Sana göre enayilik olabilir, saygı duyarım.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Theonewithoutlife kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İşlemci:I5 2430M@ 2.4 GHz RAM:4 GB GPU 1:Nvidia 520MX - 1 GB@ 900 MHz GPU 2:Intel HD Graphics 3000 - 1 GB OS:Windows Embedded Industry 8.1 Pro DirectX:11.2
  • Kurmay Yarbay
    4948 Mesaj

    Sosyal medya üzerinden kadın veya erkekleri genelleyerek kafanızda önyargılar oluşturmayın, gün gelir o ön yargılar sebebiyle güzel bir insanı, hayatınızın aşkını kaçırırsınız. Evet bu tarz operasyonlar yaparak erkekleri kandıran kadınlar var, aynı şekilde kandıran erkeklerde var kardeşlerim...

    Kadın erkek fark etmez hepsinin çokça kötüsü ve iyisi var, burada amacım kadınları savunmak yada erkekleri kötülemek değil olaylara ufak pencerelerden bakmayın ve genellemelerden uzak durun, sonuçta annenizde bir kadın...

    Evlenip hayatınızı karartacak kadınlarda var, evlenip hayatınızdaki sıkıntıları bölüşüp azaltacak kadınlarda var, aynı şekilde erkeklerde de bu durum geçerlidir. Kimisi evladına tecavüz eder, karısını öldürür kimisi karısını evladını el üstünde taşır.

    Sosyal medyadaki saçmalıklar üzerinden genele yol almak bu yüzden sıkıntılı...

    _____________________________




  • Yüzbaşı
    501 Mesaj


    Birisi de "3 gün ağrım vardı, şimdi iyiyim Şükür Rabbime" demiş.
    Ulan bir halt yemişsin birde rabbine şükrediyoisun.
    Yuh.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    Challengermert kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Beleş peynir fare kapanında bulunur.
  • Yüzbaşı
    467 Mesaj
    [10 Temmuz 2020 18:13:55 tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

    Herkesi İfşa foruma davet ediyorum. Escobar bu konuda Liderdir. Bakın bakalım Türk kızı ne kadar NAMUSLUYMUŞ !

    Hep diyorum Taktiğin belliiiii VUR KAÇ.

    _____________________________
    Merhametim, gazabımdan üstün gelir.
  • Binbaşı
    1354 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: No Smoking

    Herkesi İfşa foruma davet ediyorum. Escobar bu konuda Liderdir. Bakın bakalım Türk kızı ne kadar NAMUSLUYMUŞ !

    Hep diyorum Taktiğin belliiiii VUR KAÇ.

    Türk erkeği ne kadar namusluysa Türk kızı da o kadar namuslu.

    _____________________________


    Güneşin doğuşunu yakalayamazsınız. Yağmuru durduramazsınız. Suları durgunlaştıramazsınız. Havayı temizleyemezsiniz.

    Hayatta kalma arzusunu hafifletemezsiniz. Şartlar için pazarlık yapamazsınız. Çağrıyı göz ardı edemezsiniz. Neden isteyesiniz ki?

    Doğa evcilleştirilemez. Onu böyle kabul edin!

  • Binbaşı
    1019 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TEHET

    Türk erkeği ne kadar namusluysa Türk kızı da o kadar namuslu.



    Alıntıları Göster

    Aslında bu doğru gibi. Türk kızı da aldatıyor Türk erkeği de. Üstüne ek olarak Türk kızı elime erkek eli değmedi diyip koca parasıylan geçiniyor. Belki içinden enayiyi ne kandırdım diyor.

    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Sohbet
emek server
SEO
bankalar.org
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.