Şimdi Ara

Beyler ağır uykusuzluk bi bakın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
17
Cevap
1
Favori
234
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Beyler ağır uykusuzluk bi bakın
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2461 Mesaj
    Beyler başlıkta belirttiğim gibi uyuyamıyorum ben, uykum geldiğinde yatağa gidiyorum en az 45dk-1 saat yatakta da harcıyorum 2 günde 5-6 saat anca uyuyorum bu nedir böyle?

    süt denedim,müzik denedim(10dk azaltıyo)

    Bir yardım edin



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5201 Mesaj
    sen istiyor uyku içiçek passiflora
    |
    |
    _____________________________ F.C Krasnodar
    Dh şarkı yarışması kazanan parçalar
    Быки, горожане
  • Yüzbaşı
    650 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ingrid

    Beyler başlıkta belirttiğim gibi uyuyamıyorum ben, uykum geldiğinde yatağa gidiyorum en az 45dk-1 saat yatakta da harcıyorum 2 günde 5-6 saat anca uyuyorum bu nedir böyle?

    süt denedim,müzik denedim(10dk azaltıyo)

    Bir yardım edin

    Şartlandirma kendini uyuyamiyorum diye. Bide uykun gelmezse yatma sut falan hikaye psikolojik tamamen yazin hergun 3-4 saat uyuyamazdim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ESKİŞEHİRSPOR
  • Yarbay
    2461 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bitirimburak


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ingrid

    Beyler başlıkta belirttiğim gibi uyuyamıyorum ben, uykum geldiğinde yatağa gidiyorum en az 45dk-1 saat yatakta da harcıyorum 2 günde 5-6 saat anca uyuyorum bu nedir böyle?

    süt denedim,müzik denedim(10dk azaltıyo)

    Bir yardım edin

    Şartlandirma kendini uyuyamiyorum diye. Bide uykun gelmezse yatma sut falan hikaye psikolojik tamamen yazin hergun 3-4 saat uyuyamazdim.

    Hocam şartlandırma yok uyku aklıma gelmiyor bile gecenin 3 ünde 4 ünde annem gelip söylüyor yat uyu falan diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ingrid -- 5 Aralık 2013; 23:44:37 >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    650 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ingrid

    quote:

    Orijinalden alıntı: bitirimburak


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ingrid

    Beyler başlıkta belirttiğim gibi uyuyamıyorum ben, uykum geldiğinde yatağa gidiyorum en az 45dk-1 saat yatakta da harcıyorum 2 günde 5-6 saat anca uyuyorum bu nedir böyle?

    süt denedim,müzik denedim(10dk azaltıyo)

    Bir yardım edin

    Şartlandirma kendini uyuyamiyorum diye. Bide uykun gelmezse yatma sut falan hikaye psikolojik tamamen yazin hergun 3-4 saat uyuyamazdim.

    Hocam şartlandırma yok uyku aklıma gelmiyor bile gecenin 3 ünde 4 ünde annem gelip söylüyor yat uyu falan diye, 6 da da kalkıp okula gidiyorum zaten

    Aynen ben gece 2-3 te yatip 6 da okula gidiyorum. Alisti bunye hergun biraz daha erken yatmaya calis mesela su an istesem uyurum ama uyumuyorum hastalik oldu.
    Cok kotu bisi bu yaz gelse nolur bilemem hep sabahliyordum. Ama psikolojik hersey...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    ESKİŞEHİRSPOR




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Kalk git yerine yat



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2461 Mesaj
    önerisi olan yok mu?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    804 Mesaj
    bi pismanlik sonri halsizligi dene



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1762 Mesaj
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    18 Not
    Geçen sene kendime bi amaç edinmiştim ve o doğrultuda müthiş başarılı ilerliyordum.Yalnız benimde bir problemim vardı.İnanır mısın saat 1de giriyordum yatağa 3e kadar uyuyamıyordum.Bazen 3 saat yatakta salak salak düşündüğüm oluyordu.Düşünceler hiç bırakmıyordu peşimi.Hemde saçma ve anlamsız şeyler.Bu sene düzeldi.Kafamı koyduktan 10dk sonra uyuyorum.Geçici birşey diyelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gerard Butler -- 17 Mart 2013; 3:08:37 >
    |
    |
    _____________________________

    Jim Carrey Fan Club
    Sessizce gitmek en iyisi
  • Yarbay
    2461 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: wRei

    http://forum.donanimhaber.com/m_72806919/mpage_1/f_/key_//tm.htm#72806919

    hocam o çaydan da denedim o da bi etki göstermedi, ek olarak adaçayı ve 1 çay daha denedim ama yine sonuç yoktu
    _____________________________
  • Binbaşı
    1762 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ingrid

    quote:

    Orijinalden alıntı: wRei

    http://forum.donanimhaber.com/m_72806919/mpage_1/f_/key_//tm.htm#72806919

    hocam o çaydan da denedim o da bi etki göstermedi, ek olarak adaçayı ve 1 çay daha denedim ama yine sonuç yoktu

    Öl o zaman.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    384 Mesaj
    duş yaparken bir yandan da yoğurt ye ardından 15er şınav/mekik çek ve yat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Geoff Peterson -- 17 Mart 2013; 3:36:26 >
    |
    |
  • Yarbay
    3013 Mesaj
    Ben bu sorunu 6 aydır çekiyorum.

    Daha çözüm bulamadım

    Bir ara kedi otu denen hap kullandım. Uykuyu düzenliyormuş uykunun kalitesini arttırıyormuş.Onu kullandığım süre içierisinde uykum biraz düzeldi.En azından uykum biraz daha derindi ama yine en az yarım saat ya da 1 saat uyumaya uğraşıyordum.Şu aralar da bayağı arttı yine. Uyuyamıyorum. Kedi otunu bırakalı 2 ay mı ne oluyor.Etkisi gitti heralde.Blki de tamamen psikolojiktir.

    Antidepresan alayım deme sakın
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    670 Mesaj
    Otla çöple sütle olacak iş değil adam gibi doktora git.
    |
    |
    _____________________________
    Nikon D5300
    Iphone 6 128 GB
  • Yüzbaşı
    484 Mesaj
    odada yatma aç bi dizi veya film uzan kanepeye izle uyuya kalırsın
    |
    |
    _____________________________
    ''C'mon Mr.White yo, think something scientific.'' -Jesse Pinkman
  • Yüzbaşı
    926 Mesaj
    Ben pasiflora şişesini fondiplemiştim hastanelik oldum. 1 hafta yattım. 2 ay mide asidi dengeliyici ilaç kullandım.
    Sonuç : Uyku düzenim yerine oturdu.
    Not: 6.sınıfta yapmıştım.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
haberler
Bey Azura
Canlı Tv izle
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.