Şimdi Ara

Beyaz Eşya Önerileri (503. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.524
Cevap
78
Favori
1.507.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 501502503504505
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Electrolux markalı ürünler internet haricinde nerelerde bulunabilir? En geniş ürün yelpazesi ve iyi fiyatlar için önerilerinizi bekliyorum. (Evlenmiyorum, yakınım için soruyorum. İstanbulda yaşıyoruz.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lubnatsimehc kullanıcısına yanıt
    Mediamarkt gibi tekno marketler de ,
    Bayi ve spotcular da bulunur.
    http://www.electrolux.com.tr/Global-pages/Global-Menu/Store-Locator/?productId=ecec8c4c-184a-4393-b8d9-bd6fe72ce2b4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rs7750

    Arkadaşlar merhaba.
    Bir süredir buzdolabı arayışı içindeyiz. İlk tercihimiz SIEMENS KG57NAW24N idi ancak BSH grubunun no frostları hakkındaki olumsuz yorumları okuyunca bayağı bir soğuduk. Forumdaki yorumlar doğrultusunda seçeneklerimizi üçe kadar indirdik ama bunlar arasında kararsız kaldık.

    1. LG GN-M702GHW : 1700 TL ( Aklıma en çok yatan ve en mantıklı seçim bu. Forumda da bu model oldukça tavsiye edilen bir dolap).

    2. SAMSUNG RL4353-FBAWW : 2000 TL ( Yeni çıkan seri ve enerji tüketimi daha iyi. Ayrıca annem de kombi olması ve dondurucusunun geniş olması nedeniyle en çok bunu beğendi. Ama Samsung konusunda tereddütlerim var.)

    3. SAMSUNG RT63QMSW :1600 TL ( Bu da beğendiğimiz bi modeldi. Ama 100 TL daha verip LG almak yerine bunu almak ne kadar mantıklı emin değilim.)

    Şimdiden teşekkür ederim.

    Yok mu bir fikri olan?




  • rs7750 R kullanıcısına yanıt
    1. mantıklı
  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    1. mantıklı

    Öncelikle yardımınız için teşekkürler.
    Peki ikinci hakkında bir fikriniz var mı? 2000 TL vermeye değer mi? Mesajda belirttiğim gibi kombi tipi olması nedeniyle annem en çok bunu beğendi.
  • rs7750 R kullanıcısına yanıt
    1900 tl ye düşürmeye çalışın.
    elektrik tasarrufu güzel.
    http://webdensiparis.com/urun/samsung-rl4353fbaww/tr-a--no-frost-buzdolabi_1112083.aspx?CatId=7138
  • Samsung buzdolabi kalitesi nasıldır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uykusuz1905

    Samsung buzdolabi kalitesi nasıldır

    Sharp, hitachi, daewoo, Lg daha iyidirler.
    samsung yerine grundig 5680 ve 5480 de tercih edilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung'un bazı seri buzdolapları güzeldir.Mesela RT38 serisini beğenmem ancak RT59 RT55 serileri iyidir.Ancak sanırım şu an Samsung ağırlıklı olarak güvendiğinden dolayı RT59 buzdolapları revaçta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: martinist

    Samsung'un bazı seri buzdolapları güzeldir.Mesela RT38 serisini beğenmem ancak RT59 RT55 serileri iyidir.Ancak sanırım şu an Samsung ağırlıklı olarak güvendiğinden dolayı RT59 buzdolapları revaçta
    Arkadaşlar ne olur bir bilen yardımcı olsun...

    Aldım alıcam...

    wty88740tr 2589TL
    wty88800tr 2569TL Yeni çıkan bu alttaki model neden daha ucuz?ve üsttekinden ne farkı var??A+++ olması dışında acaba 88740 modelinde olan buharlı havalandırma olayı yeni olan 888000 da mı yok???444 ü aradım bosch bayiine gittim neti alt üst ettim...broşürlerde etiketler falan aynı...bir tek yeninin açıklamasında buharlı havalandırma yazmıyor...neden en ince ayrıntısına kadar özellikler yazılmaz??


    Bilen bi yardım etsin babalar...sağolun..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cancanax -- 19 Şubat 2014; 18:54:16 >
  • 1,5 sene kadar önce Siemens WM14Y760 tr/14 model iq800 serisi çamaşır makinası aldım. 9 kilo fırçasız motor vs...

    Aslında fiyatı beni çok aşıyordu ama forumdaki tavsiyelerden etkilenerek taksit kampanya vs bir şekilde aldım.
    Evladiyelik olsun babında.

    Şimdi kapağın kapandığı o daire şeklindeki boşluğun çevresindeki plastik körük yırtılmış ve su sızdırıyor yıkama esnasında.
    Servisi aradım 185 tl karşılığında değiştireceklerini söylediler.

    Basit bir plastik parça için istenen yüksek bir meblağ değil mi?
    Ayrıca garanti kapsamında niçin değiştirmediklerini anlamadım.

    Garanti kapsamına artık ne girecek anlamıyorum. Ben o plastiğe nasıl zarar verebilirim? Çamaşırları çıkartırken de deforme olmayacak şekilde tasarlanmış olması gerekmiyor mu?

    Bundan önceki Arçelik'in giriş modelini 10 yıl kullandım bu tür bir problem çıkarmadı. Hatta bir arkadaşa vermiştim çalışır vaziyette sadece yıkama kapasitesi küçük geliyordu.

    Beyaz eşyada yedek parça fiyatlarını da düşünüp acaba yerliden şaşmamak lazım acaba?
    Arçelik yada diğer yerlilerde bu değişim garanti kapsamında sağlanıyor mu ve fiyatı ne kadardır acaba?

    Beyaz eşyada yerli üretimden şaşmamak mı lazım genel olarak?




  • mnbvc M kullanıcısına yanıt
    Müşteri hatası olamaz,
    Tüketici hakem heyetine gideceğinizi felan söyleyin.
    Servis tutanakları ile başvuru yapın, %99 sizi haklı bulacaklardir.
    .
    Biz ilk evlendigimiz de 2 aylık arçelik çamaşır makinesinin çelik kazan yamulmuş ve lastiği parçalanmıştı.
    Servis garanti den yapmamak için , halı mı yikadiniz diye çıkıştı.
    Ben de sert çıktım.
    Yeni evliyiz, sıfır halıları neden yikayalim, normal çamaşır ışte dedik.
    Asıl siz söyleyin çelik kazan hiç yamulurmuymuş, vs.
    Velhasıl, garantiden kazan felan değişmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    Müşteri hatası olamaz,
    Tüketici hakem heyetine gideceğinizi felan söyleyin.
    Servis tutanakları ile başvuru yapın, %99 sizi haklı bulacaklardir.
    .
    Biz ilk evlendigimiz de 2 aylık arçelik çamaşır makinesinin çelik kazan yamulmuş ve lastiği parçalanmıştı.
    Servis garanti den yapmamak için , halı mı yikadiniz diye çıkıştı.
    Ben de sert çıktım.
    Yeni evliyiz, sıfır halıları neden yikayalim, normal çamaşır ışte dedik.
    Asıl siz söyleyin çelik kazan hiç yamulurmuymuş, vs.
    Velhasıl, garantiden kazan felan değişmişti.

    Kapak contası diye geçiyor değişecek parça.

    Siemens WM14Y760 tr/14 model iq800 serisi

    Şimdi olayın iki bouyutu var.

    1. boyutu şu: Körüklü contasının değişimini garanti kapsamına sokmayıp kullanıcı hataları demeleri. Şimdi kapağı kapatırken araya bir giysinin küçük bir kısmı sıkışırsa contanın plastiği gevşiyor ve görevini yapamaz hala gelip geliyor ve sızdırıyor anladığım kadarı ile.

    Evet oraya uyarı işareti koymuşlar ama her zaman oraya çamaşır sıkışabilir, contayı ve kapağı tasarlarken buna dikkat etmeleri gerekmez miydi. Dediğim gibi 10 yıllık Arçelikte bir kere bile böyle bir sorunla karşılaşmamıştım.

    Bir çamaşır sıkıştı diye conta gevşeyecekse benim bunu garanti kapsamında talep etme talebim yok mu?

    Servis elektronik kartta filan arıza olursa garantiden değiştiririz bu kullanıcı hatasına giriyor dedi. Garantiden ama bütün parçalar garanti kapasamında olduğunu söylüyor.

    2. boyutu ise parçanın fiyatının bence pahalı olması. Plastik bir parça için işçilik dahil (sanırım o da 25 tl) 185 tl istemeleri fazla geldi.
    Kapak ile conta arasına her zaman çamaşır şıkışabilir. Belki iki ay sonra yine sıkışıcak.

    Garanti süresi veya dışında ben her zaman bir plastik conta için 185 tl vermek mi zorunda kalacağım... Bu olay garanti dolduktan sonra bile olsa 185 tl bence fazla.
    O yüzden yerli üreticileri tercih etmek daha mantıklı sanırım.,

    Açıkçası tüketici hakem heyeti vs için işten izin alma filan çok meşakkatli geliyor.
    Bunun için ayıracak vaktim yok. İşten izin al filan.

    Ama benim için paha biçilmez bir deneyim oldu.
    Büyük konuşmayayım ama artık yerli markalardan başka marka tercih etmem beyaz eşyada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mnbvc -- 22 Şubat 2014; 17:46:08 >




  • mnbvc M kullanıcısına yanıt
    2. boyuta yapacak bişey yok,
    bütün yabancı eşyalar doğal olarak yerli parçalara göre pahalıdır.
    aynı şekilde vw, pejo nun parçasının reno, tofaş ile aynı olmasını beklemediğimiz gibi.
    ama o konfor ve sağlamlığı yakalayamayız.
    bosch 10 yılda 3 arıza verecekse , yerli bir marka her yıl arıza verebiliyor.
    .
    ilk olarak hakem heyetine başvurun demiyorum,
    öncelikle tehditvari konuşup, tüketici haklarını bildiğinizi hissettirip garantiden yaptırmaya çalışın.
    son olarak hakem heyetine başvurulmalı, başvurulmalı ki bizleri de sömürmesinler.
    .
    olasılıklarla hareket edilmez. servis gelince sıkışmış çamaşır mı gördüler.
    bu olayda %99 siz haklısınız. garanti dahilinde değişim olmalı.
    parayla yaptırırsanız gerçekten yazık olur.
    makinelerin bütün parçaları garanti dahilindedir.
    belki düğme ve kapağı açıp kapatma düğmelerini felan biz kullanıcı hatası olarak bozabiliriz
    ama onda bile belli bir kalite standartında üretilmiş malzeme kullanmaları gerekiyor.
    her elimizin değdiği yer, kırırlıp bozulduğunda kullanıcı hatası olarak değerlendirilemez.
    ben 5 yıl samsung sc 8581 süpürge kullandıktan sonra bunu memlekete gönderip , bir üst model sc9580 aldık.
    birinci yılında oynar süpürme başlığı eklem yerinden kırıldı. servis direk süpürme başlıkları garantiye girmiyor, ücretli değişim olur, 80 tl dediler, kendilerinden emin bir şekilde.
    daha hiç ağzımı açmadan.
    servis raporunuzu verin bakalım garantiye giriyormuymuş girmiyormuymuş dedim.
    5 yıl sıkıntısız eski samsung süpürgeyi kullananda biziz. daha bir yıl bile olmayan bu süpürgeyi kullanan da biziz.
    ev ortamında , normal süpürme esnasında eklem yerinden kırılan süpürme başlığı için müşteri hatası olarak değerlendirilemez.
    dedim ve hakem heyetinden ben haklı çiktım. ALLAH yapısı değil ya kul yapısı,
    tabiki üretim veya montaj hatası olabilir.




  • lordford'un yazdıklarına ben de katılıyorum...

    @mnbvc
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    2. boyuta yapacak bişey yok,
    bütün yabancı eşyalar doğal olarak yerli parçalara göre pahalıdır.
    aynı şekilde vw, pejo nun parçasının reno, tofaş ile aynı olmasını beklemediğimiz gibi.
    ama o konfor ve sağlamlığı yakalayamayız.
    bosch 10 yılda 3 arıza verecekse , yerli bir marka her yıl arıza verebiliyor.
    .
    ilk olarak hakem heyetine başvurun demiyorum,
    öncelikle tehditvari konuşup, tüketici haklarını bildiğinizi hissettirip garantiden yaptırmaya çalışın.
    son olarak hakem heyetine başvurulmalı, başvurulmalı ki bizleri de sömürmesinler.
    .
    olasılıklarla hareket edilmez. servis gelince sıkışmış çamaşır mı gördüler.
    bu olayda %99 siz haklısınız. garanti dahilinde değişim olmalı.
    parayla yaptırırsanız gerçekten yazık olur.
    makinelerin bütün parçaları garanti dahilindedir.
    belki düğme ve kapağı açıp kapatma düğmelerini felan biz kullanıcı hatası olarak bozabiliriz
    ama onda bile belli bir kalite standartında üretilmiş malzeme kullanmaları gerekiyor.
    her elimizin değdiği yer, kırırlıp bozulduğunda kullanıcı hatası olarak değerlendirilemez.
    ben 5 yıl samsung sc 8581 süpürge kullandıktan sonra bunu memlekete gönderip , bir üst model sc9580 aldık.
    birinci yılında oynar süpürme başlığı eklem yerinden kırıldı. servis direk süpürme başlıkları garantiye girmiyor, ücretli değişim olur, 80 tl dediler, kendilerinden emin bir şekilde.
    daha hiç ağzımı açmadan.
    servis raporunuzu verin bakalım garantiye giriyormuymuş girmiyormuymuş dedim.
    5 yıl sıkıntısız eski samsung süpürgeyi kullananda biziz. daha bir yıl bile olmayan bu süpürgeyi kullanan da biziz.
    ev ortamında , normal süpürme esnasında eklem yerinden kırılan süpürme başlığı için müşteri hatası olarak değerlendirilemez.
    dedim ve hakem heyetinden ben haklı çiktım. ALLAH yapısı değil ya kul yapısı,
    tabiki üretim veya montaj hatası olabilir.



    Çamaşır filan görmediler o benim yorumum.

    Üstad,
    Yabancı menşeli eşyaların yedek parçalarının pahalı olduğunu bugün acı bir şekilde öğrendim.

    Benim belirtmek istediğim husus şu.

    Beyaz eşyada dünya sıralamasında markalarımız var. Tamam belki otomotivde doğru düzgün yerli markamız yok ama vw ile Tofaş benzetmesi bence bu duruma uymuyor.

    Tekstil ve konfeksiyonda da öndeyiz oradan misal vermek bence daha doğru olur bence. Ben diyorum ki gidip yabancı abc markasından kot pantolon almak yerine mavi veya colins kot almak daha mantıklı.

    Hem sırf marka diye fazla para vermeyeceksiniz hem de Türk firması olduğu için Türk insanının ihtiyaçlarına, kullanım şartlarına ve vücut tipine daha uygun bir ürün almış olacaksınız.


    Düğmesi koparsa, fermuarı bozulursa filan daha uygun fiyata tuhafiyeden alacaksanız yedek parçasını, kıytırık bir metal parçası düğme için sırf yabancı diye dünya para istemecekler.

    Ha konfeksiyonda markadan dolayı hava atma şansın var ama banyodaki çamaşır makinasının markasından dolayı kimseye hava atamazsın.

    Bir de dikişinde bir hata mı var, zaten o yabancı kot marka kullanıcı hatası diye çamura yatacaksa ne anladık bu işten.

    Son söz bundan sonra beyaz eşyada yerli malı takılırım; hem yedek parçası daha uygun Türkiye'de yapıldığı için, hem yerli sanayicimiz ve daha önemlisi bizim işçimiz mühendisimiz kazanacak ayrıca da cari açık vs dolayından dolayı ülkemiz kazanacak herşeyden öncesi.

    Servis olayında bir artısı yokmuş yabancı markanın, kullanıcı hatası diyip işin içinden çıktılar.
    Ha benim zamanın çok, sinirlerim kuvvetli; tüketici heyetleri vs kasar uğraşırım diyen varsa buyrun alsın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mnbvc -- 22 Şubat 2014; 18:05:11 >




  • Kopma yoksa contada düzelme sansi var ben buzdolabinin yamulan contasini fön makinesiyle sicak hava tutup duzelttim sizde sac kurutma ile yamulan kisma sicak hava tutun biraz düzeltin kapagi kapatin bastirin ve yuksek isida dedigim gibi calistirin denemesi bedava ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mnbvc M kullanıcısına yanıt
    tamam uç örnekler vermiş olabilirim ama,
    sizin makine de indesit veya ariston değilki,
    piyasanın en kaliteli makinesi.
    ariston ile vesteli karşılaştırın ama alman üretimi bosch veya aeg çok ayrı bunlardan.
    bacanak en üst versiyon vestel almıştı. ek garanti de yaptırmamışlardı, tam 3. yılı dolar dolmaz makine yanmasın mı,
    yanlış hatırlamıyorsam 250 -300 tl masraf çıkartmıştı, evin yanmadığına şükredip makineyi sokağa atmışlardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazpanyol

    Kopma yoksa contada düzelme sansi var ben buzdolabinin yamulan contasini fön makinesiyle sicak hava tutup duzelttim sizde sac kurutma ile yamulan kisma sicak hava tutun biraz düzeltin kapagi kapatin bastirin ve yuksek isida dedigim gibi calistirin denemesi bedava ;)

    Taksiye için teşekkürler ama körüklü conta delinmiş.
    Denemekten zarar gelmez ama işe yarayacağını sanmıyorum.

    Ama aklımızda bulunsun. Dediğiniz gibi plastik maddelerin sıcaklık altında eski formlarına geri dönme özelliği olduğunu duymuştum bende.
  • 
Sayfa: önceki 501502503504505
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.