Şimdi Ara

Besin Takviyeleri Fırsatları (LÜTFEN TAVSİYE İSTEMEYİN) (Whey Pro, Creatin, Aminoasit, Cla vb...)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: ozgurs59 Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 11 Misafir Kullanıcı, 11 Masaüstü Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 Android )
20.866
Cevap
515
Favori
1.527.341
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Gıda, Giyim ve Aksesuar >> Besin Takviyeleri Fırsatları (LÜTFEN TAVSİYE İSTEMEYİN) (Whey Pro, Creatin, Aminoasit, Cla vb...)
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4659 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: edriyınnn


    quote:

    Orijinalden alıntı: eediz

    ARKADAŞLAR , protein tozu alıcam optimum cream n cokies kullanan var mı? bide uygun çek indirim filan var mı?


    aroması çok çabuk bayıyor,bir süre sonra ilaç içiyormuş gibi hissettiriyor tavsiye etmem

    mocha denediniz mi? yada çikolatalısını?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    902 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: edriyınnn


    quote:

    Orijinalden alıntı: eediz

    ARKADAŞLAR , protein tozu alıcam optimum cream n cokies kullanan var mı? bide uygun çek indirim filan var mı?


    aroması çok çabuk bayıyor,bir süre sonra ilaç içiyormuş gibi hissettiriyor tavsiye etmem

    Abartma güzel bence,sade içiyorsan cilekliden iyi,bir şeylere atıyorsan çilekli iyi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    4659 Mesaj

    sipariş verdim bakalım gelince suyla sütle denicem



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    AlbiSnickers kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1593 Mesaj
    Arkadaşlar spora yeni başladım. Çok zayıfım. 2 ay gainer, sonrasında protein tozu olarak devam edeceğim. Gainer olarak 1 hafta 10 gün öncesine kadar çok araştırdığım ve stoklarda olan Dymatize Super Mass Gainer alacaktım, bugün sipariş vermek için PC başına oturduğumda hiçbir yerde stok olmadığını gördüm. Bunun yerine yüksek kalorili önereceğiniz başka bir gainer var mıdır acaba? Ya da fırsatta olan bir ürün
    _____________________________
    ''Eksik kaldıktan sonra oyunun kontrolünü ele geçirdik ama golü bulamadık ve puan farkı 10’a düşmüş oldu.'' Ersun Yanal / 6 Nisan 2014
  • Yarbay
    2140 Mesaj
    Konusu acildimi goremedim bu arkadas vefat etmis cok uzuldum ya,bod**** dan biliyordum kendisini



    http://www.cnnturk.com/turkiye/burada-icki-icmeyin-dedi-canindan-oldu
    _____________________________
  • Yarbay
    3830 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Fraulein

    Arkadaşlar spora yeni başladım. Çok zayıfım. 2 ay gainer, sonrasında protein tozu olarak devam edeceğim. Gainer olarak 1 hafta 10 gün öncesine kadar çok araştırdığım ve stoklarda olan Dymatize Super Mass Gainer alacaktım, bugün sipariş vermek için PC başına oturduğumda hiçbir yerde stok olmadığını gördüm. Bunun yerine yüksek kalorili önereceğiniz başka bir gainer var mıdır acaba? Ya da fırsatta olan bir ürün

    Zengin değilsen gainerı boşver egenin shereddın flan shakelerine bak ama zenginim diyosan

    1- elitelabs en iyisi diyebilirim

    2- muscletech

    Bu ikisi dışında alma



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    902 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Nicomedia66

    Konusu acildimi goremedim bu arkadas vefat etmis cok uzuldum ya,bod**** dan biliyordum kendisini



    http://www.cnnturk.com/turkiye/burada-icki-icmeyin-dedi-canindan-oldu

    Bu arkadaş https://mobile.donanimhaber.com/150-kilo-9-tekrar-bench-press--124445371



    Cok üzüldüm ben valla böyle boş insanlar yüzünden bir canın gitmesine daha cok üzülüyo insan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1593 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MajoooR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fraulein

    Arkadaşlar spora yeni başladım. Çok zayıfım. 2 ay gainer, sonrasında protein tozu olarak devam edeceğim. Gainer olarak 1 hafta 10 gün öncesine kadar çok araştırdığım ve stoklarda olan Dymatize Super Mass Gainer alacaktım, bugün sipariş vermek için PC başına oturduğumda hiçbir yerde stok olmadığını gördüm. Bunun yerine yüksek kalorili önereceğiniz başka bir gainer var mıdır acaba? Ya da fırsatta olan bir ürün

    Zengin değilsen gainerı boşver egenin shereddın flan shakelerine bak ama zenginim diyosan

    1- elitelabs en iyisi diyebilirim

    2- muscletech

    Bu ikisi dışında alma

    Hocam 250tlyi gözden çıkardım. 2 ay için 2 adet alacağım. Elitelabs 269tl gibi bir fiyatı var. Hiç araştırmadan sipariş geçiyorum size güvenerek. Teşekkür ederim
    _____________________________
    ''Eksik kaldıktan sonra oyunun kontrolünü ele geçirdik ama golü bulamadık ve puan farkı 10’a düşmüş oldu.'' Ersun Yanal / 6 Nisan 2014




  • Yarbay
    2737 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Fraulein


    quote:

    Orijinalden alıntı: MajoooR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fraulein

    Arkadaşlar spora yeni başladım. Çok zayıfım. 2 ay gainer, sonrasında protein tozu olarak devam edeceğim. Gainer olarak 1 hafta 10 gün öncesine kadar çok araştırdığım ve stoklarda olan Dymatize Super Mass Gainer alacaktım, bugün sipariş vermek için PC başına oturduğumda hiçbir yerde stok olmadığını gördüm. Bunun yerine yüksek kalorili önereceğiniz başka bir gainer var mıdır acaba? Ya da fırsatta olan bir ürün

    Zengin değilsen gainerı boşver egenin shereddın flan shakelerine bak ama zenginim diyosan

    1- elitelabs en iyisi diyebilirim

    2- muscletech

    Bu ikisi dışında alma

    Hocam 250tlyi gözden çıkardım. 2 ay için 2 adet alacağım. Elitelabs 269tl gibi bir fiyatı var. Hiç araştırmadan sipariş geçiyorum size güvenerek. Teşekkür ederim

    Hocam yulaf ezmesi alın 5kg'lik. Mikserde un haline getirin, içine istediginiz kadar whey atın. Olsun size doğal gainer. Gainer'lara bu kadar paralar gömmeyin. İlla gömecekseniz bence whey'e gömün. Kompleks karbonhidrat whey'e göre ucuz bir şey neticede.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erencaner -- 2 Mayıs 2017; 21:49:39 >
    |
    |
    _____________________________
    Sosyal Medya Blogum
    http://www.erencaner.com.tr




  • Binbaşı
    1362 Mesaj
    1.80boy 54kiloyum sizce gainer almalı mıyım? Şuan üniversite + işe gittiğim için spor için vakit yok fakat al , sağlık açısından zararı yok derseniz 2ay sonra üni bitiyor onun için şimdiden para toplayıp gainer almayı düşünüyorum.

    Bir hastanede diyetisyene gitmeyide düşünüyodum fakat dün aldığımı sandığım randevuyu geçen hafta pazartesine almışım gidemedim
    _____________________________
  • Yarbay
    4219 Mesaj
    Bence spora başlayınca alman daha mantıklı olur, eğer başlarsan.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1593 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: erencaner

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fraulein


    quote:

    Orijinalden alıntı: MajoooR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fraulein

    Arkadaşlar spora yeni başladım. Çok zayıfım. 2 ay gainer, sonrasında protein tozu olarak devam edeceğim. Gainer olarak 1 hafta 10 gün öncesine kadar çok araştırdığım ve stoklarda olan Dymatize Super Mass Gainer alacaktım, bugün sipariş vermek için PC başına oturduğumda hiçbir yerde stok olmadığını gördüm. Bunun yerine yüksek kalorili önereceğiniz başka bir gainer var mıdır acaba? Ya da fırsatta olan bir ürün

    Zengin değilsen gainerı boşver egenin shereddın flan shakelerine bak ama zenginim diyosan

    1- elitelabs en iyisi diyebilirim

    2- muscletech

    Bu ikisi dışında alma

    Hocam 250tlyi gözden çıkardım. 2 ay için 2 adet alacağım. Elitelabs 269tl gibi bir fiyatı var. Hiç araştırmadan sipariş geçiyorum size güvenerek. Teşekkür ederim

    Hocam yulaf ezmesi alın 5kg'lik. Mikserde un haline getirin, içine istediginiz kadar whey atın. Olsun size doğal gainer. Gainer'lara bu kadar paralar gömmeyin. İlla gömecekseniz bence whey'e gömün. Kompleks karbonhidrat whey'e göre ucuz bir şey neticede.

    Denedim hocam bir ara. Yulaf çözünmedi bir türlü. Çok şey denedim kilo almak için. Farklı tarifler de denedim olmadı. Bir de Gainer'a para gömüp spora gidelim belki olur düşüncesiyle yola çıktım. Tam bir cahil kafası
    _____________________________
    ''Eksik kaldıktan sonra oyunun kontrolünü ele geçirdik ama golü bulamadık ve puan farkı 10’a düşmüş oldu.'' Ersun Yanal / 6 Nisan 2014




  • Yüzbaşı
    444 Mesaj

    Ben myprotein whey mocha aldım belli bir süreden sonra bayıyor ayriyetten daha az protein var



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    eediz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1102 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bLaxp

    1.80boy 54kiloyum sizce gainer almalı mıyım? Şuan üniversite + işe gittiğim için spor için vakit yok fakat al , sağlık açısından zararı yok derseniz 2ay sonra üni bitiyor onun için şimdiden para toplayıp gainer almayı düşünüyorum.

    Bir hastanede diyetisyene gitmeyide düşünüyodum fakat dün aldığımı sandığım randevuyu geçen hafta pazartesine almışım gidemedim

    Para varsa gainer alman iyi olur. Yulaf i tuketmek kolay bir sey degil. Gainer i kesinlikle ac karnina degil yemeklerden sonra tok karnina alip kalori fazlasi olusturman lazim bu sayede rahatlikla kilo alabilirsin eger bunu duzenli uygularsan.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3830 Mesaj

    Bol karbonhidratlı diyet hazırlayın, makarna bulgur ve pirinç mutlaka olsun. Ekmek yerine daha çok yemek yiyin ekmek yemeyin.(1 dilim ekmek yerine 3 kaşık daha pilav gibi)

    Öğün sayınızı artırın hatta mümkünse ara öğün hiç yemeyin direk öğün yiyin. Macro hesap yapın.

    Hazırladığınız gainer shakeini sütle yapın ama içine ekstra şeyler ekleyin ve mutlaka öğünden sonra için. Ekstra şeyler: avakado, muz, 3 yumurta(korkmayın tadı belli olmuyor), 1-2 yemek kaşığı yulaf(eti lifalifi önce alıp blendera koycan hepsini toz-un haline gelene kadar çekiceksin), 125 gr gainer, 250 ml süt, 1 yemek kaşığı zeytinyağ, 1 tatlı kaşığı fıstık ezmesi. (Ben bunlara ek olarak 5 çilek ve 1 yemek kaşığı dondurma da ekliyorum)



    Yukardaki tarif bizzat deneyip verim aldığım hatta tadına da bayıldığım bi tarif. Kıvamı rahat içilebilir oluyor, hepsi çok sağlıklı ve besleyici. Nerdeyse yukarıdaki shakede bi çok açığınızı kapatmış oluyosunuz üstelik 30 saniyelik bi içişte. (Hazırlaması 7-8dk falan)

    Tüm kilo alamayan arkadaşlara önerimdir.



    62 kilo başladığım sporda şuan 81.5kgyum ve yağlanmadan. 75-76'da takılmıştım yukarıdaki shake sayesinde 80-81 e çıktım. 4-6 haftada.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Fraulein kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Binbaşı
    1993 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: eediz

    ARKADAŞLAR , protein tozu alıcam optimum cream n cokies kullanan var mı? bide uygun çek indirim filan var mı?


    gym-market sitesinde 100tl ye 40tl indirim çekim var verebilirim ücretsiz.

    yemeksepetinden kazandım.
    _____________________________
  • Yarbay
    4659 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kiss Ya Matilda

    Ben myprotein whey mocha aldım belli bir süreden sonra bayıyor ayriyetten daha az protein var

    çikolata nanae nasıl acaba? myprotein in en iyi aroması hangisi
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    24 Mesaj
    İçerisinde az miktarda carb barınması ve su ile kullanılmasına rağmen tüm aromaları bize kullanılabilir geldi.

    Ekonomik olarak güzel ürün MyProtein :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4219 Mesaj
    Beef amino ve kreatin alıcam, en ucuz nasıl alırım?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    548 Mesaj
    _____________________________




HızlıCevap
Reklamlar
üniversite
son dakika
SEO
Mobilya Takımları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,719
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.