Şimdi Ara

[Beşiktaş 2017/2018 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
105.794
Cevap
135
Favori
3.660.461
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Beşiktaş >> [Beşiktaş 2017/2018 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1064 Mesaj
    Değişik bi maçtı ya böyle bişeyi izlediğimi hatırlamıyorum daha önce
    Yalnız hakem yine iyi değildi be. Quaresmaya veriyosun kart tamam da josef de aynı şeyi yapmıyo mu? Josef düşünce q7 mi haksız oluyo? Saçma.
    Soldado kart görmeden maç tamamladı. Reji gösterdi maç esnasında arka arkada 4 faulü var. Hepsini topla bi sarı kart etmiyo mu yani?
    Babelin penaltısı yendi. Yani tartışmasız net penaltı diyecek bir şey yok.
    Fenerin yedek kulübesi de her karara maça daldı falan ilginç bir karşılaşmaydı.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2501 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: No Way Out

    Bizim oyuncular salak, bunlar normal bir şekilde yenemeyeceğini bildiği için her beşiktaş maçında çirkeflik yapıyorlar, bizimkilerde hemen oltaya geliyor. 2. yarı 20 dakika top mop oynanamadı.

    gs taraftarı olarak dejavu yaşıyoruz. yıllardır fb maçlarında maruz kaldığımız şeylere şimdi bjk maruz kalıyor. bize bu maçta yaşananlar hiç tuhaf gelmiyor.
    |
    |
    _____________________________
    Bayrak İnmez Ezan Dinmez Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez
  • Yüzbaşı
    419 Mesaj
    Ulen LEns orada golü atsan yada attırsan bunların hiçbiri olmayacak.

    Q7 de son maç iyi oynadım hurraa diyip çıkmış maçaa..

    Love girse diye çok bekledim ama alınmadı kartlar yüzünden muhtemelen.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    145 Mesaj

    Hakikaten müthiş tahminler. Diğerleri de tutar inş



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    eyoruk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Aslı olan hayattır. Hayatta BEŞİKTAŞ'tır!!!
  • Çavuş
    98 Mesaj
    Pozisyon penaltıydı ama Babel alamadı, çok uyduruktan düştü yere aldatmaca gibi gözüktü. Quaresmayı 5 hafta yer bunlar geçmiş olsun girmeyecekti pozisyona kışkırtma olsa bile quaresma suçludur atsaydı yere josefe kart aldırsaydı. hele ki 2. yumruğun bahanesi olmaz bi de savunuyonuz adamı q7sporlular. .Adam geçen maçtaki gibi iyi oynayınca tabiki övelim tebrik edelim. Kötüyse de eleştirelim. Tepemize çıkardınız arma öpsün oooo trivela,rabona ooo. Hadi lig ne olcak bakalım Lens te leş. Lens o golü atsa bunların hiçbiri yaşanmayacaktı yazık bi de opsiyonu kullandılar sat satabilirsen...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    858 Mesaj
    abi o değilde volkan nasıl bir tip yamaç esnasında sövüyoruzda adamın oynadığı her derbide adrenalinim tavan yapıyor asdasd



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    bu hesap 2 kisi tarafindan kullanilmaktadir/psn id:kewl_dude1
  • Yarbay
    3211 Mesaj
    Şimdi Trabzon maçına kadar kavga edilir forumda o kırmızı bu sarı diye, enerjinizi kavgaya vermeyin. Trabzon maçında görüşürüz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Albert-Einstein


    quote:

    Orijinalden alıntı: selates

    Hem Quaresma hem de Souza atılmalıydı burada.





    Kardeş pozisyonu görmesek inanicaz josef hiçbirşey yapmadı dostum oyuncular temas edebilir adam orda yüzüne dokundu quaresma resmen yumruk attı josef sarı quaresma kırmızı.

    Son dakika beşiktaşın penaltısı verilmedi bence veremedi hakem josefin karşı karşıya pozosyonunda olmayan faulu verdi çünkü hakem.

    videoda izledim 2 side birbirine vuruyor resimle algı olur senin yaptığın.Souza kendini yere attı devamında kız gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hendrik Johannes Cruijff -- 1 Mart 2018; 22:48:9 >
    |
    |
    _____________________________
    La vittoria sara nostra 1903 Força Barça 1899




  • Yarbay
    5750 Mesaj
    Efsaneydi maç
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1305 Mesaj
    Ligin ilk yarısındaki derbi: Beşiktaş'ın verilmeyen nizami golü ve penaltısı



    Ligin ikinci yarısındaki derbi: Fener'in bariz ofsayt olduğu halde verilen golü



    Bugünkü maç: Verilmeyen net penaltı



    Ben anlamıyorum bu direk olarak skora etki eden hakem hataları sadece bizi mi buluyor?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    133 Mesaj

    o zaman bizim quaresma kırmızı kart görürken ona josefin yaptığı kırmızı siz 9, peşine mehmet ekicinin aynı pozisyondaki hareketi 8 kişi kaldınız. BİZDE O ZAMAN İÇİNİZDEN GEÇECEKTİK bu mu olay ?
    |
    |
    DeepImpact. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piccadilly Circus

    abi o değilde volkan nasıl bir tip yamaç esnasında sövüyoruzda adamın oynadığı her derbide adrenalinim tavan yapıyor asdasd

    doğal yaşam ortamında farklı yerlerde olunca normal tabi.
    |
    |
    _____________________________
    La vittoria sara nostra 1903 Força Barça 1899
  • Yarbay
    2460 Mesaj
    Töre misin pideci misin nesin, dön bir an önce bu q7 beyinsizi bikaç maç ceza alır, Orkan'ı hediye verdik, Lens yerlerde sürünüyor. Napıcaz biz
    |
    |
    _____________________________
    Redder than in advance

    With Donanımhaber since 2005
  • Er
    1 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Albert-Einstein


    quote:

    Orijinalden alıntı: selates

    Hem Quaresma hem de Souza atılmalıydı burada.





    Kardeş pozisyonu görmesek inanicaz josef hiçbirşey yapmadı dostum oyuncular temas edebilir adam orda yüzüne dokundu quaresma resmen yumruk attı josef sarı quaresma kırmızı.

    Son dakika beşiktaşın penaltısı verilmedi bence veremedi hakem josefin karşı karşıya pozosyonunda olmayan faulu verdi çünkü hakem.

    öyle yumruk mu olur allahaşkına
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1993 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Enkei


    quote:

    Orijinalden alıntı: selates

    Hem Quaresma hem de Souza atılmalıydı burada.





    Quaresma burda yere atsaydı kendini Quaresma burda atılmayacaktı.

    Zekasız birisi olduğu için Tolgay gibi yere düşmek yerine adamın üstüne gitti ve bu sefer Josef attı kendini.

    Quaresma'nın iq'su 2 haneli.

    Souza ve Q7 birlikte atılmalıydı. %100 penaltıyı da veremeyen eyyamcı Aydınus maçı katletti. Daha ilk yarıda bu adamla biz hangi derbiyi kazandık dedim zaten.

    Bizim için lig önemli.

    Q7 sezonu büyük ölçüde kapatır. En az 3 maç ceza bekliyorum. Ona dirsek atan Souza ya ceza gelmeyecek bu arada!!

    Ligde önümüzü kesmek için bugün Vodafone'da bir oyun sahnelendi. Maalesef biz de tuzağa kolayca düştük. Yoksa Ziraat kupasında bu olayların yaşanması hiç normal değil ve mantıklı açıklaması yok.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    8313 Mesaj

    Pepede yaptı sanki oda sütten çıkmış ak kaşık değil.
    |
    |
    selates kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    571 Mesaj
    Q7 ceza alsa kupada goruyor dimi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    10068 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: No Way Out

    Bizim oyuncular salak, bunlar normal bir şekilde yenemeyeceğini bildiği için her beşiktaş maçında çirkeflik yapıyorlar, bizimkilerde hemen oltaya geliyor. 2. yarı 20 dakika top mop oynanamadı.

    Kesinlikle oyleler. Ya yillardir hep ayni terane hep ayni oltaya dusuyoruz.



    Q7 Basaksehir belki daha fazlasinda da olmayacak. Sampiyonluk yarisinda Lens e kaldik resmen.

    Lens'e kaldığımızı düşünmüyorum hoca başka taktik dener bulur .Love-Negredo oynar falan.Bulunur yani.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7683 Mesaj
    [20 Temmuz 2020 21:09:41 tarihine dek bölüme mesaj atamaz]
    Kadikoydeki maca tolga mustafa falan ciksin. Maci onlar degil birazda biz gerelim zaten elendik yok yere kirmizi kart gorup ligde eksik kalmayalim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Aslolan Hayattır Yaşamak Gibi
    Beşiktaş Hayatın Kendisi İdi
    Alayına İsyan Diyenlerin Sesi
    Kimsesiz Sevdaların Oldu Kimsesi
  • Kupada zaten Fb Gs yapacaklar kabak gibi belli sıkıntı şu en az zararı alalım şu maçta zaten o finaldede kan gövdeyi götürür ne yapacan bir teneke kupa için yapılacak iş değil bırak birbirlerini yesinler işte
    |
    |
    _____________________________
    La vittoria sara nostra 1903 Força Barça 1899
Reklamlar
Media Sözlük
SEO
bankalar.org
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,187
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.