Şimdi Ara

[Beşiktaş 2017/2018 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
11 Misafir - 11 Masaüstü
105.796
Cevap
137
Favori
3.655.144
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Beşiktaş >> [Beşiktaş 2017/2018 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    764 Mesaj
    [05 Nisan 2020 21:12:42 tarihine dek bölüme mesaj atamaz]
    Lens beğenmeyen arkadaşlar size ne verelim?
    _____________________________
    LG Optimus G Pro Kullanıcıları Kulübü
  • Yüzbaşı
    998 Mesaj

    Form tutunca boyunlarına dolatırlar.
    |
    |
    hawk1903 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    iPhone 8 - Bang&Olufsen H3
  • Yarbay
    2679 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jefferson Starship

    Metin Albayrak her sene Brezilya'ya oyuncu bulmaya gidip festival festival gezen, barlardan çıkmayan, instagramda modellere yürüyen bir adam. Uzun zamandır kovulması gerekiyordu zaten. 6 senedir ne oyuncu bulabildi ne altyapıdan yetenek çıkarabildi. Kimin torpillisi bilmiyorum ama kulübe gram faydası yok. Efendi felan diyoruz ama evli çocuklu adam her sene çapkınlık yapsın diye bütçe ayırıyoruz.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jefferson Starship

    Metin Albayrak her sene Brezilya'ya oyuncu bulmaya gidip festival festival gezen, barlardan çıkmayan, instagramda modellere yürüyen bir adam. Uzun zamandır kovulması gerekiyordu zaten. 6 senedir ne oyuncu bulabildi ne altyapıdan yetenek çıkarabildi. Kimin torpillisi bilmiyorum ama kulübe gram faydası yok. Efendi felan diyoruz ama evli çocuklu adam her sene çapkınlık yapsın diye bütçe ayırıyoruz.

    Başkanın yakın arkadaşı olmasa çoktan bir şekilde görevden el çektirilirdi de maalesef adamın gidişi kendi kararına bağlı gibi geliyor bana, umarım istifa eder artık.
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    39 Mesaj

    lensi beğeniyor musun, dökülen paraları hak ediyor mu
    |
    |
    hawk1903 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1031 Mesaj
    Müziği çalan adamı kovmalarını aptalca buldum bi Fenerli olarak....bu tip dalga geçmeler gayet normal şeyler ezeli rekabette



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    167 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: erenfb1907

    Müziği çalan adamı kovmalarını aptalca buldum bi Fenerli olarak....bu tip dalga geçmeler gayet normal şeyler ezeli rekabette
    quote:

    Orijinalden alıntı: erenfb1907

    Müziği çalan adamı kovmalarını aptalca buldum bi Fenerli olarak....bu tip dalga geçmeler gayet normal şeyler ezeli rekabette

    Kovulmamış ama gündeme gelmesi bile saçma



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bir aptalla asla tartışma. Seni önce kendi seviyesine çeker, sonra da tecrübesiyle yener
    - Mark Twain
  • Yüzbaşı
    998 Mesaj
    Hoca bence güzel bir rotasyon yapacak yarın akşam için kafamda şu kadro var.

    Tolga

    Necip - Vida - Tosic - Caner

    Atiba - Oğuzhan

    Talisca

    Lens Mustafa

    Negredo
    |
    |
    _____________________________

    iPhone 8 - Bang&Olufsen H3
  • Yüzbaşı
    764 Mesaj
    [05 Nisan 2020 21:12:42 tarihine dek bölüme mesaj atamaz]
    quote:

    Orijinalden alıntı: Asmodian1

    lensi beğeniyor musun, dökülen paraları hak ediyor mu
    quote:

    Orijinalden alıntı: Draco0

    lensi beğeniyor musun, dökülen paraları hak ediyor mu

    ediyor
    |
    |
    _____________________________
    LG Optimus G Pro Kullanıcıları Kulübü
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    benfica opsiyonla talicanın sözleşmeyi +1 uzatmış.
    _____________________________
  • Teğmen
    101 Mesaj
    Burada hep okuyordum ama ilkkez asporu izledim.burada eski bir gsli hiç oynamamış kaleci kerem var.quaresmanın penaltı olan pozisyonuna ayağına basılma yok dedi kanalı kapattım.buna kimse gülmüyormu arkadaşları falan çokkomik gerçekten.ayağına basılma yok dedi inanamadım ya buna yorumcu diye paramı veriyor arkadaşlar bu kanal?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1031 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kepler Laveran

    quote:

    Orijinalden alıntı: erenfb1907

    Müziği çalan adamı kovmalarını aptalca buldum bi Fenerli olarak....bu tip dalga geçmeler gayet normal şeyler ezeli rekabette

    Kovulmamış ama gündeme gelmesi bile saçma

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kepler Laveran


    quote:

    Orijinalden alıntı: erenfb1907

    Müziği çalan adamı kovmalarını aptalca buldum bi Fenerli olarak....bu tip dalga geçmeler gayet normal şeyler ezeli rekabette

    Kovulmamış ama gündeme gelmesi bile saçma

    yani dediğin gibi gündeme gelmesi bile saçma...biz gs ye neler neler çaldık zamanında...ama çarşının aykuta yaptığı büyük terbiyesizlikti...zamanında bizimkilerde benzer bi terbiyesizliği rıza çalımbaya yapmışlardı 4-3 lük maçta...mini mini bir kuş zoruma gitmedi vardar ovası çalsalarda zoruma gitmezdi ama aykuta yapılan zoruma gitti aykutu sert eleştiren biri olarak...
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    970 Mesaj
    Talisca'yı alma ihtimalimizin zorlaşması açıkçası beni mutlu etti. 10m euro civarına 23-27 yaş arası üst düzey bir orta saha alınır. Üst düzey derken bizim seviyemiz için üst düzey. Serie A'da asist krallığında zirvede olan Gastón Ramírez daha bu yaz 9m euroya Samdoria'ya transfer oldu. Ziyech geçen sene 11 milyona gitti. Ljajic bile 9m euroya satıldı.

    Talisca 21 etmez zaten bunu herkes biliyor. Ama yönetim 10-12'ye bağlarım diye düşünüyorsa hata olur. O paraya 25-26 yaşlarında sağlam bir adam alırsın en az 6-7 sene oynatırsın. Yüksek paralara satma imkanın da olur.

    Ffp bittikten sonra 30 üstü oyuncu almanın mantığı yok. Yüksek bonservis ver ama yeter ki genç adam al. Bonservisi düşük diye aldığımız adamların hepsi uçuk maaşlar alıyor. Hem yaşlı adam alıyoruz hem de yüksek maaş yüzünden mantıklı bir transfer olmuyor. Tek olayı ffp'yi aşmak.
    _____________________________




  • Yarbay
    3743 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: erenfb1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kepler Laveran


    quote:

    Orijinalden alıntı: erenfb1907

    Müziği çalan adamı kovmalarını aptalca buldum bi Fenerli olarak....bu tip dalga geçmeler gayet normal şeyler ezeli rekabette

    Kovulmamış ama gündeme gelmesi bile saçma

    yani dediğin gibi gündeme gelmesi bile saçma...biz gs ye neler neler çaldık zamanında...ama çarşının aykuta yaptığı büyük terbiyesizlikti...zamanında bizimkilerde benzer bi terbiyesizliği rıza çalımbaya yapmışlardı 4-3 lük maçta...mini mini bir kuş zoruma gitmedi vardar ovası çalsalarda zoruma gitmezdi ama aykuta yapılan zoruma gitti aykutu sert eleştiren biri olarak...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: erenfb1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kepler Laveran


    quote:

    Orijinalden alıntı: erenfb1907

    Müziği çalan adamı kovmalarını aptalca buldum bi Fenerli olarak....bu tip dalga geçmeler gayet normal şeyler ezeli rekabette

    Kovulmamış ama gündeme gelmesi bile saçma

    yani dediğin gibi gündeme gelmesi bile saçma...biz gs ye neler neler çaldık zamanında...ama çarşının aykuta yaptığı büyük terbiyesizlikti...zamanında bizimkilerde benzer bi terbiyesizliği rıza çalımbaya yapmışlardı 4-3 lük maçta...mini mini bir kuş zoruma gitmedi vardar ovası çalsalarda zoruma gitmezdi ama aykuta yapılan zoruma gitti aykutu sert eleştiren biri olarak...

    Çok haklısınız hocam. Bu tür müzikli göndermeler küfürsüz argosuz olduğu sürece güzellik katıyor. Mesela sizin sahanızdaki maçta siz de karşılık vermek için başka motivasyonda oynayabilirsiniz, bu da izleyenler için güzel olur tabi. Bazen eğlenmeyi bilmeyip fanatizme kendimizi fazla kaptırıyoruz malesef



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    25605 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Geçen sene kasamız doldu diye seviniyorduk ama resmen Pepe ve Medel hariç para boşa gitti. Cenk'ten kazandığımızın da Lens gibi futbol zekası olmayan birine gitmesi beni üzdü.

    futbol aklı olmayan adam pozisyona giremez. Bu adamın sadece özgüvene ihtiyacı var geçen sene bütün Fenerbahçe maçlarını izledim rakiplerinin içinden geçiyordu resmen. Yalnız bizim takımda çalıma fazla izin vermiyor Şenol Güneş bu yüzden oynayamıyor. Lens sisteme kesinlikle uymuyor. Demek ki daha önceden alınmıştı ondan almak zorunda kaldılar. Lense 4 verene kadar başka birini bulurduk illa ki.

    Pozisyona girdiğindeki tercihlerini de gördük. Bu adam Beşiktaş'ın futbolcusu olamaz olmamalı. Sadece hızlı koşuyor başka özelliği yok.

    ne gibi tercihden bahsediyorsun fanatik Quaresmasporlu arkadaş? sanki Messi oynuyor adamın yerine her maç süper oynuyor yerine oynayan adam. Lens her maç ilk 11 oynasaydı rezalet oynasa bile 5 gol 5 asist yapmıştı şimdi ye kadar. Penaltıyı Quaresma kaçırır Lens çıkar oyundan nasıl kanıtlayacak kendini? Ayrıca ilk 11 oynadığı bütün maçlarda kendini kanıtladı zaten. Daha da kanıtlayacağı başka şey olduğunu sanmıyorum.


    http://store.donanimhaber.com/88/6c/cd/886ccd9e9c0143ad63cd01152e21a2c7.jpg

    Var mı diyeceğin bir şey ?

    Lens sadece sisteme uymuyor ama şansını kullanamadı demek saçmalık sanki herkes dört dörtlük oynuyor da suçlu Lens oldu. Adamı Osmanlıspor deplasmanına 3 tane ön libero ile çıkartır forvete Mustafayı koyarsan tabi bir şey yapamaz. Ayrıca Mustafanın kafasına çarptırıp gol attırdı gene de. Gene oynadığı Gençlerbirliği maçında çok güzel paslar çıkarttı hem Mustafaya hem Love a.

    Konya maçında gol kaçırdı ama kolundan çekiyorlar yapacak bir şey yok takım halinde kötüydük o maç. O maçta Quaresma girdikten sonra pozisyona bile giremedik bunları da görün. Lens kötü oyuncu değil sisteme uymuyor sadece.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Geçen sene kasamız doldu diye seviniyorduk ama resmen Pepe ve Medel hariç para boşa gitti. Cenk'ten kazandığımızın da Lens gibi futbol zekası olmayan birine gitmesi beni üzdü.

    futbol aklı olmayan adam pozisyona giremez. Bu adamın sadece özgüvene ihtiyacı var geçen sene bütün Fenerbahçe maçlarını izledim rakiplerinin içinden geçiyordu resmen. Yalnız bizim takımda çalıma fazla izin vermiyor Şenol Güneş bu yüzden oynayamıyor. Lens sisteme kesinlikle uymuyor. Demek ki daha önceden alınmıştı ondan almak zorunda kaldılar. Lense 4 verene kadar başka birini bulurduk illa ki.

    Pozisyona girdiğindeki tercihlerini de gördük. Bu adam Beşiktaş'ın futbolcusu olamaz olmamalı. Sadece hızlı koşuyor başka özelliği yok.

    ne gibi tercihden bahsediyorsun fanatik Quaresmasporlu arkadaş? sanki Messi oynuyor adamın yerine her maç süper oynuyor yerine oynayan adam. Lens her maç ilk 11 oynasaydı rezalet oynasa bile 5 gol 5 asist yapmıştı şimdi ye kadar. Penaltıyı Quaresma kaçırır Lens çıkar oyundan nasıl kanıtlayacak kendini? Ayrıca ilk 11 oynadığı bütün maçlarda kendini kanıtladı zaten. Daha da kanıtlayacağı başka şey olduğunu sanmıyorum.


    http://store.donanimhaber.com/88/6c/cd/886ccd9e9c0143ad63cd01152e21a2c7.jpg

    Var mı diyeceğin bir şey ?

    Lens sadece sisteme uymuyor ama şansını kullanamadı demek saçmalık sanki herkes dört dörtlük oynuyor da suçlu Lens oldu. Adamı Osmanlıspor deplasmanına 3 tane ön libero ile çıkartır forvete Mustafayı koyarsan tabi bir şey yapamaz. Ayrıca Mustafanın kafasına çarptırıp gol attırdı gene de. Gene oynadığı Gençlerbirliği maçında çok güzel paslar çıkarttı hem Mustafaya hem Love a.

    Konya maçında gol kaçırdı ama kolundan çekiyorlar yapacak bir şey yok takım halinde kötüydük o maç. O maçta Quaresma girdikten sonra pozisyona bile giremedik bunları da görün. Lens kötü oyuncu değil sisteme uymuyor sadece.

    Dostum tamam Lens Negredo sans bulamadi ama insan bos pozisyonda da gol atar yani. Lens pas verecegi yerde sut cekiyor sut cekecegi yerde sacma sapan pas orta yapiyor. Bitiricilik de yok Quaresma da oyle ama Q7 en azindan oyundan dusuruyor birilerini.



    Ben Lens ve Q7 ikisi de gitsin isterim duzgun bir kanat yaşı genc ve hizli yeter bize



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK




  • Yüzbaşı
    542 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Geçen sene kasamız doldu diye seviniyorduk ama resmen Pepe ve Medel hariç para boşa gitti. Cenk'ten kazandığımızın da Lens gibi futbol zekası olmayan birine gitmesi beni üzdü.

    futbol aklı olmayan adam pozisyona giremez. Bu adamın sadece özgüvene ihtiyacı var geçen sene bütün Fenerbahçe maçlarını izledim rakiplerinin içinden geçiyordu resmen. Yalnız bizim takımda çalıma fazla izin vermiyor Şenol Güneş bu yüzden oynayamıyor. Lens sisteme kesinlikle uymuyor. Demek ki daha önceden alınmıştı ondan almak zorunda kaldılar. Lense 4 verene kadar başka birini bulurduk illa ki.

    Pozisyona girdiğindeki tercihlerini de gördük. Bu adam Beşiktaş'ın futbolcusu olamaz olmamalı. Sadece hızlı koşuyor başka özelliği yok.

    ne gibi tercihden bahsediyorsun fanatik Quaresmasporlu arkadaş? sanki Messi oynuyor adamın yerine her maç süper oynuyor yerine oynayan adam. Lens her maç ilk 11 oynasaydı rezalet oynasa bile 5 gol 5 asist yapmıştı şimdi ye kadar. Penaltıyı Quaresma kaçırır Lens çıkar oyundan nasıl kanıtlayacak kendini? Ayrıca ilk 11 oynadığı bütün maçlarda kendini kanıtladı zaten. Daha da kanıtlayacağı başka şey olduğunu sanmıyorum.


    http://store.donanimhaber.com/88/6c/cd/886ccd9e9c0143ad63cd01152e21a2c7.jpg

    Var mı diyeceğin bir şey ?

    Lens sadece sisteme uymuyor ama şansını kullanamadı demek saçmalık sanki herkes dört dörtlük oynuyor da suçlu Lens oldu. Adamı Osmanlıspor deplasmanına 3 tane ön libero ile çıkartır forvete Mustafayı koyarsan tabi bir şey yapamaz. Ayrıca Mustafanın kafasına çarptırıp gol attırdı gene de. Gene oynadığı Gençlerbirliği maçında çok güzel paslar çıkarttı hem Mustafaya hem Love a.

    Konya maçında gol kaçırdı ama kolundan çekiyorlar yapacak bir şey yok takım halinde kötüydük o maç. O maçta Quaresma girdikten sonra pozisyona bile giremedik bunları da görün. Lens kötü oyuncu değil sisteme uymuyor sadece.

    Dostum tamam Lens Negredo sans bulamadi ama insan bos pozisyonda da gol atar yani. Lens pas verecegi yerde sut cekiyor sut cekecegi yerde sacma sapan pas orta yapiyor. Bitiricilik de yok Quaresma da oyle ama Q7 en azindan oyundan dusuruyor birilerini.



    Ben Lens ve Q7 ikisi de gitsin isterim duzgun bir kanat yaşı genc ve hizli yeter bize

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Geçen sene kasamız doldu diye seviniyorduk ama resmen Pepe ve Medel hariç para boşa gitti. Cenk'ten kazandığımızın da Lens gibi futbol zekası olmayan birine gitmesi beni üzdü.

    futbol aklı olmayan adam pozisyona giremez. Bu adamın sadece özgüvene ihtiyacı var geçen sene bütün Fenerbahçe maçlarını izledim rakiplerinin içinden geçiyordu resmen. Yalnız bizim takımda çalıma fazla izin vermiyor Şenol Güneş bu yüzden oynayamıyor. Lens sisteme kesinlikle uymuyor. Demek ki daha önceden alınmıştı ondan almak zorunda kaldılar. Lense 4 verene kadar başka birini bulurduk illa ki.

    Pozisyona girdiğindeki tercihlerini de gördük. Bu adam Beşiktaş'ın futbolcusu olamaz olmamalı. Sadece hızlı koşuyor başka özelliği yok.

    ne gibi tercihden bahsediyorsun fanatik Quaresmasporlu arkadaş? sanki Messi oynuyor adamın yerine her maç süper oynuyor yerine oynayan adam. Lens her maç ilk 11 oynasaydı rezalet oynasa bile 5 gol 5 asist yapmıştı şimdi ye kadar. Penaltıyı Quaresma kaçırır Lens çıkar oyundan nasıl kanıtlayacak kendini? Ayrıca ilk 11 oynadığı bütün maçlarda kendini kanıtladı zaten. Daha da kanıtlayacağı başka şey olduğunu sanmıyorum.


    http://store.donanimhaber.com/88/6c/cd/886ccd9e9c0143ad63cd01152e21a2c7.jpg

    Var mı diyeceğin bir şey ?

    Lens sadece sisteme uymuyor ama şansını kullanamadı demek saçmalık sanki herkes dört dörtlük oynuyor da suçlu Lens oldu. Adamı Osmanlıspor deplasmanına 3 tane ön libero ile çıkartır forvete Mustafayı koyarsan tabi bir şey yapamaz. Ayrıca Mustafanın kafasına çarptırıp gol attırdı gene de. Gene oynadığı Gençlerbirliği maçında çok güzel paslar çıkarttı hem Mustafaya hem Love a.

    Konya maçında gol kaçırdı ama kolundan çekiyorlar yapacak bir şey yok takım halinde kötüydük o maç. O maçta Quaresma girdikten sonra pozisyona bile giremedik bunları da görün. Lens kötü oyuncu değil sisteme uymuyor sadece.

    Dostum tamam Lens Negredo sans bulamadi ama insan bos pozisyonda da gol atar yani. Lens pas verecegi yerde sut cekiyor sut cekecegi yerde sacma sapan pas orta yapiyor. Bitiricilik de yok Quaresma da oyle ama Q7 en azindan oyundan dusuruyor birilerini.



    Ben Lens ve Q7 ikisi de gitsin isterim duzgun bir kanat yaşı genc ve hizli yeter bize

    GS'deki Garry Rodriguez tarzında birini bulmak lazım. Forvet olarak da Gomis veya Gomez tarzında.
    |
    |
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asmodian1

    benfica opsiyonla talicanın sözleşmeyi +1 uzatmış.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Draco0

    benfica opsiyonla talicanın sözleşmeyi +1 uzatmış.

    Kesinse bu haber 1 yıl daha kiralama akdi uzar mı ki ilginç
    |
    |
    _____________________________
    La vittoria sara nostra 1903 Força Barça 1899
  • Kurmay Yarbay
    1899 Mesaj
    Talisca büyük ihtimal Monaco'ya gider. Oyuncunun Beşiktaş'ta kalmak gibi bir isteğinin olduğunu hiç zannetmiyorum. Bizim de zaten 20 milyon verecek durumumuz yok.

    İnşallah gollerine- asistlerine devam edip güzel bir şekilde sezonu bitirir bizde.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    414 Mesaj
    Yarın bir 3 tane daha atarız diye umuyorum :)
    |
    |
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Geçen sene kasamız doldu diye seviniyorduk ama resmen Pepe ve Medel hariç para boşa gitti. Cenk'ten kazandığımızın da Lens gibi futbol zekası olmayan birine gitmesi beni üzdü.

    futbol aklı olmayan adam pozisyona giremez. Bu adamın sadece özgüvene ihtiyacı var geçen sene bütün Fenerbahçe maçlarını izledim rakiplerinin içinden geçiyordu resmen. Yalnız bizim takımda çalıma fazla izin vermiyor Şenol Güneş bu yüzden oynayamıyor. Lens sisteme kesinlikle uymuyor. Demek ki daha önceden alınmıştı ondan almak zorunda kaldılar. Lense 4 verene kadar başka birini bulurduk illa ki.

    Pozisyona girdiğindeki tercihlerini de gördük. Bu adam Beşiktaş'ın futbolcusu olamaz olmamalı. Sadece hızlı koşuyor başka özelliği yok.

    ne gibi tercihden bahsediyorsun fanatik Quaresmasporlu arkadaş? sanki Messi oynuyor adamın yerine her maç süper oynuyor yerine oynayan adam. Lens her maç ilk 11 oynasaydı rezalet oynasa bile 5 gol 5 asist yapmıştı şimdi ye kadar. Penaltıyı Quaresma kaçırır Lens çıkar oyundan nasıl kanıtlayacak kendini? Ayrıca ilk 11 oynadığı bütün maçlarda kendini kanıtladı zaten. Daha da kanıtlayacağı başka şey olduğunu sanmıyorum.


    http://store.donanimhaber.com/88/6c/cd/886ccd9e9c0143ad63cd01152e21a2c7.jpg

    Var mı diyeceğin bir şey ?

    Lens sadece sisteme uymuyor ama şansını kullanamadı demek saçmalık sanki herkes dört dörtlük oynuyor da suçlu Lens oldu. Adamı Osmanlıspor deplasmanına 3 tane ön libero ile çıkartır forvete Mustafayı koyarsan tabi bir şey yapamaz. Ayrıca Mustafanın kafasına çarptırıp gol attırdı gene de. Gene oynadığı Gençlerbirliği maçında çok güzel paslar çıkarttı hem Mustafaya hem Love a.

    Konya maçında gol kaçırdı ama kolundan çekiyorlar yapacak bir şey yok takım halinde kötüydük o maç. O maçta Quaresma girdikten sonra pozisyona bile giremedik bunları da görün. Lens kötü oyuncu değil sisteme uymuyor sadece.

    Dostum tamam Lens Negredo sans bulamadi ama insan bos pozisyonda da gol atar yani. Lens pas verecegi yerde sut cekiyor sut cekecegi yerde sacma sapan pas orta yapiyor. Bitiricilik de yok Quaresma da oyle ama Q7 en azindan oyundan dusuruyor birilerini.



    Ben Lens ve Q7 ikisi de gitsin isterim duzgun bir kanat yaşı genc ve hizli yeter bize

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Geçen sene kasamız doldu diye seviniyorduk ama resmen Pepe ve Medel hariç para boşa gitti. Cenk'ten kazandığımızın da Lens gibi futbol zekası olmayan birine gitmesi beni üzdü.

    futbol aklı olmayan adam pozisyona giremez. Bu adamın sadece özgüvene ihtiyacı var geçen sene bütün Fenerbahçe maçlarını izledim rakiplerinin içinden geçiyordu resmen. Yalnız bizim takımda çalıma fazla izin vermiyor Şenol Güneş bu yüzden oynayamıyor. Lens sisteme kesinlikle uymuyor. Demek ki daha önceden alınmıştı ondan almak zorunda kaldılar. Lense 4 verene kadar başka birini bulurduk illa ki.

    Pozisyona girdiğindeki tercihlerini de gördük. Bu adam Beşiktaş'ın futbolcusu olamaz olmamalı. Sadece hızlı koşuyor başka özelliği yok.

    ne gibi tercihden bahsediyorsun fanatik Quaresmasporlu arkadaş? sanki Messi oynuyor adamın yerine her maç süper oynuyor yerine oynayan adam. Lens her maç ilk 11 oynasaydı rezalet oynasa bile 5 gol 5 asist yapmıştı şimdi ye kadar. Penaltıyı Quaresma kaçırır Lens çıkar oyundan nasıl kanıtlayacak kendini? Ayrıca ilk 11 oynadığı bütün maçlarda kendini kanıtladı zaten. Daha da kanıtlayacağı başka şey olduğunu sanmıyorum.


    http://store.donanimhaber.com/88/6c/cd/886ccd9e9c0143ad63cd01152e21a2c7.jpg

    Var mı diyeceğin bir şey ?

    Lens sadece sisteme uymuyor ama şansını kullanamadı demek saçmalık sanki herkes dört dörtlük oynuyor da suçlu Lens oldu. Adamı Osmanlıspor deplasmanına 3 tane ön libero ile çıkartır forvete Mustafayı koyarsan tabi bir şey yapamaz. Ayrıca Mustafanın kafasına çarptırıp gol attırdı gene de. Gene oynadığı Gençlerbirliği maçında çok güzel paslar çıkarttı hem Mustafaya hem Love a.

    Konya maçında gol kaçırdı ama kolundan çekiyorlar yapacak bir şey yok takım halinde kötüydük o maç. O maçta Quaresma girdikten sonra pozisyona bile giremedik bunları da görün. Lens kötü oyuncu değil sisteme uymuyor sadece.

    Dostum tamam Lens Negredo sans bulamadi ama insan bos pozisyonda da gol atar yani. Lens pas verecegi yerde sut cekiyor sut cekecegi yerde sacma sapan pas orta yapiyor. Bitiricilik de yok Quaresma da oyle ama Q7 en azindan oyundan dusuruyor birilerini.



    Ben Lens ve Q7 ikisi de gitsin isterim duzgun bir kanat yaşı genc ve hizli yeter bize

    Quaresmada topu ayağında gereğinden fazla tutuyor bak Fener maçını aldı Ts maçında gene havalara girer yakarsa takımı şaşırmayın.

    zaten displinli olsa bizde olmazdı her maç böyle hırslı değil 1 maç kotarır 3 maç yakar quaresma takımı
    _____________________________
    La vittoria sara nostra 1903 Força Barça 1899




  • Yarbay
    25605 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hendrik Johannes Cruijff

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Geçen sene kasamız doldu diye seviniyorduk ama resmen Pepe ve Medel hariç para boşa gitti. Cenk'ten kazandığımızın da Lens gibi futbol zekası olmayan birine gitmesi beni üzdü.

    futbol aklı olmayan adam pozisyona giremez. Bu adamın sadece özgüvene ihtiyacı var geçen sene bütün Fenerbahçe maçlarını izledim rakiplerinin içinden geçiyordu resmen. Yalnız bizim takımda çalıma fazla izin vermiyor Şenol Güneş bu yüzden oynayamıyor. Lens sisteme kesinlikle uymuyor. Demek ki daha önceden alınmıştı ondan almak zorunda kaldılar. Lense 4 verene kadar başka birini bulurduk illa ki.

    Pozisyona girdiğindeki tercihlerini de gördük. Bu adam Beşiktaş'ın futbolcusu olamaz olmamalı. Sadece hızlı koşuyor başka özelliği yok.

    ne gibi tercihden bahsediyorsun fanatik Quaresmasporlu arkadaş? sanki Messi oynuyor adamın yerine her maç süper oynuyor yerine oynayan adam. Lens her maç ilk 11 oynasaydı rezalet oynasa bile 5 gol 5 asist yapmıştı şimdi ye kadar. Penaltıyı Quaresma kaçırır Lens çıkar oyundan nasıl kanıtlayacak kendini? Ayrıca ilk 11 oynadığı bütün maçlarda kendini kanıtladı zaten. Daha da kanıtlayacağı başka şey olduğunu sanmıyorum.


    http://store.donanimhaber.com/88/6c/cd/886ccd9e9c0143ad63cd01152e21a2c7.jpg

    Var mı diyeceğin bir şey ?

    Lens sadece sisteme uymuyor ama şansını kullanamadı demek saçmalık sanki herkes dört dörtlük oynuyor da suçlu Lens oldu. Adamı Osmanlıspor deplasmanına 3 tane ön libero ile çıkartır forvete Mustafayı koyarsan tabi bir şey yapamaz. Ayrıca Mustafanın kafasına çarptırıp gol attırdı gene de. Gene oynadığı Gençlerbirliği maçında çok güzel paslar çıkarttı hem Mustafaya hem Love a.

    Konya maçında gol kaçırdı ama kolundan çekiyorlar yapacak bir şey yok takım halinde kötüydük o maç. O maçta Quaresma girdikten sonra pozisyona bile giremedik bunları da görün. Lens kötü oyuncu değil sisteme uymuyor sadece.

    Dostum tamam Lens Negredo sans bulamadi ama insan bos pozisyonda da gol atar yani. Lens pas verecegi yerde sut cekiyor sut cekecegi yerde sacma sapan pas orta yapiyor. Bitiricilik de yok Quaresma da oyle ama Q7 en azindan oyundan dusuruyor birilerini.



    Ben Lens ve Q7 ikisi de gitsin isterim duzgun bir kanat yaşı genc ve hizli yeter bize

    Quaresmada topu ayağında gereğinden fazla tutuyor bak Fener maçını aldı Ts maçında gene havalara girer yakarsa takımı şaşırmayın.

    zaten displinli olsa bizde olmazdı her maç böyle hırslı değil 1 maç kotarır 3 maç yakar quaresma takımı

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: N3DV3D11


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vict0ry


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Geçen sene kasamız doldu diye seviniyorduk ama resmen Pepe ve Medel hariç para boşa gitti. Cenk'ten kazandığımızın da Lens gibi futbol zekası olmayan birine gitmesi beni üzdü.

    futbol aklı olmayan adam pozisyona giremez. Bu adamın sadece özgüvene ihtiyacı var geçen sene bütün Fenerbahçe maçlarını izledim rakiplerinin içinden geçiyordu resmen. Yalnız bizim takımda çalıma fazla izin vermiyor Şenol Güneş bu yüzden oynayamıyor. Lens sisteme kesinlikle uymuyor. Demek ki daha önceden alınmıştı ondan almak zorunda kaldılar. Lense 4 verene kadar başka birini bulurduk illa ki.

    Pozisyona girdiğindeki tercihlerini de gördük. Bu adam Beşiktaş'ın futbolcusu olamaz olmamalı. Sadece hızlı koşuyor başka özelliği yok.

    ne gibi tercihden bahsediyorsun fanatik Quaresmasporlu arkadaş? sanki Messi oynuyor adamın yerine her maç süper oynuyor yerine oynayan adam. Lens her maç ilk 11 oynasaydı rezalet oynasa bile 5 gol 5 asist yapmıştı şimdi ye kadar. Penaltıyı Quaresma kaçırır Lens çıkar oyundan nasıl kanıtlayacak kendini? Ayrıca ilk 11 oynadığı bütün maçlarda kendini kanıtladı zaten. Daha da kanıtlayacağı başka şey olduğunu sanmıyorum.


    http://store.donanimhaber.com/88/6c/cd/886ccd9e9c0143ad63cd01152e21a2c7.jpg

    Var mı diyeceğin bir şey ?

    Lens sadece sisteme uymuyor ama şansını kullanamadı demek saçmalık sanki herkes dört dörtlük oynuyor da suçlu Lens oldu. Adamı Osmanlıspor deplasmanına 3 tane ön libero ile çıkartır forvete Mustafayı koyarsan tabi bir şey yapamaz. Ayrıca Mustafanın kafasına çarptırıp gol attırdı gene de. Gene oynadığı Gençlerbirliği maçında çok güzel paslar çıkarttı hem Mustafaya hem Love a.

    Konya maçında gol kaçırdı ama kolundan çekiyorlar yapacak bir şey yok takım halinde kötüydük o maç. O maçta Quaresma girdikten sonra pozisyona bile giremedik bunları da görün. Lens kötü oyuncu değil sisteme uymuyor sadece.

    Dostum tamam Lens Negredo sans bulamadi ama insan bos pozisyonda da gol atar yani. Lens pas verecegi yerde sut cekiyor sut cekecegi yerde sacma sapan pas orta yapiyor. Bitiricilik de yok Quaresma da oyle ama Q7 en azindan oyundan dusuruyor birilerini.



    Ben Lens ve Q7 ikisi de gitsin isterim duzgun bir kanat yaşı genc ve hizli yeter bize

    Quaresmada topu ayağında gereğinden fazla tutuyor bak Fener maçını aldı Ts maçında gene havalara girer yakarsa takımı şaşırmayın.

    zaten displinli olsa bizde olmazdı her maç böyle hırslı değil 1 maç kotarır 3 maç yakar quaresma takımı

    Bize Promes , Lozano lazim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK




Reklamlar
kolayoto.com
Bey Azura
üniversite
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,531
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.