Şimdi Ara

[Beşiktaş 2016/2017 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 Mobil Cihaz )
132.187
Cevap
198
Favori
2.889.923
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Beşiktaş >> [Beşiktaş 2016/2017 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    167 Mesaj
    Oğuzhan iyiydi bugün özgüven patlaması yaşadı o yüzden kullanmak istedi
    |
    |
    _____________________________
    Bir aptalla asla tartışma. Seni önce kendi seviyesine çeker, sonra da tecrübesiyle yener
    - Mark Twain
  • Yüzbaşı
    305 Mesaj
    Durum 1-0 ken ve Cenk varken ozinin penaltı kullanması takımın ciddiyetten ne kadar uzak olduğununun göstergesidir. Şenol hoca ile takım arasında resmen bir soğukluk var. Bu çok bariz artık.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    Bu maçtaki artık sayamıyorum Aboubakarın sağ çizgiden içeriye asistlik pası sayamıyorum artık 4-5 oldu heralde.Atamıyorlar abi.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3213 Mesaj
    Babel
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    592 Mesaj
    abubakar daha napsın
    |
    |
    _____________________________
    Psn Kardeşliği Yaptığım Arkadaşlar
    @stalker7777 @hayalet16 @Cngzhn20 @abdullahsen85
    @EDIZ SARI @Mustafa @kilinchaci @tnrvrd1996 @mrtgcmn
    @Daysgone @van doom @[email protected] @TheMuyu
  • Yüzbaşı
    525 Mesaj
    Demba ba neredesin penalticimiz
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    410 Mesaj
    Q7 de Çin'e harbiden gitti herhalde :)


    Şu maçı kazanırsak Fabri ve Aboubakar sayesinde

    Abou daha kaç asist yapacak gol atmamız için
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1417 Mesaj
    3 penaltı golün var 3 golüde aynı köşeye atmışsın 4.penaltıyıda o köşeye atıyorsun... Bu adamlar sizi hiç mi analiz etmiyor sanıyorsunuz, ne kadar mal adamlarsınız ya.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5679 Mesaj
    Aboubakar bugun 4 golluk pas + 1 kazandirdigi penalti. Penalti zaten net kimse aglamasin algi yaratmaya calismasin. Hemen bir iki tane damlamis cunku.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    791 Mesaj
    Bir gol daha kaçtı. Korkmaya başladım.
    |
    |
    _____________________________
    TÜRKÇE KONUŞ.
  • Binbaşı
    1694 Mesaj
    Laf olsun diye orta yapiyo satın bunu çin falan
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2953 Mesaj
    Bu kadar laubaliliğe antep bize gol atıp bir puanı kapar gider. İnşallah yanılırım ama bir gerçek var, takımda beklenileni veremeyen bir kaç kişi huzursuzluk sebebi olmaya başlamış. Bunların en başında oğuzhan geliyor.
    |
    |
    _____________________________
    HERKESE NASİP OLMAZ BEŞİKTAŞ'LILIK.
  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    Bu kadar mı organiza olamaz bir takım yahu noldu bu takıma.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    14 Not
    Herkes Christmas'a gitmiş
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    125 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aytac001

    Durum 1-0 ken ve Cenk varken ozinin penaltı kullanması takımın ciddiyetten ne kadar uzak olduğununun göstergesidir. Şenol hoca ile takım arasında resmen bir soğukluk var. Bu çok bariz artık.

    Aynn sene basindan beri olanbi durum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    478 Mesaj
    Aman Allahım Marcelo topa kaydı.Milatır bu.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    525 Mesaj
    Oguzhani kim kaptan yapti Atiba varken?



    Olcaya kim 10 numarayi verdi Talisca gibi adamlar varken?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4248 Mesaj
    Abi kimse kusura bakmasın Kerim frei hocaya sövse yeridir 3 dakika kala adamı oyuna sokmak nedir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Witsel -- 24 Aralık 2016; 20:49:55 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2244 Mesaj
    Ya kimse de demiyor ki ulan bu penaltı değil bıktık haksız penaltılardan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Steam ID: Th3mpo
    PSN ID: Th3mpoo
  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aytac001

    Durum 1-0 ken ve Cenk varken ozinin penaltı kullanması takımın ciddiyetten ne kadar uzak olduğununun göstergesidir. Şenol hoca ile takım arasında resmen bir soğukluk var. Bu çok bariz artık.

    Fazla Aspor izlemenin zararları.
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
Canlı Tv izle
üniversite
son dakika
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
30,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.