Şimdi Ara

[Beşiktaş 2016/2017 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
132.187
Cevap
198
Favori
2.889.879
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Beşiktaş >> [Beşiktaş 2016/2017 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1018 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MrBlackEagle

    Arkadaslar Ryan Babel transferinde gerçekçi olalım. Devre arasında kimse iyi oyuncusunu göndermez, gönderen de zaten ederinin 2-3 katını ister.

    FFP gölgesi üzerimizdeyken ve terör olaylarının yurtdışındaki imajını da düşününce Babel transferi (gerçekleşirse) net iyi transferdir.



    Daha da iyisini bulamayız su anda.

    Babel aynı zamanda ligi de iyi tanıyor bunun avantajı da var.

    Hep aynı yalandan avuntular.

    6 ay sonra bedavaya elinden gidecek oyuncuyu şimdi daha uygun fiyata satan takım olmaz mı?
    Marcelo'yu aldığımız gibi takımdan ayrılmak isteyen oyuncu yok mudur?
    Sosa'yı 2-3m euro gibi bir paraya almadık mı?

    Erdal Torunoğullarına verirsen görevi bulur oyuncuyu getirir.

    ****

    Babel'e imza parası, menajer parası vereceksin birde senelik 1.7m euro konuşuluyor bu parayı vereceksin. 2.5 sene için maliyeti olacak sana 5m euro.
    Babel tutmayacak sonra yazın gene paramız az olduğundan gene yarım yamalak bir transfer yapılacak ona da 2 bonservis 1.5m maaş verilir, 3 senelik maliyeti olur 6.5m euro.

    Böyle çer çöp almamız lazım.

    Aras'ı aldık kontratını ödüyoruz, Babel'i alacaz aynı. İlk 18'e giremeyecek adama niye 1.5-1.7m euro ödeyelim?

    ***
    Babel'in tutma ihtimali yaklaşık %10 dur.
    İspanya'da Emre Çolak kadar oynuyor işte. Emre Çolak gelse bizde ilk 18e giremez. Gs taraftarı kurtulduk diyerek yolladı.
    İspanya'ya Serdar Özkan'ı yollasak zamanında o bile iş yapabilirdi. O ligte 4 yıldızlık oynayan Türkiye'de 1 yıldızlık oynuyor.
    ***
    Babel 6 senedir falan düzgün top oynamıyor. İsmiyle kurtarıyor.

    Babel'den köy-kasaba olmayınca L'pool bunu bir güzel 7m euroya kitlemiş Hoffenheim'a. 1 sene sonra Almanlar lanet edip bedavaya yollamış Ajax'a. Ajax'ta 1 sene oynamış, Kasımpaşa'ya gene bonservissiz gitmiş. Paşa'da iyi kontratı buldu diye 2 sene sıradan bir top oynamış. Sonra daha iyi kontrat için Katar'a gitmiş. Katar'da batırmış. İyi kontrat bulmak için Deportivo'ya gitmiş. Vitrin amaçlı top oynuyor.

    Babel şu yarım sezonu oynuyor çünkü şu an bir keriz takım arıyor. Keriz takımın teki bana imza parası-menajer parası-3 sene kontrat verir diye bekliyor. İnş biz bu keriz olmayız.

    ****

    Dany-Sezer-Eneramo falan gibilerini de savunanlar vardı. Paramız yoksa gerekirse transfer yapmayalım. Aboubakar transferini beğenmemiştim ama gene bir küçük umut vardı. Babel'de o da yok.
    Olcay'ı sevmiyorum, Kerim'i yeterli bulmuyorum. Ama Babel'î de istemiyorum.
    Anca Olcay kadar gol atacak, Kerim gibi bir sürü maçta yok olacak bir oyuncu Babel.

    Kanat alacaksak direk 11'e koyacak isim lazım bize. Kanatta Olcay-Kerim-Aras 3ü de yedek olur zaten. Alacaksak 11 oyuncusu alalım.

    Yoksa paramız gerekirse kimseyi almayalım.
    Futbol 11 oyuncuyla oynanıyor. Olcay-Babel-Kerim-Aras 4lüsünü birden sol açığa koymak mümkün değil. 4 tanesini kadroya alınca 1 tane iyi oyuncu etmiyor.

    Cenk Tosun-Aboubakar 2 tanesi aynı anda sahada olsa bir Gomez etkisi yaratamıyor.

    Stoper içinde aynısını söylüyorum. Rhodolfo-Tosiç-Atınç yedek için yeterli. 11 oynayacak stoper varsa alalım. Yoksa yeni Dany'lere ihtiyaç yok.
    _____________________________




  • Binbaşı
    1018 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Witsel

    Aynen katılıyorum. Babel için millet laf ediyor adam bazuka gibi çakıyor toplara. Takımda 1 tane kaleye düzgün şut atabilen yok. Kesinlikle gelmeli.

    Sneijder-Podolski'de şut atıyor da noluyor? İkisinin maaşına biz geçen sene Gomez-Sosa-Quaresma'yı oynattık.

    G.İnler de "bazouka" gibi çakıyor toplara. Sonuç?
    Adama şut pozisyonu gelmiyor. Quaresma o şut pozisyona gelmek için 2-3 tane enfes çalım atıyor. Hem çalım hem şutu olan Portekizli 7 numaraya Ronaldo diyorlar.

    Şut özelliğinin değeri olması için, güç-hız, çalım, pas yeteneği ve devamlılıkta gerekiyor.
    Podolski 15 maçtan birinde topa vuracak diye oynatırsan her maç 10 kişi oynarsın. Babel içinde aynısı geçerli.

    ***

    Babel'in rakamları, son 6 senedeki kariyeri ortada. 30una merdiven dayamış vasat topçu alınmasına alkış tutacaklar devam etsinler.
    10 tane Babel alacağımıza 1 tane Gomez almak lazım.

    PS: Babel sadece 6 aylık kontrata geliyorsa kabul ederim. 6 ay toplam 1m euro para alacaksa eyvallah denensin. Ama 2.5 sene toplam maliyeti 5m euro'yu bulacaksa o iş olmaz.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    493 Mesaj
    babel e nasil hayir diyorsunuz elimizde alt lig takimlarina karsi oynayan kerim, olcay var ömer i zaten gec kanat oynayamiyor cenk in de ne derece kanat oynadigini gorduk bize skora katki yapacak bi oyuncu lazim babel de bu ozellige uyuyor ama riskli transfer herif oynamayadabilir kisacasi bu sartlarda babel den iyisini bulamayiz kalkip bi adama 5m verebilecegimizi mi saniyorsunuz fikret orman gene bonservissiz oyuncu ariyor
    |
    |
  • Binbaşı
    1207 Mesaj

    +1. Emre çolak da orda oynuyor, onun da 4 golü var, onu da alalım o zaman. Bir gol atanı ilah ediyoruz sonucta.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    o3 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    493 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: o3


    quote:

    Orijinalden alıntı: Witsel

    Aynen katılıyorum. Babel için millet laf ediyor adam bazuka gibi çakıyor toplara. Takımda 1 tane kaleye düzgün şut atabilen yok. Kesinlikle gelmeli.

    Sneijder-Podolski'de şut atıyor da noluyor? İkisinin maaşına biz geçen sene Gomez-Sosa-Quaresma'yı oynattık.

    G.İnler de "bazouka" gibi çakıyor toplara. Sonuç?
    Adama şut pozisyonu gelmiyor. Quaresma o şut pozisyona gelmek için 2-3 tane enfes çalım atıyor. Hem çalım hem şutu olan Portekizli 7 numaraya Ronaldo diyorlar.

    Şut özelliğinin değeri olması için, güç-hız, çalım, pas yeteneği ve devamlılıkta gerekiyor.
    Podolski 15 maçtan birinde topa vuracak diye oynatırsan her maç 10 kişi oynarsın. Babel içinde aynısı geçerli.

    ***

    Babel'in rakamları, son 6 senedeki kariyeri ortada. 30una merdiven dayamış vasat topçu alınmasına alkış tutacaklar devam etsinler.
    10 tane Babel alacağımıza 1 tane Gomez almak lazım.

    PS: Babel sadece 6 aylık kontrata geliyorsa kabul ederim. 6 ay toplam 1m euro para alacaksa eyvallah denensin. Ama 2.5 sene toplam maliyeti 5m euro'yu bulacaksa o iş olmaz.

    hocam dediklerinize aynen katiliyorum ama benim dusuncem transferin bu seneyi kurtarmak adina olmasi 6aylik babel e kim hayir diyebilir olcay kerim oynayacagina dribbling sut ozelligi olan babel gelsin olcay 10 orta acsa 2 isabet saglar bir de babel i dusun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Siyah - Beyaz




  • Onbaşı
    38 Mesaj
    arkadaşlar biraz yapıcı eleştiriler yapalım bence. babeli almayalım etoyu almayalım ama kimi alalım? bence de vurdumduymaz bir oyuncu babel iyi oynayıp oynamayacağı keyfine kalmış.

    ayrıca bu takımın iyi bir kondisyoncuya da ihtiyacı var. son 1 aydır takım koşmuyor dökülüyor.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1516 Mesaj
    TFF, 22 Aralık Perşembe günü saat 20:00'de Vodafone Arena'da "Yıldızlar Karması" dayanışma maçı yapılacağını duyurdu.



    Cumhurbaşkanı falanda gelecekmiş. Gelirler bağışlanacakmış
  • Binbaşı
    1207 Mesaj

    Hocam 6 ay bizi kurtarsın diye adama 2.5yılda 4m€ para vericez. Şampiyon olamazsak ne olcak? Biz böyle mi kulübü borctan kurtaracagız?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    soma zeybegi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    823 Mesaj

    Gomezde calım atan oyuncu degil şu takıma gomezi koy cenk ten beter olmazsa ben bişey bilmiyorum gecen sene çok posizyon buluyoduk oda atiyordu azımsanmıcak sayıda da gol kacırdı tabi bol posizyon bulup gol atınca bunların pek önemi kalmadı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    o3 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    328 Mesaj
    Ya hocam ben kenarda vasıfsız olcayi görmek istemiyorum. Gelsin kenarda beklesin babel. Neyini begenmiyonuz.
    |
    |
  • e madem ntep diyonuz 15 diyonuz klübe anlatsınlar bizde bütçe var fakat şuan ffp sınırlaması var seneye kalkıyo yani bu sezon sonu biz bu oyuncuyu ön sözleşme olarak sizden kiralayalım yarım dönem gibi ve satın alma opsiyonlu olsun kesin olarak alacağız sizden diye sözleşme neden yapmıyorlar neden böyle ben onu anlamıyorum binbirtürlü yolu var abubakara uygulamak istediğinizin aynısını ntepe uygulayın abu şutlancak zaten
    |
    |
    _____________________________
    La vittoria sara nostra 1903 Força Barça 1899
  • Emekli Yönetici
    6008 Mesaj
    4 yıl için olcay şahanın bedeli sanırım 6 mılyon euro'ya denk geliyordu. Kötü örnek vermek istemiyorum keza çocuk hiç değilse oynuyor. Bir mustafa örneği varki babel bedava bile diyebilirsiniz. Atla deve değil, yarım sezonun sonunda opsiyon koydurursun sözleşmesine zaten bu abubakar olayından sonra hamle yaparken iki sefer düşünmek lazım.
    |
    |
    _____________________________
  • şunu akılınıza sokun ne gomez ne sosa bu ülke topraklarına geri dönmeyecek dünyada bir ton oyuncu var feryat figan etmeyin her meslekte her dalda yeri doldurulamayacak insan oyuncu yok yeterki arayın
    |
    |
    _____________________________
    La vittoria sara nostra 1903 Força Barça 1899
  • Yarbay
    3973 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhan5005

    bu babel iyi cikmayacak gibi bir his var icimde.. cok savas gibi..devre arasinda oyuncu bulmak zor ama onca transfer komitesi scout ekibi bu oyuncuyu mu buldular anlamadim valla...sol kanada bruma tarzi guclu hizli bir oyuncu bulazmiyiz, cok daha etkili olmaz mi

    scout ekibiyle alakası yok bedava oyuncu diye alınıyor. Devre arası hiç bir takım as oyuncusunu vermez. Mesela Viscayı istesek 15 milyon euro derler.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    657 Mesaj
    Anlaşmayı yarım sezon şampiyon olunursa artı 1 yıl koyabilirler etoo ve babel için



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Circassian81

    TFF, 22 Aralık Perşembe günü saat 20:00'de Vodafone Arena'da "Yıldızlar Karması" dayanışma maçı yapılacağını duyurdu.



    Cumhurbaşkanı falanda gelecekmiş. Gelirler bağışlanacakmış

    nasıl
    _____________________________
    La vittoria sara nostra 1903 Força Barça 1899
  • bi tarafta volkan babacan bir tarafta muslera gibi mi bizim yerliler yenilir
    |
    |
    _____________________________
    La vittoria sara nostra 1903 Força Barça 1899
  • Yarbay
    3973 Mesaj
    Ayrıca Olcay kazmasının halini görüyoruz topa vurmaya aciz zaten uyuz oluyodum bide Kasımpaşa maçında 2 metreden yaptığı vuruş neydi öyle? hala böyle adamlar varken Babel beğenmemek saçma geliyor bana.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: güzelgünler

    ben sizi yanlış mı anladım bilmiyorum ama benim tezimde şu;

    takım sosa yı arıyor gomezi değil

    abubakar ın kötü olması sadece kendisiyle ilgili değil

    gomez takımda kalsa bu oyun şablonuyla geçen seneki başarıyı gösteremezdi

    suçlu abubakar değil

    hatta gomezin yapamadığı hareketleri yapıyor çoğu zaman.

    gomezi wolfsburg da gördük

    çok severim ayrı ama benim tezim bu.

    babel vasat oyuncu ama şu an da olcay kerimi düşündükçe yine iyi bile




    sosa olsa ne olacak güzel kardeşim topu ileri sürebiliyor muyuz sürüyoruz şut çekiyormuyuz e çekiyoruz top kaleyi buluyor mu ee buluyor sonuç sıkıntı nerede gol yok eee çare ne forvet forvet forvet sosa gibi bir yapıya sahip oyuncuya en çok ihtiyaç duyan fener şuanda çünkü oyun kuramıyolar top ileri gitmiyo bizde ise bitiricilik kötü top ileri gidiyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HeLL_yEAHH! -- 19 Aralık 2016; 18:7:46 >
    |
    |
    _____________________________
    La vittoria sara nostra 1903 Força Barça 1899




  • Yüzbaşı
    454 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Draco0

    arkadaşlar biraz yapıcı eleştiriler yapalım bence. babeli almayalım etoyu almayalım ama kimi alalım? bence de vurdumduymaz bir oyuncu babel iyi oynayıp oynamayacağı keyfine kalmış.

    ayrıca bu takımın iyi bir kondisyoncuya da ihtiyacı var. son 1 aydır takım koşmuyor dökülüyor.

    T H I A G O N E V E S



    http://www.transfermarkt.com.tr/thiago-neves/profil/spieler/53262



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    * 87 Modifiye Kartal * Alçak Amortisör * 5+1 Subwoofer * İmitasyon Altın Zincir * Düşük Bel Diesel 501 * 162 Adet Turkish Undergraund Rap Mp3 * Freebag * Köpek Öldüren Redboys Parfum * Egos Jöle *




HızlıCevap
Reklamlar
haberler
son dakika
Bey Azura
Canlı Tv izle
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,828
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.