Şimdi Ara

Berbere 50 TL verdim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
1.827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 38
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 54 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Guest-8FB5351A6 (3 mesaj) Epsilon (2 mesaj) Nickola Tesla (1 mesaj) iGroN (1 mesaj) djpontul (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (23 mesaj) Mobil (10 mesaj) Mini (2 mesaj) (2 mesaj) (4 mesaj)
  • @
13 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Saç tıraşı oldum. 2 senedir aynı berbere gidiyorum. Her zaman 30 TL falan verirdim. Bozuk param olmadığı için 50 verdim. 20 falan para üstü verir sandım parayı attı çekmeceye oturdu. Para da isteyemedim. Çok fena içime oturdu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8FB5351A6 -- 13 Ağustos 2021; 22:8:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 150-200 liraya al bir moser makina ömür boyu kullan bence. İstediğin her zaman traş olursun. Sakal traşındada gayet iyi iş yapıyor.


    13 senedir kendi saçımı kendim kesiyorum. Ne kadar kar yaptığımın hesabını yaptıkça seviniyorum  


    +larından biri de, bunu gibi olaylar yaşamazsın;  

    Levent Leoyoutube
    CAKALLARLA DANS TILKILERLE SANS DISKODA DANS DUGUNDE HAALAY
    https://www.youtube.com/watch?v=kvQnmLDjuZc
  • Niye üstünü istemedin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben avm'de yaptırıyorum. 120 tl gidiyo her traş.

  • Ben 30'a kestirdim 

  • halkın içinden bir konu artıladım.

  • Amcam berber beleşe oluyorum zaten bu tipe masraf mı yapıcam bi de


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ankarada kuaföre gittim bob kesim için kısa kullanıyorum zaten çok da uzun değildi kestirmeye gittiğimde omzuma bile gelmemişti ensemde kestirdim iki makasla tırt tırt yaptı 90 lira para verdim benimde içime oturdu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kullanılmıyorr -- 13 Ağustos 2021; 23:15:16 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 20-25₺ veriyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the__executioner__

    Niye üstünü istemedin

    Berber 60 yaşında istemeye çekindim hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne alaka :)

  • Yıllardır berbere para vermiyorum.50 lira versem zoruma giderdi.Senin durumunda hepten kafaya takardım...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: J3ASKAN

    ne alaka :)

    Bilmiyorum hocam 10,20 lira istemeye çekindim artık bir daha ki tıraşa az veririm :D


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 150-200 liraya al bir moser makina ömür boyu kullan bence. İstediğin her zaman traş olursun. Sakal traşındada gayet iyi iş yapıyor.


    13 senedir kendi saçımı kendim kesiyorum. Ne kadar kar yaptığımın hesabını yaptıkça seviniyorum  


    +larından biri de, bunu gibi olaylar yaşamazsın;  

    Levent Leoyoutube
    CAKALLARLA DANS TILKILERLE SANS DISKODA DANS DUGUNDE HAALAY
    https://www.youtube.com/watch?v=kvQnmLDjuZc
  • Öncedende 40 falansa onları tahsil etmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gidişata ayak uydurup, zam yapmıştır.

  • ahahah vay beta vay

  • 15 lira la bizim burda

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hagh

    15 lira la bizim burda

    kadıköydemi yaşıyorsun?

  • Daha önce gitttiğim berber amansız bir şekilde 20-30-35 zam yapıyordu(Akp'li bi de).

    Başka yere gitmeye başladım. Saç tıraşı 15 liraydı. Şimdi o da 20 olmuştur artık.

  • genelde 50 veririm de şriketin yan tarafında mecburiyetten oldum, 80 tl verdim. aynı kesim üstelik.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.