Şimdi Ara

Benzinli Focus mu? Dizel Fiesta mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
3.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ford fiyat sitesi güncellenmiş, 3 ay önce 28800 e aldığım focus 34 olmuş. Yine de trend dizel 38 civarıyken benzinli comfort almak en mantıklısı, aradaki 5bin tlyi de 2 sene yakıt parası yaparım.

    Dizel fiesta mı focus benzinli mi konusunda ise ayda 1000km yi geçmiyorsanız focus alın, arada çok fazla fark var, diğer markalarda belki sınıf farkı bu kadar hissedilmiyordur ancak fiesta bana çok küçük geldi, hele arkası çok dar. Focus da astradan sonra çok geniş ve ferah geldi bana. Ayrıca focusta lpg seçeneği var. Baz model diye aldığım comfortta 4airbag, abs, klima deri direksiyon, hız sabitleyici, elk.ve ısıtmalı ayna vs. var ve bu donanımlar bence gayet yeterli. Hb olan aracımın bagajı sedan civicten daha geniş ve kullanışlı.

    Bir de anlamadığım birşey de kasası değişecek arabalara hemen değeri düşecek yaftasının yapıştırılması. 0km araç alacak kişi alacağı aracın ikinci elini en son düşünmesi lazım, ilk önce aracı edinirkenki maliyetlerin hesap edilmesi lazım. Benim aracım şu anda internet piyasasına göre ederi zorlasam 30bin. Peki ben bu aracı alırken dizel trend fiestaya 31 demişlerdi onu alsam şu an ne olurdu fiyatı? En fazla 26 verirlerdi, titanium olsa 27-28. Üst sınıf araç almak her zaman avantajlıdır, herşey yakıt değildir. Zaten focusun duratec motorları lpgye en uyumlu motorlardan biri, ben bile düşünüyorum ileriki dönemlerde.
  • Benzinli Focus + LPG diyorum.. Ancak bilinki Fiesta ile Focus arasında Toros dağları gibi bi fark yok.. Konfor,Sürüş özellikleri yeni Fiestada Focusa çok yaklaştı.. Hatta birçok kullanıcı Fiestanın şehir içi kullanımının Focusa göre daha keyifli olduğunu söylüyor.

    Ben olsam 1.6 TDCİ 95 Hp lik olucaksa Fiesta alırdım,eğer 1.4 tdci düşünüyosanız hiç gerek yok Focus + LPG diyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Benzinli Focus + LPG diyorum.. Ancak bilinki Fiesta ile Focus arasında Toros dağları gibi bi fark yok.. Konfor,Sürüş özellikleri yeni Fiestada Focusa çok yaklaştı.. Hatta birçok kullanıcı Fiestanın şehir içi kullanımının Focusa göre daha keyifli olduğunu söylüyor.

    Ben olsam 1.6 TDCİ 95 Hp lik olucaksa Fiesta alırdım,eğer 1.4 tdci düşünüyosanız hiç gerek yok Focus + LPG diyorum..



    1.6 tdci fiesta'nın fiyatı 40 bin liranın üstünde. fiyat bu şekilde olunca 2. elini bulmakta zor oluyor. satılmıyor çünkü araba. 40 bin lirayı fiestaya verene kadar focus collection tdci almak daha mantıklı geliyor. ford'un bu fiyat politikasını anlamak gerçekten zor.
  • Fiesta Titanyum ile Focus Collection arasındaki donanım farkı belli.. tercih zor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    Focusla Fiesta arasında Toros dağları var.Benzinli olsa da Focus tercih edilir,LPG takılır.


    Toros Dağlarının maketi olur ancak aralarında.Fiesta ile sanırım pek tecrübeniz olmamış ki böyle konuşuyorsunuz.Yeni kasa Fiesta her detayında eski kasasına göre çok gelişti ve Focus'a boyut dışında diğer konularda yaklaştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurgenli

    B sınıfı araç sakın alma derim.Arkadaşlarınla bir yerlere gitmeye çıkınca sorun oluyor.Ben aldım bin pişman oldum.Keşke diyorum daha eski c sınıfı alsaymışım.Neyse benim şu aralar aklımdaki araba opel astra classic 3 dizel.Hem vergisi düşük,hem az yakıyor hem de büyük bir araba.Fiyatları da 38-42 arası değişiyor sedan veya hb olmasına göre.Ben satıp ole bişey alacagım.Ama sen de fiesta alıp ilerde benim gibi işman olacağa benziyorsun.

    Ayrıca unutma sınıf farkı sadece buyukluk değil,konfor farkı da getiriyor.

    İlla ki ford diyorsan focus+lpg yaparsın


    B sınıfı araca kaç kişi binmeyi denediniz ki sorun yaşadınız? En fazla 5 kişi taşıyacak şekilde üretiliyor bu araçlar alırken kaç kişi binebileceğinizi düşündünüz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: gurgenli

    B sınıfı araç sakın alma derim.Arkadaşlarınla bir yerlere gitmeye çıkınca sorun oluyor.Ben aldım bin pişman oldum.Keşke diyorum daha eski c sınıfı alsaymışım.Neyse benim şu aralar aklımdaki araba opel astra classic 3 dizel.Hem vergisi düşük,hem az yakıyor hem de büyük bir araba.Fiyatları da 38-42 arası değişiyor sedan veya hb olmasına göre.Ben satıp ole bişey alacagım.Ama sen de fiesta alıp ilerde benim gibi işman olacağa benziyorsun.

    Ayrıca unutma sınıf farkı sadece buyukluk değil,konfor farkı da getiriyor.

    İlla ki ford diyorsan focus+lpg yaparsın


    B sınıfı araca kaç kişi binmeyi denediniz ki sorun yaşadınız? En fazla 5 kişi taşıyacak şekilde üretiliyor bu araçlar alırken kaç kişi binebileceğinizi düşündünüz?


    Fiestalar 5 kişide sıkıntı yaratıyor. Ama 8 kişi binebiliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HazzaR


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: gurgenlim

    B sınıfı araç sakın alma derim.Arkadaşlarınla bir yerlere gitmeye çıkınca sorun oluyor.Ben aldım bin pişman oldum.Keşke diyorum daha eski c sınıfı alsaymışım.Neyse benim şu aralar aklımdaki araba opel astra classic 3 dizel.Hem vergisi düşük,hem az yakıyor hem de büyük bir araba.Fiyatları da 38-42 arası değişiyor sedan veya hb olmasına göre.Ben satıp ole bişey alacagım.Ama sen de fiesta alıp ilerde benim gibi işman olacağa benziyorsun.

    Ayrıca unutma sınıf farkı sadece buyukluk değil,konfor farkı da getiriyor.

    İlla ki ford diyorsan focus+lpg yaparsın


    B sınıfı araca kaç kişi binmeyi denediniz ki sorun yaşadınız? En fazla 5 kişi taşıyacak şekilde üretiliyor bu araçlar alırken kaç kişi binebileceğinizi düşündünüz?


    Fiestalar 5 kişide sıkıntı yaratıyor. Ama 8 kişi binebiliyor


    B segmenti ve C segmenti hb araçlarda 4 kişiden fazlası sıkıntı yaratır hepsi için geçerli bu.Focus sedan da bile arkada 3 kişi çok rahat oturamıyor.

    Bir araca 5-6 kişi binilmek isteniyorsa kesinlikle MVP bir araç alınmalı çok geniş oluyorlar tam Türk ailelerine uygun araçlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canvarol -- 3 Nisan 2011; 4:27:19 >
  • arada sınıf farkı olsada fiestayı tercih ederdim lpg başlı başına bir dert bağaj problemi var alışveriş merkezlerinin otoparklarına girememe sorunu vb derdi çok.....
  • Focus sedan ile hb kasanın içerideki yasam alanı bire bir aynı. Gogus, omuz, diz mesafesi aynı. Hb yada sedan farketmez. Araçların motorlarını ve donanımlarını bı kenara bırakın, ic yasam alanı genişliği ve sürüş dinamikleri acısından bakın olaya, toros dagları kadar fark göreceksiniz. Şayet bunu göremiyorsanız at gözlügu ile yasıyorsunuz gibi mana çıkar.



    Soyle söyleyeyim, 75 kg ağırlığında 5 kisi bir fiesta ile , birde focus ile 2 saat yolculuk yapsın. Sonra aradaki farkı anlarlar, tabi at gözlüklerine de veda ederler. Birisi 3 yıldızlı otelin suit odası( fiesta ), digeri 7 yıldızlı otelin standart odası( focus) bilmem anlayabildin mi?
    Ama focus donanim olarak zayıf olsada seni mutlu etmeyi başarır, tabii vakumlanmis poşet içindeki sucuk gibi olmayı sevenler gitsin fiesta alsın.....


    Sonuc : focus + lpg
  • Konfor: Focus
    Tasarruf: Fiesta
    Tercihe bağlı bir durum ama bir fiesta kullanıcısı olarak ne olursa olsun 42-45 Bin TL gibi bir rakamı Dizelde olsa bilmem ne paketide olsa Fiestaya vermem... Ona vereceğime biraz daha limitimi aşar dizel focus alırdım..
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.