Bildirim
BENZİNE 17 KURUŞ DÜZENLEME (ZAMCIK)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
sonuçta dışarıdan alıyoruz.hükümetin suçu yok -
Elektrikli araclar cok acil cikmali. Elektrige de zam gelsin hep benzine hep benzine
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
PSN:TheCaliph_TR
XBOX:ThecaliphTR -
doğru, dolar tüm dünyada düşerken bizde yükseliyor. orada da hükümetin suçu yok, hep dış güçlerin işi...quote:
Orijinalden alıntı: Radikal ve Sert
sonuçta dışarıdan alıyoruz.hükümetin suçu yok_____________________________ 𐰤𐰀:𐰢𐰆𐱃𐰞𐰆:𐱅𐰇𐰼𐰚𐰇𐰢:𐰓𐰃𐰘𐰀𐰤𐰀 -
geç kaldık yine formdan düştük benden önce yazmışquote:
Orijinalden alıntı: CapriceClassic
doğru, dolar tüm dünyada düşerken bizde yükseliyor. orada da hükümetin suçu yok, hep dış güçlerin işi...
Alıntıları Göster
_____________________________ Labor omnia vincit. Çalışınca her şey olur... -
Bu arada 17 KRŞ ZAM şu an için MOTORİNE yapılıyor, benzinle ilgili henüz bir açıklama olmasa da eli kulağındadır diyebiliriz...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
evet, çaptan düştük mü ne...quote:
Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson
geç kaldık yine formdan düştük benden önce yazmış
Alıntıları Göster
_____________________________ 𐰤𐰀:𐰢𐰆𐱃𐰞𐰆:𐱅𐰇𐰼𐰚𐰇𐰢:𐰓𐰃𐰘𐰀𐰤𐰀 -
Ohh yukselsin yukselsin. Birazcikta şorama doğru, miss.
Ne o oyle, 6 liraya benzin mi olurmus. Fukaramiyiz biz karrdesim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ *HP nin yırtına yırtına RPM'le geleni değil, yuksek hacmin alt devirlerdeki torkuyla sessiz sedasiz geleni makbuldur.
W220 S500L V8 Automat. (Satıldı) -
teşekkürler akparti, teşekkürler reis. _____________________________ Sen görürsün dev-genç nasıl patlar beyninde. -
Benzin 17 tl mazot 15 tl lpg 13 tl olsun yinede trafikten bir araba bile eksilmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Lpg candir gerisini zaten biliyorsunuz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Evet hocam haklısınız.halbuki ne kadar mükemmel bir toplu taşıma ağımız var.insanlar niye toplu taşıma kullanmıyor hayret.quote:
Orijinalden alıntı: Guest-D62C81441
Benzin 17 tl mazot 15 tl lpg 13 tl olsun yinede trafikten bir araba bile eksilmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
En Beğenilen Yanıtlar
|
doğru, dolar tüm dünyada düşerken bizde yükseliyor. orada da hükümetin suçu yok, hep dış güçlerin işi...
|
|
Bu arada 17 KRŞ ZAM şu an için MOTORİNE yapılıyor, benzinle ilgili henüz bir açıklama olmasa da eli kulağındadır diyebiliriz...
|
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler








