Şimdi Ara

BENZİNE 17 KURUŞ DÜZENLEME (ZAMCIK)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
2.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BENZİNE 17 KURUŞ DÜZENLEME (ZAMCIK)

    Nasıl, eğlence iyi gidiyor mu? Müziğin sesini açın.


    BENZİNE 17 KURUŞ DÜZENLEME (ZAMCIK)



    _____________________________




  • sonuçta dışarıdan alıyoruz.hükümetin suçu yok
  • Elektrikli araclar cok acil cikmali. Elektrige de zam gelsin hep benzine hep benzine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK

    PSN:TheCaliph_TR
    XBOX:ThecaliphTR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Radikal ve Sert

    sonuçta dışarıdan alıyoruz.hükümetin suçu yok
    doğru, dolar tüm dünyada düşerken bizde yükseliyor. orada da hükümetin suçu yok, hep dış güçlerin işi...
    _____________________________
    𐰤𐰀:𐰢𐰆𐱃𐰞𐰆:𐱅𐰇𐰼𐰚𐰇𐰢:𐰓𐰃𐰘𐰀𐰤𐰀
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    doğru, dolar tüm dünyada düşerken bizde yükseliyor. orada da hükümetin suçu yok, hep dış güçlerin işi...

    Alıntıları Göster
    geç kaldık yine formdan düştük benden önce yazmış
    _____________________________
    Labor omnia vincit. Çalışınca her şey olur...
  • Bu arada 17 KRŞ ZAM şu an için MOTORİNE yapılıyor, benzinle ilgili henüz bir açıklama olmasa da eli kulağındadır diyebiliriz...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    geç kaldık yine formdan düştük benden önce yazmış

    Alıntıları Göster
    evet, çaptan düştük mü ne...
    _____________________________
    𐰤𐰀:𐰢𐰆𐱃𐰞𐰆:𐱅𐰇𐰼𐰚𐰇𐰢:𐰓𐰃𐰘𐰀𐰤𐰀
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    LPG 8 Krş Zam
    15 yıl önce açıldı
    lpg km başına 22 kuruş yakmak
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ohh yukselsin yukselsin. Birazcikta şorama doğru, miss.

    Ne o oyle, 6 liraya benzin mi olurmus. Fukaramiyiz biz karrdesim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    *HP nin yırtına yırtına RPM'le geleni değil, yuksek hacmin alt devirlerdeki torkuyla sessiz sedasiz geleni makbuldur.

    W220 S500L V8 Automat. (Satıldı)
  • teşekkürler akparti, teşekkürler reis.
    _____________________________
    Sen görürsün dev-genç nasıl patlar beyninde.
  • Benzin 17 tl mazot 15 tl lpg 13 tl olsun yinede trafikten bir araba bile eksilmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Lpg candir gerisini zaten biliyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-D62C81441

    Benzin 17 tl mazot 15 tl lpg 13 tl olsun yinede trafikten bir araba bile eksilmez.
    Evet hocam haklısınız.halbuki ne kadar mükemmel bir toplu taşıma ağımız var.insanlar niye toplu taşıma kullanmıyor hayret.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.