Şimdi Ara

Benzin zamlarını tınlamayan cub Honda İnnova 125i

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
0
Favori
13.775
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.honda.com.tr/SeriesContentPages.aspx?series=commuter-anf125i-innova&page=Genel-Bakis


    TEKNİK ŞARTNAME

    Model numarası
    Üreticiler Honda
    Model Adı ANF ​​125ı Innova
    Yıl 2008
    Kategori (sınıf) Skuter
    Motor
    Motor Hacmi (Deplasman) 124 ccm (7.57 kübik inç)
    Motor Tipi Tek silindirli
    Çap x Strok Ø52.4 mm x 57,9 mm (Ø2.06 inç x 2.28 inç)
    Çap / Strok Oranı 0.91
    Sıkıştırma Oranı 9.3:1
    Inme 4
    Zamanlama Sistemi SOHC
    Yakıt Sistemi (Carburetion) Enjeksiyon
    Ateşleme elektronik avanslı Kapasitör Deşarj (CDI)
    Marş Sistemi Elektrik ve tekme
    Soğutma Sistemi Hava
    Powertrain
    Debriyaj Otomatik; santrifüj
    Vites kutusu 4 hız
    Iletim (Final Drive) Zincir
    Kasa / Süspansiyon / Frenler
    Ön Süspansiyon 26mm teleskopik çatal, 80.5mm esneme
    Arka Süspansiyon Tek damper ünitesi maşa, 81.6mm esneme
    Ön Frenler Tek disk
    Ön Frenler Çapı Ø220 mm (Ø8.66 inç)
    Arka Frenler Genişleyen fren (fren davul)
    Arka Frenler Çapı Ø110 mm (Ø4.33 inç)
    Boyutlar
    Uzunluk 1890 mm (74,41 inç)
    Koltuk Yüksekliği 768 mm (30,24 inç)
    Dingil açıklığı 1240 mm (48,82 inç)
    Yerden yükseklik 145 mm (5,71 inç)
    Kuru Ağırlık 99,5 kg (219 lb)
    Yakıt Kapasitesi 3.70 litre (0.98 galon)

    http://www.spritmonitor.de/en/overview/0-All_manufactures/0-All_models.html?vehicletype=2&powerunit=2

    Ülkemizde satılan en ekonomik motosiklet bu. Listedeki kullanıcıların ortalaması 1,92 lt/100

    http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/1101-Innova.html?vehicletype=2&exactmodel=125i&powerunit=2

    Güncel 95 oktan benzinin litresi 4.04Tl iken 100 kilometrede 7.75Tl , kilometrede 7,75 kuruş yakıyor.

    Depo 3,7 lt,tamamen boşsa 14,948Tl'y depoyu fulleyin.Tamamen bitene kadar da 192,7km götürsün

    Bu pinti motor tüm arası benzinle kötü olanlara tavsiye olsun.

    Yeni model eskiye göre biraz daha geniş,koltuk uzun yol için daha iyi,egsoz sesi daha iyi olmuş,enjeksiyon ile soğukta çalıştırma kolaylığı en önemlisi de 3000d/d'da 10,1Nm'lik tork ile zorlanma-vites küçültme gereği azalmış...biraz da kullanıcılarına yorum bırakayım karbüratörlüyü kullandım yenisi sırada.







  • azıcık şekil yapsalar yok satar aslında ama çok mobilet tarzı görünüyor arkadaş
  • Buna güvenipte binmem ben.
    Motor dediğin heybetli olacak Varedero gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Buna güvenipte binmem ben.
    Motor dediğin heybetli olacak Varedero gibi.


    Güvenilmeyecek bir yeri yok her honda gibi taştır.

    Varedero varken 2. motor olarak innova alan da var.

    Varedero'nun gidebileceği her yere bu da gider.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi remote control -- 26 Mart 2011; 22:00:29 >
  • otoyola çıkınca yanından geçen tırın rüzgarıyla savrulursun dostum bunla :)
    lastikler bisiklet lastiği gibi :)

    ha şehir içi için güzeldir o ayrı :)
    ama şehirler arası güven zor buna :)
  • Atasına kadar iyi bilirim innovayı düşündüğün için sağol, C 90'la bile dünya turu yapıyorlar.

    Kamyon-otobüs geçme meselesine gelince, 125'lik motorda biraz eğilince rüzgarından etkilenme diye birşey söz konusu değil. Yeterli ivmelenme mevcut, geçişler güvenli. Aracın önü hafif kalıyor onu dengelemek için biraz yatmak gerekiyor karizma çiziliyor ama 10 saniye için katlanılır.

    Türkiye'de yanlara alüminyum Bmw çantası takıp Türkiye'yi turlayanlar var. 80-100 km/h ile etrafına baka baka en ekonomik şekilde gidiyorsun, zevki orada.
  • cup lara karşı nedense ön yargım var
  • Harika bir tasarruf makinası:

     Benzin zamlarını tınlamayan cub Honda İnnova 125i
  • Ne hikmetse ülkemizde CUB motosikletler pek bilinmez ve köylü motosikleti olarak görülür. Oysa en az yakıt sarfiyatı bunlardadır. Ülkemizde CUB motosikletin daha iyi tanınması amacıyla bir konu açacağım. Bilgileri o başlık altında paylaşırız bundan sonra.
  • Ben alacağım ama üstünden inmek çok zor olur gibi geliyor az yakıyor diye gezer dururum ondan korkuyorum.

    Kuba Str250 enduro mu İnnova 125i mi hangisini tercih ederdiniz.
  • Güzel motor.
  • Sonunda bir tane beyaz buldum ve ateş edip vurdum. Yakıtı rodajda 1,75 lt/100km, henüz 175km'de.
  • Güle güle kullan, yorumlarını yazarsın
  • Bizim burda bu motoru sözüm meclisten dışarı apaçiler alıyor.Neden derseniz egzozu eski kasa innova egzozuyla değiştiriyorlar sonrada içinde petek dedikleri birşey varmış 3 tane sanırım onları delerek egzozu açıyorlar ve onların deyimiyle ''çırçır'' egzoz ortaya çıkıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tubul

    Güle güle kullan, yorumlarını yazarsın

    Teşekkürler, Cgl 125'le karşılaştırırsak oyuncak gibi makine, kullanımı kolay ancak vites geçişleri biraz sert Cgl 125'e göre sanırım sıfır diye böyle. Hızlanmalar daha iyi ama daha motor açılmamış olduğundan son hız 90-100 arası birşey.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Buna güvenipte binmem ben.
    Motor dediğin heybetli olacak Varedero gibi.


    1997 MODEL HONDA TİTAN VAR İLK GÜNKÜ GİBİ SAHİBİNDEN.COM GİR ANLARSIN HONDA HAYAT ONDA KAÇTANE ÇİN MOTORLARINI ESKİTİR
  • Motorda en önemli özelliklerden biriside dış görünüştür bana göre. Biraz dikkat çekmeli. Ağır, oturaklı olmalı.
  • Cup zaten sehir ici kisa mesafeler icin bir motrsiklettir vardero transalp gibi motorlarla kiyas bile edilemez bikere klasmanlari farkli 2. Si arkadaslar baslikta yakisindan bahsetmisler motor dedigin heybetli duracak denmis aynen dogru ama sehir icinde beni heybeti falan ilgilendirmez ben islevine bakarim bu tamamen secim meselesidir ancak her buyyk makine kullanan cup olmasada ufak cc li bir moor bulundurur sehir ici icin 2 sinin kullanim alani cok cOk farklidir cunku...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bkeskin

    Cup zaten sehir ici kisa mesafeler icin bir motrsiklettir vardero transalp gibi motorlarla kiyas bile edilemez bikere klasmanlari farkli 2. Si arkadaslar baslikta yakisindan bahsetmisler motor dedigin heybetli duracak denmis aynen dogru ama sehir icinde beni heybeti falan ilgilendirmez ben islevine bakarim bu tamamen secim meselesidir ancak her buyyk makine kullanan cup olmasada ufak cc li bir moor bulundurur sehir ici icin 2 sinin kullanim alani cok cOk farklidir cunku...


    Az önce şehirlerarasında biraz bastım km 200'de daha, rahatça 110-120 sabit hızda gidebiliyor titreşim yok, motor açıldığında 130-135 maksimum hızlardan bahsediliyor.

    Kısaca sırf şehir içi motoru demek yanlış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: remote control


    quote:

    Orijinalden alıntı: bkeskin

    Cup zaten sehir ici kisa mesafeler icin bir motrsiklettir vardero transalp gibi motorlarla kiyas bile edilemez bikere klasmanlari farkli 2. Si arkadaslar baslikta yakisindan bahsetmisler motor dedigin heybetli duracak denmis aynen dogru ama sehir icinde beni heybeti falan ilgilendirmez ben islevine bakarim bu tamamen secim meselesidir ancak her buyyk makine kullanan cup olmasada ufak cc li bir moor bulundurur sehir ici icin 2 sinin kullanim alani cok cOk farklidir cunku...


    Az önce şehirlerarasında biraz bastım km 200'de daha, rahatça 110-120 sabit hızda gidebiliyor titreşim yok, motor açıldığında 130-135 maksimum hızlardan bahsediliyor.

    Kısaca sırf şehir içi motoru demek yanlış.


    çok yanlış yapmışsın öncelikle
    rodaj denilen safhada yapılan bu tip yanlışlar parçaların daha çabuk yıpranmasına performansını tam göstermemesine ve yakıt sarfiyatının artmasına neden olur
    kitapçığına uygun rodaj yaparsanız fabrika verilerini yakar hatta daha iyi sonuçlar alırsınız

    ayrıca o hızlara kısa süreler gidebilirsiniz

    ancak iş konfor ve güven vermeye gelince cup modelleri maalesef tam sağlayamıyor bunu




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.