Şimdi Ara

Benzin-Dizel Makası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
1
Favori
4.192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 41
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 12 saat 23 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • TSY (5 mesaj) tasshelhoff (4 mesaj) webbie (4 mesaj) zotacing (4 mesaj) pro-black (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (32 mesaj) Mobil (24 mesaj) Tablet (1 mesaj) Mini (10 mesaj) Uygulama (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    10959 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: pro-black

    Herkes tüketimde alt sınır üzerine konuşuyor



    1.5 dizel 110 bg Nissan Kaşkay ile saat 02.00 sıralarında Bursa Gemlik Gişelerden Ovaakça gişelere takribi 30 km 170-180 5. Vites 6. Vites 4.000 devir dolaylarında seyrettim özellikle gişleede 0 layıp ortalama sonuç 8.4 lt/100 km

    Bunu istediği kadar az yakan benzinliyle tsi larla puretech lerle tce lerle dene 11-12 litrenin altı çok zor üstü kesin olur.



    Dizel düşük devirdede üst devirlerdede ekonomik bu 2+2=4



    Gayet güzel anlaşılır bir şekilde durumu izah etmişsin hocam ama dizele karşı olan bir grup bunu anlamamakta diretiyor.



    Kim ne derse desin suan ekonomi arayan birisi için dizelden başka çare yok ben lpg ye çok sıcak bakmıyorum belki 100 km de 5-6 lira daha az yakar ama uzun vadede yaşanan zarar bu farkı kat be kat açıyor.

    Alıntıları Göster
    Ona bakrsan dizelde ilk alırken verdiginiz markaya gore 20-30 bin tl benzin dizel farki


    ve ayni uzun vadede dpf, turbo, intercooler, dizel pompasi enjektorlerden birinin arizasi durumunda olusacak masraf o km ye kadar yaptiginiz tasarrufun cogunu alir goturur.

    En basitinden 110luk dci nin 1 enjektoru 2016 kasim ayinda 1500 tl idi. Simdi kac tl dir siz tahmin edin ve 4 tane enjektor var arabanizda. Ve 1 depo hileli akaryakit almaniz enjektorleri bozmak için yeterli.

    https://www.aloparca.com/yedek-parca/DELPHI/Enjektor/28237259/13277

    https://www.egzoz.com.tr/RENAULT-PARTIKUL-FILTRESI-15-DCI-Clio-Kangoo-2013,PR-3470.html

    https://www.aloparca.com/yedek-parca/MAIS/MAZOT-POMPASI/167003374R/80145866


    https://urun.n11.com/motor-ve-sanziman/megane-3fluence-15-dci-turbo-110-ps-8200889697-144116289r-P249797258




    Lpg de verdigi tek zarar subaplar oda yas patlasa 2-3bin tl ve bir kere celik ile degistiriyorsun sonra ömür boyu bin.



    Ve oyle dediginiz gibi fark 3-5 lira olmaz.

    Dizel bir kere ariza verdimi tamirati çok masraflı malesef. Insani dizelden soğutacak kadar hemde.

    Toplam maliyette lpg her zaman avantajlidir.



    Hayirli gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 28 Ağustos 2018; 23:35:44 >




  • webbie kullanıcısına yanıt
    webbie demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: webbie

    Benzin 7 lirayken, mazot 9 lira olmadığı sürece ortalama bir dizel, ortalama bir benzinli araca göre avantajını korur.
    He he korur


    Polo 1.6 tdi highline dsg 170 bin tl


    Polo 1.0 tsi higline dsg 136 bin tl.


    Aradaki 34 bin tl farkı artık 40 yılda mı çıkarırsın 60 yılda mı bilmem


    Polo 1.0 şehir içi 5.5 şehir dışı 4


    Polo 1.6 tdi şehir içi 4.4 şehir dışı 3.6


    Hata bir ömür yetmez


    Dizel kafası işte bunlar hep
    quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    He he korur


    Polo 1.6 tdi highline dsg 170 bin tl


    Polo 1.0 tsi higline dsg 136 bin tl.


    Aradaki 34 bin tl farkı artık 40 yılda mı çıkarırsın 60 yılda mı bilmem


    Polo 1.0 şehir içi 5.5 şehir dışı 4


    Polo 1.6 tdi şehir içi 4.4 şehir dışı 3.6


    Hata bir ömür yetmez


    Dizel kafası işte bunlar hep

    Alıntıları Göster
    Boş konuşuyorsun.
    Hocam 308 bluehdi aracımı Ocak’ta sattım. 10 bin km ortalamam 6 litreydi. Şuan f30 316 i kullanıyorum alalı 8 bin km oldu ve ortalamam 6,7 litre. Ve 3 aydır Antalya da klima kapatmıyorum ve ss devre dışı. Öyle uçuk yakıt farkı yok aralarında,
  • Yarbay
    3509 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Opel-gm motorlari lpg de cok sabikali evet.



    Mesela ben motor kaskosu yaptirdim kasko policesinde 150 euro muafiyet var yani hasarın 150 eurosunu odemiyor sigorta sirketi.



    Ama adamlar acik acik yazmis cruze marka araclarda 250 eurodur muafiyet diye.



    Her motora lpg olmuyor gene en guzel sonucu eski hitler vw motorlari ve genel olarak japon motorlari veriyor.

    Artik o ayar tutmama sik sik lpg ciye gitme olaylari gecmiste kaldi. Sayet yaptirdiginiz yer bastan dogru isini bilen bir yerse.


    Hayirli gunler

    Alıntıları Göster
    2.900 liraya Brc nin modelini bilmediğimiz bir kitini taktirdik işte. Gaz ayarı falan baya uğraştırdı. Ki bayda bilinen bi bayiye taktirdik bizle beraber bi çok montaj olan araba vardı.



    Bakalım daha 2 ay rahat eder havalar güzel 2 ay daha hele bi 0 derecelere yaklaşsın rölanti dalgalanmaları geç lpg ye geçme falan baya bi sikintili lpg.



    O kasko olayindan haberim yok bişeyde demediler yani açıkcası.



    Bence sizde artık Attrage dan Lancer a yada ASX e terfi edin kisa zamanda



    5 YIL GARANTİLİ SIFIR LANCER YETKİLİ BAYİ ASKALE OTOMOTİV DEN



    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-5-yil-garantili-sifir-lancer-yetkili-bayi-askale-otomotiv-den-598248256/detay



    Böyle bi hazine kalmis bayinin birinde sağlam bi japoncu için ciddi hazine bu Lancer



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Ko Cuce
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.