Şimdi Ara

BenQ Zowie Monitör İndirimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
1
Favori
2.964
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sinerji Bilgisayar haftasonu kampanyası yapmış,özellikle BenQ Zowie Oyuncu Monitörlerinin fiyatları çok hoşuma gitti bir göz gezdirmenizi tavsiye ederim :)


    https://www.sinerji.gen.tr/benq/monitor-c-2029?idas=true




    _____________________________
    Yaşama hakkın mücadele gücün kadardır...
  • Piyasaya gore 200-300 tl daha ucuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ek bilgi yazayım, profesyonel oyuncuların çoğu XL2546K yerine XL2546 kullanıyor, redditte 0.5 ms de flicker olduğundan şikayet etmişler, K modeline gidip fazladan 300 lira verip yine 1 ms kullanmak zorunda kalmayın, gidin XL2546 alın.

    _____________________________
  • yıllarca benq kullandım önermiyorum. çerçeveleri çok kalın ve tn panelde renkler çok soluk. msi 144 hz monitör aldım hem çerçeveler çok az hemde renkler daha canlı 1400 tlye aldım imzamdaki monitörü

    _____________________________
    SteelSeries Rival 310 | Cooler Master CK550 Gaming Keyboard | SENNHEISER GAME ZERO

    MSI MAG241CR - 144 Hz | Intel Core i5-4690K Processor 4.0 GHz | MSI Z97 GAMING 5 | MSI GAMING GeForce GTX 970 4GB OC 256Bit NVIDIA | Kingston 16 GB HyperX RAM | Corsair SPEC-02 Gaming Case | Corsair CPU Cooler H100i
  • TITAN kullanıcısına yanıt

    Ben bayılıyorum çerçevelerin kalın olmasına. sanki ince cerceveliler monitor gibi gelmiyor bana. kalın cerceve daha old style oldugu icin asigim diyebilirim. tercih meselesi yani.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 2200e ikinci el 240hz aoc ag251fz denk geldi sizce 144 benq mu almalıyım yoksa ikinci el aoc u mu tercih etmeliyim sizlerin fikri nedir

    _____________________________
  • Şu an TN panel kullanıyorum, IPS ile arasında bir çok fark var fakat TN ile FPS oyunları bakımından ben farkını anlayamadım açıkcası. Doğru renk tonları yakalanırsa TN panel oyunlarda güzel renkler sunuyor fakat karanlık alanlar çok karanlık. Masaüstü ve oyunlar arasında da çok fazla renk tonlaması farkı var. Açıkcası bu deneyimden sonra ben TN panel monitör almazdım. Sonuç olarak her şey kullanıcıların ne istediğine bağlı olarak seçim yapması ile alakalı.

    _____________________________
    I don't want to believe, i want to know!
  • Hepsi elde kalan kötü ürünler hepsi full hd


    BenQ bu sene batabilir ürün çıkartamıyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 6 Şubat 2021; 18:26:2 >
    _____________________________
    Kim Adaletsiz Davranışta Taraflı Tutum Gösteriyorsa O İnsan Değildir
  • Bir çok seçenek mevcut bu fiyatlarda ben indirim göremedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • sinerji birkaç aydır sürekli benq monitör kampanyası yapıyor. oyun için iyi tercih olabilir ama günlük kullanım için ilgi çekmiyor sanırım.

    _____________________________

  • Benq iyi güzel severim ergonomik ve şık Monitordur. Bendede xl2430t modeli vardı. Ama bu fiyatları aklım almıyor. Benzer özellikteki ki Monitor ler kat ve kat daha ucuz. Benq sadece reklamla, sponsorluklar yaparak bu noktaya geldi. Balonu patladı patlayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ver yetkiyi gör etkiyi
  • Benq kötü mötü çekmek de ne bileyim :)))

    Cahillik...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.