Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

BENIM KARAKTERIM GUÇLU DIYEN KIM? GOSTER RESMINI

222
Cevap
0
Favori
11.519
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Çok kişili online RPG Oyunları >> World of Warcraft >> BENIM KARAKTERIM GUÇLU DIYEN KIM? GOSTER RESMINI
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    76 Mesaj
    sen delimisin be şu char a bak ohaa!
    quote:

    Orjinalden alıntı: Lloyd Banks

    yok Trollx o benim arkadas Moonstrike 60 rogue,ZG ye girmeden hatıra fotografı cektirdi kendisi
    bu arada Ahmcol teşekkür ederim,dur bi charın resmini koyıyım


    |
    |
    _____________________________
    Lift Me up!
  • Binbaşı
    1260 Mesaj
    bu arada dün ZG den bi gnome arkadas acımaz valla basar fireball ı

    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2650 Mesaj
    +20 fire res veren enchantı yapmaya çalışsana Lloyd, FR'n biraz düşük kalmış gibi... ama döşenmişsin bakıyorum

    quote:

    Orjinalden alıntı: Lloyd Banks

    yok Trollx o benim arkadas Moonstrike 60 rogue,ZG ye girmeden hatıra fotografı cektirdi kendisi
    bu arada Ahmcol teşekkür ederim,dur bi charın resmini koyıyım





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmcol -- 5 Ekim 2005, 18:33:06 >
    |
    |




  • Yarbay
    2566 Mesaj
    ehehe elinde 1h ve kalkan var ama o BOK ne sakın ben attım deme

    BOK ve protection alakasız şeylerde onun için soruyorum, yoksa retri. na giden bi palaya elindeki kalkan sadece armor ve stat vermekten öteye gitmez.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1260 Mesaj
    o BOK u mananın ne kadar artcagına bakıyım diye attım, yoksa her zaman BOM kullanırım, benim HOly de 20, REt. de 31 talentim var, yeri geldiginde 2h, yeri geldiginde 1h+shield kullanırım

    dancınlarda benden baska pala varsa hep 1h+shield kullanırm, tek başıma farm yaparken 2h kullanırım.

    çünkü dancınlarda cok heal atan bi yaratıgım, o yüzden manamın col olması lazım bende bunu Shield ve Bok ile sağlıyorum

    ama kalkan güzel dimi

    @ Ahmcol

    abi shoulder a +5fire Resist ekleticem Argent dawn da exalted olunca onun dısında diger armorlara da yapcaz bişeyler, trinket finger fln ayarlıcaz

    bu arada sen oyuna ne zaman döncen? yada dönmeyi düşünüyormusun?
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2650 Mesaj
    bu yıl imkansız dönmem, alttan bütün dersleri aldım, bu yıl mezun olmayı kafama koydum, zaten charımı da o yüzden sattım. şuandan sonra dönmenin de bir anlamı olmaz zaten, başka bir oyunda görüşmek dileğiyle...
    bu arada DH'a da uğramayacam artık rahatsızlığımı dile getirdiğim ve anlayışsız üyeler tarafından saçma sapan şekilde mesaj atılan topicim silinmiş, garip geldi bana, herkese iyi oyunlar...
    |
    |
  • Yarbay
    2566 Mesaj
    bende bir çılgınlık yapıp karakterimi dün akşam sildim

    Ama acayip pişman oldum bakalım mail falan attım char ı geri vereceklermi
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    bu resimler şahane...
    |
    |
    _____________________________
    Nİck:NeroN LvL:62 Clan:RiseOfTurks Server:Manes job:Shadow Vain NP:56k :((
  • Onbaşı
    21 Mesaj
    OYUNU HİÇ OYNAMADIM AMA BU RESIMLER YUZUN DE BAŞLIYACAGIM :D BAŞKA VARMI ARKADAŞLAR?
    |
    |
    _____________________________
    yanlızlık olum degıl sonsuzluk olum
  • Er
    7 Mesaj
    oyunu ismini yazsanız
    "
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: zoddorik

    oyunu ismini yazsanız
    "




    +1
    haklısın katılıorumn
    |
    |
    _____________________________
    İmzanız kural dışı.
  • Binbaşı
    1260 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: mmengi

    bende bir çılgınlık yapıp karakterimi dün akşam sildim

    Ama acayip pişman oldum bakalım mail falan attım char ı geri vereceklermi



    abi silinirmi o char ya, aylarca emek vermişsin, benim arakdasda sinirden 60 paladinini sildi,bi haftadır charı geri alıcam diye bekliyo,

    moralini bozma, geri verirler
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2566 Mesaj
    hehe aldım char ı geri
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    76 Mesaj
    off delimsiin mmengi abi yaa
    quote:

    Orjinalden alıntı: mmengi

    hehe aldım char ı geri
    |
    |
    _____________________________
    Lift Me up!
  • Binbaşı
    1260 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: mmengi

    hehe aldım char ı geri



    cheeeer :)) ya niye silmiştin charı abi?

    bakın bi gnome resmi daha ...



    abi bu arada Talentleri full Protectiona verdim ve cok memnunum,warrior ve rogueları cok rahat alıyorum, hele Reckoning diye bi özellik var rogueların anasını belliyo adam critical vurduguna pişman oluyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lloyd Banks -- 6 Ekim 2005, 22:47:39 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    926 Mesaj
    arkadaslar lutfen bu oyunun adi ne oyun paralimi eger degilse nasil baslicaz oyunu nerden indircez bu oyunu yoksa cd mi almamiz lazim eger paraliysa free serverleri bilen varmi lutfen manyakbi oyuna benziyo ben girince oyuna herseyi cozerim yeterki bi basliyayim simdiden yardimlariniz icin salun msn de vereyim gelmekistiyen buyursun sevinirim :) msn : k_abu_s@msn.com
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    21 Mesaj
    ULA RESIMLERE BAK OYUN NASILDIR HA BEYLER ŞOLE SAVAŞLARDAN KOL BACAK KIRMALARDAN KESME BIŞMEKLERDENDE RESIN YOLLAYINDA BAKAK
    |
    |
    _____________________________
    yanlızlık olum degıl sonsuzluk olum
  • Binbaşı
    1260 Mesaj
    belki tatmin eder seni

    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1260 Mesaj
    Elwywn Forest da maden ararken horde karsımıza cıktı,dokunmadık

    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    21 Mesaj
    guzel sağol boos resmı nerde?


    |
    |
    _____________________________
    yanlızlık olum degıl sonsuzluk olum
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
e-ticaret
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Blogio
Paykasa
haberler
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.