Şimdi Ara

edit: edit

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
326
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • edit: edit: edit




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 20 Ağustos 2023; 15:0:30 >



    _____________________________
  • ben kocaeli hukuk mezunuyum diye işe alınmıyorum kurumsalda, hep ist ank izmir mezunlarını alıyorlar daha düşük puanlı olmasına rağmen, ben sorsam cevap vermezler ne diyecekler kocaeli mezunusun mu diyecekler

    _____________________________
  • Bence sorun okuduğun okul vs değil kişisel özelliklerinle alakalıdır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Daha somut geri dönüş yapabilir misiniz diyebilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bende öyle düşünüyordum kötü yerden mezunum diye almıyorlardır diyodum ama şu an türkiyenin en büyük ilk 5 te yer alan firmasındayım pek alakası yok bence




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enesbaba0641 -- 18 Ağustos 2023; 17:35:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • enesbaba0641 E kullanıcısına yanıt

    sen iş bankası memurluktan bile elenmemiş miydin? 

    _____________________________
  • Evet ama şu an daha büyük bi firmada daha iyi bi pozisyondayım iyikide elenmişim işe girdikten sonrada çok yerden teklif geldi buda türkiyede ilk 5 te yer alan bi bankadan gelen mail


    İyi günler Enes Bey,

    Bankamızda fon operasyon yönetici yardımcısı pozisyonu için arayışımız bulunmakta, bununla ilgili olarak size iş teklifi için birkaç kere aramıştım ancak ulaşamadım. Uygun ise geri dönüşünüzü bekliyoruz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enesbaba0641 -- 18 Ağustos 2023; 18:17:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Şaka falan mı bu?
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Neden beni almadın diye mail atılmaz. Kimseye açıklama yapmak zorunda değiller.


    Ha atarsan da kendini küçük düşürmüş olursun, maili okurlar güler geçerler.

    _____________________________
    Everybody Lies
  • :ArHaus: kullanıcısına yanıt

    peki ben hatamı nasıl öğreneceğim ya da eksiklerimi? nasıl kendimi daha iyi bir seviyeye getirebileceğim bunları öğrenmeden, bunlar hakkında geri dönüş almadan? bilgilendirilmeden?

    _____________________________
  • kralizasyon K kullanıcısına yanıt
    Peki sen o seni ise almayanlarin yerine koy kendini. Begenmedigin bi eleman soruyor sana beni niye almadiniz diye. Onca isin arasinda tenezzul etsen bile cevap verir misin? Ve verirsen ne gibi sakincalari olabilir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Katılım zamanı: 25 Temmuz 2007
  • kralizasyon K kullanıcısına yanıt

    Tanıdığın işe alınanları tarif etsin sana ?

    _____________________________
  • kralizasyon K kullanıcısına yanıt

    Dostum bu dünyada başına gelen her konu hakkında geri bildirim almak zorunda değilsin. Böyle bir beklentin olmayacak.

    Kendini iyi bir seviyeye getirmek için başkalarının sana söyleyeceklerine ihtiyacın varsa sen yanmışsın demektir..


    Önüne bakacaksın.

    _____________________________
    Everybody Lies
  • sana kim kefil olmuşsa, ona sor.. kemküm ederse, işle görüştüğün şahsa sor...

    _____________________________
  • :ArHaus: kullanıcısına yanıt

    Yanılıyorsun.. Sorunu, onca sorun içinde samanda iğne aramak gibi bulup onu halletmek yerine, sorarak, geri bildirim ile öğrenerek sorunun ne olduğunu kolayca bulur ve nokta atışı çözüm sağlarsın.. Bu yöntem senin o sorunu, diğer bir sürü sorun arasında bulmaktan ve zamanını harcamaktan eyüdür...

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.