Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Benden hoşlanan kızı hak etmiyorum galiba

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
72
Cevap
0
Favori
1.109
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Benden hoşlanan kızı hak etmiyorum galiba
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      10277 Mesaj
      28 Aralık 2014 03:34:30

      Kaç yaşındasın ?
      |
      |
      frkncnu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      2541 Mesaj
      28 Aralık 2014 03:41:35
      her şeyin tip olduğunu sanıyor, beyler.

      harbiden tipsizsin ama
      üstündekini collezione dan yada kotondan almışsın



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tony.Stark -- 28 Aralık 2014; 3:42:37 >
      _____________________________


      Barışı severim ama olursa işsiz kalırım.
      TONY STARK
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Aralık 2014 19:35:20 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Hümiyettin

      Kaç yaşındasın ?

      Yaş 16 yolun 1/4'ü eder 3.sınıfım



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Aralık 2014 19:37:35 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Tony.Stark

      her şeyin tip olduğunu sanıyor, beyler.

      harbiden tipsizsin ama
      üstündekini collezione dan yada kotondan almışsın

      Özgüven geldi nedense tipsizsin deyince



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      218 Mesaj
      28 Aralık 2014 19:49:56
      Çıkma

      Cidden senin bile kendine yakıştırmadığın bi kızla asla ama asla çıkma.Çünkü çevrede yakıştırmayacaktır sizi.Kızında bu kulağına gidicek tabi mutlaka.En sonunda dayanamayıp ayrılcak senden ve üzülen sen olucaksın yine.Ha kız sana ilgi gösteriyorsa ona asla ilgi gösterme, sürekli ez onu.Zaten sana daha çok bağlanacaktır öyle yaparsan.En sonundada direk ......i çek zaten kıza, inan bana onu yaşamanın hazzı bambaşka birşey.Hele seni kesinlikle elde edeceğini sanan güzel bir kıza yapmanınki daha başka.Dahada uzun süre acısını unutmaz kız bunun.He sen bundan sonra sapta kalmazsın zaten merak etme.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      10277 Mesaj
      28 Aralık 2014 19:59:42

      Bu yaşlarda hiç gerek yok. Derslerine, ilgi alanlarına yönel ve kendini geliştirmeye çalış.
      |
      |
      frkncnu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Aralık 2014 20:52:14 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Hümiyettin

      Bu yaşlarda hiç gerek yok. Derslerine, ilgi alanlarına yönel ve kendini geliştirmeye çalış.

      Aynen öyle de ne bileyim çok yalnızım



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Aralık 2014 20:54:16 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: ZenciPriapus

      Çıkma

      Cidden senin bile kendine yakıştırmadığın bi kızla asla ama asla çıkma.Çünkü çevrede yakıştırmayacaktır sizi.Kızında bu kulağına gidicek tabi mutlaka.En sonunda dayanamayıp ayrılcak senden ve üzülen sen olucaksın yine.Ha kız sana ilgi gösteriyorsa ona asla ilgi gösterme, sürekli ez onu.Zaten sana daha çok bağlanacaktır öyle yaparsan.En sonundada direk ......i çek zaten kıza, inan bana onu yaşamanın hazzı bambaşka birşey.Hele seni kesinlikle elde edeceğini sanan güzel bir kıza yapmanınki daha başka.Dahada uzun süre acısını unutmaz kız bunun.He sen bundan sonra sapta kalmazsın zaten merak etme.

      Kıza yazık ne yaptın sen



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________





    • Binbaşı
      1050 Mesaj
      28 Aralık 2014 20:55:19
      Ss at pm den karar verim



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      219 Mesaj
      28 Aralık 2014 21:07:30
      kız sevmiş işte ne kasıyorsun kokusunu içine çekmeye başla bence ayrıca tipte bir şey yok hepimiz insanız ha kıvanç ha sen. zaten kıvancı hiç sevmem ondan da iyisin
      _____________________________

      .
    • Onbaşı
      26 Mesaj
      28 Aralık 2014 22:09:55
      Hoşlanmak illa tiple olmuyor. Benim tipim normaldi,eski sevgilim güzeldi ve benden hoşlanıyordu,zamanla durumu anladı bıraktı ya la



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      1 Not
      28 Aralık 2014 22:25:23
      önemli olan da bu değil mi kardeşim senin içini sevmesi dışını değil tipe gelen kızdan ne hayır gelir bu tıpkı parayı seven kızlar gibidir kendini küçük görme hepimiz birer et ve kemikten ibaretiz eğer bunu senden hoşlanan kıza hal ve hareketlerinle yansıtırsan senden soğur yani onun yanında böyle kendini aşağılama küçük görme gibi imalarda bulunursan kızı kendinden soğutursun rahat ol boşver her hangi bir sağlık sorunun yok daha ne istiyorsun
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Aralık 2014 22:38:28 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Rui Costa

      kız sevmiş işte ne kasıyorsun kokusunu içine çekmeye başla bence ayrıca tipte bir şey yok hepimiz insanız ha kıvanç ha sen. zaten kıvancı hiç sevmem ondan da iyisin

      Ahahahahahagagaagag



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Teğmen
      219 Mesaj
      28 Aralık 2014 23:07:33
      quote:

      Orijinalden alıntı: frkncnu


      quote:

      Orijinalden alıntı: Rui Costa

      kız sevmiş işte ne kasıyorsun kokusunu içine çekmeye başla bence ayrıca tipte bir şey yok hepimiz insanız ha kıvanç ha sen. zaten kıvancı hiç sevmem ondan da iyisin

      Ahahahahahagagaagag

      la kıvanç zaten şişme . sana kadar o baksak ondan daha iyi olmazsan .. ki sen dh lisin artın var. o adamın artısı parası sadece lakin senin kalbin onu da 2ye katlar . şimdi GİT VE O KIZI AL DOSTUM ANLADIN MI O KIZ SENİN RIZKIN
      _____________________________

      .
    • Binbaşı
      1341 Mesaj
      28 Aralık 2014 23:12:48

      buz buna psikolojide başarıya alışık olmamak durum anlamına gelen başırısuzus yapamazus diyoruz kardeşim adamı delirtme yürü o kıza yürü koş koş aslanım run frkncnu run
      |
      |
      frkncnu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      El Cartel De Konu Dışı
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      29 Aralık 2014 19:34:28 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Rui Costa

      quote:

      Orijinalden alıntı: frkncnu


      quote:

      Orijinalden alıntı: Rui Costa

      kız sevmiş işte ne kasıyorsun kokusunu içine çekmeye başla bence ayrıca tipte bir şey yok hepimiz insanız ha kıvanç ha sen. zaten kıvancı hiç sevmem ondan da iyisin

      Ahahahahahagagaagag

      la kıvanç zaten şişme . sana kadar o baksak ondan daha iyi olmazsan .. ki sen dh lisin artın var. o adamın artısı parası sadece lakin senin kalbin onu da 2ye katlar . şimdi GİT VE O KIZI AL DOSTUM ANLADIN MI O KIZ SENİN RIZKIN

      Ahahahahah ilahi rui costa :QWEQWEASDASD



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________





    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      29 Aralık 2014 19:36:34 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: desertrose25

      önemli olan da bu değil mi kardeşim senin içini sevmesi dışını değil tipe gelen kızdan ne hayır gelir bu tıpkı parayı seven kızlar gibidir kendini küçük görme hepimiz birer et ve kemikten ibaretiz eğer bunu senden hoşlanan kıza hal ve hareketlerinle yansıtırsan senden soğur yani onun yanında böyle kendini aşağılama küçük görme gibi imalarda bulunursan kızı kendinden soğutursun rahat ol boşver her hangi bir sağlık sorunun yok daha ne istiyorsun

      Ama hocam tipi benden iyi olanlar varken niye ben? Gerçi karakterim herkesten iyidir.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      29 Aralık 2014 19:41:53 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: lagaviotta

      Hoşlanmak illa tiple olmuyor. Benim tipim normaldi,eski sevgilim güzeldi ve benden hoşlanıyordu,zamanla durumu anladı bıraktı ya la

      Agags kesin ben de böyle olurum



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      103 Mesaj
      29 Aralık 2014 19:44:53
      Takam kafana. Kaç kişi bir kızın kendinden hoşlanmasını bekliyor biliyor musun sen ? Ben beklemiyorum da bekleyen vardır yani



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Bu hesabı tek kişi kullanmaktadır. Ancak her zaman aynı ruh halinde ve düşüncede olmadığından, zaman zaman kendisiyle çelişebilir, dalga geçebilir, değerlerinize saygısızlık edebilir. Hayatta bundan daha doğal ne vardır ki?
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      29 Aralık 2014 20:06:57 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: A.S.L.A.N

      Takam kafana. Kaç kişi bir kızın kendinden hoşlanmasını bekliyor biliyor musun sen ? Ben beklemiyorum da bekleyen vardır yani

      Yani benim demek istediğim daha yakışıklı arkadaşları hak ediyor kız



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    Hızlı Cevap




Reklamlar
web tasarım
nice türkiye
web tasarım
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.