|
istemiyorum arkadaş. ne meclisimde, ne oturduğum mahallede, ne gittiğim üniversitede elini kolunu sallayarak dolaşan terör sempatizanlarını görmek istemiyorum. imralıda kendi paramla bir iti beslemek istemiyorum. bu ülkenin vatandaşıysam bu ülkenin bölünmesini isteyenlerin olduğu kadar(?!) benimde söz hakkım var. idam mı geliyor ne geliyorsa gelsin, yada bu ülkeyi sevmeyenler, bölünmesini isteyenler sınırdışı edilsin. bunu istemek her vatanını seven vatandaş gibi doğal hakkım. artık siyasilerin bu vatanı gerçekten sevenlerlede bir çözüm sürecine girme vakti geldi! terör sempatizanlarının nedense(?!) huyuna, suyuna gidenlerin, ellerini öpenlerin bu vatanda yaşayan onurlu vatanseverlere hesap verme vaktidir. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-7D9C65EA5 -- 23 Aralık 2023; 10:15:5 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






