Şimdi Ara

Ben galiba gerizekalıyım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yok arkadaş olmuyor 1.5 ay kaldı netlerim düşüyor yükselmiyor. Deneme analizini yapıyorum. Eksiklere çalışıyorum. Branş deneme çözüyorum eksiklere bakıyorum çalışıyorum. Matta yavaş olduğum için her gün en az bir ayt denemesi çözüyorum. Süre de tutuyorum ne yapmam lazım daha a*k. En son töder denemesinde tyt mat 30'un altında geldi. Ayt'de fen 30d/10y. Yok olmuyor ben sandığım kadar zeki değilim herhalde benden bir cacık olmaz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yks Gazisi -- 6 Mayıs 2025; 22:18:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • böyle dersen olmaz zaten

    konu eksigin yoksa deneme çözmeye devam

    süre tutmadan çöz sorularla çözene kadar ugras

    _____________________________
  • HenryKissinger kullanıcısına yanıt

    Olmuyor sınavda illa bi eşşeklik yapıyorum salak saçma yanlışlar yapmaya devam ediyorum bıktım şurada kalmış 45 gün stres oldum iyice


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 3.senem son toderin ayt feninde ben de sicmisim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netlerinin ortalamasına bak. Tyt de kaç ayt de kaç net yapiyorsun ortalama. 3d 345 tg bu sinavlarda netlerin nasil siralaman nasil ona bak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Cevap: Ben Kaç Yaşındayım?
    12 yıl önce açıldı
    BEN NEDEN BÖYLEYİM
    7 yıl önce açıldı
    Kız ben sana demedim mi
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.