Şimdi Ara

bEN ANLARIM DİYEN BİR BAKIVERSİN::

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
530
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bilgisayar mavi ekran getiriyor ve şu aşağıdaki mesajı veriyor:


    "driver irql is not less or equal"

    bu mesajı ben True Crime:streets of LA oynunu oynarken veriyor..bazen de bunu göremeden reset atıyor..
    onun dışında BF1942 falan oynuyom bişey yok..

    şimdi bu tam ne demek oluyor..ne yapabilirim..



    _____________________________
    Ne PC'ler gördüm içinde oyun yok, ne oyunlar gördüm oynayacak PC yok.
  • arkadaşlar hiç kimse bilmiyor mu??
    bi de dün MSI anakartımı bios update ediyim dedim..
    bendeki 1.5 netten v1.8 indirdim..
    ama bir türlü yapamadım..nasıl olucağını bilen var mı??
    _____________________________
    Ne PC'ler gördüm içinde oyun yok, ne oyunlar gördüm oynayacak PC yok.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: secco24

    arkadaşlar hiç kimse bilmiyor mu??
    bi de dün MSI anakartımı bios update ediyim dedim..
    bendeki 1.5 netten v1.8 indirdim..
    ama bir türlü yapamadım..nasıl olucağını bilen var mı??

    indirdiğin bios dosyasını ve aflash programını içeren zip klasörünü direk bir sürücünün ana dizinine aç(mesela c:). Sonra bir açılış disketi bul ve bilgisayarı yeniden başlatırken bunu tak. Bilgisayar ms-dos'ta açılınca önce c sürücüsüne geç, sonrada aflash.exe'yi çalıştır. Daha sonra bios dosyasının ismini program sana sorduğu zaman tam olarak yaz. Muhtemelen sana eski bios'u kaydetmek isteyip istemediğini soracak. Birini seç ve işlem tamamlanmadan sakın bilgisayara reset falan atma
    _____________________________
    İnsanlar, yalnızca anladıkları konularda konuşsalardı, dünyadaki sessizlik dayanılmaz olurdu... (Max Lemer)





  • dediğin programı sanırım indirdim..
    c sürücüsü ntfs olduğu için c den açamıyorum..diskete attım disketten çalıştırıyorum..
    dediğin gibi kaydediğim mi diye sordu..
    sonra biosun adını sordu..girdim
    sonra bioslock var mı falan dedi..yok dedim..
    sonra programlanıyor dedi..ve programlandı dedi..reboot için bas dedi..nastım..
    kendi açıldı kapandı ama hala v1.5

    bioslock için var dediğimde de yaptı ama yine olmadı..
    _____________________________
    Ne PC'ler gördüm içinde oyun yok, ne oyunlar gördüm oynayacak PC yok.
  • Büyük ihtimal kurduğun bios sendeki ile aynıydı anakartının ve biosunun modeline göre en son biosu bulman gerekiyor.
    _____________________________
  • bu genelde RAM le alakalı bir sorun, RAM ün slotunu bi değiştir arkadaşım. IRQ lar ayarlanamıyor, RAM slotunu değiştirdikten sonra da olmazsa aygıt yöneticisi > işlemci > sürücüleri tekrar yükle > kendim seçeceğim de ve windows un içindeki sürücülerden gelişmiş .. gibi bişeyler yazıyo. Zaten gelişmiş yazan sadece o var. Onu yükle, işlemcin IRQ ayarlarını tekrar gözden geçirsin. Bu da olmazsa birşey diyemiycem.
    _____________________________
    Linguist Jr. (DEU 2006)

    Samsung Galaxy Z Fold4 (12/256) | M20 Action Cam | Chevrolet Cruze LS AT | NSD Powerball | iPad Pro 11" | LG 49SJ800V | Intel I7 13700k, Noctua NH-D15, MSI MPG Z690 FORCE Wi-Fi, GSkill DDR5 6000MHz CL36 32GB, NZXT H510 Elite (w/ mesh front panel), MSI GeForce RTX 3090 SUPRIM X 24G, ASUS ROG THOR 1200W 80+ Platinum

  • RAM slotlarını değiştirmem mümkün olmayabilir çünkü benim boardda 2 tane 533 2 tanede 400 Mhz slotu var ve benim 533 ddr2 dual ramlerim diğer slotta çalışmaz...
    ya neden o oyunda peki..bf1942 oynarken olmuyo..o oynunda hemen girişinde olmuyo bi yerinde oluyo..bazen 5 dakkada bazen 1 saate yapıyo..anlamadım gitti ya..
    _____________________________
    Ne PC'ler gördüm içinde oyun yok, ne oyunlar gördüm oynayacak PC yok.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ya bu bahsettiğim sorun başına gelen yok mu hiç??
    yabancı forumlarda bi dünya insan karşılaşmış..
    yoksa ben avrupalılaşıyor muyum ne?
    _____________________________
    Ne PC'ler gördüm içinde oyun yok, ne oyunlar gördüm oynayacak PC yok.
  • Cd de bi sorun olabilir. Ekran kartı sürücünde bi sorun vardır. Başka sürücü ile dene. Kasanın sıcaklığını kontrol et.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.