Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Belki Gülersiniz 7

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
3
Cevap
0
Favori
104
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Belki Gülersiniz 7
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Pilotlar ve Yer Ekibi
    Pilotlar her uçuştan sonra, uçuş sırasında karşılaştıkları ve tamir edilmesi ya da ayarlanması gereken sorunları tamir bakım personeline bildirmek için bir form doldurur. Pilotların doldurduğu bu formları daha sonra tamir bakımcılar okur ve sorunları giderir. Sonra da formun alt kısmına gerçekleştirilen düzeltici faaliyeti yazarlar ve pilotlar bir sonraki uçuştan önce bu formları ve tamircilerin notlarını okur. Yer personelinin ve tamir bakım personelinin espri anlayışı olmadığını söylememek gerekir. Aşağıda QUANTAS pilotlarının gerçek arıza ve şikayet bildirimleri ve tamir bakım mühendislerinin tamir sonrası cevapları yer almaktadır. Bu arada, Quantas havayolları kurulduğu günden bugüne dek hiç kaza geçirmemiş tek büyük havayolu şirketidir.

    P = Pilotun arıza bildirimi.
    S = Tamir bakımcının tamir sonrası notu.

    P: Sol iç tekerleğin kısmen değiştirilmesinde fayda var.
    S: Sol iç tekerlek kısmen değiştirildi.

    P: Test uçuşu OK, fakat otomatik iniş biraz sert.
    S: Bu uçakta otomatik iniş sistemi yok.

    P: Kokpitte bir şey gevşemiş.
    S: Kokpitte bir şey sıkıştırıldı.

    P: Ön camda ölü böcek var.
    S: Canlı böcek sipariş edildi.

    P: Otomatik pilotu sabit yükseklikte uçuşa ayarlayınca dakikada 100 metre alçalıyor.
    S: Böyle bir problem gözlenmedi. (uçak yerdeyken test edilmiş)

    P: Sağ tekerlek hidroliğinde yağ kaçağı olduğunu gösteren bir yağ birikintisi var.
    S: Yağ birikintisi temizlendi.

    P: DME''nin volümü inanılmayacak kadar yüksek.
    S: DME''nin volümü inanılabilir seviyeye ayarlandı.

    P: Gaz manivelası kilitleri kapatılınca manivela yerinden oynamıyor.
    S: Kilitler zaten o işe yarar.

    P: IFF çalışmıyor.
    S: IFF, OFF konumundayken asla çalışmaz.

    P: Sanırım camda çatlak var.
    S: Sanırım haklısın.

    P: 3 numaralı motor kayıp.
    S: Biraz araştırınca motorun sağ kanatta takılı olduğu anlaşıldı.

    P: Lövyeyi ileri itince uçak saçmalıyor.
    S: Kendine çeki düzen vermesi, doğru dürüst uçması ve ciddi olması için uçağa ihtar verildi.

    P: Radardan mırıltılar geliyor.
    S: Radar havlaması için yeniden programlandı.

    P: Kokpitte fare var.
    S: Kedi install edildi.



    |
    |
    _____________________________
    Sana dar gelmeyecek makberi kimler kazsın, Gömelim, gel seni tarihe desem sığmazsın...
    Bayrakları bayrak yapan üzerindeki kandır.Toprak, uğrunda ölen varsa Vatandır...
    Benim yaradılışımda bir fevkaladelik varsa Türk olarak dünyaya gelmemdir...




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    13 Not
    Daha taze şeyler bekliyoruz. Ama genede
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    29 Mesaj
    mükemmel yaws koptum okurken
    |
    |
    _____________________________
    kural dışı imza
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Hellmarch

    Daha taze şeyler bekliyoruz. Ama genede


    250.000 ver susarım...
    Bi daha yapmam...
    |
    |
    _____________________________
    Sana dar gelmeyecek makberi kimler kazsın, Gömelim, gel seni tarihe desem sığmazsın...
    Bayrakları bayrak yapan üzerindeki kandır.Toprak, uğrunda ölen varsa Vatandır...
    Benim yaradılışımda bir fevkaladelik varsa Türk olarak dünyaya gelmemdir...




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
haberler
üniversite
son dakika
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,332
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.