Şimdi Ara

Belanın Diğer Adı Dsmart

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir arkadaşım nası bi saflık yaptıysa zamanında dsmart ile fiber almış 2 sene taahhütlü. Şimdi taşındı ve taşındığı yerde de telekom fiber var. Dsmart tam 2 haftadır nakil yapacak becerebilirse eğer.

    Bina yeni olduğundan evde fiber sonlandırılmamış, kablonun ucu açık bekliyor. Dsmart ona ben karışmam sizin işiniz diyor. Bu kablonun ucuna konnektör nası takılacak şimdi? Bunu yapan yer sayılı nerden bulucaz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • İlgili Türk telekom ekipleri yapacak o işi. Olmuyorsa gidin THH'e iptal ettirin.

  • D Smart fiber dediğiniz olay sol fiber muhtemelen.Turuncu veya sarı ince kablonun ucuna konnektörü TT takar. Fiber odasında mdu cihazdan daireye kadar Cat6 gelse bile yine Telekom takar.Telekom takmadı ise D smartın değil Telekomun suçu.D Smart müşteri hizmetlerini aramayın yetkinlikleri yok sıfır kanser olursunuz.Onlar sanıyor adsl VDSL veya binaya kadar eski tip fiber.Fiberin yeni tip olduğunu modem Telekom getirdiğini belirtin.Şikayet var veya Btk yazın.Ama derdinizi güzelce anlatın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bi yer bulduk, uygun fiyata gelip sonlandıracak kabloyu. Yoksa telekomla dsmartla uğraşmak dert anlatmak tam facia.
  • Hocam D-Smart müşteri hizmetlerine ulaşabiliyor musunuz ? Benim de aynı sorunum var. VDSL kullanıyordum fibere güncellendi. 1 Mayıs ta başlattım bugün daha işlem yok. Arayayım dedim sistemsel arıza falan diyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • omeromer_56 O kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 2 haftadır ulaşmaya çalışıyoruz. Yok sizin bölgeye şunlar bakıyor orayı ara yok şurayla görüş. Verdikleri noları açan yok. Baştan aşağı rezillik dsmart. Arkadaşın saflığı işte kitlemişler yoksa hayatta aldırmazdım.
  • 2 haftayı geçti hala birisi gelip aşağıdan sinyal verecek. Dün tekrar aradık, sizin kaydınız oluşturulmamış diyor kadın. 2 haftadır ben nereyle konuşuyorum acaba. Bu saçma bi şirket olamaz. Dsmartı bırak kullanmayı evin 1km yakınına sokmayız artık.
  • extra34 E kullanıcısına yanıt

    ben uzun yıllar dsmart kullandım son 7-8 ayı çok kötü müşteri hizmetleri konusunda arıza kaydı açarım çözülmez müşteri hizmetlerini ararım ezbere cevap allah yardımcın olsun

  • extra34 E kullanıcısına yanıt

    hocam dsmartta müşteri hizmetleriyle anlaşmak gerçekten çok zor. Sadece birkaç ay dsmart kullandım ama illallah ettirdiler. şikayetvar a yazın ve sizi aramalarını bekleyin. Arayan kişiler hem daha yetkili hem de işini daha iyi biliyor.

  • Çöp dedim diye linçlenmiştim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 38 gün oldu hala ses seda yok. Ben bu kadar gerizekalı firma görmedim.

  • Eskiden cine5 vardı digiturk vardı. Sonra dsmart çıktı tivibu çıktı hocam kapattır. Torrent var netflix var blutv var amazon var naapcan onları seç izlede bir yere kadar .

    Bende en son tivibu vardı zaten izlemiyoruz hep netflix akıyo evdekiler diye iptal ettirdim. Kutuya para vermek saçma geliyo zaten balkonda çanak anten var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HarleyDavidson -- 20 Mayıs 2021; 6:41:36 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dsmart a bulaşmak insanın yapacağı en yanlış şeydir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Benim de 21 gün oldu. Ve evet 21 gündür aynı adreste VDSL'den fibere geçiş yapamadılar. Ama umarım bu süre 60 günü aşar da cayma bedelsiz kurtulurum bunlardan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omeromer_56 -- 20 Mayıs 2021; 9:45:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsmart kadar boş beleş firma ve müşteri hizmetleri yok. tv hizmeti için aramıştım adama 10 dk derdimi anlattım adam bana modem ışıklarınız yanmıyor mu dedi modül kullanıcısıyım adamlar sizi dinlemiyor bile ben adama tv derdini anlatıyorum adam bana internet sorunu çözmeye çalışıyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugrelll -- 10 Haziran 2021; 8:53:17 >
  • boyle bos beles bir firma olamaz :) aylardir internette kopma hiz dusuklugu problemimi cozemediler. En son da taktik biz kontrolu yaptik modeme kadar sorun yok. Iyi diyorum o zaman sorun modedmde demek ki. Yok diyo sizin ic tesisatta. Hanim efendi biz kablolu kullanmiyoruz wi-fi kullaniyoruz. Problem sizin tesisatta diyo hala elektrikcinizi cagirip baktirin.


    Diger bir musteri temsilcisi neden wi-fi kullaniyorsunuz kablolu kullanin diyor :) beyin yakmislar teknik bir persenol yok karsinizda.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.