merhabalar doktora gittim bana bel fıtık yok dendi fakat bulgular var anlamadım mesala oturduğumda sol kalçada hafif ağrı batma yanma hissi oluyor bana kas spamzı var denildi ama protuzyon izlendi demesi 2. Evre oluyormuş sanırım lütfen yorumlayan olur mu?