Şimdi Ara

Beklenen Konu: 7-Gang DSG (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
482
Cevap
7
Favori
40.749
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umit


    quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    ....
    1.4 TSI üstün teknolojisi ile fındık kadar motordan 170 hp�ye kadar güç üretebiliyor. Gerçi o motor 160 hp�ye düşürülmüş olsa da,....


    1400 cc nasıl fındık kadar motor oluyor ? o halde mazdanın 1300 cc lik motordan 231 beygir çıkarması tanrısal bir güç filan olmalı.



    3 tane yarım litrelik su şişesinden daha az hacme sahip bir motora fındık değil de big block mu demeliyim?

    Ayrıca Mazda'nın Wankel teknolojisinin konumuzla ne alakası var çözemedim.

    Mesaj yazmış olmak için mesaj yazmayın lütfen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UrbanRacer


    Abi fanatiklik yapma F/P oranı naslıl en iyi şanzıman bu oluyor yapma gözünü seviyim.


    Berk fanatiklik falan yaptığım yok. Forumun başında beri yazdıklarımı oku lütfen. Okumadığın için önyargıyla yaklaşıyorsun.

    DCT şanzımana sahip 135i ne kadar söyler misin ? Peki ya dsg'ye sahip en ucuz araç kaç lira ?

    Ve son mesajımda da f/p bazında dedim dikkat et... iyice okursan sevinirim
  • Can'ın yaptığı açıklama zaten anlatılmak istenen sorun sanırım.

    Bahsedilen sorunlar ise 6 DSG'de yok.En azından arkadaşımın şu an satışta olan 2008 Jetta TDI 6 DSG'sinde böyle bir sorun yok.Ne erkenden vites düşürme,ne de ses gelme gibi bir sorun ki..Şu anda 50.000'i devirdi araç.Ama araç hem TDI olmasından ötürü hem de DSG olmasından ötürü gerçekten seri ve diğer manuel TDI'lardan yaklaşık 10-12 km/h'lık fazla hız yapıyor.Rahat 204-205 km/h görüyor.Halbuki manuel TDI 105'ler 190-192 kalıyor.

    Şayet sıfır DSG'li VW alıcak olsam alacağım modelde hem 6 DSG hem de 7 DSG seçeneği varsa ben 6'yı seçerim.Kafam rahat olsun.
  • 5 ileri DSG çıksa da rahat rahat güvenle alsak.
  • DSG 7 şanzımana 10 yıl garanti verilse, inanın bu çok daha rahatlatıcı olur.


    quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    5 ileri DSG çıksa da rahat rahat güvenle alsak.
  • Akhilleus çok talihsiz bi yorum yapmışsın.. istersen cevap vermeden önce bi ne yazdığımı oku.. :


    "Bi önceki mesajda da mini nin ağırlığını,motorunu bilmediğinizden bahsediyordunuz.Şimdi niye denk dediniz.Bu kadar çelişkili konuşan birine güvenemem ben. demişsin : ben Honda Civic Sedan'la denk ya da çok yakın(benzer) dedim...



    "Daha önce forumda konuşuldu bu konu ama yeni olduğunuzdan bilmiyor olabilirsiniz.Performans konuşmak ayrı şey, yanında 180 le geçtim ayrı şey"

    180'le geçtim derken de 2. kez açıklayım : 140-150ye kadar arka arkaya gittik tabi bu 10 saniyenin çok az üstünde oluyor.. 160-170 olunca kenara çekildi ben geçtiğimde 180di.. yani araç çok iyi hızlanıyor diyorum yok ben şunu yedim yok bunla kapıştım gibi muhabbet yapmıyorum n'asıl anlamadın onu da bilmiyorum ama aracın hızlanmasını anlatmaya çalışıyorum. vites geçişleri çok hızlı mesela extra zaman kazandırıyor.. insanlar şanzımanın performansını da merak ediyor işte tecrübelerimizi paylaşalım dedik soğuttun resmen.. güvenmiyosan da diyecek lafım yok saygı duyarım..


    bu arada DSG alıp almamak arasında kalan arkadaşlar forumlarda ben de dahil herkes aklına geleni yazıyor, size tavsiyem ; gidin güvenilir, tanıdığınız, bildiğiniz ustalara sorun.. eğer yoksa bi tanıdık vasıtasıyla mutlaka bulursunuz.. kafanız rahatlasın..




  • DSG'yi hangi ustaya soralım?

    WV ustası DSG'nin sorunlarından asla bahsetmez, tabi ki malını över.

    Özel servislerin ise DSG ile çok fazla haşır neşir olduklarını sanmıyorum.
  • DSG'yi soracak 3 kişi var bu ülkede.

    Haydar Dümen

    Güzin Abla

    Medyum Memiş
  • Dördüncü de Erman Hoca.
  • Alman GOOGLE'a girip (www.google.de) "DSG Getriebe Probleme" (DSG Şanzıman Sorunları) yazdığınızda 242.000 sonuç çıkıyor. En önemli sonuç DSG serisinin bir kısmının arızalı üretilmesi (malzeme sorunu) ve sırf Almanya'da 2.500 adet DSG'nin geri çağrılması. Tabi Türkiye'de "geri çağrılma" çok kötü bir reklam olarak addedildiği için otomobil şirketleri, bilhassa da Doğuş Otomotiv

    - Geri çağırma organizasyonuna para vermeyelim...
    - Arıza yapınca nasıl olsa servise geliyor, gerek yok.
    - Araçlar arızalı üretildi dersek kimseye satamayız...

    gibi kıraathane ile kahvehane muhabbeti ve kurumsal vurdumduymaz davranışlar sergilediği için bunu bize söylemez. PASSAT forumunda bizler VW'nin Rückrufaktion (Geri Çağırma Organizasyonu) sayfasını bularak şasi numaralarını girip araçların bu proğrama dahil olup olmadığına baktık ve bazı arkadaşların DSG vites kutusuna yeni yazılım yüklenmesi gerektiği sonucuna ulaştık.

    6 Kasım 2009 VW Geri Çağırma Organizasyonu "DSG Sorunları" ancak 7-DSG değil 6-DSG, toplam 2.500 araç fakat tüm dünyada 57.000 adet otomobil kontrol için geri çağrılacak.

    http://www.focus.de/auto/news/vw-rueckruf-wegen-problemen-mit-dem-sechsgang-dsg_aid_451838.html

    DQ 200 = 7 ileri çift kavramalı kuru şanzımanın fabrika üretim kodu
    DQ 250 = 6 ileri çift kavramalı ıslak şanzımanın fabrika üretim kodu
    DQ 300 = 8 ileri çift kavramalı yeni şanzımanın fabrika üretim kodu

    6 DSG iç yapısı.

     Beklenen Konu: 7-Gang DSG

     Beklenen Konu: 7-Gang DSG

     Beklenen Konu: 7-Gang DSG

     Beklenen Konu: 7-Gang DSG

     Beklenen Konu: 7-Gang DSG

     Beklenen Konu: 7-Gang DSG

     Beklenen Konu: 7-Gang DSG




  • Acikcasi bende 2010 model Golf TSI DSG almayi dusunuyordum burada yazilanlardan sonra vazgectim diyebilirim.
    Sanirim bir seyi asla yeni cikar bikmaz almamak gerekir. Biraz piyasaya otursun ilk problemler cozulsun ondan sonra alinmasi gerekir.
    Yeni teknolijiler her zaman yaninda hatalarida getirir.

    Bilgisayar sektorunu dusunun, yeni bir yazilim piyasaya ciktigi zaman ilk beta versiyonunda cikar, adamlar problemleri gorur orjinal surumde problemlerden arinmis bi sekilde piyasaya surulur. fakat bu araba piyasasinda imkansiz oldugundan ilk araci alanlar bir nevi yazilimda Beta versiyonu kullananlarla aynidir mantigi cikiyor.

    Yeni arac alanlar problemlerle ilk karsilasan olduklarindan zamanlarinin buyuk bolumunu sevislerde gecirirler.
    Servislerde problemi onceden gormedigi icin, gecici cozum uretir yada musteri basindan salmak icin elinden geleni yapar.

    O yuzden yeni bir sey ciktiginda sakin olun, hemen atlamayin derim. Her seyde gecerlidir bu, elektronik, yazilim, mekanik...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: online1

    Acikcasi bende 2010 model Golf TSI DSG almayi dusunuyordum burada yazilanlardan sonra vazgectim diyebilirim.
    Sanirim bir seyi asla yeni cikar bikmaz almamak gerekir. Biraz piyasaya otursun ilk problemler cozulsun ondan sonra alinmasi gerekir.
    Yeni teknolijiler her zaman yaninda hatalarida getirir.

    Bilgisayar sektorunu dusunun, yeni bir yazilim piyasaya ciktigi zaman ilk beta versiyonunda cikar, adamlar problemleri gorur orjinal surumde problemlerden arinmis bi sekilde piyasaya surulur. fakat bu araba piyasasinda imkansiz oldugundan ilk araci alanlar bir nevi yazilimda Beta versiyonu kullananlarla aynidir mantigi cikiyor.

    Yeni arac alanlar problemlerle ilk karsilasan olduklarindan zamanlarinin buyuk bolumunu sevislerde gecirirler.
    Servislerde problemi onceden gormedigi icin, gecici cozum uretir yada musteri basindan salmak icin elinden geleni yapar.

    O yuzden yeni bir sey ciktiginda sakin olun, hemen atlamayin derim. Her seyde gecerlidir bu, elektronik, yazilim, mekanik...


    Golf 6 TSI DSG yada TDI DSG kullananların hiçbiri DSG yüzünden servise gitmemiştir ve hiçbirinde arıza söz konusu olmamıştır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By Devvil


    quote:

    Orijinalden alıntı: online1

    Acikcasi bende 2010 model Golf TSI DSG almayi dusunuyordum burada yazilanlardan sonra vazgectim diyebilirim.
    Sanirim bir seyi asla yeni cikar bikmaz almamak gerekir. Biraz piyasaya otursun ilk problemler cozulsun ondan sonra alinmasi gerekir.
    Yeni teknolijiler her zaman yaninda hatalarida getirir.

    Bilgisayar sektorunu dusunun, yeni bir yazilim piyasaya ciktigi zaman ilk beta versiyonunda cikar, adamlar problemleri gorur orjinal surumde problemlerden arinmis bi sekilde piyasaya surulur. fakat bu araba piyasasinda imkansiz oldugundan ilk araci alanlar bir nevi yazilimda Beta versiyonu kullananlarla aynidir mantigi cikiyor.

    Yeni arac alanlar problemlerle ilk karsilasan olduklarindan zamanlarinin buyuk bolumunu sevislerde gecirirler.
    Servislerde problemi onceden gormedigi icin, gecici cozum uretir yada musteri basindan salmak icin elinden geleni yapar.

    O yuzden yeni bir sey ciktiginda sakin olun, hemen atlamayin derim. Her seyde gecerlidir bu, elektronik, yazilim, mekanik...


    Golf 6 TSI DSG yada TDI DSG kullananların hiçbiri DSG yüzünden servise gitmemiştir ve hiçbirinde arıza söz konusu olmamıştır..





    Hocam kusura bakmada bu kadar kesin bilgiye nasil sahipsin? VW Dunya/Turkiye Genel servisler muduruysen ya da VW de senior yoneticiysen eyvallah.
    Eger gercekten VW de calisiyorsan bu konuda istatistikleride verirsen seviniriz.

    45-50 Bin para vericen VW sana DSG lerde cikan takur tukur sesler normaldir diycek! Dogus Oto merkez binasinin onune gider o arabayi manciniga koyar tepesindeki adamin kafasina geciririm heralde.

    edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi online1 -- 20 Ocak 2010; 11:24:25 >




  • Anlamıştım Türkiye geneli olarak falan konuştuğumu anlayacağını. Düzeltmek istedim sonra yazmanı bekledim.. =)

    Golf 6 Kulübünde 44 Kullanıcının aracı 7-DSG ses dışında hiç bir sorun ile karşılaşılmadık (ufak yazılımsal sorunlar dışında) Ben DSG'den memnun'um benim aracımda o sesi duyabilmek için camı açıp müzik kapatıp kafanı dışarı uzatman gerekiyor ki açık alanda neredeyse duyamıyorsun yanlarında duvar olup sesin çarpıp geri dönmesi gerek, vites sarsıntılı değişeceğine, hız keserek değişeceğine arnavut kaldırımlarda ses yapmasını tercih ederim. 2-3 arkadaşın dedikleride var tabi yağ değişmiş ve ses düzelmiş, şanzıman su almış özel yok temizlenmiş yok yağlanmış ses kesilmiş..

    Doğuş oto ile görüşmek lazım bu konuyu belki buldular bişeyler bakıma geldiğinde araç şanzıman bakımı ile birlikte yapacaklar bu konuda gidip sıkıştırmak lazım.. Motorun yağ konusuda böyle oldu yok şu yağ kullanılmalı Almanyadan getirtelim falan filan dediler Doğuş otoya kullanılması gereken yağ geldi.. İlk başta bende Audi A3 lerde duydum (-ki onlarda ses çok yüksek) inanamayıp gidip Doğuşa sorduğumda evet Audi'lerde var böyle bir şikayet demişlerdi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By Devvil

    Ben DSG'den memnun'um benim aracımda o sesi duyabilmek için camı açıp müzik kapatıp kafanı dışarı uzatman gerekiyor ki açık alanda neredeyse duyamıyorsun yanlarında duvar olup sesin çarpıp geri dönmesi gerek, vites sarsıntılı değişeceğine, hız keserek değişeceğine arnavut kaldırımlarda ses yapmasını tercih ederim.



    Degerli arkadasim sen bozuk olan bir DSG sanzimaninin ses desibel seviyesinin seni rahatsiz edip etmedigini yazmissin. yani ortada ses cikaran (bozuk yada bozulmaya meyilli) bir sistem var ve bunun sesinin seni rahatsiz edip etmedigini belirtmenin bence anlami olmadigini dusunuyorum.

    ben sadece tek biseye bakarim. azda olsa ses cikarmamasi gereken bir alet ses cikariyormu cikarmiyor mu?

    senden sonra diger bi arkadasta derki, ya kardesim ben zaten isitme engelliyim benim VW isterse traktor gibi ses cikarsin umrumda degil, ama bu aracin arizasiz yada arizaya meyili olmadigini degistirmez.

    Anlatmak istedigim ses seviyesinin ne derece oldugu degil az da olsa anormal bir ses geliyorsa ortada sorunun oldugunu acikca belirtmek gerekir.
    Bir arac ilk alindiginda ses yapmiyor, daha sonra yapiyorsa bunda anormallik vardir.
    Ayrica diger konu aracin garantisi bitince ne olacak? DSG sanzimana VW ayrica ekstra bir garanti vermesse sonu kotu gorunuyor. 2 sene sonra sanzimanindan traktor gibi ses gelen adam napacak? 20bin lira verip yeni bi sanzimanmi alacak?

    Ses varsa orda yolunda gitmeyen birsey vardir ve uzun vadede ordaki birbirine carpan mekanizma adami yolda birakir. Herseyin bir asinmasi ve deformasyonu vardir. Elbet bir gun inceldigi yerden kopacaktir...


    saygilar




  • Eminmisin sesin sonradan oluştuğuna? =)
  • Buyrun Audi DSG den cikan ses
    O arabaya 70 milyar para saydiktan sonra benim aractan ses ciksa gece uyuyamazdim heralde

    http://www.youtube.com/watch?v=KAFs9sHAhv8

    izleyin - dinleyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi online1 -- 20 Ocak 2010; 14:48:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: online1

    Buyrun Audi DSG den cikan ses
    O arabaya 70 milyar para saydiktan sonra benim aractan ses ciksa gece uyuyamazdim heralde

    http://www.youtube.com/watch?v=KAFs9sHAhv8

    izleyin - dinleyin


    şaka değil işte şurup
  • Biliyorum bunu bizdeki bu kadar değil. :) Allahtanda değil yani..
  • Moralini bozmiyim hocam ama bence seninkide yakinda bu kadar olur. er yada gec sadece zaman/km meselesi.
    VW bu ses normal diyorsa vay haline
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.