Şimdi Ara

Beklenen Konu: 7-Gang DSG

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
481
Cevap
7
Favori
40.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 162
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 31
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 gün 19 saat 5 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 7
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Polemik (31 mesaj) online1 (30 mesaj) ftk44 (20 mesaj) By Devvil (18 mesaj) logicman (14 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    29 Mesaj
    kendi arabasını eleştirememe durumu değil bu.. ben diyorum ki kimse kulaktan dolma bilgiler yazmasın..
    herkes kahvede geçen muhabbeti yazarsa burası tam bir zaman kaybı olur..
    ben diyorum ki lütfen denemediğiniz şeyi böyleymiş sorunluymuş diye etiketlemeyin.. siz diyorsunuz ki tabi sizin arabanız eleştiremezsiniz..
    ha DSG de sorun varmış yazmayın buraya derken açim bunu biraz : öyleymiş böyleymiş demek kolay.. ben hergün neler duyuyorum ama görmüyorum..
    diyorum ki arkadaş al DSG'yi bi test sürüşüne çık ondan sonra ben denedim kafama yatmadı ben manuelde daha rahatım de..
    ya da DSG durup dururken bozuldu ya da çok narin olduğu için çabuk deforme oldu yaz buraya bilgi sahibi olalım biz de bilelim..
    sadece biraz daha araştırmacı olalım..
    mesela ben bundan önce otomatik vites ibiza kullandım 3 yıl.. o rahatlığa alıştım artık hani imkanım varsa, çok tuzlu olmayacaksa otomatik olur benim tercihim.. ama tutup da manuel arabaya binilmez demiyorum ben n'asıl otomatiğin rahatlığına alışmışsam, manuele alışanlara da saygım var..

    ha bu arada aracı aldığımızda bi arkadasıma gösterdim bak DSG'ymiş bu 7 ileri otomatik tiptronic falan filan derken yok ben manuelden başka kullanmam dedi.. hayatında hiç otomatik kullanmamış bile.. bunun gibi önyargıları atalım diyorum ben..

    bir de son olarak bu sistemleri üreten yaratan adamlar seçilmiş mühendisler.. hata yapma payları da var tabi belki de yüksek ama bu ürünler milyonlarca kez denenip piyasaya sürülüyor.. yani her markada olacağı kadar sorun çıkar "aaa bu DSG alınmaz bu" diye bişey yok.. ha VW'in diğer markalara göre hata payı yüksekse kalitesi düşükse onu bilemem ama ben yıllardır çok beğenirim VW'in ürettiği araçları.. çok nadirdir böyle araba mı olur dediğim VW (2000lerde olan Polo Classic sedan olan.. hiç sevmem onu mesela)..

    sonuç olarak ben DSG 7 ileri şanzımanımdan çok memnunum şimdilik.. ileride bi sorunu olursa paylaşırım sizlerle..
    |
    |




  • Yarbay
    14756 Mesaj
    ama kimse bilgisayarına 40 milyar vermiyor.
    |
    |
  • Yarbay
    2547 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mrtthealien

    kendi arabasını eleştirememe durumu değil bu.. ben diyorum ki kimse kulaktan dolma bilgiler yazmasın..
    herkes kahvede geçen muhabbeti yazarsa burası tam bir zaman kaybı olur..
    ben diyorum ki lütfen denemediğiniz şeyi böyleymiş sorunluymuş diye etiketlemeyin.. siz diyorsunuz ki tabi sizin arabanız eleştiremezsiniz..
    ha DSG de sorun varmış yazmayın buraya derken açim bunu biraz : öyleymiş böyleymiş demek kolay.. ben hergün neler duyuyorum ama görmüyorum..
    diyorum ki arkadaş al DSG'yi bi test sürüşüne çık ondan sonra ben denedim kafama yatmadı ben manuelde daha rahatım de..
    ya da DSG durup dururken bozuldu ya da çok narin olduğu için çabuk deforme oldu yaz buraya bilgi sahibi olalım biz de bilelim..
    sadece biraz daha araştırmacı olalım..
    mesela ben bundan önce otomatik vites ibiza kullandım 3 yıl.. o rahatlığa alıştım artık hani imkanım varsa, çok tuzlu olmayacaksa otomatik olur benim tercihim.. ama tutup da manuel arabaya binilmez demiyorum ben n'asıl otomatiğin rahatlığına alışmışsam, manuele alışanlara da saygım var..

    ha bu arada aracı aldığımızda bi arkadasıma gösterdim bak DSG'ymiş bu 7 ileri otomatik tiptronic falan filan derken yok ben manuelden başka kullanmam dedi.. hayatında hiç otomatik kullanmamış bile.. bunun gibi önyargıları atalım diyorum ben..

    bir de son olarak bu sistemleri üreten yaratan adamlar seçilmiş mühendisler.. hata yapma payları da var tabi belki de yüksek ama bu ürünler milyonlarca kez denenip piyasaya sürülüyor.. yani her markada olacağı kadar sorun çıkar "aaa bu DSG alınmaz bu" diye bişey yok.. ha VW'in diğer markalara göre hata payı yüksekse kalitesi düşükse onu bilemem ama ben yıllardır çok beğenirim VW'in ürettiği araçları.. çok nadirdir böyle araba mı olur dediğim VW (2000lerde olan Polo Classic sedan olan.. hiç sevmem onu mesela)..

    sonuç olarak ben DSG 7 ileri şanzımanımdan çok memnunum şimdilik.. ileride bi sorunu olursa paylaşırım sizlerle..



    hocam turbofsi audi forumlarını bir gez, a3 kullanıcılarından dinle birde. orada 7 ileri dsg den sorunu olmayan çok az kişi var.hatta linkde vereyim.

    http://www.turbofsi.net/forum/a3-8p/20690-2009-1-4-t-s-tronik-sanziman-sesi-problemi.html
    |
    |




  • Yarbay
    6855 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    DH'de şanzıman sorunu yaşamayan 7-Gang DSG sahipleri sorunun varlığını külliyen reddetmekte çok kararlılar.
    |
    |
  • Binbaşı
    1880 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    Otomotiv dünyasında yeni teknolojik atılımlar yapmak beraberinde risk almayı gerektirir. Bu riski göze alabilen, göğüsleyebilen firmalar teknolojik atılımı gerçekleştirebilir. VW risk aldı ve DSG gibi oldukça büyük bir teknolojik atılım gerçekleştirdi, VW'ye b.k atmanın hiç bir anlamı yok. Başka otomobil markalarda bu DSG ile rekabet edebilmek için yeni arayışlara girdiler (Ford-powershift mesela). Mercedes-BMW gibi premium markaların gibi servise araba çağırdıkları zamanlar oldu. Devamlı riskten kaçınırsan hiç bir zaman yeni teknoloji geliştiremezsin.

    Japon markaları sorunsuzluk diye övünürler(haklarıdır da) ama bu sorunsuzluğun temelinde yeni teknolojiler geliştirmeye mesafeli durmalarının da etkisi vardır. Hybrid motor dışında Japonların geliştirdikleri devrim sayılabilecek bir teknoloji aklıma gelmiyor. ABS fren, hava yastığı, ESP, common rail dizel vs. tüm bu devrim niteliğindeki teknolojik atılımlar hep Avrupa kökenli. Yani risk olmadan yeni teknoloji gelişmiyor.

    bu genelleme biraz sert olmuş be kardeş. mesela gir wiki ye FSI yaz direkt GDI geliyor ilk link. modern zamanlarda bunu ilk deneyen bir japon firması olmuş sonuçta. aha link http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection
    ama bu işi ileri götürmek için yüksek satış rakamları da gerekiyor sonuçta. DSG desen evo araçlara koydu adamlar dsg mantığı şanzımanı (şanzıman avrupoa o başka) yani performans aracında otomatik şanzıman da cesaret işi sonuçta. mesela cvt şanzıman 1987 de subaru tekrar piyasaya çıkardı. o zamana kadar kar araçlarında ve daf'ın arabada kullandığı (50'li yıllar) bir şanzımandı. kaldı ki bu konuda avrupalı fordun ne rezillikler çıkardığı da aşikar. (bkz:ford c-max). bu iş biraz da reklamla alakalı. ben ne kadar zaman bu common-rail sistemiinin fiat firması tarafından yapıldığından habersizdim. yani teknolojiyi ilk kullanan değil reklamını yapan öne çıkıyor. bence otomotiv firmaları kar getireceği sürece yeni teknoılojilere açık oluyorlar. bizi düşündüklerinden değil bize pazarlayabileceklerini düşündükleri için yeni arayışlarda bulunuyorlar öncelikle (öncelikle dedim bunun bir de rekabet tarafı var) yani vay cesurmuşl vay değilmiş değil. karlı görmüş girmişler. cvt'yi avrupalı honda kadar yapamadı ama fsi'ı da alman aldı götürdü. biz sadece kim ünlü yaparsa onu biliyoruz. diğer yandan ajapon dediğin de bir ülke sadece şimdi almanı fransızı isveçlisi italyanı ingilizi var bunun. tabi ki teknoloji avrupoa kökenli olacak. olmazsa ayıp. keşke saydığım bu ülkelere bizimkini de ekleyebilseydik ama işte "adamlar yapmış abi" ile zaman geçiriyoruz (ha yapılanları da bilmemiz lazım o ayrı)
    |
    |




  • Yüzbaşı
    368 Mesaj
    Bu konu yine saptı olması gereken yerden şimdide japon girer işin içine
    |
    |
  • Yarbay
    11994 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    benim merak ettiğim bu şanzımanın bu kadar pahalı olmasına rağmen, performansının normal otomatiklerle aynı olması ve onlardan daha kırılgan olması konusuna vw ne yapacak?


    Efe yiğidi öldür ama hakkını yeme

    kırılgan olmasına kırılgan ama performans olarak Allah var ben daha iyisini görmedim

    bu kadar çabuk ve farkında olmadan vites değiştirebilen (o fiyat aralığında) başka araç yok

    manuel olarak dsg'nin vites değiştirme hızına ulaşmak imkansız (aynı güce sahip araçlarda dsg olan diğerini boy boy ayırıyor)
    |
    |
  • Binbaşı
    1138 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    ne dsg imiş kardeşim, dirisi ayrı bela ölüsü ayrı..


    +12111564
    |
    |
  • Binbaşı
    1099 Mesaj
    Galiba bu topikten fazla bir aydınlanma ortaya çıkmayacak. DSG şanzımanla ilgili ısınma sorunları tüm dünyada yaygın olarak belirtilen bir husus. Burdaki bazı üstadların da belirttiği üzere TSI 122hplik motorun bu sorunu yaratma ihtimali daha düşük.

    Bu ısınma sorunu yüzünden ABD'deki güçlü motorlarda DSG hataları oluştu ve 15bin araç geri çağrıldı.

    Ancak bu ısınma sorunundan ayrı olarak milletin takır tukur yolda duyduğu rahatsız edici ses konusu var. Bu sorun da dünyanın değişik köşelerinde tartışılıyor; ancak ısınma sorunu kadar yaygın değil daha; çünkü bu sesi duymak için dediğim gibi arnavut kaldırımlıdan daha çok takır tukur ses çıkartacak yollara girmek gerekiyor. Ancak bu ses sorunu bazen araç soğukken çalıştırınca da çıkıyor diyenler var.

    Bunların dışında DSG anlaşılan gayet başarılı ve ibret alınacak bir şanzıman ve bizlerin de hayallerini süslüyor.

    Şu an elinde DSG 7 ileri aracı olanlar zaman içinde gelişen tecrübelerini bizlere aktarırlarsa çok faydalı olacak. Zaten 2010 araç satışları ilk 6 ay düşük olacak. Kampanyalar Mayıs gibi başladığında ben de elimdeki Corolla dizel aracımı değiştirmek isterim. VW bu açıdan aklımdaki ilk araçlardan diyebilirim.
    |
    |




  • Yarbay
    7925 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    benim merak ettiğim bu şanzımanın bu kadar pahalı olmasına rağmen, performansının normal otomatiklerle aynı olması ve onlardan daha kırılgan olması konusuna vw ne yapacak?


    Efe yiğidi öldür ama hakkını yeme

    kırılgan olmasına kırılgan ama performans olarak Allah var ben daha iyisini görmedim

    bu kadar çabuk ve farkında olmadan vites değiştirebilen (o fiyat aralığında) başka araç yok

    manuel olarak dsg'nin vites değiştirme hızına ulaşmak imkansız (aynı güce sahip araçlarda dsg olan diğerini boy boy ayırıyor)


    Benim gördüğüm kadarıyla BMW da 1 kasadaki SMG yi unutmuşsun bence rakibi.

    BMW 135, Porsche Cayman ve Nissan 350Z ile yürüyor o şanzımanla.

    Ve sıkı dur 135 , Caymandan daha iyi pistte şanzımanda övgüler alıyor

    Ayrıca o fiyat aralığında denilirken DSG li bir VW kaç TL civarında satılıyor

    Rakiplerinden mesela Ford Focus, Opel Astra, Toyota Corolla, Honda Civic gibi araçlar kaç TL otomatik şanzımanı ile?

    Antiparantez şunu belirtiyim 116i de görmedim SMG şanzıman. Zaten DCT sini kullanabilir BMW 1 kasada

    ve VW de DSG 8 i sunabilir 7 DSG çok yeni bişi değil zaten.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unforgiven3 -- 30 Aralık 2009; 8:13:22 >
    |
    |




  • Yarbay
    4637 Mesaj
    içime bir kurt düştü bu bilgilerden sonra
    |
    |
  • Onbaşı
    29 Mesaj
    abd'de çağrılan arabalar diyorsunuz bir de DSG 7 güçlü motorlar için sağlıklı değil denilmiş..
    bu 2 bilgiyi birleştirirsek abd'de Jetta'lar 2.5lt. motorlu.. sorun belki bu yüzden bu kadar yaygın olabilir abd'de dediğiniz çağrılma olayları yani..
    aslında gidip serviste ustalara danışabiliriz.. motorla şanzıman uyumsuzluğundan kaynaklanan hatalar mı yoksa bu şanzımanın sisteminde bi sorun mu var gibi araştırırız..
    |
    |
  • Yarbay
    7752 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mrtthealien

    2010 Jetta 1.4 TSI 122 hp DSG -7 kullanıyorum araç henüz çok yeni 1000km'yi doldurmadım.. fakat aracı biraz deneme fırsatım oldu tabi..
    yokuşa 80'le girip vitesi S'ye çektim.. D7'den S4'e düşürdü hiçbir kafa karışma durumu olmadı.. hızı da 130'a çıktı(yokuş oldukça dik)
    80'e çıkınca 7'ye atıyor, yakıt tasarrufu harika ama agresif kullanmamak gerekiyor bunun için.
    hızlanması da hoşuma gitti.. bugun bir Mini One dı sanırım bagaj kapısı Doblo gibi 2 kapaklı olanlardan gördüm ışıklarda kalktık.. o benden önce kalktı önümdeydi.. 140-150'ye kadar takip ettim sonra sağa geçmek zorunda kaldı, onu geçerken hızım 180'di.. tabi bu aracın motorunu gücünü şanzumanını bilmiyorum benim aracıma denk midir değil midir bilemem ama sonuç olarak benim aracım da 1.404kg+ben.. (hiç olmazsa hafif olması avantajdı bana karşı)

    herkesten ricam : DSG'de sorun varmış yazmayın.. manuel çok daha iyi de demeyin.. deneyip tecrübe kazanın ki yorum yapma hakkınız doğsun..

    şimdiden birkaç kişi siparişten vazgeçtiğini bile yazmış.. birkaç arkadaşın çok güzel tespitleri var : DSG ile sorun yaşayanlar değil hiç kullanmayanlar şikayetçi.. bu biraz saçma bir durum bence.. bırakalım da kullananlar, tecrübe edenler paylaşsın şikayetlerini, hoşnut oldukları özellikleri..

    Denemeden yorum yapanların yaptığı şey şu ; araç almayı düşünenlerin aklını bulandırmak...



    Mini yi süren 150 ye kadar geçemediğinizi görünce ciddiye almamıtır sizi.Forumda bu muhabbetler yasak bu arada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akhilleus -- 30 Aralık 2009; 10:20:42 >
    |
    |




  • Yarbay
    2053 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    ....
    1.4 TSI üstün teknolojisi ile fındık kadar motordan 170 hp�ye kadar güç üretebiliyor. Gerçi o motor 160 hp�ye düşürülmüş olsa da,....


    1400 cc nasıl fındık kadar motor oluyor ? o halde mazdanın 1300 cc lik motordan 231 beygir çıkarması tanrısal bir güç filan olmalı.
    |
    |
  • Yarbay
    12513 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Umit


    quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    ....
    1.4 TSI üstün teknolojisi ile fındık kadar motordan 170 hp�ye kadar güç üretebiliyor. Gerçi o motor 160 hp�ye düşürülmüş olsa da,....


    1400 cc nasıl fındık kadar motor oluyor ? o halde mazdanın 1300 cc lik motordan 231 beygir çıkarması tanrısal bir güç filan olmalı.



    ateşleme sistemi aynı mı?
    |
    |
  • Binbaşı
    1040 Mesaj
    Arkadaşlar konunun takipçisi olacağımı ve deneyimlerimi paylaşacağımı bildirmiştim. Ancak görüyorum ki bir kısım kullanıcı vw fanatikliğine yakın mesajlar gönderiyor öteki kısım kullanıcı daha kabahatli olarak paylaşılan ciddi mesajların üzerinden konuyu devam ettirmeyip gereksiz yorumlara cevap yetiştirmeye çalışıyor. Ben bu koşullarda bu başlığa artık katkıda bulunmam. Karşılıklı atışanlara saygılarımı sunar bol şans dilerim.
    |
    |
  • Onbaşı
    29 Mesaj
    @Akhilleus : "Mini yi süren 150 ye kadar geçemediğinizi görünce ciddiye almamıtır sizi .Forumda bu muhabbetler yasak bu arada"
    demişsiniz ama ben performans açısından yaklaşmıştım.. aracın 120'den sonraki hızlanmasını beğendim yani benim değinmek istediğim nokta bu.. miniyle kıyasladım ki ; bir ölçüt olsun.. yoksa ben aslında yeni Civic sedanlarla kıyaslamak isterim onlar da 1.6 120-125 hp civarı bi motora sahip sanırım.. 5 mi 6 ileri mi onu bilmiyorum ama bu 2 araç denk ya da çok yakınlar birbirlerine..(motor gücü - ağırlık vs. olarak, kalitesini konforunu demiyorum)
    |
    |
  • Yarbay
    7752 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mrtthealien

    @Akhilleus : "Mini yi süren 150 ye kadar geçemediğinizi görünce ciddiye almamıtır sizi .Forumda bu muhabbetler yasak bu arada"
    demişsiniz ama ben performans açısından yaklaşmıştım.. aracın 120'den sonraki hızlanmasını beğendim yani benim değinmek istediğim nokta bu.. miniyle kıyasladım ki ; bir ölçüt olsun.. yoksa ben aslında yeni Civic sedanlarla kıyaslamak isterim onlar da 1.6 120-125 hp civarı bi motora sahip sanırım.. 5 mi 6 ileri mi onu bilmiyorum ama bu 2 araç denk ya da çok yakınlar birbirlerine..(motor gücü - ağırlık vs. olarak, kalitesini konforunu demiyorum)



    Bi önceki mesajda da mini nin ağırlığını,motorunu bilmediğinizden bahsediyordunuz.Şimdi niye denk dediniz.Bu kadar çelişkili konuşan birine güvenemem ben.

    Daha önce forumda konuşuldu bu konu ama yeni olduğunuzdan bilmiyor olabilirsiniz.Performans konuşmak ayrı şey, yanında 180 le geçtim ayrı şey
    |
    |




  • Yarbay
    11994 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: UrbanRacer

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    benim merak ettiğim bu şanzımanın bu kadar pahalı olmasına rağmen, performansının normal otomatiklerle aynı olması ve onlardan daha kırılgan olması konusuna vw ne yapacak?


    Efe yiğidi öldür ama hakkını yeme

    kırılgan olmasına kırılgan ama performans olarak Allah var ben daha iyisini görmedim

    bu kadar çabuk ve farkında olmadan vites değiştirebilen (o fiyat aralığında) başka araç yok

    manuel olarak dsg'nin vites değiştirme hızına ulaşmak imkansız (aynı güce sahip araçlarda dsg olan diğerini boy boy ayırıyor)


    Benim gördüğüm kadarıyla BMW da 1 kasadaki SMG yi unutmuşsun bence rakibi.

    BMW 135, Porsche Cayman ve Nissan 350Z ile yürüyor o şanzımanla.

    Ve sıkı dur 135 , Caymandan daha iyi pistte şanzımanda övgüler alıyor

    Ayrıca o fiyat aralığında denilirken DSG li bir VW kaç TL civarında satılıyor

    Rakiplerinden mesela Ford Focus, Opel Astra, Toyota Corolla, Honda Civic gibi araçlar kaç TL otomatik şanzımanı ile?

    Antiparantez şunu belirtiyim 116i de görmedim SMG şanzıman. Zaten DCT sini kullanabilir BMW 1 kasada

    ve VW de DSG 8 i sunabilir 7 DSG çok yeni bişi değil zaten.





    smg, pdk v.b. şanzımanları unutmadım sadece yazmadım

    dikkat edersen o fiyat aralığında dedim

    bugün dct'li bir 135'in fiyatı bile dsg'li araçları katlarken f/p aralığında dsg en iyi şanzıman olarak yerini korumaktadır
    |
    |




  • Yarbay
    7925 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: UrbanRacer

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    benim merak ettiğim bu şanzımanın bu kadar pahalı olmasına rağmen, performansının normal otomatiklerle aynı olması ve onlardan daha kırılgan olması konusuna vw ne yapacak?


    Efe yiğidi öldür ama hakkını yeme

    kırılgan olmasına kırılgan ama performans olarak Allah var ben daha iyisini görmedim

    bu kadar çabuk ve farkında olmadan vites değiştirebilen (o fiyat aralığında) başka araç yok

    manuel olarak dsg'nin vites değiştirme hızına ulaşmak imkansız (aynı güce sahip araçlarda dsg olan diğerini boy boy ayırıyor)


    Benim gördüğüm kadarıyla BMW da 1 kasadaki SMG yi unutmuşsun bence rakibi.

    BMW 135, Porsche Cayman ve Nissan 350Z ile yürüyor o şanzımanla.

    Ve sıkı dur 135 , Caymandan daha iyi pistte şanzımanda övgüler alıyor

    Ayrıca o fiyat aralığında denilirken DSG li bir VW kaç TL civarında satılıyor

    Rakiplerinden mesela Ford Focus, Opel Astra, Toyota Corolla, Honda Civic gibi araçlar kaç TL otomatik şanzımanı ile?

    Antiparantez şunu belirtiyim 116i de görmedim SMG şanzıman. Zaten DCT sini kullanabilir BMW 1 kasada

    ve VW de DSG 8 i sunabilir 7 DSG çok yeni bişi değil zaten.





    smg, pdk v.b. şanzımanları unutmadım sadece yazmadım

    dikkat edersen o fiyat aralığında dedim

    bugün dct'li bir 135'in fiyatı bile dsg'li araçları katlarken f/p aralığında dsg en iyi şanzıman olarak yerini korumaktadır



    Abi fanatiklik yapma F/P oranı naslıl en iyi şanzıman bu oluyor yapma gözünü seviyim.
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
pubg mobile uc
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.