Şimdi Ara

Beklenen Konu: 7-Gang DSG (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
482
Cevap
7
Favori
40.749
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44


    quote:

    Orijinalden alıntı: striders


    quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    Hakem heyetinden sonuç çıkar diye düşünüyorum sonuçta bir ses var.Bu sesin ayıplı mal statüsünde mi yoksa teknik olarak hiç bir sorun yaratmayan çalışma prensibi olan bir ses mi olduğu ortaya çıkacak.Vw iddası bu sesin normal çalışma prensibin de oluşan bir ses olduğu.
    Ama şu da bir gerçekki 2 yıldır piyasa da ve nerdeyse 50.000 km leri devirmiş belki 100.000 km lere dayanmış kullanıcı kitlesi var fakat hala elle tututlur hatta hiç bir kronik arıza meydana gelen arkadaş yok.
    Tekil olarak belki ufak tefek sorun yaşayan olabilir ama topluca bu sesden şikayetçi dsglerin hepsinde topluca sorun yok.Olsa zaten yer yerinden oynar.Vw de geri çağırmalar olurdu.
    Ben yaklaşık 1 sene önce konuştuğumda hiç bir sorun yaşanmadığını dsg lerde sadece türkiye genelinde 1 yada 2 tane şanzumanın komple şanzumanın değiştiğini fakat sorunun bu ses değil üretim hatasından kaynaklı başka sorundan değiştiğini belirrtti usta.
    Makina mühendisi olmadığım ve insanlara yanlış bilgi vermek istemediğim için bir takım teknik açıklamalar yapıldı ama yanlış anlamadıysam şanzuman valflerinin çalışma sesi olduğu bu kompleks kuru tip dsg sisteminin normal çalışma sesi olarak bahsesildi.
    Benden sesden rahatsız olamdığım için tatminkar bulup konuyu kapattım.Çünkü ses arnavut kaldırımında radyo kapalı pencereler açıkken geliyor du yani çok dikkatlice dinlemeniz gerekiyor en azından sattığım araçta öyleydi.

    Hakem heyetinde de zaten teknik inceleme yapılacak onun sonucunda firma firma leh veya aleyhine sonuç çıkacak.Sizin lehinize çıkarsa sonuç mal ayıplı mal kabul edilecek,eski uygulama devam ediyor mu bilmiyorum hatta aracınızın camına şu şu marka bu araba şu marka ayıplı diye yazı yazılacak .

    Ama almanyada bile bunun örneği bildiğim kadarıyla yok kazanılmış bir dava.
    Bu da şu an için vw haklı gösteriyor birisi çıkıp hukuki mücadele edip iddasını ispatlayana kadar.



    Acaba aracı alırken imzalanan belgelerde buna yönelik birşey varmı?
    Yani alınınca farkında olunmadan bu tarz sesleri peşinen kabul edip alınmış olma ihtimali olabilir belkide. Malum okumuyoruz hiçbirşeyi.
    Ben de arada kalmıştım araç alımı için. Seçeneklerden bir de scirocco dsg idi ancak kafa karışılığından bu kışa erteledim iyie yapmışım. Bunları okudukça:)


    Hiç bir alakası yok sadece aracı size bayinin eksiksiz teslim ettiğine dair belge.Garanti niye var yada niye kanunlar var siz aracı aldıktan sonra kanunlar sizi oluşabilecek arıza veya arızalara karşı korumak için.
    Benim şahsi düşüncem,bende de golf dsg vardı sattım memnuniyetsizlikten değil ihtiyaçtan dolayı . 20.000 km kullandım daha önce de yazmıştım
    Çok titiz bir insanım fakat ööyle abartıldığı gibi kesinlikle rahatsızlık verecek bir durum yok,en azından benim aracımda.Kaldıki artılarının yanında sorun bile kabul etsek devede pire misali bir olay.Ben yerinizde olsam gönül rahatlığıyla almanızı tavsiye ederim.Vw firması ciddiyetsiz bir firma değildir dünyanın nerdeyse en büyük otomobil üreticisi konumun da prestijini sarsacak bir duruma müsade etmez.Zaten denildiği gibi büyük masraflar açan bir sorun olsa şu anda Anavatan Almanyada burdan daha bilinçli tüketicilerin olduğu alıcılar tarafından firma çok zor durumda bırakılırdı.Avrupa da özellikle amerika da insanlar 2 üniversite okuyor 1i hukuk fakültesi insanlar haklarını aramasını felaket derecede iyi biliyor,ve 2 yıl oldu bir problem yok dsg lerde.
    Eğer içiniz rahat olsun derseniz aracı aldıktan sonra servise sesi tespit ettirip servis kağıdına bu sesin şikayetini yazdırıp eliniz de belge olarak bulundurabilirsiniz,2 yıldan sonrada garantiyi uzatabilirsiniz.Hem bunun için değil tüm elekronik mekanik aksam içinde içiniz rahat olur külfetide çok değil.
    Eğer denilidiği gibi bu şanzumanlar sorunlu ve vw bunu kabullenmeyip geçiştiriyorsa başına çok büyük dert açıyor demektir prestij kaybı=pazar kaybı,Çok büyük para kaybı.Bir şanzumanın 10000 euro olduğunu kabul eder ve 100.000 lerce araca vurursak çok büyük maliyet bence bunu göze alamazlardı şimdiye kadar sorun olsa servislere geri çağırma yapılırdı.

    Gerçi piyasada olmayan şeyde değil toyota örneğinde ki gibi ,Adamlar gaz pedalı takılma gibi hayati bir arızayı paspaslara bağlamaya çalışarak alıcıları kandırmaya çalıştı kazalar olunca ortaya çıktı.a.b.d de cezalarda kesildi ayrıca rakip firmalara da geyik muhabbeti oldular, toyotalarını takasa getirene ekstradan da indirimler yapıldı.

    Yazı uzun oldu ama ben onun için daha öncedende yazarak bir şey varsa bunu hukuk'a taşıyın bir arıza varsa ortaya çıksın eğer yoksa bu kadar almaya niyetli insanlarında kafasını karıştırmayın firmanında hakkını yemeyin demeye çalışmıştım..Sonuçta vw de diğer çoğu firma gibi 90 lı yılların teknolojisine sahipçok yakan 4 ileri otomatik yada konforsuz yarı otomatikleri satabilirdi.Ben dsg nin bir nimet olduğunu düşünüyorum rakiplerin çoğunda bulunan bu şanzumanlarının yanında.



    Hocam iyide bu sıkıntı sadece bizde birkaç kişide olan bir sıkıntı değilki. Kaldı ki bu sorun bugün de çıkmış değil. Şikayet edip servise giden ve sonuç alamayan insanlarla dolu forumlar. Gene donanımhaber de scirocco ile alakalı topikte bana bu sesle ilgili bir video göndermişlerdi bulursam koyayım buraya, bayağı içerde kuş ötüyor gbi ses çıkıyordu.
    Ayrıca bayağı şikayet var bu konu ile ilgili ancak adamların prestijle ilgili bir kaygısı yok. Geçenlerde şikayet sitelerine baktım, en meşhurunda vw ve audi ile ilgili şikayetler almış yürümüş. İşin acı tarafı benim almayı düşündüğüm iki araç da vw ve audi
    Ancak tabiiki herkesde olmuyor bu tarz sorunlar. Biraz da kısmet işi ancak bu sorun göz önüne alınarak araç tercih edilmeli. Sonuçta adamların cevabı bu sesin normal olduğu ve bu sese alışmak gerektiği
    Onno usta nında bu konu ile ilgili bir yazısı da vardı. Hatta yurtdışında dava bile açılmıştı ve hatırladığım kadarıyla bir numara çıkmamıştı.
    Yani adamlar bu sesin sorun değil özellik olduğunu söylüyor dolayısıyla da bir boşluk buluyor maalesef




  • quote:

    Orijinalden alıntı: striders

    quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44


    quote:

    Orijinalden alıntı: striders


    quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    Hakem heyetinden sonuç çıkar diye düşünüyorum sonuçta bir ses var.Bu sesin ayıplı mal statüsünde mi yoksa teknik olarak hiç bir sorun yaratmayan çalışma prensibi olan bir ses mi olduğu ortaya çıkacak.Vw iddası bu sesin normal çalışma prensibin de oluşan bir ses olduğu.
    Ama şu da bir gerçekki 2 yıldır piyasa da ve nerdeyse 50.000 km leri devirmiş belki 100.000 km lere dayanmış kullanıcı kitlesi var fakat hala elle tututlur hatta hiç bir kronik arıza meydana gelen arkadaş yok.
    Tekil olarak belki ufak tefek sorun yaşayan olabilir ama topluca bu sesden şikayetçi dsglerin hepsinde topluca sorun yok.Olsa zaten yer yerinden oynar.Vw de geri çağırmalar olurdu.
    Ben yaklaşık 1 sene önce konuştuğumda hiç bir sorun yaşanmadığını dsg lerde sadece türkiye genelinde 1 yada 2 tane şanzumanın komple şanzumanın değiştiğini fakat sorunun bu ses değil üretim hatasından kaynaklı başka sorundan değiştiğini belirrtti usta.
    Makina mühendisi olmadığım ve insanlara yanlış bilgi vermek istemediğim için bir takım teknik açıklamalar yapıldı ama yanlış anlamadıysam şanzuman valflerinin çalışma sesi olduğu bu kompleks kuru tip dsg sisteminin normal çalışma sesi olarak bahsesildi.
    Benden sesden rahatsız olamdığım için tatminkar bulup konuyu kapattım.Çünkü ses arnavut kaldırımında radyo kapalı pencereler açıkken geliyor du yani çok dikkatlice dinlemeniz gerekiyor en azından sattığım araçta öyleydi.

    Hakem heyetinde de zaten teknik inceleme yapılacak onun sonucunda firma firma leh veya aleyhine sonuç çıkacak.Sizin lehinize çıkarsa sonuç mal ayıplı mal kabul edilecek,eski uygulama devam ediyor mu bilmiyorum hatta aracınızın camına şu şu marka bu araba şu marka ayıplı diye yazı yazılacak .

    Ama almanyada bile bunun örneği bildiğim kadarıyla yok kazanılmış bir dava.
    Bu da şu an için vw haklı gösteriyor birisi çıkıp hukuki mücadele edip iddasını ispatlayana kadar.



    Acaba aracı alırken imzalanan belgelerde buna yönelik birşey varmı?
    Yani alınınca farkında olunmadan bu tarz sesleri peşinen kabul edip alınmış olma ihtimali olabilir belkide. Malum okumuyoruz hiçbirşeyi.
    Ben de arada kalmıştım araç alımı için. Seçeneklerden bir de scirocco dsg idi ancak kafa karışılığından bu kışa erteledim iyie yapmışım. Bunları okudukça:)


    Hiç bir alakası yok sadece aracı size bayinin eksiksiz teslim ettiğine dair belge.Garanti niye var yada niye kanunlar var siz aracı aldıktan sonra kanunlar sizi oluşabilecek arıza veya arızalara karşı korumak için.
    Benim şahsi düşüncem,bende de golf dsg vardı sattım memnuniyetsizlikten değil ihtiyaçtan dolayı . 20.000 km kullandım daha önce de yazmıştım
    Çok titiz bir insanım fakat ööyle abartıldığı gibi kesinlikle rahatsızlık verecek bir durum yok,en azından benim aracımda.Kaldıki artılarının yanında sorun bile kabul etsek devede pire misali bir olay.Ben yerinizde olsam gönül rahatlığıyla almanızı tavsiye ederim.Vw firması ciddiyetsiz bir firma değildir dünyanın nerdeyse en büyük otomobil üreticisi konumun da prestijini sarsacak bir duruma müsade etmez.Zaten denildiği gibi büyük masraflar açan bir sorun olsa şu anda Anavatan Almanyada burdan daha bilinçli tüketicilerin olduğu alıcılar tarafından firma çok zor durumda bırakılırdı.Avrupa da özellikle amerika da insanlar 2 üniversite okuyor 1i hukuk fakültesi insanlar haklarını aramasını felaket derecede iyi biliyor,ve 2 yıl oldu bir problem yok dsg lerde.
    Eğer içiniz rahat olsun derseniz aracı aldıktan sonra servise sesi tespit ettirip servis kağıdına bu sesin şikayetini yazdırıp eliniz de belge olarak bulundurabilirsiniz,2 yıldan sonrada garantiyi uzatabilirsiniz.Hem bunun için değil tüm elekronik mekanik aksam içinde içiniz rahat olur külfetide çok değil.
    Eğer denilidiği gibi bu şanzumanlar sorunlu ve vw bunu kabullenmeyip geçiştiriyorsa başına çok büyük dert açıyor demektir prestij kaybı=pazar kaybı,Çok büyük para kaybı.Bir şanzumanın 10000 euro olduğunu kabul eder ve 100.000 lerce araca vurursak çok büyük maliyet bence bunu göze alamazlardı şimdiye kadar sorun olsa servislere geri çağırma yapılırdı.

    Gerçi piyasada olmayan şeyde değil toyota örneğinde ki gibi ,Adamlar gaz pedalı takılma gibi hayati bir arızayı paspaslara bağlamaya çalışarak alıcıları kandırmaya çalıştı kazalar olunca ortaya çıktı.a.b.d de cezalarda kesildi ayrıca rakip firmalara da geyik muhabbeti oldular, toyotalarını takasa getirene ekstradan da indirimler yapıldı.

    Yazı uzun oldu ama ben onun için daha öncedende yazarak bir şey varsa bunu hukuk'a taşıyın bir arıza varsa ortaya çıksın eğer yoksa bu kadar almaya niyetli insanlarında kafasını karıştırmayın firmanında hakkını yemeyin demeye çalışmıştım..Sonuçta vw de diğer çoğu firma gibi 90 lı yılların teknolojisine sahipçok yakan 4 ileri otomatik yada konforsuz yarı otomatikleri satabilirdi.Ben dsg nin bir nimet olduğunu düşünüyorum rakiplerin çoğunda bulunan bu şanzumanlarının yanında.



    Hocam iyide bu sıkıntı sadece bizde birkaç kişide olan bir sıkıntı değilki. Kaldı ki bu sorun bugün de çıkmış değil. Şikayet edip servise giden ve sonuç alamayan insanlarla dolu forumlar. Gene donanımhaber de scirocco ile alakalı topikte bana bu sesle ilgili bir video göndermişlerdi bulursam koyayım buraya, bayağı içerde kuş ötüyor gbi ses çıkıyordu.
    Ayrıca bayağı şikayet var bu konu ile ilgili ancak adamların prestijle ilgili bir kaygısı yok. Geçenlerde şikayet sitelerine baktım, en meşhurunda vw ve audi ile ilgili şikayetler almış yürümüş. İşin acı tarafı benim almayı düşündüğüm iki araç da vw ve audi
    Ancak tabiiki herkesde olmuyor bu tarz sorunlar. Biraz da kısmet işi ancak bu sorun göz önüne alınarak araç tercih edilmeli. Sonuçta adamların cevabı bu sesin normal olduğu ve bu sese alışmak gerektiği
    Onno usta nında bu konu ile ilgili bir yazısı da vardı. Hatta yurtdışında dava bile açılmıştı ve hatırladığım kadarıyla bir numara çıkmamıştı.
    Yani adamlar bu sesin sorun değil özellik olduğunu söylüyor dolayısıyla da bir boşluk buluyor maalesef


    Evet yazıyı bende okudum 3.000 kmdem sonra genelde çıktığı yazıyordu.Almanya yada ulaşılmış ama gelen cevap benimde sizinde yazdığınız gibi.
    Burda ki soru şu anlaşılıyorki almanya ve diğer avrupa ülkelerinde de anladığımız kadarıyla hukuki ve teknik aleyhte çalışmalar yapılmış ve bunun teknik bir arıza olduğu ispatlanamamış,zaten ıspatlansaydı vw için geri çağırma anlamına geliyordu,Aracı alacak olanlar düşünenler bayiye gidip test edecekler sesi duyabiliyorlar mı duydukları ses kendilerini rahatsız ediyor mu ona göre karar vercekler.Yoksa bu formda dsg kullanıpta bu sesi duymamış yada varsa kendini rahatsız etmeyecek kadar küçük olduğunu ifade eden arkadaşlarda az değil bu forumda da mevcut.
    Anlaşılıyorki dsg nin arıza çıkartma olasılığıda diğer bir otomatik marka model aracın neyse dsg nin ki de o gibi gözüküyor.Otomatik şanzumanların arızada ki bakım maliyetleri düz şanzumanlara göre daha fazladır.Dsg nin ki yarı otomatik rakiplere göre çift kavrama olduğu için biraz daha fazla olabilir alacakların bunun sırf vw dsg ye has oluşabilecek arızalar olamdığı diğer bu tip ve benzeri otomatiklerin hepinin arıza daki maliyetlerinin düzlere göre pahalı olacağını bilerek hareket etmeleri gerekir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: striders

    Hocam iyide bu sıkıntı sadece bizde birkaç kişide olan bir sıkıntı değilki. Kaldı ki bu sorun bugün de çıkmış değil. Şikayet edip servise giden ve sonuç alamayan insanlarla dolu forumlar. Gene donanımhaber de scirocco ile alakalı topikte bana bu sesle ilgili bir video göndermişlerdi bulursam koyayım buraya, bayağı içerde kuş ötüyor gbi ses çıkıyordu...


    Ne güzel işte kuş besleme külfetine katlanmadan kuş sesi sefası sürülebilir :)










    Kusura bakmayın ya takılmadan edemedim. Başka başlıklarda da söylediğim üzere VW ya da doğuş oto DSG sistemine 10 yıl gibi bir garanti vermediği sürece yenileme maliyeti için 18-20.000 TL ler telaffuz edilen bu şanzumana sahip aracı almam ve de yakınlarıma aldırmam. Varsın bu keyiften mahrum kalayım.




  • esp opsiyon kuş sesi çıkaran şanzıman standart

    biz daha iyi ötenini yapana kadar en iyisi bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orjinalden alıntı: striders

    Hocam iyide bu sıkıntı sadece bizde birkaç kişide olan bir sıkıntı değilki. Kaldı ki bu sorun bugün de çıkmış değil. Şikayet edip servise giden ve sonuç alamayan insanlarla dolu forumlar. Gene donanımhaber de scirocco ile alakalı topikte bana bu sesle ilgili bir video göndermişlerdi bulursam koyayım buraya, bayağı içerde kuş ötüyor gbi ses çıkıyordu...


    Ne güzel işte kuş besleme külfetine katlanmadan kuş sesi sefası sürülebilir :)







    Kusura bakmayın ya takılmadan edemedim. Başka başlıklarda da söylediğim üzere VW ya da doğuş oto DSG sistemine 10 yıl gibi bir garanti vermediği sürece yenileme maliyeti için 18-20.000 TL ler telaffuz edilen bu şanzumana sahip aracı almam ve de yakınlarıma aldırmam. Varsın bu keyiften mahrum kalayım.



    Yorum da aynen böyleydi linkin altında :)




  • Siz almam deyinde Tüketici çatır çatır vw markasına güven duyup alıyor.Temmuz ayı binek satışında vw 4. sırada ve %55 pazar payını arttırarak dacia chevrolet audi ile en çok satışlarını arttıran marka.Hadi diğer markalar ucuz sınıf katagorisinde daha yüksek fiyata rağmen baya bir satış rakamlarını arttırmış aynı paralelde bu satışların içinde dsg de mevcut.Pazar payında 4. sırada % 9.5 ile.
    Bu işte bir terslik var sorun diye bağrıldıkça marka değerini ve pazar payını ciddi şekilde arttrıyor.
    Daha yeni modellerde gelmedi yeni passat ve yeni jetta geldiğinde durum daha da + yaratabilir marka için,15.000 yeni jetta satış hedefi var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    Siz almam deyinde Tüketici çatır çatır vw markasına güven duyup alıyor.Temmuz ayı binek satışında vw 4. sırada ve %55 pazar payını arttırarak dacia chevrolet audi ile en çok satışlarını arttıran marka.Hadi diğer markalar ucuz sınıf katagorisinde daha yüksek fiyata rağmen baya bir satış rakamlarını arttırmış aynı paralelde bu satışların içinde dsg de mevcut.Pazar payında 4. sırada % 9.5 ile.
    Bu işte bir terslik var sorun diye bağrıldıkça marka değerini ve pazar payını ciddi şekilde arttrıyor.
    Daha yeni modellerde gelmedi yeni passat ve yeni jetta geldiğinde durum daha da + yaratabilir marka için,15.000 yeni jetta satış hedefi var.



    Ben çoğunun şirketler, filolar ve ticari araç alan esnaf olduğunu düşünüyorum. Sonuçta bir çok satış sektöründe kullanılıyor bu araçlar. Özellikle yabancı şirketlerde.
    Hocam zaten bu memlekette arabayı kendin için değil ilerde satacağın adam için alıyosun. Direk 2. elini oluşturan marka yaşıyor yani. Vergi, servis gibi olaylarıda tutturursan da cabası.
    Acaba alanlardan kaçı araştırdı aracın kronik sorunu varmı diye?
    Bir topic de adam Lanci Delta almış, ki fiyatına göre özellikleri iyidir, hemen altına yorum yazılmıştı 2. eli yok saçmalamışsınız diye. Bu örnek bile yeter bu ülkede nasıl araç alındığına




  • Pazar günü passat 1.4tsi DSG şanzuman olanı kullanma imkanı yakaladım. Bayideki şatış görevlisi ile yaklaşık 30km kadar aracı kullandım.
    Şunu itiraf etmem gerek: DSG şanzuman beklediğimin çok ötesinde hızlı ve sarsıntısız idi. Kalkışta ya da düşük viteslerde bir miktar (ama çok az) sarsıntı oluyor ama yüksek viteslerde en ufak bir sarsıntı vs yok. Hele hele yolcuların vites değişimini hissetmeleri mümkün değil.

    İlk defa passat kullandım, ilk defa dsg li bir araç kullandım. Gerçekten çok hoşuma gitti. Bindiğim test aracı 30 bin km de idi. Herhangi bir ses duymadım. Gerçi camlar kapalı idi.

    Satış yetkilisi sesin sadece arnavut kaldırımlı yollarda yavaş giderken ve camlar açıkken duyulabileceğini, bu sesin şanzumanın kuru tip olmasından kaynaklandığını ve kesinlikle bir arızaya işaret etmediğini söyledi.

    Elbette ki kimse ayranım ekşi demez. Bu şanzumanın ses çıkarıyor olması bile bence yeterince geçerli bir şikayet konusudur. Ben uzun vadede şanzumanın sorun çıkarma ihtimalini yüksek görüyorum. VW deki adamların söyledikleri de beni pek tatmin etmiyor. Ama kullanımı çok güzel bir şanzuman, arıza çıkarmaz ise ve gerçekten ses doğal kullanımdan kaynaklı bir durum ise benim için kabul edilebilir bir durumdur, öyle idare ederim.

    Araçta 2 yıl mekanik garanti vardı, uzatma ile bunu 4 yıla çıkarıyorlarmış. Daha fazla güvenmiyorlar demek ki mekaniklere...




  • Kim ne derse desin. isterlerse arıza değil desinler.

    Açıkcası ben bu sesten rahatsız oluyorum....


    Ben her sabah evden çikarken iki duvar arasından 100 mt kadar beton ama bozulmuş bir yoldan gidiyorum.
    İki duvar arasından gelen sesi kabullenemiyorum.

    Ya camı kapatacaksın hiç sesi duymasın.
    Yada camı açık birakacaksın likir likir sesi müzik gibi dinleyeceksın.
  • diğer markalarda DSG üretmeye yada kullanmaya başlıyor. bakalım rekabet olup ilk alım fiyatları düşermi? ve sonraki tamir masrafları garanti süreçleri nasıl olur? zaman gösterecek herşeyi.
  • şangır şungur sesleri ilk defa duyabildim geçenlerde. taşlı yolda yavaşça gidiyordum cam da açıktı. ses hani böyle alet çantası sallanınca şangırdar ya vidalar çiviler falan aynı öyle bir ses. araç 1.6 tdi golf 12binde

  • quote:

    Orijinalden alıntı: katsolimon

    şangır şungur sesleri ilk defa duyabildim geçenlerde. taşlı yolda yavaşça gidiyordum cam da açıktı. ses hani böyle alet çantası sallanınca şangırdar ya vidalar çiviler falan aynı öyle bir ses. araç 1.6 tdi golf 12binde


    Duyman kötüolmuş. Artık hep kulağına gelecek ve sinirin bozulacak
  • Merhaba,

    Bende bir çogunuz gibi Golf'un yeni kasası olan golf 6 ile ilgileniyorum. Bir çok sitede DSG ile ilgili yazılan şikayetleri çekinceleri okudum yurtdışı kaynaklı bir forum sitesinde yazılanları sizlerle paylaşmak istiyorum. Linki aşağıda gönderiyorum linkte vw yetkileririnin yaşanan dsg probleminden haberdar olduklarını ve müşteri memnuniyeti için de garanti süresini 10 yıl ve 100.000 mil olarak uzattıklarını araçların ikinci sahiplerininde uzatılmış olan garantiden faydalanabileceklerini yazmışlar. Burada önemli olan TR de biz bu durumdan ne şekilde etkileniyoruz

    Furthermore, VW said that it will extend its New Vehicle Limited Warranty to cover the DSG transmissions affected by the customer service program and the voluntary safety recall. According to the company, the extended warranty is for 10-years/100,000-miles and can be transferred to subsequent owners of the cars.


    Garanti Süresi

    İyi Günler




  • hala sorunlar devam ediyor mu?
  • evet
  • sorunların bitmesi için yazılım güncellemesi yerine, mekanik değişikler olması lazım ki şanzıman kodundan bu durum anlaşıla bilir.
  • Artik ben rahat ettim.
    Ses falan yok artik.

    Nedenmı?
    SATTIM SATTIM
  • Neden sattınız hocam?

    Kullanıcı gözüyle konuya detaylı olarak yazarsanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ajanmemoli

    Artik ben rahat ettim.
    Ses falan yok artik.

    Nedenmı?
    SATTIM SATTIM

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    Neden sattınız hocam?

    Kullanıcı gözüyle konuya detaylı olarak yazarsanız sevinirim.


    Bu DSG konusu hakkında yeterince bilgi edinemedim.
    Servis bilmez Doğuş Bilmez DSG sanzıman 18 milyon derler.

    Açıkcası ben ürktüm lazım değil dedim sattım.

    Yeni c-max aldım
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.