Şimdi Ara

Beklenen Konu: 7-Gang DSG (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
482
Cevap
7
Favori
40.746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beklenen akşam geldi demek Onur.

    Forumumuzda da yere göğe sığdırılmayan şanzıman da kusursuz değilmiş demek ki.

    Fiyatı ise normal bence;keza 3 sene önce otomatik vites Scenic'in şanzımanını indirdik;Renault parçacıları sayesinde fiyat öğrenebilme şansına eriştim(!) onun şanzımanı bile 13.500 TL'ydi..
  • 2010 model golf 1.4 dsg aracim 6000km de ve su zamana kadar hicbir sorunlar karsilasmadim. Vw nin her urettigi arac hatasiz olacak diye bir kural mi var elbette hatalar olabillir. Vw 15bin araci geri cagirmis ve sorunu duzeltmislerdir. Benimde cevremde dsg li arac kullanipta sikayetci olan hickimse yok. Bir arkadasin arabasi arizalanmis diye butun araclarda da aynisi olacak diye bir kural yok. Sorunlu sanzimanlar easytronic ishift gibi yari otomatik sanzimanlardir bunlar dogustan sorunludur. Bir kac araba sanziman arizasi verdi diye vw ye camur atmaya gerek yok
  • @Serhat

    Benim duyduğum 18.000 TL kulaktan dolma bir bilgi, kesinleştirmek lazım. Ama şanzımanın ucuz olmayacağı ortada.

    Şanzımanın pahalı olması neyse de, arıza yapmaya yatkın olması kabul edilebilir gibi değil. Bence kepazelik ile eşdeğer. Bu araçların garantisi sona erince ne olacak?

    İkinci elde DSG'li WV'lerin durumu ne olacak?

    Bunların hepsi ciddi soru işareti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: creative_5

    Bir kac araba sanziman arizasi verdi diye vw ye camur atmaya gerek yok

    Kimsenin VW'ye çamur attığı filan yok.Al biri Scirocco almış ve sorun yaşamış.Burada bu konuşuluyor.Sonuç olarak senin arabana ve arabanın şanzımanına da çamur atan yok..Sakin ol biraz.Direk böylegirme konuya;bir oku bakalım yukarda ne tartışılmış;ne yazılmış..

    @Onur
    Dediğin gibi garanti bitince ne olacak?O işte çelişkili..Kullanıcıların büyük çoğunluğu otomatik şanzıman servislerinin yolunu tutar yetkili servis yerine.
    Dediğin gibi o kadar güzel bir sistem ama bu tarz bir arıza ile sonuç vermesi düşündürücü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 27 Aralık 2009; 21:44:41 >
  • Yukarıda ki açıklamaya göre 1.4 TSI 122 HP motorun sorun çıkarma olasılığı daha az 200 nm tork üretiyor çünkü ama diğer TSI motorların garanti bitince ne olacağı muamma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nike -- 27 Aralık 2009; 21:50:46 >
  • MUamma bence DSG sıfır alırken eyvallah ama ikinci el alırken bence büyük risk çok hor kullanılan bir şanzıman saatli bomba gibi alanın elinde patlayabilir.

    Ama çok zevkli bir şanzıman.
  • DSG çok keyifli.

    Doğuş ve servis ikilisi bir araya gelince zevkten dört köşe olur insan.
  • Bilinen bir durumdu zaten.

    7 ileri DSG çıktığından beri konuşuluyor.

    Hepsinde olacak diye birşey yok ancak problem çıkma ihtimali her mekanik sistemde olduğu gibi DSG'de de var.
  • Ama 7-Gang DSG'deki sesler çok sayıda kullanıcının şikayet ettiği bir durum.

    yusuf rumuzlu arkadaşımız da bu seslerden bahsetti ve çok şikayetçiydi bildiğim kadarıyla.
  • Arkadaşımın sevgilisi Passat CC aldı 140TDI 7Gang DSG li şuan 1200km de ses yok bakalım 3000km yi geçince teste sokucaz arabayı ses için burdan payşalırım bende.
  • Umarım sorun olmaz.

    Ama ilk seriler sorunlu ne yazık ki. Şikayetler az değil.
  • her şey bir yana, autocar bence bu tarz otomobillerin testlerinde son derece objektif ve mantıklı davranıyor.
    6 ileri dsg'yi beğenmelerine rağmen, bütün 7 dsg'li wv otomobillerini sürekli belirtiyorlar.
    mesela golf 5.5'un testinde bahsedilen eksilerine bakalım:

    AgainstJerky DSG 'box, springy brake response, less refined than it should be


    yani adamlar dsg şanzımanı en başa yazmakla beraber komik bir ifade kullanmışlar.
    açıkçası kuru kavramalı bu garip şanzımanın sorun çıkarması, üretileceği gün belli oldu.
    allah hakkaten garantisi bitmiş dsg sahiplerine sabır versin, evlat acısı gibi mazallah
  • Golf 5lerdeki otomatik şanzıman Dsg midir? Dsg ise 6 ileri mi yoksa 7 ileri mi? Bir de geçenlerde okuduğum 1000TL ye malolan yağ değişimi 6 ileride miydi ve bu yağ değişimi kaç kmde bir yapılıyor? Bir de son bir soru 6 ileri Dsg daha mı sağlam?
  • 5 lerde FSI ise 1.6 DSG değil Tiptroniktir.

    Eğer 1.4 TSI ise DSG dir. Ayrıca dizellerde de DSG vardır 2.0TDIlarda yanılmıyorsam tam bilmiyorum ama FSI lardaki DSG değil kesinlikle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    5 lerde FSI ise 1.6 DSG değil Tiptroniktir.

    Eğer 1.4 TSI ise DSG dir. Ayrıca dizellerde de DSG vardır 2.0TDIlarda yanılmıyorsam tam bilmiyorum ama FSI lardaki DSG değil kesinlikle.


    Evet FSIlardan bahsediyorum daha çok. Peki bunlardaki şanzımanların bir problemi var mı ya da yüksek fiyatlı bakım gereksinimi? Aslında bunları burada sorarak ana konuyu da bölmek istemiyorum ama hazır VW şanzımanları hakkinda bilgi sahibi arkadaşları bulmuşken sormak istedim. FSI ve TSIlarla tam uyumlu lpg kitiyle ilgili konuyu okumuştum, bu kitler çıktığında uygun fiyatlı olursa Golf 5 FSI oldukça güzel bir seçenek olabilir diye düşünüyorum 2.el için.
  • @ Polemik

    Eyvallah.

    quote:

    @Doktor
    çok güldüm buna. Over and Under neden yazmadın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sg83


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    5 lerde FSI ise 1.6 DSG değil Tiptroniktir.

    Eğer 1.4 TSI ise DSG dir. Ayrıca dizellerde de DSG vardır 2.0TDIlarda yanılmıyorsam tam bilmiyorum ama FSI lardaki DSG değil kesinlikle.


    Evet FSIlardan bahsediyorum daha çok. Peki bunlardaki şanzımanların bir problemi var mı ya da yüksek fiyatlı bakım gereksinimi? Aslında bunları burada sorarak ana konuyu da bölmek istemiyorum ama hazır VW şanzımanları hakkinda bilgi sahibi arkadaşları bulmuşken sormak istedim. FSI ve TSIlarla tam uyumlu lpg kitiyle ilgili konuyu okumuştum, bu kitler çıktığında uygun fiyatlı olursa Golf 5 FSI oldukça güzel bir seçenek olabilir diye düşünüyorum 2.el için.

    Arkadaşımda 1.6FSI Tiptronik var oldukça memnun iyi gidiyor sorunu yok sadece biraz fazla yakıyor onuda LPG ileçözersiniz zaten. Bakım maliyetlerini bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate


    quote:

    Orijinalden alıntı: sg83


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    5 lerde FSI ise 1.6 DSG değil Tiptroniktir.

    Eğer 1.4 TSI ise DSG dir. Ayrıca dizellerde de DSG vardır 2.0TDIlarda yanılmıyorsam tam bilmiyorum ama FSI lardaki DSG değil kesinlikle.


    Evet FSIlardan bahsediyorum daha çok. Peki bunlardaki şanzımanların bir problemi var mı ya da yüksek fiyatlı bakım gereksinimi? Aslında bunları burada sorarak ana konuyu da bölmek istemiyorum ama hazır VW şanzımanları hakkinda bilgi sahibi arkadaşları bulmuşken sormak istedim. FSI ve TSIlarla tam uyumlu lpg kitiyle ilgili konuyu okumuştum, bu kitler çıktığında uygun fiyatlı olursa Golf 5 FSI oldukça güzel bir seçenek olabilir diye düşünüyorum 2.el için.

    Arkadaşımda 1.6FSI Tiptronik var oldukça memnun iyi gidiyor sorunu yok sadece biraz fazla yakıyor onuda LPG ileçözersiniz zaten. Bakım maliyetlerini bilmiyorum.

    Yorum için teşekkürler, tork konvertörlü otomatik mi yani?
  • Tork konvertorlu değil sanırım otomatikleştirilmiş klasik tiptronik şanzıman. Ama vites geçişleri sarsıntılı ve rahatsız edici değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    Tork konvertorlu değil sanırım otomatikleştirilmiş klasik tiptronik şanzıman. Ama vites geçişleri sarsıntılı ve rahatsız edici değil.

    Ooo, baskı balata var yani, öyleyse çok iyi, bakımları fazla değildir o zaman ya da sorun çıkarsa bile ocağa incir ağacı dikmez. Daha önce 1.3 Mitsubishi Colt um vardı Amt şanzımanlı, o bile bence sarsıntılı değildi, bu heralde daha iyidir.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.