Şimdi Ara

Bedava İnterneti Kaçırma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
5
Favori
4.786
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
4 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • E-sim io ile bedava internet için yapmanız gerekenler sırasıyla şu şekilde;


    eSİM-io uygulamasını indirin


    Kayıt olduktan sonra sağ alttan eSim’im kısmına ardından io bakiye kısmına girin


    Kupon kodu kısmına:


    SDN2

    ENGİN2

    HAYAL2

    ARDA2

    ALİ2

    MESUT2

    UĞUR2

    ANIL2

    LEMUR2

    EREN2

    MURAT5

    BURAK2

    SEZER2

    YAGMUR2

    MERT2

    MURAT2

    OZLEM2 kodlarını ekleyin.


    Bedava İnterneti Kaçırma

    Girdiğiniz kodlardan sonra $ oılarak bakiyeniz oluşmuş olacak. eSim detekli bir telefonun varsa yurtiçi veya yurtdışı için kullanabilirsin.  Eğer yurtdışına çıkcaksanız istediğiniz ülkenin internet paketlerini bu bakiye ile kullanabilirsiniz. Türkiye için ise paketi aldığınızda esime geçiyor ve oradan yiyor gibi bir durum var sanıırm. Detaylı incelemek lazım.


    !!! Paket almadığınız sürece bakiyenin kullanım süresi yok istediğiniz kadar durabilir.




    _____________________________




  • teşekkürler çoğu kod tükenmiş ama bazıları çalıştı.

    _____________________________
  • Teşekkürler 3 kod çalıştı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Çoğu çalışmıyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • bu kodlar 3 gün önce nete düştü hepsi patlamıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çalışan kod var mı arkadaşlar bildiginiz. Varsa PM den de iletebilirsiniz
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hepsini denedim birtek burak2 çalıştı. Kapışın.
    Paylaşan arkadaşa teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    AMD Ryzen 7 5800x 3,8GHz | MSI B450 Tomahawk Max 2 | Crucial Ballistix 32GB (4x8) 3333Mhz 1.39V (14-17-17-34-74) | PNY XLR8 RTX 3070TI | Samsung 970 Evo 500 GB | Corsair Mp510 1920GB | 1 TB KingDian 2.5" SSD | Seagate 2TB 3.5" HDD| WD 1TB 3.5" HDD | 512 GB 3.5" Hybrid HDD (8gb SSD) | Noctua NH-U12S Dual Fan | PHANTEKS AMP 750W 80+ GOLD | LG UltraGear 27GP83B-B 27" 144Hz 2K IPS 1ms | Acer XV272Pbmiiprzx 27" 144Hz FHD IPS 3ms | ASUS VG248QG 24" 165HZ FHD TN 0.5ms | Corsair iCUE 220T | Ürünler hakkında Ö.M. dan sorularınızı iletebilirsiniz.


    AMD Ryzen İşlemci Kullananlar Kulübü
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • xmenvirüs kullanıcısına yanıt

    BURAK2 çalıştı ama sadece 2$ yüklendi. Başka kod yok mu?

    _____________________________
  • 2 kod çalıştı 4 usd alabildik

    _____________________________
  • Maestro26 kullanıcısına yanıt
    Diğer kod hangisi hocam ? Ben hepsini denemiştim ama demekki yanlış yazmışım birisini.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    AMD Ryzen 7 5800x 3,8GHz | MSI B450 Tomahawk Max 2 | Crucial Ballistix 32GB (4x8) 3333Mhz 1.39V (14-17-17-34-74) | PNY XLR8 RTX 3070TI | Samsung 970 Evo 500 GB | Corsair Mp510 1920GB | 1 TB KingDian 2.5" SSD | Seagate 2TB 3.5" HDD| WD 1TB 3.5" HDD | 512 GB 3.5" Hybrid HDD (8gb SSD) | Noctua NH-U12S Dual Fan | PHANTEKS AMP 750W 80+ GOLD | LG UltraGear 27GP83B-B 27" 144Hz 2K IPS 1ms | Acer XV272Pbmiiprzx 27" 144Hz FHD IPS 3ms | ASUS VG248QG 24" 165HZ FHD TN 0.5ms | Corsair iCUE 220T | Ürünler hakkında Ö.M. dan sorularınızı iletebilirsiniz.


    AMD Ryzen İşlemci Kullananlar Kulübü
  • Eyvallah 39 dolar aldım

    _____________________________
  • ozlem ile burak calisti.

    _____________________________
  • get2free

    _____________________________
  • abdullah çalışmadı..

    _____________________________
  • Yeni kod

    HAYRETTIN2




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi takirti -- 12 Haziran 2025; 11:42:49 >
    _____________________________
  • takirti kullanıcısına yanıt
    Kampanya bulunamadı diyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    :D
  • bir harfi yanlış yazmışım düzelttim

    _____________________________
  • Başka kod var mı üstad

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • inşallah yeni kodlar gelirde kullanırız yine de teşekkürler.

    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.